Oszuści !!!!!!!!!!!! wyłudzają pieniądze od klienta a nie daj borze nie chcesz podpisać przedłużenie umowy to potrafią wymyślać historię co nie miały miejsca żeby jeszcze zatrzymać klienta internet tragiczny bezczelni kłamią w żywe oczy nie polecam !!!
Zaletyżadnych
Wadykłamią w żywe oczy,bezczelni,wyłudzacze,tragiczna firma
~Dawid / 2020-11-20 20:06
Ocena: 1.00 / 5
To jest po prostu jakaś paranoja, opóźnienia rzędu 15000 jest normalnie u nich. t mobile jeden z NAJGORSZYCH dostawców sieci mobilnej w Polsce. Podczas okresu próbnego działało względnie dobrze (stale 100 ms), po okresie próbnym, tak jak wyżej napisałem. Jeżeli masz zamiar zawrzeć z nimi umowę, proponuje przyzwyczaić się do częstych spadków sieci 8000ms-15000ms. Internet jest BARDZO niestabilny. "Do 60mb/s" w ofertach t mobile oznacza NIGDY 60mb/s, CZASAMI 10mb/s, z reguły 1-2mb/s.
Prędkość pobierania średnio jakieś 200kb/s-700kb/s, max jaki wyciągnąłem to 1,8mb/s.
Niestety ze względu na tak beznadziejnego dostawce sieci musiałem podpisać nowa umowę z konkurencja, ponieważ moja praca wymaga stałego i solidnego łącza. Szczerze odradzam!
ZaletyFilmy na youtube w jakości 360p wczytują się w miarę płynnie
WadySAME WADY, WSZYSTKO OPISANE WYŻEJ
~Dawid / 2021-01-29 01:29
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA SIEC NA SWIECIE BANDa DEBILI NIEDOMYLOW KTORZY NIE MAJA O TYM POJECIA MAM STYCZnosc Z TYMI BARANAMI OD MIESIAC A JUZ CHCE ZERWAC UMOJWE ORANEGE TO WAS BIJE NA GLOWE TLUKI WY INTERNET LEDWO DZIALA A WY STARTUJECIE Z 5G BUHAHA NIE DLA PSA KIELBASA ZALUJE ZE ZGODZILEM SIE NA WSPOLPRACE JAK MACIE PROBLEM TO WASZ NUMER 602298617 NACIAGACZE INTERNET NIELIMITOWANY ALE NAGLE ZWALNIA BO LIMIT SIE WYCZERPAL a rachunek zamiast 60 to 160 nie wiadomo za co zgłoszona reklamacja zero odzewu nie zapłacę do puki tego nie wyjaśnia a jak zablokują numer to zadość uczynienie za każdy dzień kiedy ja nie będę mógł korzystać PROBLEMY Z POLACZENIEM TA APLIKACJE TMOBILE TO W DUPE WSADZCIE bo nic nie działa ile trzeba zapłacić to pół ekranu zasłania to wiecie moment jak napisać żenada nikomu nie polecam wręcz odradzam dziadostwo najgorszy chłam na świecie OSTATI RAZ nigdy więc idę i zrywam umowę bo szkoda moich nerwów na tych buraków takie mam zdanie o was zlikwidujcie ten syf i nie oszukujcie ludzi żenada
ZaletyŻadnych zalet najgorszy chłam na świecie
WadyWada to Tmobie która nie powinna istnieć
~Dawid / 2021-12-27 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Deklarowane 90Mb/s na umowie a zaledwie 2Mb/s w trakcie uzytkowania. Na infolini potrafią tylko wysłać zgłoszenie o problemie i tyle, 3 tygodnie czekam na rozwiązanie problemu i nadal nic. Serdecznie odradzam jakiekolwiek podpisywanie umów i tym podobnych zobowiązań z tą firmą bo tylko bedziecie sie wkurw*ać.
Zaletynie ma
Wadyta cała firma i ich oferta jest wadą
~Dawid / 2024-01-16 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie chodzi w ogóle. Reklamacje nic nie pomagają. Odpisują że chwilowe przeciążenia.
ZaletyŻADNE
WadyT-Mobile
~Dawid / 2025-05-30 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadać… ceny dla stałych klientów gorsze niż dla nowych a jakoś usług to jakaś tragedia.
WadyCałe T-Mobile to wada
~dawid p / 2023-03-20 22:22
Ocena: 1.00 / 5
internet nie działa , co za kanał , nie PODPISUJCIE Z NIMI UMOW , zycze bankructwa
~db / 2024-01-19 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Internet ze 150/20 > 8/0.02 latency na poziomie 300/4000..... NIC NIE ROBIĄ Z AWARIA. Mieli termin do dzisiaj do godziny 12 jest 14 i awaria dalej jest ;) 5 tygodni!!!!!
ZaletyNa początku jest spoko
WadyObsługa problemów, awarie etc.
~DDD / 2021-10-28 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, nie dziala siec komorkowa bez powodu
Zaletynic
Wadywszystko
~Dddd / 2022-01-07 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Oszukują ludzi. Naliczają błędne faktury.
Brak sieci i zasięgu. Obsługa klienta również pozostawia wiele do życzenia.
Ogólnie nie polecam sieci pod żadnym względem.
ZaletyBrak
WadyOj nie straszyloby miejsca by wszystko opisać
~Ddz / 2018-03-31 10:24
Ocena: 1.00 / 5
T mobile to bagno najgorsza siec jak jest na rynku..to co oni wyprawiaja w glowie sie nie miesci i zawsze jedna odpowiedz ..problem globalny.. przestrzegam wszystkich
ZaletyZero
WadyWszystkie mozliwe
~Deabddar / 2022-05-02 00:16
Ocena: 1.00 / 5
Czuje ze moja mama zostala zrobiona w konia kupila mi laptop i podobno dziala dobrze moja siostra ma taki sam a wiec laptop nie ma funkcji podswietlena klawiatury a moja siostra ma gry dzialaja gorzej i mocniej sie grzeje laptop mojej siostry dziala dobrze jest starszy niz moj lecz moj jest jakis zepsuty sprawdzalem ustawienia takie same reset nic nie podzialal
~DEAD_FOR_t-mobile / 2022-06-30 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Bazują na zamieszaniu, nieczytelności, pośpiechu i zamęcie. W życiu bardziej nieczytelnych faktur nie widziałem. T-mobile zrzesza w swoich składach najbardziej niekompetentny personel w kraju. Kłamcy, oszuści i krętacze.
Zaletyhahahahahahaha
Wadylista wad jest bardzo długa. Pierwsza i najważniejsza to OSZUŚCI
~Dede / 2021-07-21 11:45
Ocena: 1.00 / 5
W ofercie T-Mobile jest smartfon realme gt 5g. Ten telefon wybrałem, że chcę go kupić, przenosząc numer do powyższego operatora. Od 3 lipca do teraz (21.07) tego telefonu nie mogę dostać. Zastanawiam się, czy w ogóle fizycznie, ten telefon kiedyś się pojawił i czy będzie można go kupić. Podejrzewam, że widnieje on tylko w formie elektronicznej oferty operatora.
~Degustant / 2022-01-25 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Jestem przykładem konsumenta jakiego oszukano i potraktowano niezgodnie z prawem. Miałam dodatkowy numer w T-mobile na który skończyła mi się umowa. Konsultant zadzwonił pod ten mumer, pomimo nie wyrażenia zgody na przedłużenie numeru, konsultant ją przedłużył( bez mojej wiedzy oraz zgody). Okazało się, że umowa została wysłana na adres gdzie już nie mieszkałam. Nikt jej nie odebrał, a mimo wszystko T-mobile potwierdził, że odebrałam umowę i podpisałam. Tym o to sposobem bez mojej wiedzy narasał mi dług i komornik wszesdł mi na moje konto. W tamtym momencie jak dowiedziałam się, że jest taka systuacja, poprosiłam T-mobile o możliwość odłuchania mojej rozmowy, gdzie niby się zgodziałam na podpisanie umowy. T- mobile oznajmił," że z przyczyn od nich niezależnych rozmowa się nie nagrała". W tej sytuacji oznajmili, że odebrałam umowę i dlatego nie mogą już nic zrobić. Rozwiązanie sprawy na podstawie mediacji nie udało się dokonać. Założyłam sprawę w Sądzie. Wygrałam sprawę. T-mobile niesłusznie obciążył mnie karą gdzyż nie posiadał dowodu na podstawie rozmowy telefonicznej, oraz nie posiadali dowodu, że odebrałam umowę. Kodeks Cywilny Art.339 & 1 k.p.c. Mam nadzieję, że niniejszy wpis bedzie dla Państwa przestrogą.
