Obsługa jest w stanie opłakanym. Wpakowali mnie w dodatkowe koszta na ponad 6000 zł. Rozmawiałem z konsultantami, ponieważ zawodowo jeżdżę i miałem rozładunek w Szwajcarii, prosiłem aby uruchomiono mi specjalny pakiet internetu. Mało tego że pakiet 100mb kosztował mnie 100zł to jeszcze dobrze nie zdążyłem przekroczyć granicy i miałem ten pakiet wykorzystany. Mój pobyt w Szwajcarii trwał około 1h a kosztował mnie 6 tysięcy złotych za Fakturę na Firmę. Pomimo tego że prowadzę FIRMĘ TRANSPORTOWĄ, od 2013r to żeby wymienić telefon muszę wpłacać po kilka tysięcy złotych kary. NIE POLECAM, żałuję że podpisałem umowę.
ZaletyBRAK...!
WadyWSZYSTKO..!
~Alicja / 2021-02-01 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką T-Mobile od wielu lat. Zaproponowano mi "taryfę rodzinną" Skorzystałam z tego, a w czerwcu 2020 roku przedłużyłam umowę, choć wielu znajomych dziwiło się, mówiąc, że nie zawiera się już umów czasowych.
Drugi telefon był dla mojego męża, który nagle zmarł w grudniu 2020 roku.
Nie mogę zrezygnować z drugiego numeru, za który muszę płacić, chyba że zapłacę karę 1100 zł. Umowa kończy się w czerwcu 2022 roku.
Zostałam więc z jedną emeryturą, bez męża ale za to z dwoma numerami, jednym zupełnie zbędnym. Zaznaczam, że aparaty telefoniczne nie były zakupione w T-mobile.
Gdybym ja zmarła przed czerwcem, to ta wspaniała firma do której miałam zaufanie, będzie ścigać moje dzieci i wnuki.
Rezygnacja z drugiego numeru nie jest moim kaprysem lecz przypadkiem losowym.
Ale zysk firmy jest najważniejszy.
Nie dajcie się na żadne promocyjne taryfy.
Nie polecam tej firmy- jest NIELUDZKA
~Alicja / 2023-10-31 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Oferujecie na pół roku darmowe ale okradacie klientów śmiesznymi złodziejskimi aplikacjami z waszych nr.złodzieje mało powiedziane omijac was z daleka jesteście moim koszmarem już nie wspomnę niekompetentnych ludzi hmmmmm może nawet celowi wciskając abonament i ich okradać walki taki wasz cel
ZaletyŻadne
WadyZłodzieje oszuści
~Alina / 2022-03-04 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Ciężko jest załatwić konkretne sprawy, łapanie za słówka wydaje się być ulubioną metodą obsługi klienta.
Moja historia kosztowała mnie sporo nerwów i czasu. Nie polecam.
~amart / 2020-10-24 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Gówniany internet - lte dzisiaj przez cały dzień 80kilobitów!
w 3G w szycie dociera do 1mb
Nie wiem juz ile razy składałem reklamacje NA PRZESTRZENIE 1,5 ROKU. jakiś czas temu dostałem pismo, ze mają obowiązek dostarczyć Internet wszystkim wiec to robią. A jaki? no cóż.
NIGDY WIECEJ. MAM NADZIEJE ZE ZNIKNĄ Z RYNKU
ZaletyZalety? Kpina!
Wadyże istnieją
~AnB / 2020-02-12 08:23
Ocena: 1.00 / 5
Podpisuje się pod wszystkimi negatywnymi opiniami- internet -żenada, a chwalili się ze maja najlepsza sieć nadajników potwierdzona CERTYFIKATEM. U mnie ta sieć wyciąga 2-3 Mb / s, a wieczorami i w weekendy 0,6. Przelewu nie mogę zrobić bo połączenie się zrywa. Reklamacje nie maja sensu. Ukryte koszty w umowie - abonament oczywiście wyższy od tego, co było umówione. Byłam klientem tej sieci od lat, ale teraz trzeba się od nich trzymać z daleka.
~Andrii / 2020-06-11 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Zero jakości zasięg 0 myślę, że się poprawi!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyDużo
~andrzej / 2019-03-23 22:54
Ocena: 1.00 / 5
To jakieś kpiny tej firmy.Po raz piąty albo szósty podczas umowy telefon zostaje mi zablokowany po doładowaniu.Nie można się połączyć nawet z konsultantem.Musiałem skontaktować się w celu zgłoszenia poprzez czat z komputera stacjonarnego. Konsultantka na czacie zadawała dużo niepotrzebnych głupich pytań typu czy jestem w Polsce,gdzie mieszkam,o której były połączenia,adres,pesel i wiele innych,pomimo iż miała moje dane po numerze telefonu. Na koniec napisała że zgłosiła to gdzieś i do 60 GODZIN !!! spróbują rozwiązać ten problem.KPINA!!!.
60 GODZIN BEZ TELEFONU KIEDY MUSZĘ MIEĆ CAŁY CZAS KONTAKT TELEFONICZNY Z CHORĄ OSOBA.
~Andrzej / 2020-05-24 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Niestety wszystkie pozytywne opinie są pisane przez pracowników,
niestety po 12 latach w t-mobile zmieniam operatora.
Brak internetu, zmiany samoistne w moich dokumentach plasują t-mobile na
ostatnim miejscu firm z którymi miałem umowy do tej pory.
Zdecydowanie nie polecam tego operatora.
~Andrzej / 2022-10-17 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałem ofertę od T-Mobile do skrzynki pocztowej światłowód już od 40 zł.Zadzwonilem do przedstawiciela pod nr 784969741 i dowiedziałem się że ta ofera jest do bloków, a że nie miał tej do domów to zostawił tą. Oczywiście dla mnie jest dużo wyższa. Myślałem że era naciagactwa się skończyła, ale niestety nie
WadyNaciagacze
~Andrzej / 2022-11-08 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni raz dałem się tak naciągnąć. Pani z infolini z T-mobile zapewniała mnie jak przedłuże umowę to będę miał do wykorzystania 10GB internetu w Niemczech bez ograniczeń po miesiacu zablokowali mi dostep do internetu Złodzieje teraz rozdają telefony nowym klijentom za mój nie wykorzystany w 100 % abonament .. Płacę 140 zł co miesiąc za internet który nie korzystam .
ZaletyBrak
WadyNaciąganie klientów na oferty które w rzeczywistości się nie sprawdzają.
~Andrzej / 2023-03-13 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Płacisz co miesiąc 100zl za internet z którego nie da się korzystać
ZaletyBrak
~Andrzej / 2023-03-25 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie radzę podpisywać umowy na internet bez limitu mam najwyższy abonament i prędkość jaką mi zapewniają max 20/Mbs. I do tego pingi jak coś się pobiera skaczą do 3000ms. Kupiłem sobie nawet router 5G podłączyłem jakoś tam wzrosło do 36Mbs ale ktoś z T-Mobile postanowił mi popsuć tą radość bo ustawił blokadę na IMEI i musiałem wrócić do ich gównianego modemu ZTE. Zanim to się stało obsługa klienta radziła mi kupić wzmacniacz WIFI jak mi po blokadzie transfer spadł do 0.5Mbs. Po 4 telefonach ktoś się skapnął że jest blokada.
~Andrzej / 2023-04-23 10:26
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam tej firmy, nie respektują warunków umowy . Jeszcze do niedawna miałem dostęp do billingów wszystkich numerów na koncie obecnie obecnie nie mam takiej możliwości !!!~a po rozmowie z konsultantem usłyszałem że udostęnią tylko 4 miesiące !!!! UOKIK powinien się im do dupy dobrać
Zaletybrak
Wadysame
~Andrzej / 2023-09-05 20:17
Ocena: 1.00 / 5
podczas zawierania umowy obiecują cudowny internet w Polsce i za granicą do 6,7 GB w abonamencie powiedzą wszystko aby cel osiągnąć a po 4 miesiącach czar pryska za granicą i płać dodatkowo mogę podać nazwisko i imię bo fakty mówią za siebie
Zaletyab
~Andrzej / 2023-11-02 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Naciągacze i złodzieje najgorszy operator
~Andrzej / 2023-11-02 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tak,powrót do t mobile to bląd życia,przesrrzegam wszystkich przed tym operatorem,to dno jakich mało,tyle zdrowia i nerwów co mnoe to różowe gówno kosztuje to brak słów,prawie poległem biznesowo przez brak kontaktu,moja firma bardzo na tym ucierpiała.
ZaletyZero
WadyBrak nawet 2 zalery,to poprostu nie dziala
~Andrzej / 2024-07-31 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Próbowałem pierwszy raz od 2016 roku skontaktować się z konsultantem , w celu zakupu Internetu światłowodowego i doradztwa w tej sprawie. Niestety żaden z numerów wsparcia który znalazłem w Internecie nie działał. Jakiś ktoś z czatu - pewnie sztuczna inteligencja - powiedział/a/o mi że ktoś do mnie zadzwoni. Niestety , mogę dzwonić kiedy ja mam czas , a w pracy rozmawiać przez telefon nie mogę . Pozwolę sobie zauważyć że w tej "firmie" mam 3 numery prywatne, 8 firmowych, internet, i wykupione stałe IP. Nigdy nie miałem potrzeby kontaktować się ze wsparciem technicznym , to był pierwszy raz . Ocena : kontakt : 0 , obsługa klienta 0, oferta : nie miałem z kim jej omówić. Przekażę też tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta .
WadyDo w/w wad dodam że płacę - jako firma - za internet szybkość 60 a nie udało się przekroczyć 15
~Andrzej / 2025-01-04 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Sà tzw. Pakiety w telefonach na kartę. Na 30 dni.Firma T-MOBILE POLSKA S.A. Nie wykonuje należycie uslóg. Po za tym twierdzi że nie widzą żadnej różnicy. Pomiędzy 30 dni A 5 dni. Mało tego twierdzi że to jest wina KLIENTÓW. CO YO ZA FIRMA KTORA OSZUKUJE SWOICH KLIENTÓW.NIKOMU NIE POLECAM USŁÓG TEJ FIRMY.
ZaletyBRAK ZALET
WadyPROBLEMY Z ZASIEGIEM,TRANSMISJA DANYCH,I PRAWIE CALY CZAS AWARIE LOKALNE LUB GLOBALNE. I TO OCZYWISCIE JEST WINA KLIENTOW. BO ZA CZĘSTO KOXYSTAJA ZE SWOICH PAKIETOW.
~Andrzej z gór / 2022-01-18 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Umowa podpisana na 20Mb bez limitu danych działało jakiś czas OK , od 1.5 m-ca
prędkość 200kb w porywach do 3Mb ping 40ms - 1,5s lub zrywa połączenie , wg Tmobile jest ok. Nie przyjmują reklamacji , ani zgłoszenia uszkodzeń . Płać człowieku jak jesteś głupi.NIE POLECAM UNIKAJCIE TEGO OPERATORA