Wadybrak lojalnosci wobec klienta
strona 65 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~Elzbieta / 2020-03-21 14:02
masakra !!!! totalna poażka . Na poczatku zawarcia umowy było wszystko ok . Teraz doladujac konto mam zablokowane rozmowy i sms nielimitowane . Dzwonie do biura obslugi , odsylana jestem do biura technicznego , tam mnie automatycznie rozlaczaja . Musze co chwile doladowywac konto ,aby uzyskac jakiejkolwiek informacji od konsultantow , ktorzy nie sa pomocni . Zwariowac mozna !!! -
-
~EM / 2022-10-10 15:24
Centrum miasta, a prędkość internetu 0,7 mb/s. Pracownicy w salonie kłamią i obiecują cuda na kiju. W odpowiedzi na reklamację umywają od wszystkiego ręce i nie biorą za to odpowiedzialności. Liczy się tylko ilość podpisanych umów, a pracownicy w salonach mogą wymyślać co chcą, bo w końcu rozmowa nie jest nagrywana. Podobno ktoś używa w okolicy urządzenia do wzmacniania sygnału, termin gdzie mieli to rozwiązań minął i też umywają od tego ręce. PING niemal 10 000. Internetu nie mogą używać dwie osoby, bo kompletnie nic nie działa, ale oczywiście to nie ich problem. Internet został zmniejszony do 30 mb/s, bo i tak nawet tyle nie wyniesie. Według t-mobile prędkość nawet 0,001 mb/s będzie świadczeniem usług 24/7, to nic, że internetu nie można używać, ale jest i to starczy. Oczywiście umowy też nie można rozwiązać wcześniej, chociaż w salonie obiecywali coś innego.
Pracownicy przyjmowani są z ulicy. Jedynymi wymogami, by dostać pracę jest umiejętność kłamania i brak szacunku do ludzi. Na infolinii nie chcą przyjmować reklamacji. W salonie można milion razy powiedzieć, że to ma być reklamacja, a i tak zrobią zgłoszenie techniczne. W ten sposób częściowo blokują możliwość złożenia reklamacji i tworzą wymówkę jak już uda się ją złożyć.ZaletyBRAK -
~Ema / 2020-12-02 19:36
Jestem w szoku jaki poziom reprezenruje t- mobile. Polski t mobile jest ponizej jakichkolwiek standartow. Kontrakty mix na swieta uwazac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, pelne pulapek by tylko wyciagnac pieniadze i zrobic na szaro klienta. Uwazajcie !!!! bo bedziecie miec klopot 24 miesiace a moze dluzej. Bardzo drogo za niewiele a obsluga moze potraktowac cie jak smiecia. ZaletyzadnychWadysame wady , trudno znalezc pozytywy -
~Emeryt 49 / 2021-09-09 07:48
02.08.21zawarłem umowę TV+Internet+tel,kwota 130zł.01.o9.21wyłączono mi TW i zmuszono do przejścia na Polsatboxgo.2-gi rachunek 04.09.21to290zł.Jest to oszustwo i okradanie. Jestem bezsilny wobec mafii złodziei ZaletyBrakWadyOszustwo -
~Emeryt 49 / 2021-10-19 16:10
Opinia i porada ~?/z 15.10.21jest jedyną drogą konstruktywną. Ja już ostrzegłem 20 znajomych, od 02 10 21do dziś. A zostało mi jeszcze 22 m-ce,wystarczy pomnożyć. ZaletyOszustwoWadySameo -
~Emil / 2018-09-07 21:54
Nie polecam odkąd dowiedzieli się że nie przedłużam umowy pogorszył mi się zasięg i w dużym mieście na 10pietrze z lte mam ledwo kreskę haha żenada ta sieć nigdy więcej tej sieci:(:(:( -
~Emil / 2022-08-07 16:21
Wróciłem do sieci T-mobile po paru latach przerwy po zapowiedziach że zasięg mają lux. Nie stety drugi raz dałem się namówić na związanie się z tą siecią. Na pewno to jest mój ostatni raz kiedy u nich jestem. W mojej ocenie najgorsza sieć jeżeli chodzi o zasięg. Totalna porażka. Odradzam wszystkim którzy myślą przejść do nich, powiem tak każda sieć aby nie ta. ZaletyBrak jakich kolwiek zaletWadySą, same wady a przede wszystkim i najważniejszym zasieg -
~emiran / 2020-12-17 14:50
Obsługa Klienta w tej firmie to jest kpina. Mój tato jest starszym człowiekiem, był dosyć długo ich klientem, umowa stała abonament 50 zł. Nagle na wrześniowej Fakturze zawarli informację, że niedopłata wynosi 245, zadzwoniłem do nich z zapytaniem co jest grane (odp. proszę się nie martwić nie zablokujemy konta i wyjaśnimy sprawę), następny miesiąc FV na 305, znowu kontakt i sytuacja się powtarza, w listopadzie FV na 206 zł, sumy z kosmosu bez pokrycia w umowie, znowu kontakt i taka sama obietnica. Następnie seria 4 korekt FV rozciągniętych w czasie ponad miesiąc (przełom listopad/grudzień) i w końcu chyba prawidłowe rozliczenie konta, okazało się że po tych wszystkich ich machlojkach Tato ma przeterminowaną o 3 tygodnie kwotę 33 złote. Skutek: wyłączono możliwość dzwonienia, bo jest zaległość. Na infolinii nikt nic nie może, odsyłają tylko do innych działów. Szczerze odradzam korzystanie z tej firmy, myślę, że podobny poziom obsługi otrzymaliby Państwo od w miarę rozgarniętego szympansa. ZaletybrakWadyJak w opisie -
-
~ENCHI / 2022-04-05 16:23
płacę za internet 60 zł a działa jakby kosztował 1.50 ( słownie złoty pięćdziesiąt ) predkosc pobierania to marne 1.5 mb/s a w umowie jest cos okolo 30mb/s.... zwykli kłamcy. O tym że musiałem do nich jezdzic 9 razy w ciagu 2 tygodni nie wspomne ( nie potrafili mi przedstawic nowej umowy- oczywiscie żałuję ze podpisałem nową) wydaje mi się ze poprzednia byla wręcz lepsza i internet byl lepszy a teraz to zwykłe gówno. Ukraińcom pomagają a Polakom nawet nie są w stanie zapewnic stabilnej sieci Zaletyogladanie slajdówWadyinternet i obsługa ,zANIKAJACA SIEC -
~endriuj23 / 2018-12-18 19:57
kryminaliści i oszuści .
od 2 miesięcy naliczają mi podwyższone koszty połączeń za coś czego nie aktywowałem ,nie zamawiałem czyli za bzdurne smsyZaletybrakWadyoszuści -
~eq2wfqwe / 2020-06-18 21:41
mam nadzieje ,ze ta gówno firma zdechnie a wraz z nią jej szefostwo złodziejskie życze śmierci każdej osobie wyżej postawionej w tej spierdolonej firmie ZaletywedqfweWadyweqdfweq -
~Eraman / 2023-05-16 18:25
Internet to jest jakaś porażka , przez ostatnie kilka miesięcy ucinają prędkości do minimum , nic nie da się zrobić.
"Eksperci na infolinii" twierdzą że nie ma gwarancji konkretnej prędkości - więc są kryci.
Odradzam!
Po złożeniu wypowiedzenia nagle internet przyspieszył na koniec ;)ZaletybrakWadyT-mobile -
~erykos / 2020-06-23 14:43
miało być 30 mb/s tym czasem jest ledwo 10, gdy wlączone są więcej niż 2 urządzenia internet automatycznie zwalnia. ZaletybrakWadyzbyt duza cena, slaba lacznosc i zasieg -
~Eustachy / 2024-01-03 20:11
Nieda sie pograć w csa takie łyżwy że to szok 400pingu minimum Zaletyaz tyle że żadneWadyaż tyle że każde -
~ewa / 2018-08-28 16:10
Bezustanny problem z płynną aktywacją pakietu Nielimitowane rozmowy, sms-y i 1GB internetu.. Bardzo długi czas oczekiwania po doładowaniu na aktywację pakietów.. Słaby zasięg... Zupełny brak kontaktu z BOK... I nagminne błędy w naliczaniu opłat, zawyżane FR-y... ODRADZAM !!!!!! ZaletyBRAKWadyZAWYŻANIE RACHUNKÓW - KRADZIEŻ !!! Bardzo długi czas aktywacji usług..BRAK KONTAKTU Z BOK.. Serwis ciągle niedostępny lub awaria -
~Ewa / 2018-09-07 13:19
Zgłaszam w tmobile problem z internetem bo od 3 dni nie działa tak jak powien więc sie spytałam w rozmowie telefonicznej czy to przekroczpny limit ,odpowiedzieli mi,że faktura jest opłacona więc zaraz będzie możliwość puszczenia nowego transferu. Co się okazało internet nie działa... zgłaszałam to jeszcze raz dostawałam tylko wiadomości,że problem będzie rozwiązany ale jest o charakterze globalnym... no to czekam dalej... dzisiaj zadzwoniłam powiedziano mi że jednak limit przekroczyłam a żadnych zgloszeń nie było.. skoro mają rozmowy nagrywane to czemu okłamują człowieka że rozmów nie było... skoro limit był przekroczony to czemu mi nie powiedziano tego podczas pierwszej rozmowy,a dostawałam smsy że to problem o charakterze globalnym ? Na całe szczęście właśnie skończyła mi się umowa i pierwszy i ostatni raz wybrałam tego operatora. ZaletyBrakWadyPrędkośc intertetu,problem z zasięgiem , brak komunikatywności przy rozmowie telefoniczej oraz brak przyjmowania zgłoszeń -
-
~Ewa / 2019-02-20 18:33
