WadyTotalna ignorancja, straty dla naszej firmy,
strona 44 z 130
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~Meg / 2023-08-08 13:07
Dramat, usterka, która trwa od tygodnia. Jesteśmy firmą i straciliśmy kontakt z klientami. Teraz wiemy, że głupotą jest brać wszystkie nr firmowe w jednej sieci, w szczególności w T-mobile. Ostatni raz! -
-
~MerC / 2022-04-13 09:09
Rok 2022, dwa odrębne internetowe pakiety Magenta Biznes L i dwie różne lokalizacje w średniej wielkości nadmorskim mieście. Z reklamowanego (do) 200 Mb/s mamy 1-3 Mb/s w dzień, w nocy 10-30 Mb/s - ale jaka firma pracuje w nocy? Chyba tylko burdele....
T-Mobile - banda złodziei i oszustów która wykorzystując niewiedzę Klientów żeruje na nadsprzedaży pasm.
Do tego na ich oficjalnej stronie z tą ofertą wyraz "Biznes" kilkukrotnie napisany jest z literą Z na końcu - ale tego to już tutaj nie będę komentował.
Reasumując: DNO!ZaletyFaktury zawsze przesyłane terminowo.WadyCała reszta. -
~Michał / 2022-07-08 19:12
Gówniana firma, zasięgu brak, internet to kibel, słabo słabo co to jest gowno ZaletyBrakWadyWszystko -
~Michał / 2022-07-21 01:01
Ta siec to dno totalne . telehon ledwo spadnie juz jest pęknięty. Umówione raty na pewna kwotę nom stop są większe ,placisz za coś czego nie wykupiles , są większe od 15-50zł . bardzo nie polecam tej sieci . cieszę sie ze kończy mi sie z nimi umowa . ZaletybrakWadyNaciaganie na kwotę abonamentu -
~Miki / 2023-08-31 21:47
Odchodzę...jestem od 2007..Szkoda pisać. Umowa na 24 m-c.sprzet na 36m-c...Kombinacja tzw alpejska...Szkoda tylu lat..Stara Era była inna...Orange mnie czeka.. . ZaletyZleWady100% -
~Mirek to złodziej / 2022-11-27 14:50
Otrzymałem nielimitowany przez przypadek i teraz nie mam internetu ZaletyBrakWadyDużo -
~Misiek / 2023-11-25 20:03
Bardzo słaba jakość internetu mobilnego. W Warszawie TP nawet ok 2-6Mbps w dół i 1500ms pingu. Masakra. Jak zgłosicie problemy na infolinię to dostaniecie zawsze takie samo info - przeciążenie sieci xD Nie warto i tyle chyba że antena akurat świeci wam prosto w okna i po testach okaże się że udaje się wyciągnać chociaż te marne 90Mbps tak dumnie szastane w ofercie. Zaletycena i teoretyczny no limit internetu w niektorych pakietachWadyDramatyczny poziom obslugi klienta. Zero reakcji na zgłoszenia alboodpowiedzi na odwal się -
~MisiolPL / 2020-03-12 09:06
Najgorsza siec w kraju. Od kilku tygodni korzystamy z nowego routera, pokazuje, ze siec jest, natomiast realnie jej nie ma. Zasieg gubi bardzo mocno, choc to jedna z wielu wad. Posiadam czesto ponad 3000 pingu w grach, jednak najgorsze jest to, iz internet jest na tyle slaby, ze praktycznie nie da sie z niego korzystac. Zaletynieistnieja. -
-
~MJ23 / 2021-10-22 09:36
Podczas przedłużania umowy na stronie internetowej pisało że bede miec 9GB internetu w roamingu, po miesiącu okazało się że mam 6GB.
