totalne gówno a dalej kozystam bo za rozwiązanie umowy koszta
Zaletybrak
Wadywszystko
~Asia / 2021-10-25 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam abonamentu z T Mobile. Obsługa klienta jest na najniższym poziomie. Ukradli nam 300 zł bo niby ich zasięg jest tak wspaniały, że nie będąc poza granicami Polski złapał mężowi roaming i naliczyli opłat 300 zł i nie uznali zażalenia bo nie i koniec. Po 2 latach z trzech abonamentów zrezygnowałam. Interent nie działał mi 20 metrów od puszki a jeśli chodzi o abonament w telefonach to mimo, że zakończyliśmy umowę 2 miesiące temu to już 2 miesiąc gdzie przychodzą mi opłaty po 0.18, 0,09 0.86 dzwonię do obsługi a Pan nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego mam takie opłaty i jak długo to jeszcze potrawa baa i perfidnie się rozłącza. Tragedia !
ZaletyŻadnych zalet
WadyCiągną kasę nawet po skończonym abonamencie
~aw2e212312 / 2023-05-01 20:08
Ocena: 1.00 / 5
tmobile weźcie naprawcie ten internet a nie w chja lecicie z klientami
~awś / 2022-05-01 23:09
Ocena: 1.00 / 5
5k pingu cały czas, nie da ogladac anime. Działa jak mucha w smole, nie polecam.
Zaletyżadne
Wadywszystko
~B.... / 2020-03-04 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Również poraz kolejny zostałam oszukana jeżeli chodzi o doładowania.... Zamiast miesięcznie doładowywać konto za 35 złoty to muszę znów doładować za 35 łączna kwota miesięczna 70
ZaletyBrak
WadyT-mobile
~babajaga / 2024-07-28 18:17
Ocena: 1.00 / 5
internet jest po prostu fatalny, nie da sie absolutnie nic zrobic. nie zlicze na palcach ile razy probowalam z resetowaniem rutera, a i tak wychodzilo na jedno i to samo: czyli nie dzialanie calkowicie internetu. wezcie sie wkoncu w grasc z tym internetem bo to jest juz jakas zenada. jeszcze nie dosc, ze pokazuja sie wszystkie kreski to nawet glupi facebook nie chce sie wlaczyc, nie serdeczenie pozdrawiam.
Zaletyzadne
Wadywszystko co jest mozliwe w tym internecie
~babajaga / 2024-07-28 18:17
Ocena: 1.00 / 5
internet jest po prostu fatalny, nie da sie absolutnie nic zrobic. nie zlicze na palcach ile razy probowalam z resetowaniem rutera, a i tak wychodzilo na jedno i to samo: czyli nie dzialanie calkowicie internetu. wezcie sie wkoncu w grasc z tym internetem bo to jest juz jakas zenada. jeszcze nie dosc, ze pokazuja sie wszystkie kreski to nawet glupi facebook nie chce sie wlaczyc, nie serdeczenie pozdrawiam.
Zaletyzadne
Wadywszystko co jest mozliwe w tym internecie
~babel / 2023-08-14 11:41
Ocena: 1.00 / 5
maja w dupie ludzi dzwonie od 3 godzin zero kontaktu co sie dzieje
~bagier / 2020-04-01 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki mialem stałe 500 pingu jak się gra.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyNie stabilny internet. 500 ms do 1000+ ms
~Barbara / 2014-12-10 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Byliśmy klientami tej firmy ponad 10 lat, jednak po przejęciu przez T-mobile, jakość świadczonych usług znacznie spadła. Jest drogo, zasięg się pogorszył, obsługa również (BOK - właściwie po co on istnieje? Nawet jak się ktoś jakimś cudem dodzwoni, to i tak nic nie załatwi, a spotka go niemiłe traktowanie, wręcz chamstwo). Kto ma telefon na kartę, ten jakoś funkcjonuje, bo abonament jest porażką. Już pod koniec działalności Ery było źle, stąd też powiedzenie "takie cuda tylko w erze". Ich kampanie marketingowe są kompletnie nietrafione, wręcz odstraszają - dzwoni jakaś nachalna kobieta i natarczywie domaga podania adresu,na który kurier dostarczy nową umowę wraz z tabletem jakiejś badziewnej firmy.
Zaletynie ma
Wadycoraz więcej
ponad 10 lat
~Barbara / 2020-09-29 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Zmieniliśmy operatora na T-Mobile półtora roku temu. Aparaty Hammer Energi przestały działać poprawnie po paru miesiącach. T-Mobile korzystało z serwisanta mptech we Wrocławiu. Odmówiono nam naprawy gwarancyjnej. Klapki w gniazdach były zbyt ciasne, żeby można było włożyć kabel do gniazda ładowania. Nie może to być usterka mechaniczna, bo źle działa wejście do ładowania. Aparaty zużyły się przed upłynięciem okresu gwarancyjnego. Ponieważ obchodziliśmy się z nimi bardzo dobrze nie może to być wina klienta, czyli nasza. Operator T-Mobile kazał nam podpisywać jakieś oświadczenia... To wiązało się z trzecią wizytą w salonie T-Mobile. Niby drobiazg. Wymiana baterii, naprawa odklejającej się obudowy... Niesprawne gniazda, bo klapki umocowanie zbyt ciasno... Brak opieki konsultanta przy naprawie gwarancyjnej.
ZaletyOpanowanie pań pracujących w salonie.
WadyBrak wsparcia przy niekorzystnych dla klienta decyzjach serwisanta mptech. Opieszałoś. Brak pomocy w zabezpieczania danych z aparatów.
