strona 54 z 136
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2022-07-16 16:28Ocena: 1.00 / 5
to prawda bralam u nich telefon na raty i mowilam pani ze chce tylko tel na raty powiedziala ze sie nie da trzeba numer przeniesc wiec sie zgodzilam,przyszla mi faktura i sie okazuje ze mam abonament za 25 zl u innego operatora mialam to samo co u nich za 60 nie polecam ufac konsultantom i oczywiscie reklamacja nie rozpar=trzona na moja korzysc za takie cosa powinno sie tracic prace -
-
~Agnieszka / 2023-01-12 08:51Ocena: 1.00 / 5
Zainstalowali mi światłowód zrobili to źle,nie przypisali routera i co się okazało od 4 do dziś 12 zero odezwu dzień w dzień do nich dzwonię i piesze k odpowiedź proszę czekać na przyjazd techników ,najgorsze traktowania klienta,oczywiście będę dochodzić o odszkodowanie i zerwanie umowy skoro lecą w kulki -
~Agnieszka / 2023-01-12 08:52Ocena: 1.00 / 5
Zainstalowali mi światłowód zrobili to źle,nie przypisali routera i co się okazało od 4 do dziś 12 zero odezwu dzień w dzień do nich dzwonię i piesze k odpowiedź proszę czekać na przyjazd techników ,najgorsze traktowania klienta,oczywiście będę dochodzić o odszkodowanie i zerwanie umowy skoro lecą w kulki ZaletyBrakWadyWszysrko -
~agnieszka / 2023-05-03 21:12Ocena: 1.00 / 5
nie mam nawet siły się już produkować :)
PING 50, pobieranie 1.50 Mb/s i UPLOAD 0.38 Mb/s
nie da się nic obejrzeć, bo o ile nie zaicna co minutę to jedna wielka pikseloza na ekranie.
Filmy czasem nawet w 160p nie chodzą
Jak tylko umowa dobiegnie końca już nigdy nie wrócę do nich.ZaletyżadnychWadyw ch** wybulonej kasy na rzekomo lepszy router który dalej chodzi z prędkością pobierania 1,5 Mb/s -
~AGNIESZKA / 2024-11-06 16:11Ocena: 1.00 / 5
Drogo, naciąganie z wprowadzaniem w błąd celowo, straszna obsługa. ZaletyŻadnych -
~agnieszka / 2025-04-08 16:28Ocena: 1.00 / 5
Niestety podkusiło mnie zmienić internet (światłowód) z Orange na t-mobile. Kilka lat miałam super działający internet, pod tym samym adresem zaznaczę, po zmianie ciągle się wiesza, na chwilę się rozłącza by zaraz potem samoczynnie się połączyć. Mamy w domu tv i dwa komputery, jeden z nich połączony jest po kablu więc nie jest to kwestia odległości od routera jak początkowo próbowali mi wmówić. Na moje liczne reklamacje zawsze ta sama odpowiedź; po naszej stronie wszystko ok. Tylko, że to ja płacę i u mnie nie jest ok Wadybrak reakcji na reklamacje -
~Agus / 2023-10-29 20:57Ocena: 1.00 / 5
Masakra,porażka nigdy więcej!Jeszcze rok muszę się z bimi mordować -
~AHa / 2021-06-12 07:33Ocena: 1.00 / 5
Mam smartfon na kartę w t-mobile. Jeśli jej nie używam (nie dzwonię) to t-mobile obciąża mnie za internet 1-2 razy dziennie, od 3 do 30 zł za jeden raz. W historii konta to obciążenie określane jest jako Internet lub Data.
Nigdy nie korzystam z internetu przez smarfon bo w domu mam internet po kablu z UPC. Jeśli dzwonię z domu, to smartfon lączy się z WiFi. Poza domem nie dzwonię do nikogo.
Jedyny sposób na uniknięcie tych obciążeń, to wyłączenie smarfonu lub nie zasilanie konta. -
-
~ajn2 / 2022-06-27 20:52Ocena: 1.00 / 5
Awaria krajowa, obsługa rozkłada ręce bo w salonie w Łodzi nawet nie mają internetu. ZaletyBrakWadyAwarie ogólnokrajowe
Brak internetu w miejscu gdzie go sprzedają (salon) -
~Ala / 2018-12-09 14:43Ocena: 1.00 / 5
Ciągle problem z internetem. Gówno straszne. Nie polecam. My na pewno zmienimy operatora w 2019 roku. ZaletyBrak -
~Ala / 2023-07-25 20:40Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na rachunki z T-mobile. Przy zawieraniu nowej umowy na sprzęt nie informują, że na danym nr telefonu są do spłacania raty. W rachunku widnieje informacja, że do zapłaty rata 25 z 25 po czym na kolejnym rachunku nagle pokazuje się rata 26 z 25. Dziwne rzeczy pierwszy raz spotykam się z takimi zapisami. Ewidentnie ukrywają faktyczny czas spłaty rat za dany sprzęt. Na rachunku masz informację, że płacisz ostatnią ratę a w kolejnym rachunku znów rata do zapłaty. Umyślne wprowadzanie klienta w błąd o ilość rat zapłaconych oraz końcu ich płatności. -
~Alek / 2018-10-11 14:46Ocena: 1.00 / 5
Zrobić duplikat karty bez Dowodu Osobistego to Dramat.Nie Pomaga także dokument z Gminy o Wyrabianiu nowego Dowodu jak także dokument potwierdzający kradzież Dowodu Osobistego.Jedna z Pań Obsługujących Klienta w Punkcie T-Mobile Oświęcim Galeria Avanti Jest trochę Nieuprzejma.... -
~Aleksander / 2017-08-19 22:32Ocena: 1.00 / 5
T mobile szasta moimi danymi osobowymi na prawo i lewo pomimo mojej niezgody. ZaletyBrakWadyBrak zalet2017 -
~Aleksander / 2022-12-13 13:06Ocena: 1.00 / 5
jestem klientem t-mobile jeszcze od początku powstania sieci era najstarszym w polsce. niejednokrotnie konsultanci proponowali mi sprzęt w tym laptopy których nie mieli w ofercie. jeżeli na piśmie wypowiadałem jakąś umowę bo mam ich wiele czesto te dokumenty im ginęły. jak leżałem nie przytomny w munchen klinik dn 03.08.2020 zawarto ze mną jakąś umowe -jak to możliwe nie wiem byłem wtedy po 2 zawale serca. oczywiście i na to też reklamacja zginęła pomimo że posiadam podpisanę potwierdzenie.to tylko niekture przykłady oszustw i przekrętów jakich t mobile się dopuszcza wobec starych klientów nie mają wstydu za grosz a ich działalność można śmiało nazwać kryminalną ZaletyżadneWadypod każdym względem oszuści trzeba na każdym kroku ich pilnować -
~Aleksandra / 2022-07-28 22:20Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Od 11 czerwca jestem praktycznie bez internetu bo mieszkam w pasie miejscowosci nadmorskich i operator twierdzi ze maja zakłócenia zewnętrzne i zgłoszenie zostało przyjęte! Oczywiście twierdzą ze to nie jest ich wina i nie mogą nic z tym zrobić tylko szkoda ze płacimy za internet którego w ogóle nie ma! I takie same tłumaczenie usłyszałam w zeszłym roku i dwa lata temu! Żenada! Podejście do klienta żadnego, w ogóle nie próbują nic z tym zrobić tylko pewnie czekają aż sezon wakacyjny minie i skończą się zgłoszenia na zakłócenia bo oczywiście poza brakiem internetu zasięg tez słaby! WadyBrak zasięgu i internetu -
~Aleksandra / 2023-07-01 23:16Ocena: 1.00 / 5
Internet i zasięg masakra! To jakaś kpina żeby w ogóle opierać za to opłaty! Jestem klientem już od 5 lat albo i dłużej i jak co roku internet i zasięg w miejscowości nadmorskiej jest na poziomie zero! Tłumaczenie od t mobile? Ktoś się podpina pod ich nadajnik! I co roku ta sama śpiewka! Guzik mnie to już obchodzi! Nie mam już slow na tak beznadziejnego dostawce i takie podejście do klientów! Nie polecam nikomu! ZaletyŻadneWadyCiągły brak zasięgu i internetu -
-
~Aleksandra / 2023-07-03 21:48Ocena: 1.00 / 5
Internet ktorego nie m, brak mozliwosci wypowiedzenia umowy, mimo braku swiadczenia uslug - czyste szalenstwo ZaletybrakWadywszystkie mozliwe -
~Aleksandra / 2025-10-30 13:43Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z 4 konsultantami. Każdy z nich podaje błędne informacje. Błędy pojawiały się od samego początku przedstawiania oferty, aż do samego końca - odstąpienia od umowy. Konsultanci nie wiedzą nic, jakie są programy, jak odstapic od umowy. Jeden konsultant rozłączył się w trakcie rozmowy. Czy wobec tych ludzi są wyciągane jakiekolwiek konsekwencje? PRZEDSZKOLE Pomijam to, że ceny usług są bardzo drogie w porównaniu do innych ofert -
~Aleksx / 2021-04-17 23:14Ocena: 1.00 / 5
Oszuści - przy podpisaniu umowy obiecują działający sprawnie internet, a potem kilka dni w tygodniu nie ładuje stron na jednym komputerze i to w centrum Poznania. Omijać szerokim łukiem!!!!
Do tego drogo i fatalna przemądrzała obsługa z reklamacji która wszystkich zbywa ze technicznie jest Ok. A klient nie może speed testu wykonać bo słaby sygnał.ZaletyUmowa z nimi kiedyś się w końcu kończy ... nie zapomnij tylko oświadczyć ze nie chcesz przedłużaćWadyBrał lub Niska jakość internetu
Wysokie ceny
Niepoważne podejście do klienta i usług których nie dostarczają w umówionej jakości -
~aleona / 2018-10-31 14:06Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne dno nie polecam !Przeniosłam numer z Plusa ale t mobile poniżej dna kupiony mix z telefonem za 40 zł i tu zaczyna się porażka .Brak możliwości kupienia doładowania za tą kwotę w dowolnym punkcie tzn sklep ,kiosk .Dokupiłam doładowanie w salonie t mobile galeria B Biała za 200.00 zł 11.09 2018 za tą kwotę powinno być 5 doładowań a doładowało na 3 miesiące tj do 20.12 18 Dzisiaj 31.10 2018 moje konto zostało zablokowane po interwencji w dziale obsługi klienta dowiedziałam się że aby odblokować numer muszę wykonać kolejne doładowanie ponieważ doładowania są liczone od końca umowy !!! ZaletyTotalny brak ,zero angażu pracowników salonu ,wszystko na zasadzie następny klient jakoś to będzieWadyJ/W Kilka telefonów do biura obsługi brak informacji o możliwości doładowań
strona 54 z 136
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
