Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2014-12-10 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy klientami tej firmy ponad 10 lat, jednak po przejęciu przez T-mobile, jakość świadczonych usług znacznie spadła. Jest drogo, zasięg się pogorszył, obsługa również (BOK - właściwie po co on istnieje? Nawet jak się ktoś jakimś cudem dodzwoni, to i tak nic nie załatwi, a spotka go niemiłe traktowanie, wręcz chamstwo). Kto ma telefon na kartę, ten jakoś funkcjonuje, bo abonament jest porażką. Już pod koniec działalności Ery było źle, stąd też powiedzenie "takie cuda tylko w erze". Ich kampanie marketingowe są kompletnie nietrafione, wręcz odstraszają - dzwoni jakaś nachalna kobieta i natarczywie domaga podania adresu,na który kurier dostarczy nową umowę wraz z tabletem jakiejś badziewnej firmy.
    Zaletynie ma
    Wadycoraz więcej
    ponad 10 lat
  • ~Barbara / 2020-09-29 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Zmieniliśmy operatora na T-Mobile półtora roku temu. Aparaty Hammer Energi przestały działać poprawnie po paru miesiącach. T-Mobile korzystało z serwisanta mptech we Wrocławiu. Odmówiono nam naprawy gwarancyjnej. Klapki w gniazdach były zbyt ciasne, żeby można było włożyć kabel do gniazda ładowania. Nie może to być usterka mechaniczna, bo źle działa wejście do ładowania. Aparaty zużyły się przed upłynięciem okresu gwarancyjnego. Ponieważ obchodziliśmy się z nimi bardzo dobrze nie może to być wina klienta, czyli nasza. Operator T-Mobile kazał nam podpisywać jakieś oświadczenia... To wiązało się z trzecią wizytą w salonie T-Mobile. Niby drobiazg. Wymiana baterii, naprawa odklejającej się obudowy... Niesprawne gniazda, bo klapki umocowanie zbyt ciasno... Brak opieki konsultanta przy naprawie gwarancyjnej.
    ZaletyOpanowanie pań pracujących w salonie.
    WadyBrak wsparcia przy niekorzystnych dla klienta decyzjach serwisanta mptech. Opieszałoś. Brak pomocy w zabezpieczania danych z aparatów.
  • ~Barbara / 2023-07-11 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci,to jakieś nieporozumienie.Internet jest ale tylko na fakturze do płacenia przez dwa lata,właśnie kończy mi się umowa i nie przedłużam jej,choć zaproponowali mi przedłużenie jej i jakieś oferty abym u nich została ale byłabym głupia zostając u nich.Zmarnowałam z nimi 2 lata i 1680 zł prawie przez ten czas na wiecznie zrywający się internet.Na reklamacje jest jedna odpowiedz wszystko gra lub jeśli napisze pani jeszcze raz raklamację na tę samą usterkę nie będziemy na to zgłoszenie odpowiadać,i to ma być firma która świadczy usługi internetowe.Swego czasu naprawdę była to jedna z lepszych firm świadcząca usługi internetowe,ale to czas przeszły i odeszła do lamusa.Każą tylko płacić za coś czego się nie ma.Naprawdę nie polecam i nie wierzcie na umowę próbną bo to pic na wodę.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySyf jakich mało.Żenada
  • ~Barbara / 2024-06-04 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, mam znowu problem z T-mobile , bo 16.05.2024 skończyła się umowa na dodatkowy internet, po konsultacji dowiedziałam się, że muszę miesiąc wcześniej napisać rezygnację. Napisałam 15.04.2024 rezygnację , po czym na koniec maja na fakturze nadal jest opłata za internet z którego zrezygnowałam pisemnie 15.04.2024. Dzwonię i pytam innego już konsultanta a on mówi ,że biuro nadało termin rozwiązania na 16.06.2024. Pytam jakim prawem ktoś przedłuża mi umowę o miesiac, którą ja zawarłam i która kończy się miesiąc wcześniej.Jak można zachowywać się jak złodziej? Im więcej wydrą od naiwnego klienta tym lepiej. Pamiętajcie, każdy z Was może być tak oszukany!
    ZaletyDobry zasięg
    WadyOszuści,naciągacze. Nie przestrzegają warunków umowy!
  • ~barbrv / 2023-02-26 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działał dobrze przez pierwsze 30 dni. Konsultant potwierdził że usługa ma wtedy wyższy prioritet i finalnie trzeba się spodziewać niższych prędkości. Jednak z równo 90Mb/s zrobiło się w porywach do 5 max. potwierdzam fakt co osoby wcześniej po 3 telefonach w ciągu jednego dnia konsultant ma obowiązek przydzielić rabat na usługę.
    ZaletyBrak
    WadyZakłamany okres testowy
  • ~bardzo obciążone siec ALe nadal sprzed / 2024-01-11 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo obciążone siec ALe nadal sprzedają NIE POLECAM Szkoda czasu pieniędzy
    Zaletybardzo obciążone siec ALe nadal sprzedają NIE POLECAM Szkoda czasu pieniędzy
    Wadybardzo obciążone siec ALe nadal sprzedają NIE POLECAM Szkoda czasu pieniędzy
  • ~Bart / 2023-09-20 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałem się od lat z tak nieprofesjonalną obsługą klienta biznesowego. DRAMAT! Do bólu niemiła pani na słuchawce, opryskliwa, wzburzona, nieempatyczna i rozemocjonowana - mimo spokojnie wyłożonych argumentów nt. niezadowolenia z posiadanych kilku usług. Arogancja przez wielkie A.
    Grzeczne przypomnienie pani kto jaką rolę pełni w rozmowie klient <> konsultant i asertywne argumenty ostudziły jej ton i zapędy.
    Czas przenieść się z usługami bo firma (tworzący ją pracownicy) zapomina o podstawowych Standardach Obsługi Klienta.
    Zaletybrak
    WadyPodejście i nastawienie do klienta
  • ~Bartek / 2022-09-05 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W mieście ponad 100-tysięcznym tragiczny zasięg sieci. Nie można normalnie prowadzić rozmów, nie mowa już o prędkości internetu. NIE POLECAM!!!
    Wadybardzo słaby internet oraz zasięg - Wałbrzych
  • ~Bartek / 2025-01-16 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna instytucja do zamknięcia. Oszukują klientów, pobierają pełny abonament a nie świadczą wszystkich usług zawartych w abonamencie. Od dwóch lat walczę z brakiem zasięgu, wiele zgłoszeń, reklamacji a problem dalej nierozwiązany. Gorzej zrzuca się winę na klienta, np. Źle urządzenie, a gdzie w umowie są wyszczególnione marki telefonów się pytam?Ja zgłaszam brak zasięgu w całym kraju na dworze i w budynkach a oni mi odpisują że w adresie zamieszkania żeby mieć lepszy zasięg powinienem wyjść z budynku.. ????????
    Czacha dymi.. masakra jakaś..
    Ludzie na infolinii to nieużytki społeczne służące zwalaniu wszystkiego na klienta, są zupełnie niepomocni.. do niczego nie przydatni.. nie powinna w ogóle istnieć tą infolinia..
    T mobile to zaraz po Orange najgorszy wybór jaki można podjąć.. czas z tamtąd uciekać..
    ZaletyŻadnych
    WadyCałość
  • ~Bartosz / 2021-12-12 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prawie roku wciąż podobne problemy. Jakiś czas prędkość w miarę normalna, a potem spada do bardzo niskich prędkości. Że też im nie wstyd takie coś sprzedawać ludziom.
  • ~Bartosz / 2022-08-16 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam zakup tego niemieckiego gówna. To oszuści. Nic w tej sieci nie działa poprawnie a obsługa klienta to łajdactwo w czystej postaci.
  • ~Bartul / 2024-02-11 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Abonament Frii Mix , dwa lata temu internet bajka wszystko w 1080p bez zająknięcia , aktualnie , cena wyższa jakoś dramat , wszystko co mozliwe sie tnie , o 1080 p mozna pomarzyc , nie polecam nikomu dla kogo priorytetem jest dobry Internet ..
    ZaletyBrak
    WadyInternet
  • ~Basia / 2018-11-07 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chciałam się powiedzielic swoją opinią i sytuacja która mnie spotkała. Byłam na wakacjach poza Unia, gdzie po przyjeździe na miejsce napisałam 2 SMS i włączyłam tryb samolotowy, aby nie mieć dodatkowych kosztów. Oczywiście nie dzwoniłam do nikogo. Po czym koszt mojej faktury wynosił 380 zł za połączenia których wgl nie wykonała oraz internet z którego nie korzystalam. Niewiem co mam w tej sytuacji zrobić, reklamacji nie przyjęli, jeszcze zrobili że mnie idiotke. Może ktoś poradzi co zrobić w takiej sytuacji.
    ZaletyBrak
  • ~Basia / 2021-02-08 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, strach mieć zasilone konto bo kasa znika bez powodu.Jak rozmawiałam z BOA to zapewniali mnie że wszystko wyjasnią i zwrócą pieniądze.10G internetu starcza mi na miesiąc, ale jak wyjątkowo brakło ( też podejrzane czemu) to dokupiłam 4G i starczyło na dwa dni.
  • ~Batman / 2024-02-26 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka niby bez limitu internet ale porażka u mnie na wsi nie ma zasięgu
    ZaletyZalet brak
    WadyNiemiecka firma nie lubi Polaków
  • ~Baxton / 2023-12-08 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wolałbym podcinać sobie żyły tymi kablami od internetu niż z nich korzystać. Fatalna jakość, głupie gadki na infolinii, że przecież może być do dupy. Mam nadzieję, że jeden po drugim pracowniku T-mobile po prostu zrezygnuje z pracy z powodów zdrowotnych (nieokreślonych) i nie będę musiał patrzeć na te firmę.
    ZaletyXDDD
    WadyWszystko o czym można sobie zamarzyć.
  • ~Bea / 2018-04-12 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Totalni kłamcy przy zawieraniu umow. Brak poszanowania klienta,pieknie tylko w reklamie. Nie polecam.Przyłączenie do sieci 0 zł w fakturze 50 zł. Placi się za telewizyjne reklamy a nie jakość usług.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyKlauzulę abuzywne w umowach.Ukryte opłaty.
  • ~Beata / 2020-04-27 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci pozwalają sobie na obrażanie klientów. Nie można przejść na wyższa taryfę bo obecną okazała się za niska gdyż za mało mam internetu. Chcą naciągać na dodatkowe usługi. A konsultant później po rozmowie wysyła obraźliwe smsy! Już wolę karę umowna zapłacić niż być w tak dziadowskiej firmie! Żałuję że przeszłam z orange. Porażka na pełnej Lini! Nie polecam nikomu tmobil!
    ZaletyŻadne
    WadyAroganccy konsultanci wysdylajacy smsy po rozmowie bo powiedziałam że żałuję że się przeniosłam skorto nie mogę podnieść abonamentu uwłaczające mojej godności!
  • ~Beata / 2023-01-18 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    N8gdy więcej tej firmy ....tandeta infolinia nie chce łączyć z ludźmi odpowiedzialnymi za usługę...co drugi dzień siada czy raczej wysiada tel.i internet
    ZaletyŻadnych
    WadySzystkie co możliwe łącznie z infolinią
  • ~Beata / 2023-02-22 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak konsultantka T mobile próbuje utrzymać klienta.
    Propozycja nie do odrzucenia.
    Pismo z maila dotyczące reklamacji.

    Potwierdzam również ,że ma Pani możliwość rozwiązania Umów dla w.w numerów. Jeśli podejmie Pani taką decyzję niezbędne jest wysłanie pisma rezygnacyjnego zawierającego własnoręczny podpis właściciela numeru, wraz z danymi osobowymi oraz numerem którego sprawa dotyczy. Umowa ulega rozwiązaniu po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia.

    Z poważaniem
    Anna Dolata
    Konsultant ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    T-MOBILE POLSKA S.A.
    ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
    telefon +48602900000
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele w ostatnim czasie. Sieć nie daje rady że świadczeniem usługi
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.05, ilość opinii: 999
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185