ZaletyBrak
~Den T / 2022-06-14 21:37
Ocena: 1.00 / 5
nie ma internetu przez cały tydzień, nie odbierają wsparcia, nic nie mogą zrobić, nic im nie działa, za 120 zł nie skorzystasz z internetu tylko z telefonu komórkowego i przez innego operatora.
Zaletyani jednego
Wadynikomu nie radzę
~Denis / 2020-08-15 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma!! Oszuści i naciągacze. Odradzam podpisywania jakich kolwiek umów z t mobile. Biuro obsługi nie ma pojęcia o czym mówi, po prostu w postaci klienta widza worek z kasą. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam.
ZaletyBrak
WadyCała ta firma, to jedna wielka wada. Oszuści. Dzbany w biurze obsługi.
~DEX / 2020-11-16 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Punkt TMOBILE ETC SWARZEDZ,ZAPROPONOWAŁ MI SUPER OFERTĘ TELEFONU I ROUTERA NA ABONAMENT PLUS SUPER OFERTE PRZENIESIENIA NUMERU NA KARTĘ TYLE,ŻE ZAPOMNIELI DODAĆ,ŻE TEŻNA OBOWIĄZKOWY ABONAMENT.Z ZEGO ZAMIAT PŁACIĆ 69 ZL MIESIĘCZNIE DOSTAJĘ RACHUNKI NA KWOTĘ 166 ZŁ I CIĄGLE COŚ WYJAŚNIAM.DODAJMY DO TEGO,ŻE SUPER ZASIĘG RUTERA WYNOSI 1,5 M A NAJLEPIEJ JAKBY BYŁ NA KABLU I NA MOICH KOLANACH TAK DLA PEWNOŚCI,ŻE WI -FI DZIŁĄ:)BOK ODPISUJE MI,ŻE WIEDZIŁAM CO PODPISYWAŁAM,A PAN Z PUNKTU W ETCE ,ŻE SAMA NIE WIEM O CO MI CHODZI.ZABAWNE ,BO PO CO KOMU NUMER NA ABONAMENT I NUMER NA KARTE Z PRZYMY=USOWYM ABONAMENTEM.PATRZAC JAK LUDZIE TU PISZA MYSLE,ŻE CZAS WIELKI ZGŁOSIĆ TMOBILE DO URZEU OCHRONY KONSUMENTA,PNIEWAŻ WYSPECJALIZOWALI SIĘ W NACIĄGANIU KLIENTÓW I TU NALEŻY POGRATULOWAĆ IM ZASIĘGU BO NA PRAWDĘ JEST TO JUŻ DUŻA SKALA.ODRADZAM I PUNKT TMOBILE W ETE SWARZEDZ I WOGOLE TA SIEĆ!!!!!
~Dębe / 2019-05-16 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Od razu Pani Zuzanna Wójcik która nie potrafi złożyć zamówienia, dziękuję jej w sumie bo w zimę przenoszę numer do Play!
~di_carlo / 2022-09-28 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniłem przed chwilą w sprawie reklamacji faktury i „bardzo miły ” pan po prostu bezczelnie mi się rozłączył. Poprosi brawo ON. Nigdy więcej T-Mobile za wasze podejście do klienta.