strona 74 z 133
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Bot / 2021-12-10 10:24
Transmisja danych bardzo powolna. Niektóre czynności nie są do wykonania przy takim internecie. Bardzo często brak zasięgu. -
-
~Krzychu / 2021-12-09 22:28
Najlepsza oferta (jedyna na prawdziwie NIELIMITOWANY internet) na internet domowy jeżeli nie macie światłowodu. Moja linia telefoniczna mogła uciągnąć internet max 10Mb/s a zazwyczaj było koło 2-3. Teraz z internetem domowym lte od T-mobile z ofertą d0 60Mb/s zazwyczaj mam ponad 60Mb/s i tylko czasami jest pomiędzy 50 a 60. I jeszcze wysyłanie ok 20. Nie znajdziecie lepszej oferty Zalety - Niska cena za abonament
- Bardzo szybki internet
- Wysoka prędkość wysyłania
- Dobra obsługa techniczna (tylko trzeba sprawy załatwiać w punkcie a nie telefonicznie)Wady - Bez jednorazowej opłaty za router dostaje się straszny badziew. Polecam kupić sobie jakiś router lte Houwaweia na allegro albo dopłacić jednorazowo podczas podpisywania umowy z 600zł -
~ma / 2021-12-08 22:57
Ciągłe problemy, zakładanie blokad na transfery, kilka przerw w dostawie netu dziennie, obsługa fatalna, żeby ruszyli tyłki i coś sprawdzili trzeba wysłać multum wiadomości i odpowiadać kilkukrotnie na podstawowy zestaw debilnych pytań o światełka w routerze (bez czytania wiadomości od klientów) i prośby o screena ze speedtesta (który sie NIE URUCHAMIA, BO NIE MA POŁĄCZENIA). Po kilku takich mailowych bataliach przyznają się w końcu, "że no faktycznie, mamy tam problemy takie i takie i ciągle ulepszamy infrastrukturę). A prezydent ciągle się uczy - efekt jest taki sam. Wadybrak połączenia kilka razy dziennie -
~chlaracz / 2021-12-08 21:05
timobile to gówno nie internet scina sie i rozłącza co 5 min jt ZaletynicWadywszystko -
~Karol / 2021-12-08 16:26
U mnie w Firmie na Przewozie w Krakowie wręcz odwrotnie. Mieliśmy full zasieg przez 2,5 roku a od 2 miesięcy nie da się w biurze rozmawiać. A klienci często nie mogą się dodzwonić bo telefony są poza zasięgiem. Od 2 miesięcy składam skargi i oczekuje na konkretne informacje w tej sprawie i nic nikt nie umie powiedzieć. Banda niekompetentnych ludzi W T-Mobile Wadybrak zasięgu na terenie siedziby firmy ul.Przewóz 34 KRAKÓW -
~Marcin / 2021-12-06 17:42
Mobilny Internet Domowy nie jest dostępny w każdej lokalizacji.Operator sprawdza warunki techniczne dla danej lokalizacji i dopiero po tym sprzedaje usługę. Ja się nie załapałem, ale wcześniej musiałem im wysłać skan dowodu jakby wcześniej nie mogli mnie o tym poinformować że moja lokalizacja nie spełnia wymogów technicznych. ZaletyBrak -
~CzarnaMamba / 2021-12-04 23:56
Internet domowy lte spełnia się w domu tam gdzie nie ma możliwości po kablu ... netflix chula w 4k ... szybkość pobierania max do 90 ale to wystarcza do zwykłego korzystania w domu... miałem wcześniej umowe do 20mb i nie powiem złego słowa netflix chodził na tv i na laptopie tez wystarczało do stron... teraz zwiększona szybkość i teraz jest jeszcze lepiej . I to wszystko bez anteny zewnętrznej. Posiadam też 5g w abonamencie z paczka 200gb i szybkość neta do 100 w domu i na mieście 100 -200. szkoda że nie moge mieć pd nich światłowodu który jest obok w domu ZaletySiła sygnału, zasięg , szybkość sieci 4g/5g ,jakość rozmów, najlepszy internet na abonamentWadyBrak swiatlowodu na mojej lokalizacji -
~Maciek / 2021-12-04 11:08
Tragedia. Sprzedają internet do 90 mb/s i go ograniczają do prędkości uniemożliwiających przeglądanie stron. Na fakturach doliczają tajemnicze opłaty i nie uwzględniają rabatów. Biuro obsługi klienta niekompetentne, rozmowa z nimi to strata czasu. Sposób działania jak pospolitych oszustów. Mam nadzieję że znikną z naszego kraju i nie będą psuć rynku ZaletyBrakWadyOszukiwanie klientów -
-
~mądryposzkodzie12 / 2021-12-04 09:50
Konsultanci na chacie piszą że każdemu mają prawo ucinać prędkość internetu i jest to zgodne z prawem . Ani słowem nie mogą wspomnieć o ataku hakerskim który miał miejsce. Jawnie oszukują, obsługa to jakaś totalna katastrofa.
Są firmy które nie mogą pozwolić sobie na przestój , a zasłanianie się paragrafami niczego nie zmienia.
DNO!ZaletybrakWadyżenująca obsługa, okłamywanie ludzi przez konsultantów, brak pomocy. -
~Spejsi / 2021-12-03 21:54
Zaje**na firma która tylko okrada ludzi z pieniędzy. Jakość internetu do bani. Obsługa klienta do bani. WadyNaciąganie -
~Gość / 2021-12-03 21:49
Podpisana umowa w Mix na 24 miesiące, niestety przed upływem poprzedniej (2 doładowania do końca), "miła pani" dzowbula i powiedziała, że trzeba przyjść wcześniej bo później nie będzie można zmienić na nową ofertę a mają teraz nowe promocje, niestety umowa podpisana bez dokładnego przeczytania, tylko sprawdzenie, czy kwota się zgadza, przy wcześniejszej rozmowie, że będzie 24 doładowań za 40 zł, niestety okazało się, że za wcześniejsze skończenie poprzedniej umowy kara, więc zamiast 40 jest 80 zł do zapłaty i to 2 razy za te niby zaległe doładowania. Polak mądry po szkodzie! Czytajcie całą umowę nawet gdyby miała mieć 100 stron! -
~Marek / 2021-12-03 16:57
Uwaga!!! Proszę sprawdzać rachunki T-Mobile dolicza za jakieś zgody handlowe.(Niby klient sobie uruchamia) -
~Kondziu / 2021-12-03 07:36
T-Mobile to T-AWARIA Kąty 96-500 codziennie przeciążony internet szczególnie wieczorem. ZaletyBrakWadyCiągłe problemy szczególnie z internetem, nawet infolinia podaje komunikat o przeciążeniu. -
~Wojtek / 2021-12-02 19:21
Częste problemy z zasięgiem, i mam tu na myśli całkowity brak zasięgu oraz brak możliwości korzystania z transmisji danych.
Bardzo mała ilość GB w pakietach transmisji danych, drogo i słabo zasięg kiepski nie to co było w ERA. Po wykupieniu dodatkowych GB transmisji danych w aplikacji T-Mobile przez kilka miesięcy nie mogłem jej wyłączyć, gdyż niespodziewanie oczywiście wyskakiwał błąd do dziś-dramat już nawet nie chciało mi się dzwonić do obsługi klienta, ale z tego co czytałem to słynie z oszukiwania klientów.Podsumowując najgorsza sieć w tym momencie, i na pewno nie przedłużę kolejnej umowy. -
~Damian / 2021-12-02 17:50
Podpisałem ponownie umowę na okres 24 miesięcy i zaczęły się dopiero problemy. Brak zasięgu , problemy z internetem a raczej jego braki. Połączenia których nie można zrealizować, ludzie oddzwaniający do mnie którzy twierdzą że dzwoniłem do nich choć nigdy nie wykonywałem do nich połączeń. Po zgłoszeniu na infolinię powiedziano mi że ładują nadajnik. Kurde 4 miesiące go ładują w 21 wieku ? Ogólna olewka klienta . Skończy się ta cholerna umowa i więcej z tymi partaczami nie chce mieć nic wspólnego bo to zwykli oszuści biorą kasę a nie wywiązują się z zobowiązań. ZaletyBrakWadyOpisane powyzej -
~Mirek / 2021-12-01 20:02
telefon który trzy razy był naprawiany w serwisie dalej nie działa nie polecam tej firmy Wadyzła obsługa -
-
~Kris / 2021-12-01 14:50
Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy firma nie dotrzymuje obietnic. Pozostawienie ludzi bez internetu w czasach pracy zdalnej powinno być karane. -
~marek / 2021-12-01 11:27
UWAGA internet domowy z anteną zewnętrzną na czas testów . umowa podpisana na prędkosc do 60 mb no ok podłączony działa wyciaga nawet do 75 mb . aleeee dzien po 14 dniowym okresie próbnym kiedy to umowa wchodzi w zycie szoook obcinają prędkosc i jest tylko 40 mb w porywach . na infolinii jak zawsze g..o wielkie bo tyle moze max wyciągnąc z nadajnika ... pytam jak to jak dzien wczesniej z tego samego nadajnika wyciagnoł 75 mb . naciaganie po sku...nie OSZUSCI ZaletyBRAKWadyOSZUSCI BRAK KOMPETENCJI NA INFOLINII JAK JUZ PODPISZESZ UMOWE MAJA CIE W D...E -
~Dramat / 2021-11-30 23:04
Drogo, naciągają na kasę "prezentami' a po przeliczeniu płaci się jeszcze drożej WadyDrogo, wprowadzanie w błąd -
~CoCieTo / 2021-11-30 18:21
Internet totalne dno i 5 metrów mułu... wrzesień tego roku, internet śmiga jak trzeba, parametry połączenia są w porządku po czym nagle prędkość pobierania (mimo nadal posiadania ponad 300 GB na limicie) wynosi 5-25 KB/s, dodatkowo opóźnienie z normalnego 30 ms skoczyło do 2000 ms. Pracownicy biura umywają ręce i zrzucają winę na lokalizację, jednak las raczej w 2 miesiące nie wyrósł także, pozdrawiam pracowników i ich poziom inteligencji. Ich zdaniem kilka drzewek i lekkie zagłębienie terenu magicznie obniżyło jakość świadczonych usług, wrzesień 2021 w porządku wszystko bez problemów po czym nagle październik i się skończyło. ZaletyŻadnychWadyWszystko, nieumiejętni pracownicy, słaba jakość, jeśli ktoś nie chce się denerwować to lepiej niech unika szerokim łukiem t-mobile i orange.
strona 74 z 133
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »