WadyZłodziejstwo. Oszukiwanie ludzi. Niekompetencja. Brak umowy. Brak sprzętu, za który się płaci.
strona 57 z 136
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Ann / 2020-11-12 13:46Ocena: 1.00 / 5
Najgorsi naciągacze.. po dwóch latach zaproponowano mi telefonicznie "przedluzenie" umowy. Zgodziłam się. Najpierw mialam ofertę 80 zł (30 zł internet, 50 zł router). Router oczywiście jest juz moja własnością ponieważ za niego zaplacilam. Przedluzenie wcisnęli takie, że mialam placic 70 zł za sam internet (niby wypożyczenie routera w cenie), ale żadnego routera nie dostalam i korzystałam kolejne dwa lata ze swojego prywatnego. Podczas rezygnacji, która chcialam złożyć w ciągu kilku pierwszych miesiecy dowiedziałam się, że nie mogę zrezygnować, bo nowa umowa (a gdzie moje przedłużenie??) jest na kolejne 2 lata! Mimo ze w umowie mialam zaznaczone, że przy przedłużeniu umowa jest na czas nieokreślony i moge zrezygnować w każdym momencie. Oczywiście sie odwoływałam, ale złodzieje to złodzieje. A nowej umowy nie dostalam przez prawie całe dwa lata, nadal do tej chwili. Wiec płacę 70 zł za internet bez sprzętu i bez żadnego dowodu w formie umowy. Nigdy nie załatwiajcie z nimi nic przez telefon, bo maja takie formułki, żeby tylko zmylić ludzi, myslisz ze przedłużasz a fizycznie tworza Ci nowa umowe. Straszni oszuści. Wiec nigdy przez telefon sie na nic nie zgadzajcie. Tylko i wyłącznie mając tekst przed oczami, bo to kłamcy i strasznie mocą. -
-
~Ann / 2023-05-08 19:02Ocena: 1.00 / 5
Po wygaśnięciu umowy przeniosłam nr do innego operatora po czym oni wystosowali do mnie pismo że obowiązujenie okres wypowiedzenia. Odpowiedziałam że w chwili wygaśnięcia umowy nie jestem już ich klientem. Niestety u nich to tak nie działa musiałam zapłacić tzw. karę. Ratę za aparat telefoniczny doliczali do fv cały czas mimo że już dawno go spłaciłam. NIE POLECAM OMIJAC ICH WIELKIM ŁUKIEM. ZaletyBrak -
~ANNA / 2018-09-03 18:03Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam kartę w tej właśnie sieci. Usiłuje uruchomić nr; coś okropnego. Połączenia są tylko wychodzące. Połączenia przychodzące tylko z sieci T-mobile. Wykonałam już 9 rozmów z infolinią . Za każdym razem ten sam efekt. Czyli bez efektu :_( Za każdym razem jak dzwonie tłumacząc problem jestem odprawiana z kwitkiem. Zgłoszone jest do działu technicznego proszę czekać.....Straciłam już nie małą sumkę na takie połączenia bo dzwonie z innej sieci. Szkoda tylko czasu , pieniędzy i nerw. Pozostaje mi spróbować u innego operatora. W żadnym wypadku nie polecam kupna u tego operatora nr telefonu, który i tak nie działa. -
~Anna / 2018-10-28 17:22Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj doładowałam 5Gb ,okazało się że nie mam 5Gb tylko 3.Zadzwoniłam do biorą obsługi ,okazało się ze te co mam w abonamecie 2Gb które wykorzystała i po załadowaniu za 10zł powinna mieć 5 g ,tak pisze w aplikacji T- mobile ,a okazuje się ze doladowałam tylko 3 g .Oszustwo i jeszcze raz oszustwo i to w biały dzień .Jestem abonentem od 14 lat ,kończy mi się umowa i długo będę się zastanawiała czy zostać u was w tej sieci ,co rok to gorzej ,oszustwo i jeszcze raz oszustwo .jak można dac na aplikacji żeby doładowac 5g a w rzeczywistości jest 3 g WadyKonsultanci są nie rzeczowo i nie dadzą dojść do głosu -
~Anna / 2019-03-05 12:47Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tej firmy jestem w niej już około 5lat ale teraz przerośli siebie samych. Zaoferowali mi nową umowę na kartę, z nowym telefonem i tańszą opłatą, wszytko było realizowane przez telefon więc czekałam na przesyłkę. Dostałam telefon szybko było by w miare wszytko ok, odebrałam paczkę oraz oświadczenie z moimi danymi oraz ze stronką podaną na której powinna być umowa oraz wnosek do zapłaty 1zł. Usiadłam spokojnie patrze na wszytko ale na stronce która była podana nie było umowy wcale, więc dzwoniłam do tej osoby która zaproponowała mi ten telefon odzywa się jakiś facet on mówi że to numer prywatny, że nie pracuje w T-Mobile, więc zadzwoniłam na infolinie z T-Mobile przedstawiłam cała sytuację, i z umowy zrezygnowałam natycmiast, i dnia kolejnego odesłałam telefon oraz wniosek o zwrot za koszty przesyłki, po dwuch dniach ten sam facet do mnie dzwoni i chciał jeszcze raz zaproponować mi ten telefon i że wyślą mi umowę, odmuwiłam a ten facet do mnie z tekstem co z teraz zrobię a ja że to moja sprawa. Wszytkie papiery wysłałam meilem do działu reklamaci dnia 15.01.2019r. i czekałam na zwrot kosztów wysyłki. Po wielokrotnym dzwonieniu co udają konsultacji zaskoczenia, po kolejnych wiadomościach do działu reklamacyjnego nadal nie dostałam odpowiedzi żadnej. Jak dalej się to potoczy to narazie nie wiem ale im tego na pewno nie podaruje. Więc nikomu tej firmy nie polecam. ZaletyRewelacyjnie umiecie naciągać ludzi.WadyBrak jakiego kolwiek kontaktu z biurem Reklamacji, oraz po wielokrotnym dzwonieniu każdy kosultat mówi co innego i żaden nie wie co powiedzieć. -
~Anna / 2019-06-13 11:54Ocena: 1.00 / 5
Uciekajcie jak najdalej od tej sieci! Banda oszustów i złodziei! -
~Anna / 2019-08-26 19:13Ocena: 1.00 / 5
Wyludzaja pieniądze. Burdel nie firma a może robią to specjalnie żeby zwalac winę jedni na drugich a odpowiedzialnych za błędy brak. Na infolinii stwierdzili że kierownictwa nie ma w pracy ze nikt nimi nie zarządza, nie dziwię się że taki Burdel skoro nikt tego nie pilnuje. Szok. Ludzie uciekajcie!!!! A przede wszystkim pilnujcie dokumentów szczególnie wypowiedzenia umowy, bo im masowo giną a oni dalej naliczaja koszty!!!!!!! ZaletyBrakWadyZa mało miejsca żeby wypisać, złodzieje, naciągane, oszuści, brak zasięgu, wypowiedziała umowę po 2latach.niby zgubił wypowiedzenie, kasę naliczali sądem i KRS straszył. Na szczęście wypowiedzenie zachowała, przesłałam ale mimo to nekali mnie miesiącami. Zmarnowali mi zdrowie, uciekać o tych naciagaczy!!!!!!! -
~anna / 2020-09-07 14:01Ocena: 1.00 / 5
W trakcie trwania umowy (PÓŁ ROKU DO KOŃCA ) sieć zmieniła mi umowę na inną!!!!!!!!, tłumacząc sie tym ,ze za dużo nadużyć roamingowych i wysłali jakieś pismo, skoro nie odebrałam pismam, to mój problem . Niewiedzac o tym nabijałam sobie rachunek na 500zł. Oferta na jaką zmienili mi umowe to 500 minut do wszystkich wymienne na sms i o,5 giga internetu za 70Zł, bez mojej jakiejkolwiek decyzji. REKLAMACJA NIEUWZGLĘDNIONA , bo powinnam sie domyslec , że t-mobile to oszuści. Nie zostałam poinformowana ani meilowo , ani telefonicznie o zmianach jakie poczynili. wysłali ponoć list , którego nie dostałam. NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE, PRZENOSZĘ CAŁĄ RODZINĘ DO INNEJ SIECI. ZaletyBRAKWadyLekceważenie klienta. -
-
~Anna / 2021-02-25 08:31Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem t-mobile już od 6 lat,ale takiego oszustwa nie oczekiwałam dla stałych klientów.W razie zgubjenia telefonu musze za wymianę karty sim ,kiedy ten numer jest płacony na abonament zapłacić 40 złotych brutto. -
~Anna / 2021-08-26 21:52Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć wsadźcie sobie w dupę jesteście największymi oszustami pasożytami na kasę myślicie że będę wam doładowywać dwa razy w miesiącu po 30 zł chyba wam się coś w głowie pojebało zamknijcie ta sieć gówno jesteście warci NIE POLECAM!GOTSZEJ SIECI CHYBA JUZ NIE MOZNA MIEC NIEZ TEN JEBANYYYYY T MOBILE DARMOZJADY JAKICH MAŁO -
~Anna / 2021-11-28 17:35Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze perfidni w dodatku.Miałam telefon w mixie za jedną niezapłaconą ratę w wysokości 35 zł naliczyli mi karę 1000 zł.Sprawa niestety jest u komornika.Nikt nie raczył nawet zadzwonić i przypomnieć ze jeszcze jedna rata została do zapłacenia.Z dala od tego guwna nie polecam nikomu. -
~Anna / 2022-07-06 13:18Ocena: 1.00 / 5
Niedawno przeszłam na usługę eSim, aby mieć możliwość posiadania dwóch numerów w jednym urządzeniu. Przy dużej awarii sieci T-mobile, przy przełączaniu między kartami - każdorazowo należy wpisywać kod PIN, telefon został zablokowany. Od 10 dni w kontakcie z konsultantami T-mobile usiłuję odzyskać dostęp do telefonu, bezskutecznie. Usługa eSim niestety nie pozwala przenieś uprawnień na inne urządzenie, także oprócz braku dostępu do telefonu prywatnego, firmowego, nie mam dostępu w ogóle do urządzenia, czyli aplikacji. Co za tym idzie nie mam dostępu do banku, nie mogę kupować, robić przelewów, do strony gov i innych ważnych, w których są potwierdzenia dwuskładnikowe, co nieść będzie za chwilę dość duże konsekwencje dla mnie. Rozwiązania skutecznego ze strony konsultantów - brak. -
~Anna / 2022-08-21 14:59Ocena: 1.00 / 5
Jestem z tym śmiesznym operatorem już jakiś czas. Ostatnio przy przedłużeniu umowy wcisnęli mi numer i oczywiście doliczyli opłaty. Informowałam tego śmiesznego konsultanta ze nie jest mi ten numer potrzebny. Przy złożeniu reklamacji i rezygnacji z numeru którego s zasadzie nie mam ( kartę zniszczyłam i wywaliłam do śmieci ) opłaty złodzieje pobierają . NIE POLECAM ZaletyBrakWadyObsługa, złodziejstwo, oszustwo, naciąganie -
~Anna / 2023-01-29 03:22Ocena: 1.00 / 5
Od kilku miesiecy codzienne problemy z internetem mobilnym. W biurze obslugi uslyszalam juz, ze zbyt duzo internetu zuzywam dlatego jestem wysylana na koniec kolejki a predkosc ograniczaja mi do 30% a jedna Pani to nawet spytala co ja robie, ze mam takie zuzycie. Pakiet danych niewykorzystany ale nie moge z niego korzystac kiedy chce. Codzienne problemy nazywaja sporadycznymi.
