Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2635 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ARCZII / 2021-02-07 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza siec nie polecam bardzo nie da sie korzystać z internetu przez caly dzien i noc teraz gdy pisze jest 23:36 i ping jest w granicach 1.5k-6k wiec PoG
    Zaletynie ma
    Wadyping, szybkosc , nic nie robia z tym od 2 lat
  • ~Arek / 2023-08-08 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wyłączeniu przez grupę T-mobile sieci 3G jakieś 3/4 miesiące temu nastąpił drastyczny spadek jakości usług. Niezależnie od urządzenia telefon gubi sieć. Nie słychać mnie podczas rozmowy, wszystkie powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem. Mimo zasięgu 5G w ciągu godziny telefon może stracić zasięg sieci nawet 4-5 razy!
    Po kontakcie z obsługą klienta T-mobile umywa ręce i twierdzą że nie narusza to ich usług mimo iż spadek ich usług nastąpił z ich winy. Nie polecam! Unikać szerokim łukiem.
    Zaletydarmowe HBO Max w ofercie
    łatwa obsługa z aplikacji
    Wadyzasięg
    jakość rozmów
    jakość internetu
    brak zainteresowania ze strony obsługi klienta i umywanie dłoni od odpowiedzialności
  • ~Arek / 2024-05-29 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od roku ciągły problem z internetem, w godzinach wieczornych cały czas sieć przeciążona, w weekendy całkowity brak. dałem się nabrać na ich ofertę bez limitu i żałuje.
  • ~Arezy / 2022-09-02 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia internet niby bez limitu alimit jest, prawie codziennie na wiosce nadajnik 400m od domu 0,2 mb/s nic nie chodzi nawet netflix nie warto odradzam
    ZaletyBrak
    WadySzybkość stabilność bez limitu cena
  • ~Ari / 2025-07-11 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisanie umowy przebiegło sprawnie, niestety sam internet zupełnie nie spełnia obietnic operatora. To najgorsza obsługa klienta, z jaką miałem do czynienia. Pracownik infolinii był nieuprzejmy, a za problem z jakością połączenia obwiniał mnie, sugerując, że nie potrafię korzystać z Wi-Fi. Wymagał, żebym mierzył prędkość internetu przez specjalną aplikację i kabel ethernet, mimo że problem dotyczył sieci bezprzewodowej, a pomiar wykonywałem na tej samej stronie, którą wskazał ich własny monter.

    Monter podczas wizyty potwierdził, że problem leży po stronie routera i dodał, że kontakt z T-Mobile nic nie da, bo firma wysyła tylko automatyczne odpowiedzi. Zamiast obiecanego światłowodu z prędkością 600 Mb/s, internet działa przez antenę telewizyjną, osiągając prędkość gorszą niż na karcie SIM — zaledwie 94 Mb/s. Na liczne maile nikt nie odpowiedział, nikt też nie przeprosił za fatalne traktowanie przez telefon.

    Stanowczo odradzam. Strata czasu, pieniędzy i przede wszystkim niepotrzebny stres.
  • ~ariekope / 2019-08-01 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    internet spowalnia do 18Kb/s wieczorami od około 16:30 do północy. Dzwoniłem na infolinie i powiedzieli że wyślą techników i postarają się naprawić błąd. Następnego dnia wysłali smsa że wszystko działa jak powinno i że to linie są obciążone i nic z tym nie zrobili. ogólnie nie polecam :)
    Zaletybrak
    Wadyżenujący internet od 16:30 do 12:00
  • ~Arkadiusz / 2018-12-12 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak na razie to te mobile wygrywają w rankingu najgorszej sieci z jaką miałem do czynienia do tej pory, całe szczęście, że nie dałem się namówić na ofertę abonamentową w trakcie przenoszenia numeru, więc mam szansę szybko się wymiksować z tej "cudownej" sieci. Dlaczego taka ocena sieci: 1. Wprowadzacie w błąd przyszłych klientów informując o promocji które w rzeczywistości nie istniej. 2. Po włączeniu Pakietu nielimitowane połączenia i wyświetleniu informacji o włączeniu Pakietu nadal pobierane są opłaty. 3. Została pobrana opłata za sms na numer do UK chociaż nic nie wysyłałem i odbierałem z tego numeru - od kierownika zmiany w Dziale Obsługi Klienta dowiedziałem się że takie opłaty są dwa razy w roku, niestety nie dowiedziałem się za co. Z informacji w necie dowiedziałem się że są osoby którym naliczano takie opłaty nawet kilka razy dziennie. 4. Przeszedłem do sieci te mobile tylko ze względu na usługę połączeń konferencyjnych i oczekujących które miały funkcjonować w ofercie na kartę, I co? I nie działają? A przy próbie włączenia połączeń oczekujących kodem dostaję informację o nieznanym błędzie 4. Przy tych poważnych zarzutach drobiazgiem jest że telefoniczny dział obsługi klienta kieruje do salonu aby podpisać umowę i przenieść numer na kartę a w salonie informują że podpisują tylko umowy na abonament i mix. Cytując klasyka: "NIEZŁY MACIE BUBEL W TYM-IMOBAL, SIOSTRY".
    Zalety- bogate bajkopisarstwo i oratorstwo w przypadku oferty i usług t-ego-mobila, mam zamiar szybko się ewakuować z tej sieci więc o innych zaletach już się raczej nie dowiem
    Wady- promocje które w rzeczywistości nie funkcjonują
    - nie działające usługi
    - dodatkowe opłaty niewiadomego pochodzenia ( BOK nie potrafi odpowiedzieć dlaczego opłata została naliczona)
    - sprzeczne informacje uzyskane w BOK i Salonie
  • ~Arkadiusz W. / 2021-12-23 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od kilku dni. Podczas rozmowy z biurem Pan nie potrafi pomoc w tej kwestii. Zostałem oszukany. Firmowy internet za który płace nie chodzi wcale pomimo że jest bez ograniczeń i bez limitów. To nie koniec. Obsługa e-sim także nie działa. Pomimo wyszczegolnionych urządzeń firma t-mobile nie potrafi wyjaśnić dlaczego w podanym przez nich urządzeniu wspieranym e-sim nie działają smsy. T-demobile totalne dno. Nie polecam.
    WadyBrak pomocy z biura obsługi.
    Brak podstawowych usług za które się płaci
    Brak usługi esim
    Brak internetu.
  • ~Aro / 2022-04-17 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukraińców obdarowywuja darmochami a stałych klientów mają gdzieś.Trza zmienić sieć nie polecam
  • ~Aron / 2021-11-23 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczyli mi odsetki za nieterminowe wpłaty tylko dlatego, że mają 48h na zaksięgowanie przelewu. Wpłaciłem kwotę 2 dni przed terminem płatności, ale że 31 to niedziela, to zaksięgowali przelew dopiero 2 i oczywiście naliczyli odsetki. Nie chodzi mi o kwotę odsetek, tylko traktowanie klienta. To jest ich problem kiedy zaksięgują i jakie mają procedury.

    Nie polecam tej firmy za nieuczciwość wobec klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta.
  • ~Art / 2022-08-21 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza złodziejska sieć jaką znam. Polecam trzymać się z dala. Nie jasne naliczane dodatkowe płatności. Z miesiąca na miesiąc coraz wyższe rachunki. Wyjechałem na wakacje poza strefę UE wsiadając do samolotu wprowadziłem telefon w tryb samolotowy włączyłem dopiero po powrocie ze y nie korzystać z roomingu. I tak mi naliczyli dodatkowo opłaty. Całe szczęście kończy mi się umową której już nie przedłużę. Są inni operatorzy może nie idealni ale z pewnością uczciwsi
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość
  • ~Art L. / 2025-06-26 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć której obecnie nie polecam, po kilku latach i kolejnym końcu umowy, przedłużają sami umowę, nie zmieniając nic, tylko pozostawiają co było zawarte 2 lata temu, a kwotę do zapłaty podnoszą, czysty żart. Można pisać maile z wyjaśnieniem sytuacji, prosić o kontakt osób kompetentnych w tej sprawie, zero pomocy i konkretów. Nie wiem co się stało z tą firmą w przeciągu 2-3 lat, ale jest to istna kpina z klienta. Podpisać umowę pierwszy raz jest ok, później po kilku latach zamiast szanować klienta to robią się problemy.
    ZaletyBRAK!
    WadyFatalna oferta dla przedłużających umowy po kilku latach
  • ~Artem / 2022-09-08 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    J*bać ulane k*rwy z tmobile. Złodzieje biorący pieniądze za nic. Odradzam podpisywania umów z tym syfem
    ZaletyJ*banie ludzi na hajs
    WadyJ^bać tmobile
  • ~arti / 2023-04-28 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Walka o sygnał a właściwie o jego jakość
    Trwa to od lat
    Niestety nic się nie zmienia
    Ciagle tzw.dziury sygnałowe
    W mojej obecnej lokalizacji mam sygnał na poziomie 1 kreski!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Artu / 2023-08-29 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia niestety nie ma szans w całej Polsce o w miarę normalny zasięg
    Ludzie nie nabierajcie się na wspaniałe transfery !!!!
    To lipa
    Może w jakiś lokaluzacjach to gra ale ogólnie to ściema !!!!!
  • ~Artuk / 2024-06-07 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet i zasięg totalna słabizna...nie dajcie sie zawieźć...nie polecam...
  • ~ARTUR / 2018-07-12 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam wszystkich przed tymi oszustami,przez dwa tygodnie testowania prędkość 20 m/s,tydzień po spada od 5 do 0,5 m/s totalni oszuści t mobile domowy bez limitu
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
  • ~artur / 2018-09-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    "kto-tam" 2 w nocy,kto tam 3 w nocy kto tam 4 w nocy i tak na okrągło . nie potrafią ustawić swojej własnej sieci żeby smsy przychodziły od razu jak ktoś dzwoni, ewentualnie celowo gnębią tych co byli na tyle głupi że skorzystali z ich ofert. nie bierzcie abonamentu w tmobile!!!!!
    Wadysame
  • ~Artur / 2019-02-27 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na praktyki T-mobile wystarczy kliknąć przypadkiem na reklamę i płacimy 31zl więcej co miesiąc do abonamentu ( nie wiadomo za co ) oczywiście sms-y premium były zablokowane no ale jakimś cudem się odblokowały same. Pan na infolinii jeszcze bezczelnie pyta czy przedłużam umowę oczywiście ze nie i nigdy więcej do was nie wrócę plugawi złodzieje A i mam nadzieję że za takie praktyki zapłacicie w końcu surową kare. Przestrzegam przed tym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadySms-y premium same się włączają faktura nigdy nie przychodzi taka jaka ma byc zawsze wyższa
  • ~Artur / 2022-03-02 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety stalo się tak że podpisałem umowę na świadczenie usług przez T-mobile dla mojej firmy i na numery firmowe, co najmniej 3 razy w miesiącu od początku trwania umowy muszę zgłaszać problemy z internetem, działa wolno, lub nie działa. Tak w skrócie można opisać to gówno. Nie polecę nikomu.
    ZaletyNielimitowany internet tylko z pozoru
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4730
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3978
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187