Strona internetowa nie działa i jest z błędami. Zarządzanie kontem jak i aplikacja to samo. Mają problem z przetworzeniem nowej umowy przez co nie pobierają opłaty od 5 miesięcy i trzeba składać reklamację. Włączają dodatkowe usługi premium z jakimiś firmami krzakami. Rozwiązaniem jest blokada usług premium. Ale co wyłudzili to ich. Kserują dowód na potęgę, łamiąc RODO.
Zaletybrak
Wadywszystko
~gv / 2020-10-22 10:03
Ocena: 1.00 / 5
moja przygoda z t mobile zaczęła się totalnym falstartem. Pan, z którym podpisywałem umowę przesłał ja na zły adres, a jak go zmienił to umowa okazała się anulowana, zwrot od kuriera i zaczęło się...poszukiwanie umowy, brak zwrotu pieniędzy itd. nie polecam!!!!
Zaletyżadnych
Wadynajgorszy serwis obsługi klienta z jakim miałem do czynienia
~gyorgonty / 2022-01-27 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tygodni predkosc 2-3 mb/s na tym sie nie da pracowac, na tym sie nie da nic robic.
Zaletyszybszy od tego w telefonie (2,5 mb/s)
Wadyw telefonie mam 2 mb/s hehehe parodia
~halkatla / 2022-12-08 19:37
Ocena: 1.00 / 5
będę szczera do bólu jesteście dno nic nie potraficie naprawić wasi informatycy są do d......... routery które tak chwalicie nie działają a ceny jak z kosmosu jak była era tak tak było lepiej wy nic nie potraficie mnie nie obchodzi jak skończy się umowa to odchodzę jak wy mnie szanujecie tak ja was będę nie namówicie mnie już na nic tylko mi odszkodowanie za straty moralne dzwonić pisać że coś nie działa to wy kłamiecie że jest wszystko dobrze a nie jest i mi kit wstawiacie mnie nie będzie interesowało co było a jak prosić o telefon do głównego dyrektora to nie ma takiego to kto u was rządzi do cholery?
Zaletybrak
Wadychamstwo lenistwo brak pomocy z waszej strony
~Halkatla / 2023-01-08 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 miesięcy kłopot z internetem t-mobile nic z tym nie robi i ma mnie w dupie
ZaletyBrak
WadyDużo
~Halkatla / 2024-03-19 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia i informatycy w tej firmie do dupy nic nie robią godzinami czeka człowiek na naprawę czegokolwiek to lenie nic nie wiedzą nic nie widzą a kasę to chcą
ZaletyTylko panie w sklepach są konkret dobre
WadyBrak jakiegolowie zainteresowania naprawą
~Hania / 2023-06-28 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Dno i kg mulu, obsługa klienta i eszystko to pomylka
~hanka / 2020-03-20 15:17
Ocena: 1.00 / 5
opowiem Wam o własnych doświadczeniach. Zmarł mój mąż, ktory był abonentem 2 nr tel. Tak naprawdę jeden użytkowałam ja.
Mam bardzo malutką emeryturę więc postanowiłam szybko zrezygnować z nr mojego męża. Zadzwoniłam na 602900 milutki konsultant powiedziała co mam zrobić (przesłać akt zgonu oraz info, że jeden nr zostaje przy mnie i sprawa będzie załatwiona). Załatwili mnie na cacy. Pan MARECKI wyłączył na wieki wieków dwa numery. Bez tel jak bez ręki. Nie mogłam powiadomić przyjaciół o pogrzebie. D R A M A T. Mój mąż nie zasłużył na takie traktowanie. Od początku istnienia ERY był ich wiernych klientem. D R A M A T. Po pogrzebie zmuszona byłam pojechać do salonu i wyjaśnić sprawę. Mimo, że
Pan, który mnie obsługiwał dokonywał cudów nie udało się. Pan MARECKI mnie załatwił. LUDZIE są inni operatorzy. 2 godz. załatwiałam problem. Wszyscy w t-mobile wiedzą o sprawie, ale jakoś nikt nawet nie napisał sorki.
~Hanna / 2017-09-12 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym dac zero gwiazdek, ale się chyba nie da.
uważajcie przy podpisywaniu cesji, umów, sprzedawcy nie pwoiedzą wam jakie są stawki tego, musicie sami wszystko dokładnie przeczytać, nawet jakby za wami stało 30 osób w kolejce, trzeba wszystko dokładnie przeczytać, nie dajdzie się oszukiwać.
Warszawa
Telefon:Nokia
~Harman25uk / 2020-05-21 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Drodzy Państwo. Omijać tę firmę z daleka. Posiadam 4 abonamenty płacąc około 400 zł miesięcznie przez ostatnie 7 lat będąc lojalnym klientem i polecając firmę wszystkim znajomym. Dziś zablokowali mi wszystkie numery. Bez SMS bez maila. Ich system stwierdził ze nie wplacilelm zaleglej faktury. Szybko ja uregulowałem o 9 rano. Do chwili obecnej brak usługi. Telefony do BOKU I odpowiedzi konsultantów proszę czekać 72 godziny na zaksięgowanie. Brawo wy! Przez 7 lat bycia lojalnym i opłacenia około 33 tys złotych abonamentu dziś problemem okazało sie brak wpłaty na 322 złote. Poczekam do września tego roku i bye bye kowboje!
ZaletyZero
WadyWszystkie możliwe
~harnas / 2023-06-04 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka internet tak wolno chodzi, że ślimak może go przegonić. Zgłaszasz problem od kilku miesięcy i ciągle słyszysz przepraszamy nadajnik przeciążony. To postawcie drugi.Nasprzedawali usług a sieć nie wyrabia. Nie polecam szukajcie innych.
ZaletyBrak
WadySame
~HATFUNATIMOBILE / 2020-04-06 21:29
Ocena: 1.00 / 5
HATFU, predkosc internetu 0.50mb/s GDZIE MIALO BYC 20MB/S. NIE POLECAM
Zaletyzero
WadyWSZYSTKO
~Heabia Romero / 2021-10-30 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Minis 109 dłuższą hukowa sieć nie polecam do luftu
ZaletyBrak nie polefam
WadyZaluj że wziel mnu Ewa nr
~hejter t-mobile / 2023-05-19 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Internet domowy w cudzysłowie ”do dupy”. Od dnia wczorajszego brak internetu, a eksperci na linii twierdzą, że żadnej awarii nie ma. Strony się nie ładują, nie wspominając o tym, że internet ciągle rozłącza się ze sprzętami. Marnowanie pieniędzy i swojego zdrowia psychicznego. O pobieraniu gier to nawet nie będziemy rozmawiać. Codziennie internet przerywa się i nie działa ruter przez 30 minut po czym się włącza jak nigdy nic. Oglądanie filmów to kolejna tragedia. Jakość niczym z mikrofalówki. Szkoda więcej się rozpisywać o tym szajsie. NIE POLECAM! NAJGORSZE CO MOŻE BYĆ!
~Hela / 2018-03-29 00:53
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe problemy z zasięgiem. Brak odpowiedzi na wiadomości od prawie tygodnia, mało korzystna oferta, olewanie klienta na każdym kroku - to tylko kilka czynników nakłaniających do przejścia do innej sieci. Totalnie nie polecam.
ZaletyBrak
~Helena / 2019-05-23 20:10
Ocena: 1.00 / 5
W T-Mobile jestem już od dawna, a ostatniego czasu nawet wzięłam od nich internet. Wszystko super do pierwszego miesiąca, w drugim miesiącu internet dużo zwolnił zasięg nie był tak rewelacyjny jak wcześniej a to dziwne ponieważ mieszkań w mieście i tu z zasięgiem nie ma problemu, ale mniejsza z tym... Kolejny miesiąc dramat. Ruter z dnia na dzień przestał działać okazało się że router ma usterkę. Ok rozumiem. W zamian za modem dostałam sprzęt zastępczy który jak się później okazało niestety nie działał, oczywiście mam mnóstwo czasu codziennie mogę robić sobie spacery do punktu T-Mobile, tak więc poszłam dostałam kolejny sprzęt zastępczy i co on niestety łapie sieć 2g. Proszę sobie za tem wyobrazić, że osoba pracująca cały czas na komputerze, ma w jakis magiczny sposób dalej pracować z takim internetem... Ppan z punktu uprzedził mnie że w razie gdyby ten internet nie działał to żebym już nie przychodziła ponieważ on ma urlop. Super traktowanie klienta. Płacę za coś co nie działa. Dostaje szajs za takie pieniądze! Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia! Nie polecam i nikomu nigdy nie polecę tylko zrezygnuje.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo, zaczynając od samej góry
~Helena / 2023-07-09 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka istnieje jeśli chodzi o obsługę klienta !!!! Naciągacze i Krętacze !!!! uważajcie jak podpisujecie umowy przez telefon !!!! nic się nie zgadza jak przychodzi rachunek w stosunku do tego na co się Państwo umawialiście wcześniej !!!!
Uważajcie na przedstawicieli !!!!!!
ZaletyBrak !!!!
Wadysame !!!!!
~Henrietta / 2023-06-07 12:02
Ocena: 1.00 / 5
T-Mobile to tragedia od podpisania z nimi umowy miałam same problemy przez dwa miesiące musiałam płacić dwa abonamenty za starą nieaktualną umowę i za nową zawartą 30.06.2021.po kilku wizytach w punkcie obsługi udało się to w końcu wyprostować chociaż kosztowało mnie to dużo nerwów pozatym internet działał kiepsko dlatego postanowiłam zgodnie z terminem miesięcznego wypowiedzenia uwolnić się od T-Mobile niestety okazało się że nie jest to takie proste miałam umowę z tą firmą zawartą do 30.06.2023.zgodnie z regulaminem wypowiedziałam umowę miesiąc wcześniej ale nic z tego bo w wypowiedzeniu umowy nie zawarłam numeru telefonu dlatego zaraz po otrzymaniu od nich informacji udałam się do punktu obsługi klienta gdzie uzupełniłam numer telefonu na drugi dzień otrzymałam informację że z przykrością stwierdzają ale moja umowa będzie rozwiązana dopiero 27.07.2023.zamiast 30.06.2023.ta pazerny firma bezprawnie przedłużyła mi umowę o prawie miesiąc żeby jeszcze wyłudzić te marne 50 zł. za abonament właśnie wybieram się do adwokata ja im tego nie odpuszczę 50 zł.to żadne pieniądze ale nie pozwolę się oszukiwać !!!!!
~heroczek / 2021-07-06 20:42
Ocena: 1.00 / 5
TOTALNY SYF KUPA KASKI A GÓWNO JAK NIC. płace 500zł+ dla tej firmy a mi dają internet 20mb/s który tak naprawde jest 0.1mb/s beka z tej firmy i z łysego palanta który to tworzy
Zaletynie ma niestety
Wady-$
-stres
-nie ma neta
~hetycja / 2021-08-01 23:54
Ocena: 1.00 / 5
Sieć nie nadąża z wydajnością. Płacimy pełną wartość abonamentu za usługę o wydajności 10% pierwotnej. Konsultanci udają, że to wina terenu - tak, jakby ruchy górotwórcze w ciągu kilku lat wypiętrzyły nowe łańcuchy górskie.