Szok. Pierwszy raz cos takiego mnie spotyka! Jezeli chcecie korzystac z internetu za ktory placicie to serdecznie nie polecam tmobile. Tragedia!ZaletyBrak zalet.WadyNie mozna bez codziennych zaklocen korzystac z internetu za ktory sie placi -
~Anna / 2023-02-08 18:05Ocena: 1.00 / 5
-internet słaby
-zasięg to porażka
-utrudniony kontakt
-kwota na jakość wysoka
-tłumaczą się tym, że na internecie komórkowym za dużo osób korzysta (czytaj jedna osoba)ZaletyBrakWadyWszystko -
~Anna / 2023-04-14 10:24Ocena: 1.00 / 5
OSZUŚCI!
Żeby dopasować oferte do oczekiwań pomijają "promocję" która po 6mcach znika aklinet zostaje na lodzie.
Unikać!
Po ponad 10latach w sieci czekam na koniec umowy.
Tak traktują swoich stałych klintów. Indywidualnych i biznesowych.ZaletyBrakWadyOszuści -
-
~Anna / 2023-10-18 08:10Ocena: 1.00 / 5
Od roku praktycznie nie mam mobilnego internetu, ani internetu w telefonie, ciągłe przeciążenia i zakłócenia, tylko co mnie to obchodzi? Nie mieszkam 100km od cywilizacji, tylko w środku miasta wojewódzkiego.Rozwiązać umowy nie chcą, choć to ich wina, co jakiś czas łaskawie dają 10zł zniżki, przy abonamencie 80 zł. Żenada, doczekam do końca umów i nigdy więcej T-mobile, choć jestem w nim od czasu Ery. Nie polecam. ZaletyŻadnychWadyZasięg -
~anon / 2023-08-23 10:06Ocena: 1.00 / 5
Nieustanne problemy z internetem, usługodawca ciągle tłumaczy się tym, że w umowie napisanie było, że "chwilowe przerwy" są normalne, jednak nie są one chwilowe tylko trwają kilka dni, kiedy internet wcale nie działa. Płaci się za usługę, której wcale nie można używać. Nie polecam tej sieci nikomu. Płacę 90 złoty miesięcznie i mam teoretycznie nielimitowany internet a nie działa mi wifi wcale. ZaletybrakWadyinternet wcale nie działa
wysokie koszty -
~Anonim / 2018-12-30 22:48Ocena: 1.00 / 5
Do pewnego dnia miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci t mobile.Podpisalem nawet umowę na dwa numery z tym operatorem, namowilem znajomych na ta siec, jednak wszystko się zmieniło po wizycie w salonie t mobile w galerii w Kędzierzynie Koźlu. Została mi przedstawiona oferta gdzie sprzedawca informując mnie o nowej kwocie abonamentu nie poinformował mnie ze mówi o wartości netto mimo że występuje jako klient prywatny. Dlaczego tak mi to zostało przedstawione? Dlatego że w późniejszej rozmowie jak dzwoniłem z pretensjami powiedział że dobrze wiedział że jakby mi to przedstawił uczciwie czyli poinformował o cenie bez vat to ja bym tego nie wziął.Jeszcze dodał ze to jest taka polityka firmy i to klient ma być czujny na takie haczyki. Jak wcześniej wspomniałem jest to moja kolejna umowa licząc w tej sieci i innych i jeszcze nigdy nie zostałem tak nieuczciwie potraktowany. Jeszcze od żadnego konsultanta nie słyszałem takiego tłumaczenia ze wszystkie oferty są podawane w netto a jeśli klient zażąda to dopiero wtedy oblicza się cenę brutto. Totalna bzdura tyle razy odwiedziłem sieci różnych operatorów ale pierwszy raz słyszę takie kłamstwo. Jak można tak kłamać ludzi. Do samej sieci nie mam nic tylko ostrzegam uważajcie przed takimi naciagaczami bo ja się wkopałem na 3 lata i albo płacić albo kara. Jeszcze mam nadzieje na pozytywną odp. z działu reklamacji. Pozdrawiam -
~Anonim / 2022-01-28 13:25Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza Sieć na tej planecie, nie pomagają na infolini, co chwile są problemy techniczne przy ktoryhch nawet google nie działa. ZaletyNie maWady-problemy
-duży ping
-bardzo słąba infolinia
-"Nielimitowany Internet" jest bardzo ale to bardzo słąby
strona 57 z 136
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
