jakość taka że internet mi nie działa na stronie pisze jakieś pierdoły że pakiet aktywny, wszystko nie limitowane i jeszcze 240gb zostało ale próbuje co kolejek odpalić to wychodzi na to że mam około 1kilo bajt na sekunde
ZaletyBrak
WadyCena i jakość
~T-mobile Fan / 2023-02-12 21:41
Ocena: 1.33 / 5
Fatalne odbiorniki, co chwila awarie w tych samych lokalizacjach, urywanie internetu oraz ograniczanie przesyłu danych dla klientów korzystających z ich "szybkich" internetów. OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM, PODPISANIE UMOWY JAK PODPISANIE PAKTU Z SZATANEM. Trzeba sie męczyć w cholere by odejść. Nigdy więcej NIC a nic u nich nie wezme.
Zaletybrak
WadyZero pomocy
zwalanie winy na nielegalne odbiorniki
nie działające odbiorniki
naprawa awarii pomaga na tydzień po czym dwa tygodnie bez internetu
ograniczanie predkosci internetu dla uzytkownikow z duzym zuzyciem
~Ten / 2021-03-23 13:42
Ocena: 1.33 / 5
Usługi na słabym poziomie, obsługa celowo wprowadzająca w błąd, problemy z siecią, obecnie brak SMS
WadySieć, regularne awarie
~Teresa / 2021-01-14 11:45
Ocena: 1.33 / 5
Witam. Jeśli podpiszesz umowę z T-Mobile mogą czekać Cię przykre niespodzianki.Dobrze się zastanówcie czy warto podpisać umowę z T-Mobilem. W ubiegłym roku zawarłam umowę o świadczenie usług w taryfie FRII MIX na okres 2 lat. Wysokość jednorazowego doładowania miała wynosić 30zł. Tak mnie poinformowała Pani w punkcie sprzedaży w Sieradzu na ul. Jana Pawła II. Dwa dni temu dostaję sms, że następny rok wysokość doładowania ma wynosić 60zł. Ponoć to widnieje na umowie wpisane jakimiś symbolami. Jest to jawne oszustwo. Po podpisaniu umowy były problemy techniczne. Pominę fakt, że otrzymałam tak kiepski aparat telefoniczny, że go nie używam. Miałam nadzieję, że odczekam te dwa lata i rozwiążę tę umowę, ale e tej firmie oszukującej klientów nie jest możliwe bez przykrych niespodzianek.
~The Nick / 2022-04-20 16:44
Ocena: 1.33 / 5
Konsultanci T-mobile żyją w alternatywnym Świecie. Od ponad tygodnia w miejscowości, w której od ponad 10 lat działała sieć komórkowa i Internet - EDGE, 3G, UMTS i wreszcie LTE - bezproblemowo można było dzwonić, pracować zdalnie, czy oglądać Netflixa - nagle wystąpiła awaria zasięgu sieci. Non stop "Tylko połączenia alarmowe". Ani Internetu, ani połączeń komórkowych. Zgłosiłem problem techniczny - sprawa miała być rozwiązana w przeciągu dwóch dni roboczych. Niestety - po dwóch dniach dopiero kiedy pojechałem do miejscowości oddalonej kilkanaście kilometrów dalej dostałem smsa, że... nie ma problemu. Ponoć technicy zrobili pomiary i wszystko jest w porządku. Sprawdziłem... nie było. Pierwszy raz od 10 lat serwisanci techniczni nie naprawili problemu. Spróbowałem zgłosić problem ponownie - konsultantka z infolinii poinformowała mnie, że zlecenie techniczne jest zakończone i w grę wchodzi tylko reklamacja. Dzisiaj - pojechałem do innego miasta, bo bez Internetu nie mam warunków do pracy - dostałem odpowiedź, że problem nie jest z winy T-Mobile. tylko z "uwarunkowań urbanistycznych, geograficznych oraz technicznych" i w ramach rekompensaty za - uwaga uwaga - niedziałające wciąż usługi otrzymam 25% rabatu na kolejnej fakturze. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani oznajmiła mi, że nic nie da się już zrobić. Nie przyjmą nowego zlecenia technicznego. Alternatywna rzeczywistość to za mało powiedziane.
