Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta / 2024-01-17 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze wciśnięto mi kartę twierdząc że karta musi być wydana do aktywowania rat na telefon co jest nieprawdą Teraz muszę dodatkowo płacić abonament za kartę której nie używam.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują klientów naciągatwo
  • ~Aneta / 2024-01-22 07:23
    Ocena: 1.00 / 5
    T-Mobile oszukuje klientów wcisakają karty mówiąc że karta musi być wydana do aktywowania rat za telefon gdzie telefon był dobierany na stary numer co jest kłamstwewm .Wprowadzanie klienta w błąd ,naciagaczae i oszuści.
    Zaletybrak
    WadyOszuści i naciagacze
  • ~Aneta / 2024-01-22 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    T-Mobile oszukuje klientów wciskają karty wprowadzając klienta w błąd.
    Chcielismy przedłużyć umowę i dobrać telefon na raty pani poinformowała nas że musi nam wydać kartę do aktywacji rat co było kłamstwem bo nie ma takiej konieczności można dobrać telefon na stary numer.
    Powiedziała że kartę możemy wyrzuić że nie będzie nam do niczego potrzebna a teraz płacimy za dodatkowy numer którego nikt nie chciał.Oczywiście reklamacja nieuwzgledniona przez T-Mobile bo przecież to nie jest oszustwo podpisana umowa i nic juz nie można zrobić .Mamy trzy telefony + wciśnięty czwarty i internet po kolei bedziemy z wszystkiego rezygnować nie chcę juz mieć z nimi do czynienia.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i naciągacze
  • ~Angelika / 2019-07-07 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Myślałam że plus to tragedia ale co tu się wyprawia to sie w głowie nie mieści rachunki nie wiadomo skąd płacić trzeba za to czego się nie ma nic nie idzie się dowiedzieć reklamację na które nikt nie odpisuje. Jak najdalej od nich!
  • ~Angelika / 2020-03-02 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    6 mcy nie był płacony abonament, bo moja pracownica poszła na macierzyński i szczerze zapomniałam przy ilości telefonów w firmie. Dołożyli mi do natychmiastowej zapłaty abonament do przodu na resztę miesięcy i karę 2300!!! Razem ponad 5 tys. Napisałam pismo o rozłożenie na raty, w odpowiedzi otrzymałam informacje, że mam się kontaktować z komornikiem. Tyle. W mojej opinii nigdy więcej ta firma!
  • ~ANGELIKA / 2022-03-05 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta porażka Pan tłumaczy, że słaby Internet to kwestia "przepustowości". Od kilu miesięcy jest taki słaby, że nie da się z niego korzystać a operator nie robi z tym NIC mimo tego, że problemy były zgłaszane. PORAŻKA!!!!!!!!!!
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~Angelika P. / 2021-08-04 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Gwarancja w T-mobile to kłamstwo!!! Oddałam Samsunga A5 Miał 1,5roku i padł system. Odmówili naprawy. Liczcie się z tym że telefon kupiony w T-mobile będzie bez gwarancji.
    Zaletynie ma
    Wadyoszukują klientów
  • ~Angi / 2022-01-14 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam usług tej firmy. Dzwoniłam na infolinie by dowiedzieć się czy internet światłowodowy jest dostępny pod moim adresem. Otrzymałam informacje ze jak najbardziej tak. Czekałam na montera 2 tygodnie po to, by przyszedł i powiedział że wg niego inwestycja jest niedokończona, bo światłowód jest na parterze a trzeba by było go ciągnąć na drugie piętro i poszedł. Na infolinii powiedzieli ze zadzwonią do Inea by podciągnęli na pierwsze piętro i wtedy oni pociągną na drugie. Dzień urlopu zmarnowany. Zdecydowanie nie polecam usług w tej firmie, bo już przy podłączeniu klient jest olewany.
  • ~Anhelina / 2022-12-07 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w moim życiu. Nigdy nie korzystajcie z usług tej firmy. Zmarnujesz pieniądze, czas i wysiłek na próżno. Nie rozwiązują problemu. Obiecywano na „dni”, ale w końcu przeciągało się to przez miesiąc.
    WadyWszystko co związane z T-mobile to ogromny minus
  • ~Ani / 2023-03-14 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani nie umie powiedzieć wszystkiego rachunki z kosmosu kolejny miał być już normalnie ale nie znowu o 80 zł większy bo jakieś opłaty o nie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2018-06-06 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę nie zawierać z tą firmą jakichkolwiek transakcji . Kłamią w żywe oczy jak będzie pięknie i wspaniale a okazuje się zupełnie coś innego Zdzierstwo i nic więcej . Ja już nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy więcej nawet nie chcę słyszeć o tej firmie.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie jakie tylko
  • ~ania / 2022-08-13 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    po wielu e-mailach przysłali mi nową sim przez DHL. Ze względu na brak powiadomienia mailowego od biuro obsługi klienta, telefonu i SMS-a od kuriera DHL nie otrzymałem karty SIM i musiałem zapłacić 39zł Kuriera DHL.
    Wadynieodpowiedzialna obsługa klienta
  • ~Anka / 2023-06-05 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jestem w tej sieci niestety od kilku lat.. ich urządzenia nie docierają do wszystkich miejsc nawet w centrum Polski. Kończę bo bo nie robią z tym z nic i już mam dość biegania do siatki albo poza drogę żeby odebrać telefon żenada dość i koniec płacenia za coś co nie istnieje dość
  • ~Anka / 2023-11-07 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma sięgnęła dna, internet mobilny i internet w telefonie od roku praktycznie nie działają, chyba, że pobór 1.39 Mb/s i wysyłkę 0.01Mb/s uznamy za zadowalające prędkości. Nikt się tym nie przejmuje, a ja płacę za coś, czego prawie nigdy w miejscu zamieszkania nie mam. Światłowód nie wchodzi w grę, bo muszę mieć mobilny, a poza tym wolę tego już nie sprawdzać. Żenada, najgorsza sieć w Polsce od jakiegoś czasu. Nie polecam nawet wrogom
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu, brak możliwości rozwiązania umowy przed czasem z ich winy, brak jakiejkolwiek zmiany na lepsze od ponad roku mimo ciągłego zgłaszania problemu
  • ~Ann / 2020-11-12 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi naciągacze.. po dwóch latach zaproponowano mi telefonicznie "przedluzenie" umowy. Zgodziłam się. Najpierw mialam ofertę 80 zł (30 zł internet, 50 zł router). Router oczywiście jest juz moja własnością ponieważ za niego zaplacilam. Przedluzenie wcisnęli takie, że mialam placic 70 zł za sam internet (niby wypożyczenie routera w cenie), ale żadnego routera nie dostalam i korzystałam kolejne dwa lata ze swojego prywatnego. Podczas rezygnacji, która chcialam złożyć w ciągu kilku pierwszych miesiecy dowiedziałam się, że nie mogę zrezygnować, bo nowa umowa (a gdzie moje przedłużenie??) jest na kolejne 2 lata! Mimo ze w umowie mialam zaznaczone, że przy przedłużeniu umowa jest na czas nieokreślony i moge zrezygnować w każdym momencie. Oczywiście sie odwoływałam, ale złodzieje to złodzieje. A nowej umowy nie dostalam przez prawie całe dwa lata, nadal do tej chwili. Wiec płacę 70 zł za internet bez sprzętu i bez żadnego dowodu w formie umowy. Nigdy nie załatwiajcie z nimi nic przez telefon, bo maja takie formułki, żeby tylko zmylić ludzi, myslisz ze przedłużasz a fizycznie tworza Ci nowa umowe. Straszni oszuści. Wiec nigdy przez telefon sie na nic nie zgadzajcie. Tylko i wyłącznie mając tekst przed oczami, bo to kłamcy i strasznie mocą.
    WadyZłodziejstwo. Oszukiwanie ludzi. Niekompetencja. Brak umowy. Brak sprzętu, za który się płaci.
  • ~Ann / 2023-05-08 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wygaśnięciu umowy przeniosłam nr do innego operatora po czym oni wystosowali do mnie pismo że obowiązujenie okres wypowiedzenia. Odpowiedziałam że w chwili wygaśnięcia umowy nie jestem już ich klientem. Niestety u nich to tak nie działa musiałam zapłacić tzw. karę. Ratę za aparat telefoniczny doliczali do fv cały czas mimo że już dawno go spłaciłam. NIE POLECAM OMIJAC ICH WIELKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBrak
  • ~ANNA / 2018-09-03 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam kartę w tej właśnie sieci. Usiłuje uruchomić nr; coś okropnego. Połączenia są tylko wychodzące. Połączenia przychodzące tylko z sieci T-mobile. Wykonałam już 9 rozmów z infolinią . Za każdym razem ten sam efekt. Czyli bez efektu :_( Za każdym razem jak dzwonie tłumacząc problem jestem odprawiana z kwitkiem. Zgłoszone jest do działu technicznego proszę czekać.....Straciłam już nie małą sumkę na takie połączenia bo dzwonie z innej sieci. Szkoda tylko czasu , pieniędzy i nerw. Pozostaje mi spróbować u innego operatora. W żadnym wypadku nie polecam kupna u tego operatora nr telefonu, który i tak nie działa.
  • ~Anna / 2018-10-28 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj doładowałam 5Gb ,okazało się że nie mam 5Gb tylko 3.Zadzwoniłam do biorą obsługi ,okazało się ze te co mam w abonamecie 2Gb które wykorzystała i po załadowaniu za 10zł powinna mieć 5 g ,tak pisze w aplikacji T- mobile ,a okazuje się ze doladowałam tylko 3 g .Oszustwo i jeszcze raz oszustwo i to w biały dzień .Jestem abonentem od 14 lat ,kończy mi się umowa i długo będę się zastanawiała czy zostać u was w tej sieci ,co rok to gorzej ,oszustwo i jeszcze raz oszustwo .jak można dac na aplikacji żeby doładowac 5g a w rzeczywistości jest 3 g
    WadyKonsultanci są nie rzeczowo i nie dadzą dojść do głosu
  • ~Anna / 2019-03-05 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy jestem w niej już około 5lat ale teraz przerośli siebie samych. Zaoferowali mi nową umowę na kartę, z nowym telefonem i tańszą opłatą, wszytko było realizowane przez telefon więc czekałam na przesyłkę. Dostałam telefon szybko było by w miare wszytko ok, odebrałam paczkę oraz oświadczenie z moimi danymi oraz ze stronką podaną na której powinna być umowa oraz wnosek do zapłaty 1zł. Usiadłam spokojnie patrze na wszytko ale na stronce która była podana nie było umowy wcale, więc dzwoniłam do tej osoby która zaproponowała mi ten telefon odzywa się jakiś facet on mówi że to numer prywatny, że nie pracuje w T-Mobile, więc zadzwoniłam na infolinie z T-Mobile przedstawiłam cała sytuację, i z umowy zrezygnowałam natycmiast, i dnia kolejnego odesłałam telefon oraz wniosek o zwrot za koszty przesyłki, po dwuch dniach ten sam facet do mnie dzwoni i chciał jeszcze raz zaproponować mi ten telefon i że wyślą mi umowę, odmuwiłam a ten facet do mnie z tekstem co z teraz zrobię a ja że to moja sprawa. Wszytkie papiery wysłałam meilem do działu reklamaci dnia 15.01.2019r. i czekałam na zwrot kosztów wysyłki. Po wielokrotnym dzwonieniu co udają konsultacji zaskoczenia, po kolejnych wiadomościach do działu reklamacyjnego nadal nie dostałam odpowiedzi żadnej. Jak dalej się to potoczy to narazie nie wiem ale im tego na pewno nie podaruje. Więc nikomu tej firmy nie polecam.
    ZaletyRewelacyjnie umiecie naciągać ludzi.
    WadyBrak jakiego kolwiek kontaktu z biurem Reklamacji, oraz po wielokrotnym dzwonieniu każdy kosultat mówi co innego i żaden nie wie co powiedzieć.
  • ~Anna / 2019-06-13 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekajcie jak najdalej od tej sieci! Banda oszustów i złodziei!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.05, ilość opinii: 999
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185