Co do roamingu nie wiem jak oni to naliczają ze po przeglądnięciu kilku stron internetowych przez kilka dni zniknęło mi 3GB gdzie nie pobierało żadnych aktualizacji... natomiast będąc w Polsce mogę cały dzień siedzieć na YouTube i nawet 1GB nie zużyje.ZaletyZaletą jedt to ze kończy mi się umowa której już nie przedłużęWadySłaby zasięg w DE, dziwne naliczanie pakietów. Telefon przy przedluzeniu umowy z awarią , po serwisie w Digital Care dalej z wadą. -
~Mlecyq / 2023-07-15 12:06
Konsultancji to zdaje się w znacznej mierze oszuści. Lepiej z nimi nie rozmawiać tylko patrzeć na umowę bo jeszcze będą kłamać. Kupując internet mobilny zapewniano mnie o dobrej jakości, jak się okazało jest słaba. Mimo, że dokladnie mówiłem o miejscu z którego chcę korzystać. Po tym jak was okłamią to potem będą kryć się umową i tyle i nikt nic nie może dalej zrobić. Naciągają. Dodatkowo internet i telefon by działały jednocześnie to kolejne problemy. Nie polecam. -
~Monika / 2024-06-10 10:55
Podczas trwania umowy naliczono mi korzystanie z internetu w roamingu podczas gdy karta była NIEAKTYWNA ponieważ korzystałam w tym czasie z innej karty i innego numeru, dane komórkowe były wyłączone. Reklamacja oczywiście nie uznana mimo że przesyłałam wyciąg z połączeń z drugiego numeru etc. Finalnie ta złodziejska firma skierowała sprawę do sądu, odbyło się wszystko bez mojego udziału, rzekome listy wysłane na adres gdzie już nie mieszkam. Zadłużenie 100 zł finalnie musiałam zapłacić 540 zł Nigdy więcej. Odrzucają reklamację na podstawie swojego widzi mi się, robią wszystko aby podpisać nowa umowę a potem to już mają cie w dupie WadyZłodzieje -
~MRS / 2020-08-19 11:50
Naciągacze i oszuści.Ostrzegam przed przedłużeniem umowy ponieważ bez zgody i jasnych informacji zmieniają taryfę na wyższą nawet o 300% ( tak było w moim przypadku ) posługując się w nowej umowie kodami i odsyłaczami do szczegółów oferty promocyjnej.NIE PODPISUJ UMOWY BEZ SZCZEGÓŁOWEJ JEJ ANALIZY.!!! BOA beznadziejne wulgarne aroganckie zakłamane. WadyPo podpisaniu umowy przedłużającej budzisz się z " ręką w nocniku " a potem jest już za późno. -
~nabityprzeztmobile / 2020-02-27 23:37
T-Mobile oraz tajemniczy Direct Billing. Na moim rachunku, tak jak u wielu innych osób pojawiły się tajemnicze opłaty związane z usługą Direct Billing. Podczas próby złożenia reklamacji poprzez infolinię okazało się, iż nie mogę tego uczynić i należy napisać do jakiejś tajemniczej firmy Direct Virgin – bezpośrednio. No coż – rachunek i numer rachunku bankowego są T-Mobile to dlaczego mam kogoś szukać i pisać skoro nie od niego dostałem obciążenie. Zacząłem szukać w internecie i okazuje się, iż nie jestem pierwszą, nie setną i zapewne nie tysięczną ofiarą oszustwa tej firmy oraz w tym konkretnym przypadku złodziejskich usług premium. Posty sięgają lat wstecz i okazuje się, iż T-Mobile zdaje sobie z tego sprawę, a także jak napisane jest na jednej ze stron z linkiem do T-Mobile, operator musi mieć umowę na takie usługi z tą firmą, aby móc przekazywać jej pieniądze “Przystąpienie do usług direct billing”. Wobec tego konkluzje/możliwości dla mnie są 2 – albo
T-Mobile robi to w pełni świadomie czerpiąc korzyści z naciągania swoich abonentów, albo jest tam taki bałagan, iż nie potrafią zablokować takich scammerów przez dłługi czas.
Sytuacja z nabiciem mojego rachunku tak jak wielu innych osób jak
czytam związana jest z jakąś podróżą (w moim przypadku do Krynicy).
