Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Misiek / 2023-11-25 20:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba jakość internetu mobilnego. W Warszawie TP nawet ok 2-6Mbps w dół i 1500ms pingu. Masakra. Jak zgłosicie problemy na infolinię to dostaniecie zawsze takie samo info - przeciążenie sieci xD Nie warto i tyle chyba że antena akurat świeci wam prosto w okna i po testach okaże się że udaje się wyciągnać chociaż te marne 90Mbps tak dumnie szastane w ofercie.
    Zaletycena i teoretyczny no limit internetu w niektorych pakietach
    WadyDramatyczny poziom obslugi klienta. Zero reakcji na zgłoszenia alboodpowiedzi na odwal się
  • ~MisiolPL / 2020-03-12 09:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza siec w kraju. Od kilku tygodni korzystamy z nowego routera, pokazuje, ze siec jest, natomiast realnie jej nie ma. Zasieg gubi bardzo mocno, choc to jedna z wielu wad. Posiadam czesto ponad 3000 pingu w grach, jednak najgorsze jest to, iz internet jest na tyle slaby, ze praktycznie nie da sie z niego korzystac.
    Zaletynieistnieja.
  • ~MJ23 / 2021-10-22 09:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Podczas przedłużania umowy na stronie internetowej pisało że bede miec 9GB internetu w roamingu, po miesiącu okazało się że mam 6GB.
    Co do roamingu nie wiem jak oni to naliczają ze po przeglądnięciu kilku stron internetowych przez kilka dni zniknęło mi 3GB gdzie nie pobierało żadnych aktualizacji... natomiast będąc w Polsce mogę cały dzień siedzieć na YouTube i nawet 1GB nie zużyje.
    ZaletyZaletą jedt to ze kończy mi się umowa której już nie przedłużę
    WadySłaby zasięg w DE, dziwne naliczanie pakietów. Telefon przy przedluzeniu umowy z awarią , po serwisie w Digital Care dalej z wadą.
  • ~Mlecyq / 2023-07-15 12:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultancji to zdaje się w znacznej mierze oszuści. Lepiej z nimi nie rozmawiać tylko patrzeć na umowę bo jeszcze będą kłamać. Kupując internet mobilny zapewniano mnie o dobrej jakości, jak się okazało jest słaba. Mimo, że dokladnie mówiłem o miejscu z którego chcę korzystać. Po tym jak was okłamią to potem będą kryć się umową i tyle i nikt nic nie może dalej zrobić. Naciągają. Dodatkowo internet i telefon by działały jednocześnie to kolejne problemy. Nie polecam.
  • ~Monika / 2024-06-10 10:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Podczas trwania umowy naliczono mi korzystanie z internetu w roamingu podczas gdy karta była NIEAKTYWNA ponieważ korzystałam w tym czasie z innej karty i innego numeru, dane komórkowe były wyłączone. Reklamacja oczywiście nie uznana mimo że przesyłałam wyciąg z połączeń z drugiego numeru etc. Finalnie ta złodziejska firma skierowała sprawę do sądu, odbyło się wszystko bez mojego udziału, rzekome listy wysłane na adres gdzie już nie mieszkam. Zadłużenie 100 zł finalnie musiałam zapłacić 540 zł Nigdy więcej. Odrzucają reklamację na podstawie swojego widzi mi się, robią wszystko aby podpisać nowa umowę a potem to już mają cie w dupie
    WadyZłodzieje
  • ~MRS / 2020-08-19 11:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Naciągacze i oszuści.Ostrzegam przed przedłużeniem umowy ponieważ bez zgody i jasnych informacji zmieniają taryfę na wyższą nawet o 300% ( tak było w moim przypadku ) posługując się w nowej umowie kodami i odsyłaczami do szczegółów oferty promocyjnej.NIE PODPISUJ UMOWY BEZ SZCZEGÓŁOWEJ JEJ ANALIZY.!!! BOA beznadziejne wulgarne aroganckie zakłamane.
    WadyPo podpisaniu umowy przedłużającej budzisz się z " ręką w nocniku " a potem jest już za późno.
  • ~nabityprzeztmobile / 2020-02-27 23:37
    Ocena: 1.33 / 5
    T-Mobile oraz tajemniczy Direct Billing. Na moim rachunku, tak jak u wielu innych osób pojawiły się tajemnicze opłaty związane z usługą Direct Billing. Podczas próby złożenia reklamacji poprzez infolinię okazało się, iż nie mogę tego uczynić i należy napisać do jakiejś tajemniczej firmy Direct Virgin – bezpośrednio. No coż – rachunek i numer rachunku bankowego są T-Mobile to dlaczego mam kogoś szukać i pisać skoro nie od niego dostałem obciążenie. Zacząłem szukać w internecie i okazuje się, iż nie jestem pierwszą, nie setną i zapewne nie tysięczną ofiarą oszustwa tej firmy oraz w tym konkretnym przypadku złodziejskich usług premium. Posty sięgają lat wstecz i okazuje się, iż T-Mobile zdaje sobie z tego sprawę, a także jak napisane jest na jednej ze stron z linkiem do T-Mobile, operator musi mieć umowę na takie usługi z tą firmą, aby móc przekazywać jej pieniądze “Przystąpienie do usług direct billing”. Wobec tego konkluzje/możliwości dla mnie są 2 – albo
    T-Mobile robi to w pełni świadomie czerpiąc korzyści z naciągania swoich abonentów, albo jest tam taki bałagan, iż nie potrafią zablokować takich scammerów przez dłługi czas.

