Przeeniosłem z Orange telefon stacjonarny do T-Mobile, przez 12 miesięcy nie działał ten numer stacjinarny bo konusltant nie umiał poprawnie ustawić ulicy używania telefonu. Przez te 12 miesięcy t-mobile pobierał ode mnie 15 PLN miesiecznie za coś co nie działało. Złożyłem reklamację niezareagowali, w styczniu nadpłaciłem na konto 1.000 PLN bo miałem trochę grosza, policzyłem że do 06.2021 wystarczy mam 7 simów w firmie. W maju pwostała niedopłata 65 zł, zablokowali mi połączenia, dzień po tym jak wpłaciłmem do t-mobile 800 PLN ( słownie osiemset złotych ).Czy mam pisać dalej że z tych 800 pln zabrali mi 200 PLN kary za odblokowanie. Dziś zadzwonili z ..... ofertą na nowego TELEFONU. ZaletyNie ma żadnych, po za taką że wogóle działa.
Wadyniezrozumiałe oferty, ciągłe nagabywanie na nowe teleofny, strona internetowa która ciągle nie działa prawidłowo.