Kolejną rzeczą to jest to jak złodzieje podchodzą do ustawionego limitu 31 PLN przez T-Mobile – robią obciążenie tuż poniżej granicy limitu 28 PLN (2 smsy po 14 pln), wobec tego jak dla mnie robią to w pełni świadomie i zapewne oczekując, iż wiele osób machnie ręką i zablokuje na przyszłość premium.
Zaznaczając od razu. Nie wysyłałem żadnych smsów o godzinie 6.40 rano (w tym czasie raczej śpię zwłaszcza na wyjeździe) i nie oglądałem żadnych dziwnych bądź nawet bardzo mało dziwnych stron.
Nie mam Google Play ani żadnej gry zainstalowanej na iphone.
Może T-Mobile kiedyś odpowie dlaczego taka sytuacja trwa od bardzo długiego czasu, z takimi samymi scammerami i
dlaczego posiadając taką wiedzę przynajmniej nie blokuje ich. Dla mnie jest to niedopuszczalna sytuacja, że operator nie dba i nie chroni swoich abonentów. Niestety – dopiero co przeniosłem numer do tej sieci i na sam początek takie sytuacje…Zaletyróżowy kolorWadypozostałe -
~Natka / 2023-10-03 21:21
Mam pakiet nielimitowany internet, niestety nie mogę go w pełni wykorzystać. Brak zasięgu to u nich norma.. kiedy piszę się do działu pomocy mówią że to albo problem globalny albo ci się wydaje. Pierwsza lepsza ulewa brak zasięgu. To był mój błąd że przeszłam do nich.. teraz wytrzymać tylko do końca umowy i nara! ZaletyDobra ofertaWadyBrak wykorzystania oferty -
~NICK / 2022-01-12 10:06
OBSŁUGA KLIENTA W PUNKCIE BEZNADZIEJNA, DZWONISZ ZA GRANICĘ PRZEZ WHATS APP, A NALICZAJĄ JAKBYŚ DZWONIŁ PRZEZ TELEFON. OBSŁUGA TELEFONICZNA KATASTROFA, NIEPRZYJEMNA OSOBA. EFEKT-ROZWIAZANIE UMOWY, NIE POLECAM -
~Nie wasz interes / 2024-08-30 13:42
Ta firma ssie bardzo mocno nw ile razy cos zrobili zle ale wole nie zameczac swojej psychiki takowymi gdybaniami -
-
~nienawidzetmobileoszuci / 2018-05-14 21:01
piszą że podwoją kwote doładowania do 150 zł nic , internet to jakiś żart, obsługa fatalna jedni mówią że mogę przenieść numer drugi że nie a to w tym samoym salonie , maskara najgorsza sieć , tylko potrafią kłamać i naciągać masakra ZaletynicWadynaciąganie klientów , kłamliwe oferty -
~Niezadwolona / 2021-04-06 08:31
Nie polecam tej sieci.marna obsługa brak zasięgu.intetnet zanika. A jak chciałam odejść z sieci to robili pod górkę. Byłam już w innej sieci a cały czas przychodzily mi faktury do zapłacenia z t mobile.omijac szerokim łukiem
A i zamiast mi przenieść numer na kartę,wyłączyli mi numer..i napisali ze to nie jest ich wina.wiadomo moja????
ZenadaZaletyBrak zaletWadySame wady.brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi.barak zasiegu -
~Nikola / 2020-01-13 20:43
Oszuści! Konsultantka wmówiła mi że abonament bez zmian przy przedłużeniu umowy i wcisła mi telefon który był był porażką ,umowa przyszła na wyższą kwotę ,odesłałam umowę i telefon i nie mogąc doczekać się na odpowiedz napisałam pierwsza do nich i otrzymałam odpowiedz że obudowa była uszkodzona i spisali przy kurierze protokół ,jestem oburzona bo telefon był prawie nie używany i był w idealnym stanie, dali go do serwisu i mam zapłacić za naprawę !!! oszuści ! -
~Norbert / 2022-01-15 17:38
ten internet to gówno nie kupujcie bo się nieda nic robić nawet przeglądać internet Wadyprętkość przesył
strona 44 z 130
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »