Wadyzasięg, nieuczciwość
strona 43 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Dorota / 2024-11-27 00:15Ocena: 1.33 / 5
Przy każdym przedłużeniu umowy jestem wprowadzana w błąd. Na umowie wyższa kwota ale ma być rabat 20 zł a potem się okazuje, że nie spełniam warunków do rabatu. Ostatni raz się nabrałam, na szczęście druga umowa zaraz się kończy, więc tu dopłacę 25 a zrezygnuję z abonamentu za 55. T-mobile czy Wam się opłaca oszukiwać ludzi? Odradzam stanowczo niejasne umowy. -
-
~Dorota / 2025-05-21 16:31Ocena: 1.33 / 5
To że podczas wakacji na wsi nie mam zasięgu podczas gdy Plus działa normalnie jeszcze bym jakoś zniosła, ale to że brak dostępu do internetu i problemy z połączeniami występują w centrum Poznania to już przesada. Do tego próba zainstalowania światłowodu i telewizji w tej sieci to droga przez mękę. Od prawie czterech tygodni ich dział techniczny nie może przysłać instalatora. Najpierw gościu w punkcie obsługi wpisał do kontaktu numer telefonu, który właśnie byłam tam wyłączyć i ponoć w związku z tym nie mogli potwierdzić umówionej wizyty. Za drugim razem instalatorowi popsuł się samochód i nie miał czym przyjechać. A trzeci raz i trzeci tydzień z rzędu kiedy musiałam zrywać się z pracy mimo potwierdzonej wizyty instalator nie przyszedł i nawet nie zadzwonił. Kiedy zadzwoniłam na infolinię pan wciskał mi kit, że instalacja jest na przyszły wtorek, tylko że przed godziną przyszła mi automatyczna ankieta z zapytaniem: czy jestem zadowolona z instalacji co oznacza, że w systemie instalacja była na dziś. Do tego gościu ponoć nie mógł umówić mnie na nowy termin. Ponieważ mamili mnie, że wszystko szybko zrobią zrezygnowałam z kablówki i od dzisiaj nie mam ani telewizji ani internetu przez co nie mogę pracować z domu.
Ogólnie kicha. Podsumowując nie polecam T-mobile i radzę wybrać innego operatora.
PozdrawiamZaletyBrakWadyProblemy z zasięgiem. Chaotyczna i niedouczona obsługa. Problemy z obsługą techniczną. Niewywiązywanie się z umowy. -
~DS / 2022-09-04 19:28Ocena: 1.33 / 5
Potwierdzam, nie warto brać internetu w tej sieci bo to totalne nieporozumienie. 3G w tygodniu, w weekendy jeszcze gorzej. -
~DUDYS / 2020-01-11 21:12Ocena: 1.33 / 5
NAJWIĘKSI OSZUŚCI JAKICH ZNAM BYDŁO DO PODPISANIA UMOWY JEST OK POTEM ZERO KONTAKTU Z PRZEDSTAWICIELEM NOWACKI LESZEK FACET NAWET NIE JEST GŁUPI TYLKO BARDZO GŁUPI UWAŻAJCIE NA BYDLAKA BO WAS WYKIWA -
~Ela / 2022-08-05 08:51Ocena: 1.33 / 5
Tak jak tu większość uważam że to najgorsza sieć uważajcie na nich bo manipulują klientem z uśmiechem na ustach a jak chcesz coś od nich to tracisz pieniądze i już ZaletyNie maWadyTak jak wyzej -
~Era gsm / 2020-07-27 15:17Ocena: 1.33 / 5
Zglosilem się do punktu t-mobile zerejestrować starter.. po 4 dniach i kiku rozmowach telefonicznych z punktem rejestracji i bok w końcu udało się. Mialem kiedyś u nich numer w erze... bylo super, jak wszedł t mobile-dno i wodorosty......z przykrością stwierdzam źe przez kilkanaście lat nic się w t mobile nie zmieniło, poraźka na całej lini, mój nowy numer długo u nich nie pobędzie......... ZaletyDawniej i obecnie brakWadyJak w temacie -
~Faza / 2022-09-24 22:40Ocena: 1.33 / 5
Byłem w sieci era jak na tamte czasy ok. Po wykupieniu zostałem w t-Mobile. Teraz jestem na kartę bo w DE mam vodafone. Kupiłem iPhone dualsim. Ale druga karta tylko esim wchodzi nie ma miejsca na normalna sim. Idę do salonu chce w esim ???? niestety sieć tak zacofana technicznie ze nie maja takiej . Po 20 latach muszę kartę wyrzucić albo chodzić z dwoma telefonami. Dodam ze w Orange i plusie problemu niema. ZaletyIntrnetWadyZacofanie technologiczne -
~Feth / 2019-04-19 02:24Ocena: 1.33 / 5
Zdecydowanie NIE POLECAM korzystania z usług T-Mobile.
Jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości, to można jeszcze przeżyć. Co prawda nie mają ogromnych ilości darmowych SMSów jak niektóre inne sieci, ale to można jakoś przeboleć.
Niestety, wszystko to przyćmiewa bardzo zawodna sieć, podejrzane praktyki (które mogą skutkować dla nas dotkliwymi karami umownymi!) i fatalna obsługa klienta.
Miałem nieprzyjemność przez prawie miesiąc tkwić bez internetu, a to z powodu zawodności systemów T-Mobile. Dopiero za którąś wizytą u konsultanta udało się znaleźć rozwiązanie problemu – ludzie z obsługi klienta nie wiedzieli, o co chodzi.
Co więcej, przebywając za granicą dowiedziałem się, że na moją skrzynkę przyszło żądanie ogromnej kary umownej za jakiś kruczek w umowie. Cud, że się o tym dowiedziałem. W korespondencji e-mailowej ludzie z T-Mobile byli opryskliwi i mało pomocni. Dopiero za którymś lakonicznym e-mailem dowiedziałem się, ile pieniędzy właściwie ode mnie żądają.
Z T-Mobile trudno również wyjść, nawet jeśli człowiek chce. Automatycznie przedłużają umowę – żeby tego uniknąć, trzeba wysłać do nich specjalne pismo (które z pewnością możecie znaleźć w Internecie – nie tylko ja jeden miałem ten problem).ZaletyZnośny stosunek jakość-cena w planie za 25 złWadyPodejrzane praktyki, dotkliwe kary umowne
Tragiczna obsługa klienta
Zawodna sieć -
-
~Grzegorz / 2020-10-03 04:05Ocena: 1.33 / 5
Przed wyjazdem kraju probowalem wynegocjowac zawieszenie oplat abonamentowych za dwa numery telefonow i internet.Poniewaz pobyt poza granicami byl zaplanowany na 6 miesiecy,wchodzila w gre znaczna kwota.Osoba z ktora rozmawialem wypytala mnnie najpierw w jakim terminie wypadal by ten okres.Nieopacznie podalem dokladny dzien i miesiac .Po oczekiwaniu na konsultacje z przelozonym dowiedzialem sie ze jest to niemozliwe.Po okolo miesiacu dostalem poczta mailowa zadanie zaplaty 371 zl.Poprosilem na czacie o wyjasnienie skad ona pochodzi-rozmawialem z czterema pzredstawicielami i uslyszalem cztery rozne wersje.Wyjasnilem ze mija sie to z prawda bo wszystkie domniemane fakty dotyczyly dnia 30 lipca 2020 roku,kiedy to ja juz przebywalam na terenie USA.Posidam do wgladu bilety i karty pokladowe.Starano sie mi wmowic ze z jedngo z nomerow wysylalem SMS-y prowadzilem rozmowe itd.Poprosilem o podanie domniemanego numeru telefonu z ktorym niby usilowalam sie polaczyc to spotalam sie ze zdecydowana odmowa..Podejzewam ze nieopacznie podana data wylotu z kraju byla podstawa do naliczenia roamingu do rozmowy z lotniska w Warszawie. ZaletyDoglebna,dokladna analiza zapisow bilingowych z rekordu numerow.WadyBrak kompetencjii osob na czatach.Brak mozliwosci dostepu do osob posiadajacych wiedze i kompetencje w zakresie kontroli i mozliwosci wykrywania oszustw. -
~Gzyms / 2019-04-07 10:34Ocena: 1.33 / 5
Korzystam z internetu T-mobile na ogródkach działkowych im. Rydygiera w Chełmnie (przy Frybie - od ul. Panieńskiej).
Mam wykupione dwie karty internetowe po 25 GB każda. Gdy wybierałem operatora pare lat temu wyszło na T-mobile. Wybrałem swiadomie robiąc testy na kartach różnych operatorów. Wybrałem T-mobile, któremu lecz nie zawsze dorównywał Plus. Byłem zadowolony przez parę lat. W tym roku coś sie popsuło. Praktycznie w ciagu dnia siła sygnału jest niemierzalna. W nocy natomiast można oglądac filmy. Nie jest to więc wina karty czy komputera. Zresztą karta chodzi w sposób zadawalajacy w Bydgoszczy. W okolicach Rybaków w Chełmnie natomiast nie ma żadnego porównnania z Plusem, u którego mam telefony. Czekam na koniec abonamentu i przechodzę do Plusa. -
~Hadar / 2019-11-28 13:11Ocena: 1.33 / 5
Internet T-Mobile to lipa. Po czterech miesiącach od podpisania umowy internet zwolnił z 60Mb/s do 3 Mb/s, a oni twierdzą, że modernizują sieć i skończą w lipcu 2020 (ponad pół roku!). Łaskawie udzielili rabatu 25%. Lokalizacja w centrum dużego miasta. Nie polecam -
~HF / 2020-02-16 21:36Ocena: 1.33 / 5
Ilość reklam przytłacza. Po zgłoszeniu problemu zero reakcji poza zwiększeniem ilości śmieci. Aż strach otworzyć lodówkę bo będzie tam oferta happy Friday. ZaletyTotalny brakWadyNie szanują klienta -
~Igor / 2022-01-20 19:54Ocena: 1.33 / 5
Brak interneta 5G :) bardzo słaba prędkość internetu Warszawa Bemowo Wadybardzo słaba prędkość internetu warszawa -
~interlog / 2022-11-15 20:59Ocena: 1.33 / 5
internet z t mobile to lipa !!! ostrzegam potencjalnych nabywców oszuści ZaletybrakWadyod zajebania -
~Iskra / 2021-02-25 22:25Ocena: 1.33 / 5
Po zgłaszaniu problemów z aplikacjami 7razy została dopiero zaakceptowana po okresie 6 miesięcy, po czym została właśnie ta reklamacja usunięta... Drugie... Po doładowaniu konta ostatniej raty zgodnej z umową doładowania, automatycznie mój nr został zablokowany na połączenia wychodzące i internet, mogę tylko odbierać (całe szczęście chociaż na tyle mi pozwolili) Firma out ZaletyBrakWadySzkoda czasu żeby wymieniać -
~Jack / 2022-09-10 15:10Ocena: 1.33 / 5
Od kilku dni nowy telefon stacjonarny nie działa mimo że jest zasięg sieci. Rzekomą awarie zgłaszał dwukrotnie niekompetentny pracownik salonu w Skarżysku. Czy naprawdę aktywacja telefonu jako komórkowego po przeniesieniu numeru z Orange to taka trudna sprawa? To niech teraz cwaniaki anulują część płatności abonamentu za okres w którym telefon nie działał. ZaletyBrak, nie polecam tej sieciWadyNiekompetentni pracownicy lub celowe wprowadzanie w błąd. -
-
~Jacob / 2022-05-02 11:27Ocena: 1.33 / 5
Bardzo słabo internety masakra nie polecam ciagle lagi w grach WadyLagi w grach -
~Jajo1973 / 2023-05-25 17:04Ocena: 1.33 / 5
Porażka totalna. Zasugerowałem sie nielimitowanym internetem i przeszedłem z Orange ???? co z tego że nielimitowany jak muli totalnie. ZaletyNielimitowany internetWadyBardzo słaby zasięg -
~Jakub / 2024-01-10 08:37Ocena: 1.33 / 5
najgorszy internet jaki może być, a raczej jego brak! Zaletybrak -
~Jan Poszkodowany SKOCZÓW / 2019-02-05 22:04Ocena: 1.33 / 5
NIE ŻYCZĘ NIKOMU! Sytuacja Salony w SKOCZOWIE.
Obsługa nie powiem, może i miła. Ale na tym kończą się pozytywne strony i aspekty mojej współpracy z tym operatorem.
Obiecywane były w razie słabego zasięgu dodatkowe wzmacniacze, jak również wiele innych obietnic, które miałyby gwarantować najlepsze usługi wśród operatorów.
Po przeniesieniu ok 20 numerów z Playa do T-mobile, po miesiącu rozpoczął się dramat z zasięgiem (jego prawie całkowitym brakiem), wielokrotne interwencje u przedstawiciela kończyły się bezradnym rozkładaniem rąk "Nic nie możemy zrobić...".
Czujemy się całkowicie oszukani, ignorowani i lekceważeni.
Mimo bardzo złego poziomu usług, nie ma możliwości zerwania umowy z operatorem.
W salonie zostaliśmy poinformowani, że mają tak skonstruowane umowy, że klient nie ma żadnej możliwości walki o swoje, żadnego prawa dyskusji czy reklamacji.
OSTRZEGAMY WSZYSTKICH! My w miarę możliwości uciekamy z powrotem do PLAYa.ZaletyMiła dla oka obsługa.WadyDuże obietnice i zapewnienia - bez pokrycia,
poziom świadczonych usług ( brak zasięgu)
podejście do klienta, brak możliwości dyskusji i reklamacji
strona 43 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
