Totalna porażka. Deklarowane 90Mb/s na umowie a zaledwie 2Mb/s w trakcie uzytkowania. Na infolini potrafią tylko wysłać zgłoszenie o problemie i tyle, 3 tygodnie czekam na rozwiązanie problemu i nadal nic. Serdecznie odradzam jakiekolwiek podpisywanie umów i tym podobnych zobowiązań z tą firmą bo tylko bedziecie sie wkurw*ać.
Zaletynie ma
Wadyta cała firma i ich oferta jest wadą
~Wal / 2021-12-24 11:00
Ocena: 3.00 / 5
Chyba najgorszy zasięg w Polsce
Słaby internet
~Arkadiusz W. / 2021-12-23 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu od kilku dni. Podczas rozmowy z biurem Pan nie potrafi pomoc w tej kwestii. Zostałem oszukany. Firmowy internet za który płace nie chodzi wcale pomimo że jest bez ograniczeń i bez limitów. To nie koniec. Obsługa e-sim także nie działa. Pomimo wyszczegolnionych urządzeń firma t-mobile nie potrafi wyjaśnić dlaczego w podanym przez nich urządzeniu wspieranym e-sim nie działają smsy. T-demobile totalne dno. Nie polecam.
WadyBrak pomocy z biura obsługi.
Brak podstawowych usług za które się płaci
Brak usługi esim
Brak internetu.
~Zawiedziony klient / 2021-12-23 12:13
Ocena: 2.33 / 5
...brak mi słów na T-Mobile . Oszukali mnie na wadliwy sprzęt . Brak mi słów.
~B. J. / 2021-12-21 22:14
Ocena: 1.33 / 5
Internet podobno 40MB/S (pobieranie), tyle bynajmniej w planie było zadeklarowane. W wielu sytuacjach nie dobiega nawet do 10. W większości czasu nie można spokojnie oglądać filmów w nawet dostatecznej jakości, ani grać w gry. Ping wynosi po 1000+, czasami nawet potrafi rozłączyć kompletnie. To, co wciskają, to kompletna bzdura.
ZaletyNie zauważyłem jakichkolwiek.
WadyKłamstwa nad kłamstwami, samo zżeranie pieniędzy.
~Piotr L / 2021-12-20 13:50
Ocena: 1.00 / 5
P.S Powyzszy opis odnosi sie do sklepu T-mobile w centrum dworzec wilenski w Warszawie.Zachowanie odnosi sie do sprzedawcy Piotra Cz.Reszta obslugi sklepu nie zrobila nic by zalatwic sprawe.Reklamacja,zarowno telefoniczna jak i pisemna nie dala efektu.
~Piotr L / 2021-12-20 13:44
Ocena: 1.00 / 5
W sklepie T-mobile zetknalem sie z wyjatkowym chamstwem I niekompetencja.Sprzedawca P. Cz. nie posiadal wystarczajacych mozliwosci intelektualnych zeby zrozumiec istote reklamacji-nadrabia to agresja.
Zaden z kontraktow nie jest dotrzymywany.Obiecuja 30 GB-serwis urywa sie po 3GB.Obiecuja 30 dni-koncza po 15-tu.Dowdy zawartych transakcji sa ignorowane.Reklamacje- zmierzaja donikad.Niepojete jak firma o takim poziomie produktu I etyki moze utrzymac sie na rynku.
ZaletyUprzejme maniery konsultantow w telefonicznym centrum obslugi klienta-nic z tego jednak nie wynika
WadyBeznadziejny poziom uslug,personel niewyuczalny odnosnie podstaw obslugi klienta
~Nikos77 / 2021-12-20 01:21
Ocena: 1.67 / 5
Tidal w T-Mobie bez utraty danych ale tylko dla wybranych. Dotyczy klientów indywidualnych jedynie. W regulaminie o tym ani słowa.
Zaletybrak
Wadyukrywanie prawdy
~BogdanGrymasiarz / 2021-12-19 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Słabszego dostawcy który działa na taka skalę chyba nie znajdziecie????????
ZaletyAbsolutny brak
Wadyistnienie
~Zły użytkownik / 2021-12-19 22:51
Ocena: 1.33 / 5
Internet od tego operatora to porażka jedynie co potrafią to podnosić cenę.
ZaletyBrak
WadyCena Jakość Działanie
~LOKI / 2021-12-19 11:49
Ocena: 1.67 / 5
Złodzieje. Jestem u nich już kilkanaście lat, a traktują klienta jak śmiecia. Na infolinii sprzeczne informacje. Jedyny cel to wydoić i niech spada. Jak tylko będę mogła to się z nimi pożegnam. Żadnych już abonamentów. Wyystępują z pozycji siły i żadne ustępstwa nie są brane pod uwagę. Brak cenzuralnych słów
Wadypijawki
~kordian / 2021-12-17 07:02
Ocena: 3.33 / 5
dobry internet tylko słaby sygnał mieszkam 5km od nadajnika czasami wogule niema zdalne powinny działać
Zaletydobry internet
Wadyczasami niema sygnału
~Ula / 2021-12-15 22:44
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem tej nieuczciwej i nierzetelnej firmy od kilku lat
A po cesji zostałam potraktowana jak złodziej. Wysłano 1 monit na meila przez 2 lata zeroooo windykacji a wczoraj dostalam zajęcie windykacyjne na kwotę 5 krotnie większą!!!
~nie polecam tego czegoś reklamowanego p / 2021-12-15 20:19
Ocena: 1.00 / 5
NIKOMU NIE POLECAM TEGO INTERNETU , RADZE OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM . W MOIM PRZYPADKU INTENRET NIE PRZEKRACZA 500KB/S W GRACH STALE 1000 PINGU , SAN JESTEM W SZOKU ZE TERAZ JESTEM NA TEJ STRONIE I PISZE TA OPINIE BO Z CUDEM SIE ZAŁADOWALA . A I JESZCZE JEDNO NIE WIEM JAK TA FIRMA DALEJ ISTNIEJE :)
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO JEST W TEJ FIRMIE JEDNA WIELKA WADA
~były już klient, jaka ulga / 2021-12-15 18:25
Ocena: 1.33 / 5
T-mobile to naciągacze, wciskają usługi a jak nie działa to mają klienta w d.... a abonament płać bo sam chciałeś :(((.
Zaletypiękne biura/salony
Wadyniekompetentni konsultanci.
~T-Mobile to śmiecie / 2021-12-15 17:32
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile to gówno nie wiem naprawcie internet bo normalnie nawet w 144p sie wszystko zacina dramat 9000ms w grach
WadyWszystko
~Zenon / 2021-12-15 09:57
Ocena: 4.00 / 5
tragedia, szczególnie rano-nie można spokojnie obejrzeć fimu bez buforowania!
~Anka / 2021-12-14 14:55
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam nikomu kożystania z "happy friday" czy"darmowego internetu bez limintu na święta". Na ogół internet jest zmienny i są dni raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie że ciężko znaleźć zasięg ale gdy skożystałam z oferty darmowego internetu to nie mogłam się doczekać aż jakakolwiek strona się załaduje. A teraz????skożystałam z inernetu na święta. Musiałam poczłapać pod ruter brata aby móc napisać tę opinię. Czekam cierpliwie aż skończy mi się moje mix30
~Sylwia / 2021-12-14 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu ! Najgorsza sieci i oszuści !
Jestem za granicą 4 miesiące bez kontaktu ze światem ! Odcięli mnie od internetu i od połączeń i wymagają większych płatności !! Totalne dno ! Przy czym jeszcze zarzucili mi niewłaściwe korzystanie z internetu gdzie go w ogóle nie miałam ! A o konsultantach szkoda w ogóle się wypowiadać ... Totalny brak wiedzy na temat sieci . Co Ci mogą jedynie doradzić to " Proszę włączyć i wyłączyć telefon " i ich zdaniem wszystkie problemy znikają !
Podsumowując jedno wielkie "G*wno"
ZaletyBrak
~Ernest / 2021-12-13 18:15
Ocena: 2.67 / 5
Dzień dobry, nie polecam nikomu przenoszenia się do tej sieci. Minęło 5 tygodni a ja dalej nie doczekałem się pozytywnego zamknięcia sprawy. Ogromna strata czasu, średnio straciłem 3h poprzez różnego rodzaju rozmowy z infolinią i tłumaczeniu każdemu z osobna tego samego problemu, ponieważ żadna dzwoniąca osoba nie ma wglądu w poprzednie rozmowy. Salon T-mobile odwiedziłem 4 razy jednak rozkładają ręce i sami nie wiedzą co mogą zrobić, ponieważ za problemy odpowiada dział przeniesień, który wychodzi na to że ma sprawdzę gdzieś. Obecnie wybrałem Play tutaj przeniesienie trwało 2 dni i nikt mi tego nie utrudniał. Pozdrawiam i każdemu odradzam tą sieć.