Jakieś licho podkusiło mnie,żeby przenieść numer do T-mobile.Po włożeniu do telefonu karta sim T-mobile uparcie wymusza cofnięcie telefonu do ustawień fabrycznych, o czym nikt wcześniej nie informował.Druga sprawa : rzekoma taryfa z internetem bez limitu okazała się fikcją, bo tak naprawdę jest 10 Gb, o czym nie ma słowa w umowie, nikt też nie informował w trakcie zawierania umowy o tym fakcie. Regulamin dostałam na e-maila dopiero po podpisaniu umowy ! Udałam się więc do punktu T-mobile w Galerii Krakowskiej po pomoc i poradę w kwestii karty.Pierwszy pan konsultant w sposób bardzo obcesowy "spuścił mnie po brzytwie" wmawiając,że wina leży po stronie telefonu.Odesłał mnie do salonu Samsunga. Oczywiście okazało się,że karta w każdym innym aparacie wymusza całkowite wykasowanie zawartości telefonu, więc to ona jest przyczyną problemu .Inny pan konsultant, o dziwo grzeczny jak nie z T-mobile próbował pomóc, ale bez skutku.W trakcie mojego dość długiego pobytu w punkcie T-mobile przewinęło się sporo starszych ludzi, którzy zdenerwowani prosili np. o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy warunkami podpisanej umowy a stanem faktycznym rachunków.Powiem tylko,że wychodzili ze łzami.Pani,która nieopatrzenie włączyła sobie Talk Backa na samsungu została odesłana, a jakże, do sklepu firmowego Samsunga.Widocznie jedno dotknięcie w celu wyłączenia tej usługi było poniżej godności pana konsultanta w T- Mobile.Ten sam pan mnie także odesłał do Samsunga nie zadając sobie trudu, żeby zapoznać się z problemem !!!
Reasumując: polityka firmy T-Mobile pozostawia wiele do życzenia pod względem przejrzystości i uczciwości ofert a niektórzy pracownicy salonu, no cóż, dostosowują się do poziomu swojej firmy.ZaletyNa razie brak.WadyWprowadzanie klientów w błąd, co do oferty ( treść umowy niezgodna z regulaminem a regulamin otrzymany na e-maila po podpisaniu umowy).Nowa karta sim T-Mobie wymuszająca wykasowanie wszystkich danych w telefonie, powrót do ustawień fabrycznych,bez uprzedzenia, czyli utrata danych !!! -
~Ewa / 2020-08-06 22:21
Najgorsza sieć ,internet się zacina ,każdy rachunek trzeba reklamowac doliczają jakieś usługi ktorych nie potrafią określić i wytłumaczyć tragedia ZaletyBrak -
~ewa / 2021-01-13 13:50
Nie polecam tej firmy nikomu. Od miesiąca mam w domu internet światłowodowy, który musiałam kilkakrotnie reklamować, ponieważ nie działał. Teraz też jest różnie, jak na światłowód, to szału nie ma. Zdarza się, że bardzo wolno ładuje strony. Do tej pory nie przesłaną mi na maila umowy, pewnie dlatego, że miał być również aneks kończący wcześniej umowę na internet domowy. Rzekomo mają problemy z przesłaniem umowy na mojego maila, ale dziwne że jakoś rachunki przychodzą. Konsultanci nieuprzejmi i aroganccy, chyba że chcą coś klientowi wcisnąć. Pani na infolinii przeszła samą siebie, informując mnie, że problemy za światłowodem mogą być spowodowane tym że mam urządzenia Apple. Dziwne, że córka ma Samsunga i też miała problemy. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy i żegnam się z nimi. ZaletyżadneWadydziwne ,że jeszcze ktoś korzysta z ich usług -
~Ewa / 2021-08-08 23:42
Ten t- mobile to tragedia. Nie radze nikomu z nimi sie wiazac. Bylam z nimi 1 rok, mialam mix30 . Ciagle mnie blokowali, oni sami nie wiedza co oni robia, pisza co innego w liscie, co innego wykonuje automat a co innego mowia w punkcie sprzedazy. Aby przedluzyc umowe potrafia Cie straszyc, dawac warunki by zmusic Cie do podpisania nastepnej umowy i mnostwo klopotow z nimi. Szok. Ja lubie miec komfort i lubie jak firma ma dobry serwis. Mamy internet z t- mobile makabra. Reklamacje - odpowiedz ze naprawiaja i w konsekwencji i tak nie dziala. Namowiono nas na pakiet internet + telefon i co : zrezygnowalismy z orange i podpisalismy umowe. Wrocilismy do Anglii - brak sygnalu, nic. Po interwencji sygnal byl ale za to zaplacilismy duze pieniadze bo umowy podpisane w t- mobile po styczniu 2021 roku obowiazuje roaming i stawki wysokie. Dziwne ze Anglia nadal ma te same zasady jak przed brexitem a w Polsce operatorzy juz nie. W punkcie sprzedazy powinni o tym wiedziec ale wiekszosc z nich nie ma szkolen i niewiele wiedza. ZaletyZadnejWadyWszystko zle dziala
strona 65 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »