brak słów - omijac ich szerokim łukiem.
oszusci i naciagacze,
Zaletybrak
~Hivi / 2023-12-08 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Gorszego operatora nie widziałem. Jakość internetu to poprostu tragedia.
~Huawei / 2019-05-20 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się korzystac z tego domowego „ internetu” to jest jakiś żart a nie sieć. W okresie próbnym prędkość ponad 20mb po okresie próbnym ciagle mniej niż 1mb non stop przy pełny zasięgu. Po kilku miesiach caly czas problem z predkoscia. Non stop poniżej 1mb. Kupa nerwów nie da sie korzystać rachunki płacone przed czasem. Zrywam umowe zaplace ta kare odradzam juz w wszystkim znajomym i nie tylko. Nigdy wiecej czego kolwiek z T-Mobile.
ZaletyŻadnych
WadyCały czas problem z predkościa. W okresie próbnym oczywiście zasięg pełny.
~Hujwastoobchodzi / 2020-11-25 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Straszne oszukiwanie klientow,nikt nigdy nic nie wie...w boku,net opłacony na dwa miechy w przód chodzi jak w 2000 roku,(oni zawsze mają trudności i starają się poprawić) to są jaja jak na nie limitowany Internet 2020.. Nie polecam i się przenoszę z sieci kom i i internetu domowego...narasi, nie będę frajerem!
ZaletyBrak
WadyZwykli Złodzieje
~Hwtmobile / 2022-09-28 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Gówn0, gówn0 i jeszcze raz to samo. Zasięg z dnia na dzień coraz to Orszy. Internet domowy tak kiepski po 3 latach że Netflix nie chce się uruchomić. Jest poprostu klęska dna. Oby kierow Ika 9 mm poczęstowali
~Ich hasse verfickte Betrüger / 2022-10-13 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie dalbym zadnej gwiazdki, tu musze.
robienie ludzi w ch....a w bialy dzien i w zza stolika sprzedajacego. Mialem karte na internet, chcialem tylko kozystac z neta w malym ruterku, kiedy tylko jestem w delegacji. Najpierw ze karta bedie wazna do listopada, pozniej ze musze do taryfy GO, a puzniej ze musze placic miesiecznie...ja sie pytam czego wy k...a nie rozumiecie do ch...a pana. ile razy musze to w punkcie opowiadac. zostalo jak zostalo a prawie 200 zeta, zostalo zaj...ne z karty w przeciagu 45min ogladania netflixa. 80lat temu tez to przechodzilismy, ze wszystko co mielsimy musielismy zaborcom oddaac, ale 80lat pozniej????? ch...a sie zmienilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~idol / 2021-11-05 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Firma która z nikim się nie liczy ,bogowie jak w czasie wojny
~Ilona / 2022-10-22 02:19
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam kartę dużej rodziny , t mobile ogłasza wszędzie ze ma na ww kartę 20 % zniżki . Niestety niema . To kłamstwo pracownicy nie maja nawet pojęcia ze istnieje wogole taka karta . Na infolini pani mówi ze trzeba iść do salonu a w salonie twierdzą ze nie ma takiej oferty i nigdy nie było . Żenada , mam 16 lat w tej sieci telefonii wstyd nie ze dałam się ponownie nabrać
~Ilona Hruzik / 2024-01-05 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z możliwych
Najgorsza firma z możliwych. Najpierw nabierają klienta na tani internet, który działa gorzej niż zle. Ale umowa jest zawarta a pani, u której reklamujemy usługę twierdzi, że u niej wszystko działa poprawnie. Kiedy chcemy zerwać umowę, okazuje się, że jest zawarta na okres dwóch lat, wiec rozwiązać można za dwa lata... No to szukamy razem z tą panią (doradca :)) rozwiązania i pani proponuje zmianę na droższy pakiet. Dałam się wkręcić :((. Obecnie mam umowę, za która płacę już 100 zł/miesięcznie a internet działa tragicznie. Nie da się obejrzeć nawet filmu... Czekam do lutego 2024, wtedy upływa termin rozwiązania umowy.
Kiedy wczoraj wysłałam wypowiedzenie przypominające (takowych wysłałam już kilka) otrzymałam odpowiedz, że nie potrafią mnie zidentyfikować jako klienta i potrzebują więcej danych. Są dwie rzeczy pewne, kiedy podpisujecie z T-mobile umowę: że będziecie słono płacić i że internet nie będzie działał. A potem będą problemy z rozwiązaniem umowy. Porażka!
Ilona Hruzik
Autor książek: "Aleje wykolejeńców", "Morze słów, ocean milczenia".
~Informatyk / 2023-08-13 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Do Lennoxa, tak, jest, każdy ma taką sieć ale jedynie w snach.
Chcesz mieć pieniądze? Wyjedź z Polski.
Chcesz mieć spokój i zdrowie? Wyjedź z Polski.
Chcesz internet? Też wyjedź z Polski.
Patrząc na opinie dot. wszystkich operatorów to samo dno jest wszędzie. Kraj epoki kamienia łupanego. Jakim cudem na zachodzie sieci obsługują po 80-100-120 milionów abonentów na sieć i wyrabiają z prędkościami w lte na poziomie 100-120Mb/s i 5G na poziomie 400-600Mb/s to ja nie wiem, gdy Polska nie radzi sobie z 30% tego, co zachód obsługuje.
Tu zawsze była lipa. Doskonale pamiętam każdy dzień, tydzień, miesiąc ... od samego początku istnienia GSM.
Zawsze wciskali tylko kit.
IDEA latami sprzedawała telefony działające w DCS1800 które miały zasięg jedynie na obszarze może 20% Polski, nie pomagały reklamacje i mapki, które dokładali abonentom do umów na 2-3 lata.
Na mapce zasięg był a w realu nie... i finisz. Ludzie w Sądach przegrywali, bo zdaniem Sądu najpierw powinni pożyczyć od kogoś telefon i sprawdzić czy działa, nie sugerować się mapką operatora. Wierzysz?
Polska...
Facet w Giżycku miał salonik Plusa. Sprzedawał telefoniki, był rok 1998. Wiesz, jakiej karty używał, aby zademonstrować klientom jak działa telefon? Erę miał! :)) A czemu? Bo Plus tam zasięgu nie miał :)
Kicz w Polsce od lat jest umiejętnie przez te mafie ludziom wciskany i jest dziś już legalny.
Nikt tego gów...na nie ruszy bo to epoka dziczy.
Można legalnie reklamowac i sprzedawać coś, czego się nie miało i mieć nie będzie.
~Inna / 2025-03-12 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.
Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.
Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.
W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.
Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.
Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
~Inna / 2025-03-12 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.
Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.
Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.
W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.
Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.
Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
~Internet nie działający za który się pł / 2022-07-04 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści .najgorszy internet jaki można kupić i płaci się za nic.brak pomocy na infolinię po co tam siedzą.
ZaletyBrak
WadySame wady . Oszuści
~iskariota / 2023-06-09 12:58
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet w polsce nie nadaje sie do niczego a zwlaszcza do grania mam nadzieje ze zbankrutuja
Zaletynie ma
Wadyslaby internet gowniana aplikacja i obsluga
~Iwa / 2019-08-20 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi starszych, niedosłyszących,nie mających wiedzy .Tak oszukali mojego ojca któremu zwiększyli 3krotnie abonament wykorzystując jego niewiedzę i to że niedosłyszy. Boże chroń nas przed t.-mobile
~Iwona / 2020-05-22 17:29
Ocena: 1.00 / 5
To oszuści, pracownicy to kompletne zero, żadnych zasad moralnych. Miało być taniej a z abonamentu 30,00 zł zrobiło się ponad 200,00, internet do rezygnacji a pracownik wcisną umowę na przedłużenie i nowy internet, w sumie z 60,00 zł zrobiło się 270,00 i tak miało być taniej. Na szczęście nie byłam sama i sprawa w sądzie i w mediach. nie wypnie się. Koniec z oszustami. omijać szerokim lukiem. Oszuści do potęgi en - tej. w moim przypadku to drugi raz wcześniej to była kwota 20,00 zł , ale teraz to przesada.
Wadyoszuści, kretyni
~IWONA / 2020-09-21 13:04
Ocena: 1.00 / 5
po wizycie w Bieszczadach, dostaliśmy rachunek na ponad 800 zł po reklamacji t mobile nie uwzględnilo jej. Twierdząc że jeden z numerów taki rachunek am wygenerował. Poprosiłam o szczegóły faktury i wysłali że to inny numer to wygenerował jednak. To jak to oni sami nie wiedzą który numer złapał ukraińską sieć? A ja nam zapłacić jak kretynka,nigdy więcej t mobile
Zaletyżadnych
Wadycałe mnustwo
~IWONA / 2023-01-23 14:34
Ocena: 1.00 / 5
od prawie roku nie mogę się uwolnić od numeru (najpierw taryfa mix, potem sami zmienili na GO).
zmieniają zasady, nie informują rzetelnie, przedłużają procedurę. złożyłam dwa wypowiedzenia a i tak pobierali mi kasę. jak już przestali pobierać cyklicznie co miesiąc to się okazało, że numer wciąż działa i nie mogę wycofać pozostałych pieniędzy.
Mogę je wycofać dopiero po pół roku od jakiegoś połaczenia - a te podobno było w sierpniu 22, a ja od czerwca nie korzystam, bo już tej karty nie mam i w czerwcu dostałam potwierdzenie odstąpienia od usług. Koszmar. Brak profesjonalizmu, utrudnianie rezygnacji, celowe wprowadzanie w błąd. Omijać szerokim łukiem tę firmę.
ZaletyŻADNYCH
WadyWSZYSTKO CO ZWIĄZANIE Z OBSŁUGĄ KLIENTA REZYGNUJĄCEGO Z USŁUG. WŁAŚCIWIE DĄŻĄ DO TEGO, BY UNIEMOŻLIWIĆ
~Iza / 2019-08-27 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Dramat po 10 miesiącach wzrósł mi abonament o 10zl .pan twierdzi że podpisał umowę że pierwsze 10 misiecy płacę 60 zł bo sprzedali mi ofertę której już nie było .A pozostałe 14 już 70zł .MASAKRA ZŁodziejstwo.
ZaletyBrak
WadyWszystko co możliwe
~J. K. / 2022-07-17 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Miałem to nieszczęście, że musiałem doładować internet w białostockim Atrium Biała. Po wielkich mordęgach ze sprzedawczynią, która była mało zainteresowana moją osobą, otrzymałem jakieś "pudełko"; dopiero w dokum okazało się, że zawiera ono kartę SIM, którą musiałem zainstalować pomimo że ekspedientka zapewniała mnie, że nic nie muszę robić. Może ktoś z Firmy wytłumaczy tej Pani, że reprezentacja firmy nie ogranicza się do posiadania tatuażu.