Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2570 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2021-11-02 10:44
    Ocena: 1.67 / 5
    przenosząc numer do T-mobile czekam już 4 dni na aktywacje numeru. Odwiedzając punkty oraz dzwoniąc na infolinie dostaje informacje ze w ciągu 24 godzin numer będzie aktywny. po 4 dniach dostaje informacje ze przeniesienie numeru bedzie trwało jeszcze tydzień. To oznacza ze tydzień mój numer jest nieaktywny.
    Tak beznadziejnej sieci jeszcze nie spotkałem. Nie życze nikomu.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, przepływ informacji
  • ~kobrinni / 2021-11-01 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od 20lat i żałuje tego. Kiedyś na rynku była jedna z najlepszych firm ,a teraz to co oni wyprawiają to wielka żenada. Czy można upaść tak nisko do takiego poziomu ,widocznie tak. Po namowie konsultanta podpisałem nową umowę z ofertą promocyjną. To był błąd. Koszty mieli spaść, a wzrosły o 20 procent. Dodali za dodatkową opłatę sprzęt który niepotrzebny ,ale można wykorzystać. Wciśnięcie na siłę karty ,za którą trzeba płacić 30 zeta przez 24 miesięcy ,to był szczyt ,bo to oferta promocyjna. Ludzie uważnie słuchajcie konsultanta i czytajcie co podpisujecie ,bo oszuka ,a dowiecie się o tym. Ni można nic naprawić takie przepisy firmy . Życzę im powodzenia w szybkiej upadłości.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Xxx / 2021-10-31 21:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Żałosne,przeniosłam numer do t-mobile ze względu na kusząca ofertę z telefonem. Wszystko fajnie tylko po podpisaniu umowy paninformoeali ze za 2 dni będzie kurier z telefonem. Po tygodniu dzwonie i dowiaduje się ze Pani sprzedała mi telefon którego nie posiadają i mozlowe ze będzie dopiero za 2 miesiące, tylko szkoda ze nikt nie raczył mnie o tym poinformować.
    WadyObsługa
  • ~Heabia Romero / 2021-10-30 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Minis 109 dłuższą hukowa sieć nie polecam do luftu
    ZaletyBrak nie polefam
    WadyZaluj że wziel mnu Ewa nr
  • ~DDD / 2021-10-28 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, nie dziala siec komorkowa bez powodu
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Magda / 2021-10-28 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientem jestem od 20 kilku lat. Następuje przedłużenie umowy przez BOA. Wszystko ładnie pięknie ustalone. Przyjeżdża kurier a tu szok. Konsultant samowolnie zmienił taryfę na najniższą a żeby miesięczne opłaty pasowały to wcisnął mi smarta wraz z kredytem do spłaty i harmonogramem spłat przez 25 miesięcy. Odstępuję od umowy. Za kilka dni telefon z działu utrzymania klienta. Przepraszają i w ramach tego abonament 30 zł. Przysięga że już będzie dobrze, ręczy głową. Oferta dobra, to godzę się. Mija okres rozliczeniowy, wpływa pierwsza faktura do zapłaty i kolejny szok - 215 zł zamiast 30. Dzwonię do BOA, nikt nic nie wie, mają gdzieś jakiś błąd, nie wprowadzono rabatów. Reklamacja przyjęta, otrzymuję sms że opłaty zostały wyprostowane. Ale nie mam faktury więc kolejny tel. do BOA - dajcie fakturę bo chcę zapłacić. Kolejny zonk - mamy 14 dni na jej wydanie. Ręce opadają. Miara przebrała się. Odstępuję od zawartej umowy na odległość a aktualną wypowiadam. Składam skargę do UOKiK. Opis i tak skrótowy. Wszystko zmieniło się (na gorsze) gdy przestała istnieć Era.
    ZaletyChoćbym chciał, to nie ma ani jednej.
    WadyNie mam tyle czasu, by wszystkie wypisać. Konsultanci - wszyscy do UP szukać nowej pracy.
  • ~Marek / 2021-10-27 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj, tj.27.X.2021 r. po zakupie artykułów spożywczych w Carrfour na warszawskim Bemowie wszedłem do punktu T-Mobile. Chciałem porozmawiać z tamtejszym Konsultantem o zakupie nowego telefonu i ewentualnej zmianie abonamentu. Punkt T-Mobile zlokalizowany jest tam na parterze, więc w drodze do samochodu na parking, znajdujący się na piętrze, skorzystałem z okazji, że zakupy zakończyłem na tym samym poziome, wszedłem do T-Mobile z wózkiem wypełnionym zakupami. Niestety, nic tam nie załatwiłem, bo zostałem ze sklepu wyproszony. Najpierw kazano mi zostawić wózek przed sklepem. Pouczono mnie jednocześnie, że są przepisy, które zabraniają wjazdu tam wózkami, a druga osoba z obsługi dodała, że nie wolno wjeżdżać wózkiem, bo niszczy się podłoga. Odpowiadając na te uwagi pracowników T-Mobile stwierdziłem, że następnym razem przyjdę z kapciami. Opisuję tę sytuację, aby ostrzec potencjalnych klientów, że aby wejść do tego punktu T-Mobile najlepiej należy mieć ze sobą kapcie. Wtedy nawet buty nie będą niszczyły podłogi. Trzeba zaznaczyć, że uwagi były przekazane w grzecznej formie. Pomimo tego uważam, że propozycja pozostawienia wózka poza sklepem bez opieki jest co najmniej niepoważna, a wyjaśnienie, że niszczy się podłoga, śmieszne.
  • ~Asia / 2021-10-25 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam abonamentu z T Mobile. Obsługa klienta jest na najniższym poziomie. Ukradli nam 300 zł bo niby ich zasięg jest tak wspaniały, że nie będąc poza granicami Polski złapał mężowi roaming i naliczyli opłat 300 zł i nie uznali zażalenia bo nie i koniec. Po 2 latach z trzech abonamentów zrezygnowałam. Interent nie działał mi 20 metrów od puszki a jeśli chodzi o abonament w telefonach to mimo, że zakończyliśmy umowę 2 miesiące temu to już 2 miesiąc gdzie przychodzą mi opłaty po 0.18, 0,09 0.86 dzwonię do obsługi a Pan nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego mam takie opłaty i jak długo to jeszcze potrawa baa i perfidnie się rozłącza. Tragedia !
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCiągną kasę nawet po skończonym abonamencie
  • ~Barszczycho / 2021-10-24 13:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka, nie polecam tego operatora, powinni już dawno nie istnieć.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyInternet, zasięg, obsługa, oferta.
  • ~Just / 2021-10-22 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy pełnej prędkości 300m/s jaką mam w umowie dostaje jedyne 1m/s. Ilość osób w takiej sytuacji używających internetu w jednym momencie to max 1, a i jeszcze ona ma problemy. Mimo składania próśb, częstych wizyt w salonie z modemem, udowadniania swoich racji, mają to gdzieś.
    ZaletyKończąca się umowa, w końcu się od nich uwolnię.
    WadyCena do jakości, obsluga
  • ~Rej / 2021-10-22 13:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejni konsultanci. Nie da się dogadać. Nie kompetencja i mówią raz tak, raz tak. Noc nie wiadomo.
    WadyNiekompetentni
  • ~Monika / 2021-10-22 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Kiedy w końcu ich konsultanci zaczną czytać maila.

    Ciagle dzownią a od lat mają do mnie mailować. Dlaczego? Ponieważ nigdy jeszcze konsultant nie zapamiętał na co się umówiliśmy. I co ciekawe jak każę im zweryfikować rozmowę, ktora podobna się nagrywa to okazuje się że akurat ta rozmowa nie nagrała się.

    A maile czytają na wyrywki. Zadaje 5 pytań.

    Pierwszy konsultant odpowiada na 1 pytanie i 12% drugiego pytania
    Drugi konsultant odpowiad ana 4 pytanie, w połowie na 5 pytanie i znowu w 30% na pierwsze pytanie.

    itd itp

    Naprawdę tak trudno jest przeczytać 5 zdań??????????????????????
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, obsluga, obsluga
  • ~MJ23 / 2021-10-22 09:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Podczas przedłużania umowy na stronie internetowej pisało że bede miec 9GB internetu w roamingu, po miesiącu okazało się że mam 6GB.
    Co do roamingu nie wiem jak oni to naliczają ze po przeglądnięciu kilku stron internetowych przez kilka dni zniknęło mi 3GB gdzie nie pobierało żadnych aktualizacji... natomiast będąc w Polsce mogę cały dzień siedzieć na YouTube i nawet 1GB nie zużyje.
    ZaletyZaletą jedt to ze kończy mi się umowa której już nie przedłużę
    WadySłaby zasięg w DE, dziwne naliczanie pakietów. Telefon przy przedluzeniu umowy z awarią , po serwisie w Digital Care dalej z wadą.
  • ~Piotr / 2021-10-21 19:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa
    Kłamstwo notoryczne przy reklamacjach
    Kłamstwo przy ofercie
    ZaletyŻadnych
    WadyFirma tylko nastawiona na wykorzystanie klienta
  • ~Marzena / 2021-10-21 14:56
    Ocena: 2.33 / 5
    O ile w PL sieć funkcjonuje, to poza granicami Unii jestem odcięta od świata. Brak możliwości wykonywania połączeń, brak możliwości połączenia się z moim numerem. Zgłoszenie problemu trzykrotnie w ciągu 2 tygodni i poza smsem o przyjęciu zgłoszenia, żadnych postępów. Telefon głuchy, mimo pełnego zasięgu, a nie przebywam w krajach trzeciego świata ,tylko Szwajcarii. Możnaby pomyśleć, że yo problem z telefonem, ale okazuje się, że znajomi posiadający tmobile mają tu to samo. Słabo, bardzo słabo jak na 21 wiek.
  • ~Emeryt 49 / 2021-10-19 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia i porada ~?/z 15.10.21jest jedyną drogą konstruktywną. Ja już ostrzegłem 20 znajomych, od 02 10 21do dziś. A zostało mi jeszcze 22 m-ce,wystarczy pomnożyć.
    ZaletyOszustwo
    WadySameo
  • ~? / 2021-10-17 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy nowy domek chcieliśmy podpisać umowę z T Mobile.
    Firma jest tak bezczelna, że żąda nadania nr porządkowego domu - spełniliśmy ten wymóg.
    Uważamy że jest to bez sensu, jakby nie starczał nr działki(jak zaczynaliśmy procedurę to mieliśmy taki stan prawny, że dysponowaliśmy tylko tym numerem) - postępowanie zaporowe w stosunku do potencjalnego klienta.
    Ale dzisiaj mamy już nr domu zaczynamy wypełniać formularz i po chwili przychodzi odpowiedź, że zamówienie nie może być zrealizowane po jakiejś weryfikacji kredytowej???????????
    Czy T Mobile ma prawo zachowywać się jak jakiś bank i bada zdolność kredytową klientów.
    Przy poziomie płatności 100, 200, 300 zł to jakaś horrendalna pomyłka.
    Nawet jak innemu dostawcy będziemy musieli płacić dwa razy tyle to i tak go wybierzemy.
    Będziemy naszym znajomym i wszystkim wokół odradzać podpisywanie umowy z T Mobile!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyJW
  • ~TOMASZ / 2021-10-15 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byli dobra firma nie wiem co się z nimi się stało tragiczny internet brak oferty nie wspomnę już o aplikacje jak człowiek się zaloguje to możesz poczytać jaką mają ofertę.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
    Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
  • ~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
    Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1269
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185