    Sytuacja z nabiciem mojego rachunku tak jak wielu innych osób jak
    czytam związana jest z jakąś podróżą (w moim przypadku do Krynicy).

    Kolejną rzeczą to jest to jak złodzieje podchodzą do ustawionego limitu 31 PLN przez T-Mobile – robią obciążenie tuż poniżej granicy limitu 28 PLN (2 smsy po 14 pln), wobec tego jak dla mnie robią to w pełni świadomie i zapewne oczekując, iż wiele osób machnie ręką i zablokuje na przyszłość premium.

    Zaznaczając od razu. Nie wysyłałem żadnych smsów o godzinie 6.40 rano (w tym czasie raczej śpię zwłaszcza na wyjeździe) i nie oglądałem żadnych dziwnych bądź nawet bardzo mało dziwnych stron.

    Nie mam Google Play ani żadnej gry zainstalowanej na iphone.

    Może T-Mobile kiedyś odpowie dlaczego taka sytuacja trwa od bardzo długiego czasu, z takimi samymi scammerami i
    dlaczego posiadając taką wiedzę przynajmniej nie blokuje ich. Dla mnie jest to niedopuszczalna sytuacja, że operator nie dba i nie chroni swoich abonentów. Niestety – dopiero co przeniosłem numer do tej sieci i na sam początek takie sytuacje…
    Zaletyróżowy kolor
    Wadypozostałe
  • ~Natka / 2023-10-03 21:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam pakiet nielimitowany internet, niestety nie mogę go w pełni wykorzystać. Brak zasięgu to u nich norma.. kiedy piszę się do działu pomocy mówią że to albo problem globalny albo ci się wydaje. Pierwsza lepsza ulewa brak zasięgu. To był mój błąd że przeszłam do nich.. teraz wytrzymać tylko do końca umowy i nara!
    ZaletyDobra oferta
    WadyBrak wykorzystania oferty
  • ~NICK / 2022-01-12 10:06
    Ocena: 1.33 / 5
    OBSŁUGA KLIENTA W PUNKCIE BEZNADZIEJNA, DZWONISZ ZA GRANICĘ PRZEZ WHATS APP, A NALICZAJĄ JAKBYŚ DZWONIŁ PRZEZ TELEFON. OBSŁUGA TELEFONICZNA KATASTROFA, NIEPRZYJEMNA OSOBA. EFEKT-ROZWIAZANIE UMOWY, NIE POLECAM
  • ~Nie wasz interes / 2024-08-30 13:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma ssie bardzo mocno nw ile razy cos zrobili zle ale wole nie zameczac swojej psychiki takowymi gdybaniami
  • ~nienawidzetmobileoszuci / 2018-05-14 21:01
    Ocena: 1.33 / 5
    piszą że podwoją kwote doładowania do 150 zł nic , internet to jakiś żart, obsługa fatalna jedni mówią że mogę przenieść numer drugi że nie a to w tym samoym salonie , maskara najgorsza sieć , tylko potrafią kłamać i naciągać masakra
    Zaletynic
    Wadynaciąganie klientów , kłamliwe oferty
  • ~Niezadwolona / 2021-04-06 08:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej sieci.marna obsługa brak zasięgu.intetnet zanika. A jak chciałam odejść z sieci to robili pod górkę. Byłam już w innej sieci a cały czas przychodzily mi faktury do zapłacenia z t mobile.omijac szerokim łukiem
    A i zamiast mi przenieść numer na kartę,wyłączyli mi numer..i napisali ze to nie jest ich wina.wiadomo moja????
    Zenada
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady.brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi.barak zasiegu
  • ~Nikola / 2020-01-13 20:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści! Konsultantka wmówiła mi że abonament bez zmian przy przedłużeniu umowy i wcisła mi telefon który był był porażką ,umowa przyszła na wyższą kwotę ,odesłałam umowę i telefon i nie mogąc doczekać się na odpowiedz napisałam pierwsza do nich i otrzymałam odpowiedz że obudowa była uszkodzona i spisali przy kurierze protokół ,jestem oburzona bo telefon był prawie nie używany i był w idealnym stanie, dali go do serwisu i mam zapłacić za naprawę !!! oszuści !
  • ~Norbert / 2022-01-15 17:38
    Ocena: 1.33 / 5
    ten internet to gówno nie kupujcie bo się nieda nic robić nawet przeglądać internet
    Wadyprętkość przesył
  • ~nsadasdasdasd / 2022-05-21 14:16
    Ocena: 1.33 / 5
    słąbiutko nie polecam według mine oszukuja. panie z obslugi swoje porady moga sobie wsadzic w nos, cena do jakosci to jedno wielkie zdzierstwo
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Olga / 2023-02-28 00:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Jako operator internetu. Klamcy i prestempcy. Obecają wszystko fainie, ale wyciągaja ostatnie pieniądzy od uchodzców od wojny na Ukrainie, matek z dzieczmi. Nie polecam. Mogą nie wysłac fakturę, a po tego przez tydzień nagle jesteś winny o 3 razy więsej od tego co musiał zmieć do zapłaty. NIE udostępniają w dostępniej formie infotmacji z tym zwjązanej. Nie polecam!
  • ~Oliwier / 2024-02-04 09:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet w ogóle nie działa. Prawie za każdym razem kiedy próbuje się połączyć pisze brak internetu, a jeśli jest to ledwo co działa.
    ZaletyNielimitowany internet
    WadyJego brak
  • ~olix / 2021-03-22 19:28
    Ocena: 1.33 / 5
    gówno nie polecam najgorszy internet świata nic internet nie był używany a w tydzień 100gb wyszło
    Zaletyżadnych zalet
    Wadywszystkie wady jakie możliwe
  • ~ologgg / 2019-01-15 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    To tak. Chciałem z nimi podpisać umowę, ale.... jestem uczulony na pewne rzeczy i uczulam tez przyszłych klientów. Otóż w reklamach i na stronce www jest oferta no limit za 50 zł miesięcznie. Jednak nigdzie nie pisze że za przeniesienie numeru z innej sieci należny dopłacić do tmoblile 20 zł (chyba że mówimy o tańszym abonamencie to wtedy 50 zł), a za niewyrażenie zgody na inwigilacje kompletną - TAK, TAK - kontrola przeglądanych stron www, komunikatorów, stron bankowych, kontrola aplikacji na telefonie itd itp (dosłownie każdy ruch na fonie o co przynajmniej pytają uczciwie) - dodatkowe 5 zł do KAŻDEJ faktury!!! Chcesz mieć choć trochę prywatność - płacisz 55 zł + 20 zł za przeniesienie numeru :)
    Moim zdaniem kompletna kpina. Zrezygnowałem.
  • ~Oszukany / 2018-08-15 20:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultanci nie kompetentni . Nie ma z kim rozmawiać. Kierownicy konsultantów nie mają ochoty rozmawiać. Zabrali mi 50 zl z karty za usługę na miesiąc A po 4 dniach wyłączyli ją i konsultant powiedział że nie ma kompetencji do załatwienia tej sprawy.
    ZaletyBrak
    WadyKiepskie połączenia. Przerywają rozmowy zmniejszają zasięg. Nie ma z kim załatwić jeśli jest problem.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185