Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2698 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czesław / 2022-04-27 14:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dobczyce. Pobieranie w dzień 18-24 Mb/s. Noc 45-48Mb/s. Abonament za 90 zł. Że zniżkami 70. Miałem lte z Posatu.....maks było 2Mb/s.
    ZaletyPrędkość internetu.
    WadyJeszcze nic się takiego Nie wydarzyło.
  • ~dag444 / 2022-04-27 10:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam telefony w t-mobile jak jeszcze była era. Skuszony Internetem domowym 60 Ms/s bez limitu danych - zakupiłem. Teraz wiem gdzie był haczyk w słowach "bez limitu danych". Po trzech miesiącach użytkowania prędkość spadła do 0,2 - 0,3 Mb/s tym sposobem to ciężko będzie wykorzystać jakiekolwiek ograniczenia. Na zgłoszoną reklamację uzyskałem informację, że firma dla "naszego dobra" ogranicza prędkość abyśmy wszyscy mieli równorzędny dostęp do Internetu i że usługi są na najwyższym poziomie. Przykre, że dla tak znanej firmy 0,3 Mb/s to wystarczający poziom świadczenia usług. Wysłałem również zrzuty ekranu z testem łącza aby przedstawić argumenty na potwierdzenie moich słów (bo w pierwszej odpowiedzi dowiedziałem się, że mała prędkość to moje subiektywne odczucie). Po tym wszystkim otrzymałem informację, że dla działu reklamacji sprawa jest zakończona i kończą ze mną korespondencję.
  • ~H / 2022-04-26 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak internetu, obsługa mówi że nawet rachunku nie zmniejszą jak płace za 60mb/s a filmik na yt ledwo co sie ładuje na najmnieszej jakości
  • ~T / 2022-04-25 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam internet stacjonarny adsl u operatora T-mobile od 10 lat, byłem jeszcze w sieci era. Operator obcina mi ostatni prędkość wysłania do 0,2MB/s. Zgłoszenia nic nie dają, operator nie chce rozwiązać problemu. Stałego klienta który płaci rachunki na czas mają gdzieś. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyOperator Dno
  • ~Rafal / 2022-04-25 19:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Za 30zl mam 1000 gb na rok plus 15gb standard i 15gb za doładowanie, prędkość raz lepiej raz gorzej ale nie jest żle, kurde co wy jeszcze chcecie, prędkość na fonie pobierania 3-4 Mb czasem lepiej,dla mnie jest to jak najbardziej ok.
  • ~fucktmobile / 2022-04-25 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    internet nie działa. Nic sie na tym scierwie nie da zrobic.
    Zaletybrak.
    Wady800 pingu, brak internetu średnio co 10 minut
  • ~Seweryn / 2022-04-25 00:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Zasięg - 1 na 4 kreski

    Prędkość internetu - z miesiąca na miesiąc coraz gorzej. Najpierw problemy z graniem w sieci, teraz z odtwarzaniem filmów, zaraz w ogóle nie będzie dostępu do internetu.

    Oferta - biorąc pod uwagę cenę i limity internetu, lepiej zmienić na inną sieć, która może nie oferuje cudownego internetu, ale chociaż jest nielimitowany.
    ZaletyMam kłamać??
    WadyWszystko począwszy od oferty, przez wciskanie ściemy przez obsługę, po zasięgi i prędkości łącza internetowego.
  • ~Marian29 / 2022-04-24 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczęło się od problemów ze strefą domową 500m o której nikt nie informuje. Prędkość transferu niestety z miesiąca na miesiąc spada i także potwierdzam że ze zgłoszeniami nic nie jest robione.
    ZaletyBrak
    WadyPrzeciążona sieć
  • ~Magda / 2022-04-23 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze wsparcie w Polsce. wsparcie telefoniczne to wyłącznie idioci głównym celem jest zdenerwowanie klienta. Operator / menedżer, który odbiera połączenie, nie może nic zrobić. Muszę czekać 20 minut, aż złoży sprawę do działu technicznego. To jest jakaś masakra
    "Internet domowy" - nie polecam. Predkosc 0,5 Mb.
    Cały czas T -mobile ogranicza prędkość do 0,5 Mb mimo tego że cały czas znajduje się w tej samej "strefie domowej" jaka jest w umowie. Z takim internetem niemożliwe pracować bo cały czas jest problem z ta "strefa domowa" (500 metrów). Jeśli nadajnik znajduje się na odległości 1 km i więcej, zawsze będziecie mieć ten problem
    Zaletyzadnych
    Wady"Internet domowy" + Strefa domowa 500 metrów.
  • ~edytka103 / 2022-04-23 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeciążona sieć w wielu lokalizacjach gdzie nie ma innej alternetywy. Niestety jedyna sieć z internetem bez limitu. Ukryty lejek po wykorzystaniu 1000gb. Obciążone nadajniki nie są w żaden sposób rozbudowywane.
    Zaletyinternet bez limitu
    Wadycena usługi jakość sieci break reakcji na rosnące obciążenie sieci
  • ~Wlodek / 2022-04-20 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to firma naciagaczy i klamcow najlepiej oszukuja osoby starsze i nie swiadome jak mozna latwo zarobic na ich nieswiadomosci ich kolsuntanci tylko umia naciagac na przedlozanie umow nic nie tlumaczac jezeli potrzeba uswiadomic o wyjazdach i uzywania roamingow klamia a pozniej trzeba placic chorendalne oplaty nigdy wiecej tej firmy bylem tam kilka lat i teraz zrozumialem i ostrzegam nigdy wiecej
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~The Nick / 2022-04-20 16:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultanci T-mobile żyją w alternatywnym Świecie. Od ponad tygodnia w miejscowości, w której od ponad 10 lat działała sieć komórkowa i Internet - EDGE, 3G, UMTS i wreszcie LTE - bezproblemowo można było dzwonić, pracować zdalnie, czy oglądać Netflixa - nagle wystąpiła awaria zasięgu sieci. Non stop "Tylko połączenia alarmowe". Ani Internetu, ani połączeń komórkowych. Zgłosiłem problem techniczny - sprawa miała być rozwiązana w przeciągu dwóch dni roboczych. Niestety - po dwóch dniach dopiero kiedy pojechałem do miejscowości oddalonej kilkanaście kilometrów dalej dostałem smsa, że... nie ma problemu. Ponoć technicy zrobili pomiary i wszystko jest w porządku. Sprawdziłem... nie było. Pierwszy raz od 10 lat serwisanci techniczni nie naprawili problemu. Spróbowałem zgłosić problem ponownie - konsultantka z infolinii poinformowała mnie, że zlecenie techniczne jest zakończone i w grę wchodzi tylko reklamacja. Dzisiaj - pojechałem do innego miasta, bo bez Internetu nie mam warunków do pracy - dostałem odpowiedź, że problem nie jest z winy T-Mobile. tylko z "uwarunkowań urbanistycznych, geograficznych oraz technicznych" i w ramach rekompensaty za - uwaga uwaga - niedziałające wciąż usługi otrzymam 25% rabatu na kolejnej fakturze. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani oznajmiła mi, że nic nie da się już zrobić. Nie przyjmą nowego zlecenia technicznego. Alternatywna rzeczywistość to za mało powiedziane.

    Jednocześnie pragnę nadmienić, że:
    - żaden konsultant techniczny nie pojawił się w lokalizacji zgłaszanej usterki
    - nie sprawdzono u klienta, czy problem nie występuje po jego rzekomym rozwiązaniu

    Podsumowując - sieć winę za swoją awarię (konsultantka Orange w tej samej lokalizacji powiedziała, ze jest awaria sieci) i skrajną niekompetencję swoich konsultantów technicznych, próbuje zrzucić na klienta. Zero profesjonalizmu. Odradzam robienie jakichkolwiek interesów z tą firmą.
    Zaletyna papierze bogata oferta
    Wadybeznadziejna obsługa techniczna, niedziałające usługi
  • ~Aro / 2022-04-17 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukraińców obdarowywuja darmochami a stałych klientów mają gdzieś.Trza zmienić sieć nie polecam
  • ~Konrad / 2022-04-16 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wolny internet od ponad pół roku jest przeciążony odbiornik zgłaszałem kilkakrotnie ale nic z tym nie robią byle sie tylko chajs zgadzał nie polecam nikomu !
  • ~kokos / 2022-04-15 11:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Powiem tak, robią maślane oczka żeby wcisnąć komuś telefon za złotówkę i są przy tym oczywiście bardzo mili, ale jak już się coś z tym urządzeniem stanie to ci nie pomogą i będą mieli cie w d*pie i jak idziesz do niech to są strasznie oburzeni i nie mili. Nie polecam w ogóle.
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa klienta
  • ~13kedar13 / 2022-04-14 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    prowadzą przestępczą działalność polegającą na wciskaniu dodatkowego numeru za darmo, po czym bez przysyłania faktur po kilku miesiącach wprowadzają komornika i ściągają kasę bez wiedzy klienta! masakra - za coś takiego w normalnym kraju idzie się siedzieć
  • ~Mariusz / 2022-04-13 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno, umawiają się na rozmowy o przedłużenie umowy i nie dzwonią
    WadyNie dotrzymują słowa
  • ~Klient / 2022-04-13 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Salon T-Mobile w Tychach (Auchan). Dwójka młodych doradców. Pan, który obsługuje Klientów firmowych ma chyba problem z pracą w ramach podstawowego wynagrodzenia. Dlaczego? Przy poinformowaniu go, że chciałbym przenieść numer z innej sieci do oferty na kartę w T-Mobile stwierdził, że ma tylko karty do abonamentu i na MIXa. Kiedy zapytałem przy wszystkich Klientach w salonie, czy chce mnie utwierdzić w przekonaniu panującym w Internecie, że zrobi to w ramach podstawowego wynagrodzenia i nie dostanie premii za nowego Klienta, to wydał się zdziwiony. Poinformowałem, ze w takim razie zadzwonię na numer infolinii T-Mobile z zapytaniem jak to jest. Nagle sobie uzmysłowił, że jednak chyba da się ten numer przenieść i to zrobił. O dziwo karta SIM też się znalazła i numer przygotowany do przeniesienia.
  • ~MerC / 2022-04-13 09:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Rok 2022, dwa odrębne internetowe pakiety Magenta Biznes L i dwie różne lokalizacje w średniej wielkości nadmorskim mieście. Z reklamowanego (do) 200 Mb/s mamy 1-3 Mb/s w dzień, w nocy 10-30 Mb/s - ale jaka firma pracuje w nocy? Chyba tylko burdele....
    T-Mobile - banda złodziei i oszustów która wykorzystując niewiedzę Klientów żeruje na nadsprzedaży pasm.
    Do tego na ich oficjalnej stronie z tą ofertą wyraz "Biznes" kilkukrotnie napisany jest z literą Z na końcu - ale tego to już tutaj nie będę komentował.
    Reasumując: DNO!
    ZaletyFaktury zawsze przesyłane terminowo.
    WadyCała reszta.
  • ~michael / 2022-04-12 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niejasny system naliczania opłat. Podczas sprawdzania faktur na stronie internetowej następuje po kilku minutach automatyczne wylogowanie, któremu nie można zapobiec, po ponownym zalogowaniu wyświetlane są inne wartości. W przypadku wątpliwości w opłatach nie można dojść do ładu i składu.
    Gdy zadzwoniłem na infolinię aby wyjaśnić sprawę, telefon odebrał niemiły i bardzo niekompetentny konsultant, gdy zacząłem zadawać pytania o opłaty "coś" rozłączyło rozmowę.
    Naliczają dodatkowo poza abonamentem za połączenia pod numery 5-cyfrowe. W ich regulaminie przeczytałem, że dotyczy to połączeń "PREMIUM", ale dzwoniłem pod takie numery instytucji rządowych, samorządowych i bankowych (infolinie) i naliczyli za to całkiem spore pieniądze.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2698
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187