Złodzieje, ludzie nie bierzcie nawet nic na okres próbny, oszukują na wszystkim jak mogą.
ZaletyBrak
WadyBardzo duzo
~anonim / 2023-08-07 00:11
Ocena: 1.00 / 5
bardzo slaba jakosc, brak zasiegu, oglnie nie polecam tego internetu
Zaletybrak
Wadywszystko
~anonim / 2023-11-11 21:23
Ocena: 1.00 / 5
internet ssie pale!!! Opisałbym jak słaby jest, ale nie jestem w stanie, gdyż go nie ma
Zaletydobrze ssie
Wadyssie
~Anonim / 2024-12-30 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie mogę nic dobrego powiedzieć o operatorze T-mobile. Osoby pracujące w biurze obsługi są tam chyba za kare , nie wiedzą nic, nie potrafią rozwiązać problemów. Jeżeli coś ich przerasta przekierowują na płatne połączenie z działem technicznym. Problemem jest MultiSim , którym tak szczyci się firma... niestety tylko w reklamie wszystko działa rewelacyjnie...w realnym świecie nie ma możliwości wykorzystania tej usługi. Mam okazję się o tym przekonać konfigurując sieć na Apple Watch i ten cudowny komunikat "Nie posiadasz uprawnień do modyfikacji usługi. skontaktuj się z Administratorem Twojego numeru", z którym nie radzą sobie pracownicy działu technicznego .
NIE POLECAM!!!
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
~Anonimowo / 2022-02-01 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Internet się zacina w skrócie jest do dupy jak za taką kwotę można sobie zakupić coś lepszego oporowo nie szanuje t-mobile i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług ping w grach 1000 serwerownie to nie wiem gdzie oni trzymają nie polecam
Zaletybrak
WadyWszystko cała ta firma się nadaje to zamknięcia
~Anonimowy / 2021-01-09 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Załadowanie zwykłej strony internetowej trwa 2 minuty. O filmach na YouTube i Netflix zapomnijcie, chyba że waszą pasją jest liczenie pikseli na ekranie w 144p. O graniu również. Reklamacje nie przynoszą efektu. Konsultanci mają na wytłumaczenie to, że w umowie jest zapisana prędkość "DO" 60 Mb/s. Ok. nie spodziewam się pełnych 60 ale 0.2 Mb/s to jest jakiś nieśmieszny żart.
ZaletyPrzemilczmy...
WadyZa mało miejsca na wypisanie wszystkich :)
~Anonymous / 2022-05-22 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam każdemu, kto zastanawia się nad podpisaniem umowy. Strony nie ładują się, a pobieranie czegokolwiek idzie z prędkością mniej niż 1Mb/s.
ZaletyŻadne
WadyCała ich sieć
~Anonymus / 2020-05-10 02:08
Ocena: 1.00 / 5
Syf u nich trzeba czytać wszystko i nagrywać każda rozmowę
ZaletyBrak
WadyOszuści
~Antek69 / 2025-10-30 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Gosciu Rozłączył sie podczas rozmowy nigdy więcej tu nie wrócę
ZaletyBrak
WadyWsparxie
~Anton / 2022-09-07 16:42
Ocena: 1.00 / 5
G*wno nie sieć, internet po miesiącu zwolnił do zawrotnej prędkości 0,2 mb. Złodziejska firma, odradzam każdemu podpisywania umów z nimi. Po zgłoszeniu reklamacji brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Niekompetentni pracownicy.
ZaletyWszystko jest do d*py
WadyŻe istnieje
~Antybolszewik / 2023-01-15 15:32
Ocena: 1.00 / 5
Pod koniec 2022 przeszedłem z jednego dziadostwa do drugiego, jak się okazało. Na wstępie zostałem oszukany. W salonie nie poinformowano mnie o kosztach dodatkowych, przejścia z Play do T- mobile. Chociaż się pytałem. Abonament ok.110 zł. Za dwa miesiące zapłaciłem w sumie 360 zł. To 360-220=140 zł. dodatkowej usługi tzw. kosztów przerzucenia dwóch nr tel. Tak traktują złodzieje nowych klientów.
Czy poprawiłem sobie jakość usług? Takiego wała! Play, T-mobile to jeden SYF!!! Połączenia identyczne, może ciut lepiej ze słyszalnością, zasięg minimalne lepszy, internet takie samo badziewie jak w Playu. Czy warto było zmieniać operatora? NIE! Strata czasu i dodatkowych pieniędzy za przeniesienie numerów.Podziekuję naciągaczom za 19 msc. Poszukam innych alternatywnych operatorów bez umowy z oszustami na wiele miesięcy.
ZaletyOgólnie żadne. Prymityw, jakość chyba jak sprzed 20 lat.
WadyOszuści w salonach. Dobry zasięg to mit z reklam. Internet jak na XXI wiek to kpina. Muł. Nie lepszy niż np. w Playu.
~araceli / 2023-01-03 05:51
Ocena: 1.00 / 5
Powiedzieć mało wiarygodni to nic nie powiedzieć. DRAMAT. Ja osobiście pomijając jakość usług czuję się po prostu oszukana / naciągnięta. Wszystkim odradzam tę sieć. Czerwoną lampką niech będzie fakt, że usuwają negatywne komentarze oraz blokują osoby wystawiające je. No są mega transparentni????. ZENADA
ZaletyBrak
WadyCalosc ich uslug i podejscie fo klienta
~ARCZII / 2021-02-07 23:37
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza siec nie polecam bardzo nie da sie korzystać z internetu przez caly dzien i noc teraz gdy pisze jest 23:36 i ping jest w granicach 1.5k-6k wiec PoG
Zaletynie ma
Wadyping, szybkosc , nic nie robia z tym od 2 lat
~Arek / 2023-08-08 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Po wyłączeniu przez grupę T-mobile sieci 3G jakieś 3/4 miesiące temu nastąpił drastyczny spadek jakości usług. Niezależnie od urządzenia telefon gubi sieć. Nie słychać mnie podczas rozmowy, wszystkie powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem. Mimo zasięgu 5G w ciągu godziny telefon może stracić zasięg sieci nawet 4-5 razy!
Po kontakcie z obsługą klienta T-mobile umywa ręce i twierdzą że nie narusza to ich usług mimo iż spadek ich usług nastąpił z ich winy. Nie polecam! Unikać szerokim łukiem.
Zaletydarmowe HBO Max w ofercie
łatwa obsługa z aplikacji
Wadyzasięg
jakość rozmów
jakość internetu
brak zainteresowania ze strony obsługi klienta i umywanie dłoni od odpowiedzialności
~Arek / 2024-05-29 23:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od roku ciągły problem z internetem, w godzinach wieczornych cały czas sieć przeciążona, w weekendy całkowity brak. dałem się nabrać na ich ofertę bez limitu i żałuje.
~Arezy / 2022-09-02 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia internet niby bez limitu alimit jest, prawie codziennie na wiosce nadajnik 400m od domu 0,2 mb/s nic nie chodzi nawet netflix nie warto odradzam
ZaletyBrak
WadySzybkość stabilność bez limitu cena
~Ari / 2025-07-11 07:59
Ocena: 1.00 / 5
Podpisanie umowy przebiegło sprawnie, niestety sam internet zupełnie nie spełnia obietnic operatora. To najgorsza obsługa klienta, z jaką miałem do czynienia. Pracownik infolinii był nieuprzejmy, a za problem z jakością połączenia obwiniał mnie, sugerując, że nie potrafię korzystać z Wi-Fi. Wymagał, żebym mierzył prędkość internetu przez specjalną aplikację i kabel ethernet, mimo że problem dotyczył sieci bezprzewodowej, a pomiar wykonywałem na tej samej stronie, którą wskazał ich własny monter.
Monter podczas wizyty potwierdził, że problem leży po stronie routera i dodał, że kontakt z T-Mobile nic nie da, bo firma wysyła tylko automatyczne odpowiedzi. Zamiast obiecanego światłowodu z prędkością 600 Mb/s, internet działa przez antenę telewizyjną, osiągając prędkość gorszą niż na karcie SIM — zaledwie 94 Mb/s. Na liczne maile nikt nie odpowiedział, nikt też nie przeprosił za fatalne traktowanie przez telefon.
Stanowczo odradzam. Strata czasu, pieniędzy i przede wszystkim niepotrzebny stres.
~ariekope / 2019-08-01 22:07
Ocena: 1.00 / 5
internet spowalnia do 18Kb/s wieczorami od około 16:30 do północy. Dzwoniłem na infolinie i powiedzieli że wyślą techników i postarają się naprawić błąd. Następnego dnia wysłali smsa że wszystko działa jak powinno i że to linie są obciążone i nic z tym nie zrobili. ogólnie nie polecam :)
Zaletybrak
Wadyżenujący internet od 16:30 do 12:00
~Arkadiusz / 2018-12-12 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Jak na razie to te mobile wygrywają w rankingu najgorszej sieci z jaką miałem do czynienia do tej pory, całe szczęście, że nie dałem się namówić na ofertę abonamentową w trakcie przenoszenia numeru, więc mam szansę szybko się wymiksować z tej "cudownej" sieci. Dlaczego taka ocena sieci: 1. Wprowadzacie w błąd przyszłych klientów informując o promocji które w rzeczywistości nie istniej. 2. Po włączeniu Pakietu nielimitowane połączenia i wyświetleniu informacji o włączeniu Pakietu nadal pobierane są opłaty. 3. Została pobrana opłata za sms na numer do UK chociaż nic nie wysyłałem i odbierałem z tego numeru - od kierownika zmiany w Dziale Obsługi Klienta dowiedziałem się że takie opłaty są dwa razy w roku, niestety nie dowiedziałem się za co. Z informacji w necie dowiedziałem się że są osoby którym naliczano takie opłaty nawet kilka razy dziennie. 4. Przeszedłem do sieci te mobile tylko ze względu na usługę połączeń konferencyjnych i oczekujących które miały funkcjonować w ofercie na kartę, I co? I nie działają? A przy próbie włączenia połączeń oczekujących kodem dostaję informację o nieznanym błędzie 4. Przy tych poważnych zarzutach drobiazgiem jest że telefoniczny dział obsługi klienta kieruje do salonu aby podpisać umowę i przenieść numer na kartę a w salonie informują że podpisują tylko umowy na abonament i mix. Cytując klasyka: "NIEZŁY MACIE BUBEL W TYM-IMOBAL, SIOSTRY".
Zalety- bogate bajkopisarstwo i oratorstwo w przypadku oferty i usług t-ego-mobila, mam zamiar szybko się ewakuować z tej sieci więc o innych zaletach już się raczej nie dowiem
Wady- promocje które w rzeczywistości nie funkcjonują
- nie działające usługi
- dodatkowe opłaty niewiadomego pochodzenia ( BOK nie potrafi odpowiedzieć dlaczego opłata została naliczona)
- sprzeczne informacje uzyskane w BOK i Salonie
~Arkadiusz W. / 2021-12-23 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu od kilku dni. Podczas rozmowy z biurem Pan nie potrafi pomoc w tej kwestii. Zostałem oszukany. Firmowy internet za który płace nie chodzi wcale pomimo że jest bez ograniczeń i bez limitów. To nie koniec. Obsługa e-sim także nie działa. Pomimo wyszczegolnionych urządzeń firma t-mobile nie potrafi wyjaśnić dlaczego w podanym przez nich urządzeniu wspieranym e-sim nie działają smsy. T-demobile totalne dno. Nie polecam.
WadyBrak pomocy z biura obsługi.
Brak podstawowych usług za które się płaci
Brak usługi esim
Brak internetu.