Jednocześnie pragnę nadmienić, że:
- żaden konsultant techniczny nie pojawił się w lokalizacji zgłaszanej usterki
- nie sprawdzono u klienta, czy problem nie występuje po jego rzekomym rozwiązaniu
Podsumowując - sieć winę za swoją awarię (konsultantka Orange w tej samej lokalizacji powiedziała, ze jest awaria sieci) i skrajną niekompetencję swoich konsultantów technicznych, próbuje zrzucić na klienta. Zero profesjonalizmu. Odradzam robienie jakichkolwiek interesów z tą firmą.
Witam . Omijajcie tą firmę z daleka , to banda złodziei i oszustów. Co chwilę załączają bez waszej wiedzy jakieś usługi za które każą płacić a usługi są żałosne . Serwisant przez telefon (oczywiście płatny ) . To są żarty , więc jak nie chcecie mieć problemów to szukajcie czegoś na poziomie. Jakoś przetrwać do końca umowy i nara .
WadySame
~tmobile to syf / 2023-12-30 21:58
Ocena: 1.33 / 5
kompletne gowno, spadnie lekko deszcz i internetu niema
Zaletynie ma
Wadyistnieniei
~Tom / 2020-12-29 18:54
Ocena: 1.33 / 5
Totalny szmelc, że internet nielimitowany a nawet youtu.be nie odtwarza reklamacja non stop bez efektu, niby koronawirus i każdy siedzi i korzysta, że omijać z daleka
ZaletyŻadne
WadyJak garnek bez dna nie działa nie spełnia funkcji
~Tom / 2023-10-27 10:05
Ocena: 1.33 / 5
Żenada 3 miesiące czekam na zwrot przypadkowej nadpłaty 8 razy telefon do obsługi klienta 3 razy mail do boa 2 razy czat i pieniędzy brak nawet odpowiedzi zwrotnej bagno uwaga na nich
ZaletyBrak
WadyBrak dbałości o stałego klienta
~TOMASZ / 2018-07-16 21:50
Ocena: 1.33 / 5
połazenie z konsultantem trzeba czekać nie raz długo lepiej wysłaać wiadomośc zeby odzdzwonili abonament jest najgorszy.
plus jest taki że internet w telefonie jest na dobrym poziomie
Zaletyzasięg i dobry internet
Wadyza wysokie abonament kiedy chcie się dobrac telefon to abonamentu
~tomek / 2019-09-13 18:28
Ocena: 1.33 / 5
t mobile to NONSENS- mam taryfe bez limitu i co mc. aby ją aktywować zmuszony jestem kontaktować sie z infolinią.
Na infolinii wszyscy Cie "zlewaja" że to twoja wina :(
jeszcze nigdy nie udało mi sie uzyskać pakietu w cenie opferowanej w reklamie ( np. pakiet bezpieczeństwa jest w standardzie itd. ) -
Lepiej zapłacić 10pln więcej u konkurencji niż męczyć sie z temobile.
T MOBILE TO NONSENS
Zaletybrak
Wadyoszustwa i nie domówienia
~Tomek / 2020-10-29 22:19
Ocena: 1.33 / 5
Na początku umowy internet smigał w miare ok. Im dalej w las tym gorzej. Teraz czyli okolo 2 miesiace od konca umowy czesto obejrzenie filmu na yt w 144 p badz przeczytanie wiadomosci na messenger graniczy z cudem. Jedyne kiedy działa w miare dobrze to srodek nocy i to tylko wtedy gdy z sieci korzysta jedno urządzenie. Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM. RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
ZaletyNajwiększą zaletą jest ładny ruter co wiele świadczy o jakości usług
WadyNie nadaje sie do użytku
~TorNadziO / 2024-08-26 18:20
Ocena: 1.33 / 5
Od roku wykupuje od nich internet i średio co 2 tyg wydzwaniam z tym samym problemem, internet zrywa non stop, support tylko pisze zgłoszenia do działu technicznego który od roku czasu nie odezwał się ani słowem, prędkość internetu to żenada i wielki żart. Cenowo również nie ma rewelacji.
Zaletybliskość salonów dzięki czemu co tydzień moge ich wizytować
Wadywygórowane ceny, brak supportu, niska jakość usług
~Ultra marchewunia / 2023-05-10 18:43
Ocena: 1.33 / 5
Internet tak tragiczny że nawet 2 mbst nie wyciągnie
~uzytkowniczka / 2020-03-05 12:20
Ocena: 1.33 / 5
Tego już za wiele....niekompetentni konsultanci, przy przedłużeniu umowy o raz pierwszy dostałam 2gb netu zamiast 15gb tak jak się umawiałam telefonicznie. Przy drugim podejściu, zmieniono mi abonament, na inny się umawiałam, inny przesłano, trzeci raz...wysłano mi obcą fakturę innego klienta na mój adres mailowy mimo iż moje faktury wszystkie były opłacone! dostałam za pierwszym razem lakoniczna odpowiedź, dopiero jak ponowiłam maila, że żądam wyjaśnienia faktury, dopiero poszukali przyczyny.
Zaletytrudno jest ich się dopatrzeć...
Wadybałagan, niekompetentni konsultanci.
~Użytkownik t-mobile / 2020-03-16 03:02
Ocena: 1.33 / 5
Codziennie od godziny 14:00 do 23:00 nie można nic zrobić (filmy na youtube ładują się 4 minuty, a w grze np.cs co kilka sekund ping 700, co kilka minut całkowity brak połączenia). Support t-mobile jak zawsze odpowiada na problem "nie są to problemy po naszej stronie, proszę sprawdzić kartę sieciową.
~Vis34 / 2020-12-13 11:17
Ocena: 1.33 / 5
Dzień dobry jestem użytkownikiem internetowej usługi od t Mobile przez router... jest to najgorszy internet jaki w życiu miałem z obiecanych 20 Mb/s mam 2 Mb/s na zgłaszany problem pracownicy bardzo nie uprzejmie ( nie wszyscy są wyjątki !!)mi wmawiają "NO PRZECIEŻ JEST DO 20mb/s O CO PANU CHODZI ?"
Najlepsze w tym wszystkim jest to ze przez okres próbny który trwał 14 dni wszystko było świetnie i byłem zadowolony bo było mniej więcej 13-16 Mb/s .
Na moja prośbę o rozerwaniu umowy ze względu na nie jakościowa usługę odpowiedziano mi ze czasem maja przeładowane nadajniki tak jak teraz dużo osób siedzi w domu i korzysta z internetu... odmówiono mi rozerwania umowy tak jak oni uważają ze to nie z ich winy mam słaby sygnał internetu ... nie polecam usług t Mobile !!!!!
ZaletyNie ma żadnych zalet!!
WadySame wady
~Voyager / 2018-03-17 17:05
Ocena: 1.33 / 5
Mój błąd.Telefon na firmę jako jedyny do kontaktu z klientami.Na wizytówkach,reklamach itd.Niestety nie da się dodzwonić na mój nr.Dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu,firma codziennie przynosi z tego tytułu straty nie wspomnę już o reputacji.Ja dzwonić mogę,do mnie nawet nie wybierze numeru.
ZaletyBrak
WadyNie świadczą usług za które się płaci
~waldek44844 / 2022-08-17 15:40
Ocena: 1.33 / 5
Internet domowy to porażka , rano dobry , a potem tragedia ..szukają awarii na odległość ! ni z tym nie robią !
Zaletybrak
Wadybrak chęci naprawy
~waterkowyy / 2023-07-15 21:13
Ocena: 1.33 / 5
slaby internet niby mialo bych 50mb/s a jest z 10kb/s nie pozdrawiam, zrobilbym lepsza firme podczas jebania mamuta. Pozdrawian