~Barbara / 2023-07-11 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci,to jakieś nieporozumienie.Internet jest ale tylko na fakturze do płacenia przez dwa lata,właśnie kończy mi się umowa i nie przedłużam jej,choć zaproponowali mi przedłużenie jej i jakieś oferty abym u nich została ale byłabym głupia zostając u nich.Zmarnowałam z nimi 2 lata i 1680 zł prawie przez ten czas na wiecznie zrywający się internet.Na reklamacje jest jedna odpowiedz wszystko gra lub jeśli napisze pani jeszcze raz raklamację na tę samą usterkę nie będziemy na to zgłoszenie odpowiadać,i to ma być firma która świadczy usługi internetowe.Swego czasu naprawdę była to jedna z lepszych firm świadcząca usługi internetowe,ale to czas przeszły i odeszła do lamusa.Każą tylko płacić za coś czego się nie ma.Naprawdę nie polecam i nie wierzcie na umowę próbną bo to pic na wodę.
ZaletyNie ma żadnych
WadySyf jakich mało.Żenada
~Barbara / 2024-06-04 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Witam, mam znowu problem z T-mobile , bo 16.05.2024 skończyła się umowa na dodatkowy internet, po konsultacji dowiedziałam się, że muszę miesiąc wcześniej napisać rezygnację. Napisałam 15.04.2024 rezygnację , po czym na koniec maja na fakturze nadal jest opłata za internet z którego zrezygnowałam pisemnie 15.04.2024. Dzwonię i pytam innego już konsultanta a on mówi ,że biuro nadało termin rozwiązania na 16.06.2024. Pytam jakim prawem ktoś przedłuża mi umowę o miesiac, którą ja zawarłam i która kończy się miesiąc wcześniej.Jak można zachowywać się jak złodziej? Im więcej wydrą od naiwnego klienta tym lepiej. Pamiętajcie, każdy z Was może być tak oszukany!
ZaletyDobry zasięg
WadyOszuści,naciągacze. Nie przestrzegają warunków umowy!
~barbrv / 2023-02-26 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Internet działał dobrze przez pierwsze 30 dni. Konsultant potwierdził że usługa ma wtedy wyższy prioritet i finalnie trzeba się spodziewać niższych prędkości. Jednak z równo 90Mb/s zrobiło się w porywach do 5 max. potwierdzam fakt co osoby wcześniej po 3 telefonach w ciągu jednego dnia konsultant ma obowiązek przydzielić rabat na usługę.
ZaletyBrak
WadyZakłamany okres testowy
~bardzo obciążone siec ALe nadal sprzed / 2024-01-11 12:33
Ocena: 1.00 / 5
bardzo obciążone siec ALe nadal sprzedają NIE POLECAM Szkoda czasu pieniędzy
Zaletybardzo obciążone siec ALe nadal sprzedają NIE POLECAM Szkoda czasu pieniędzy
Wadybardzo obciążone siec ALe nadal sprzedają NIE POLECAM Szkoda czasu pieniędzy
~Bart / 2023-09-20 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie spotkałem się od lat z tak nieprofesjonalną obsługą klienta biznesowego. DRAMAT! Do bólu niemiła pani na słuchawce, opryskliwa, wzburzona, nieempatyczna i rozemocjonowana - mimo spokojnie wyłożonych argumentów nt. niezadowolenia z posiadanych kilku usług. Arogancja przez wielkie A.
Grzeczne przypomnienie pani kto jaką rolę pełni w rozmowie klient <> konsultant i asertywne argumenty ostudziły jej ton i zapędy.
Czas przenieść się z usługami bo firma (tworzący ją pracownicy) zapomina o podstawowych Standardach Obsługi Klienta.
Zaletybrak
WadyPodejście i nastawienie do klienta
~Bartek / 2022-09-05 20:39
Ocena: 1.00 / 5
W mieście ponad 100-tysięcznym tragiczny zasięg sieci. Nie można normalnie prowadzić rozmów, nie mowa już o prędkości internetu. NIE POLECAM!!!
Wadybardzo słaby internet oraz zasięg - Wałbrzych
~Bartek / 2025-01-16 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna instytucja do zamknięcia. Oszukują klientów, pobierają pełny abonament a nie świadczą wszystkich usług zawartych w abonamencie. Od dwóch lat walczę z brakiem zasięgu, wiele zgłoszeń, reklamacji a problem dalej nierozwiązany. Gorzej zrzuca się winę na klienta, np. Źle urządzenie, a gdzie w umowie są wyszczególnione marki telefonów się pytam?Ja zgłaszam brak zasięgu w całym kraju na dworze i w budynkach a oni mi odpisują że w adresie zamieszkania żeby mieć lepszy zasięg powinienem wyjść z budynku.. ????????
Czacha dymi.. masakra jakaś..
Ludzie na infolinii to nieużytki społeczne służące zwalaniu wszystkiego na klienta, są zupełnie niepomocni.. do niczego nie przydatni.. nie powinna w ogóle istnieć tą infolinia..
T mobile to zaraz po Orange najgorszy wybór jaki można podjąć.. czas z tamtąd uciekać..
ZaletyŻadnych
WadyCałość
~Bartosz / 2021-12-12 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Po prawie roku wciąż podobne problemy. Jakiś czas prędkość w miarę normalna, a potem spada do bardzo niskich prędkości. Że też im nie wstyd takie coś sprzedawać ludziom.
~Bartosz / 2022-08-16 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam zakup tego niemieckiego gówna. To oszuści. Nic w tej sieci nie działa poprawnie a obsługa klienta to łajdactwo w czystej postaci.