Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2583 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krystian / 2020-04-26 16:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie to to takie gówno polecał bym się zastanowić 5x przed wzięciem go.
    ZaletyŻadne
    WadyWszytko
  • ~Krzysztof / 2019-11-02 14:23
    Ocena: 1.33 / 5
    W tej sieci zawsze coś nie działa. Podobno kiedyś był taki dzień, że wszystkie usługi działały prawidłowo ale to tylko teoria.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo by pisac.
  • ~Krzysztof / 2023-03-02 20:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej telewizji magenta dom. W ofercie możliwość nagrywania programów przez dekoder w rzeczywistości większość kanałów zastrzeżona ze względu na prawa autorskie. Od 28.lutego nie mogę zalogować się do tej telewizji a konsultanci rozkładają ręce i tylko informują że sprawa przekazana do działu technicznego.
    Zaletyinternet przez światłowód działa. Faktury dostarczają terminowo.
  • ~Ktosia / 2022-08-18 16:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmar już żałuję, że dałam się mówić na zmianę operatora
  • ~Leokadia / 2023-01-06 09:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początek internet w telefonie działał dobrze. Po pół roku nie działa. Problem za kazdym razem, gdy zaczynam cos przegladac. Nie jestem w stanie normalnie korzystac z uslugi, pomimo nielimitowanego polaczenia. W orange mialam limitowaną wersję, a problemow takich nie bylo. Nigdy więcej umowy z tmobilem. Nie polecam.
  • ~Lola / 2022-03-29 15:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak dla mnie to jest porażka rozmowa z konsultantem jednym i drugim .Tłumaczę o co chodzi dzisiaj już dwa razy dalej chyba nic nie rozumia albo mają gdzie klienta a ja dalej nie mam internetu
  • ~Łukasz / 2023-08-07 09:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Część, od ponad 6msc jestem abonentem sieci T-Mobile która stała się być moim utrapieniem mimo iż mieszkam w centrum Krakowa sieć notorycznie zrzuca moje połączenia. T-Mobile mimo iż raz poszedłem z nimi na ugodę wykazując im zrozumienie drugim razem gdy określiłem swoje stanowisko - "chce zerwać z nimi umowę z tytułu - braku możliwości świadczenia usług" oni mówią że takiej możliwości nie ma. Prawo jest jedno ale kto nie może mieć zadowolonego klienta to trzyma go za wszelką cenę. NIE POLECAM SIECI T-Mobile
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, brak chęci rozwiązania problemu, oszustwa
  • ~M.N. / 2024-05-20 19:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Zakończyłem 24-miesięczną umowę Mix, więc mogę coś niecoś napisać. Rozmowy, SMS-y bez większych problemów, chociaż nie próbowałem poza granicami miasta, w którym mieszkam. Jakość internetu - skandalicznie zła!! Zapomnij, że w ogóle coś takiego istnieje. Obsługa w "salonie" - kłamcy bez żadnych zahamowań. A gdy już zawarłeś umowę i musisz płacić, traktują cię jak natrętnego głupka, który jest tylko po to, by płacić. Niektóre z "konsultantek" nawet nie silą się na udawanie jakiejś uprzejmości. Prawdziwie "niemiecka" jakość firmy w Polsce - biorą pieniądze za usługę, której nie potrafią i nawet nie mają zamiaru realizować. Podać bezczelnych złodziei do sądu, to wydać pieniądze jeszcze większe niż wartość umowy, a orzeczenia sądów w "ten-kraj" nawet w najbardziej oczywistych sprawach są całkowicie nieprzewidywalne. Prawo sobie, a sędziowie sobie. W końcu są "nadzwyczajni" i żadne prawo ich nie obowiązuje. Wniosek - trzymajcie się od oszustów i złodziei z T-Mobile jak najdalej - oszczędzicie sobie czas, pieniądze i wiele chwil bezsilnej złości. Uczcie się na cudzych błędach. nie róbcie ich sami.
    ZaletyPoprawnie działające zwykłe połączenia telefoniczne i SMS w granicach dużego miasta.
    WadyPrawie wszystkie możliwe. Największa z nich - to oszustwo - sprzedaż usług, których nie mają możliwości wykonać. Wiedzą o tym, a to robią. Przepustowość łączy dzierżawionych od rzeczywistych operatorów sieciowych (a nie wirtualnych) jest ograniczona, a oni sprzedają ile tylko się uda. Nie ma kary na takich ??
  • ~Maciej / 2022-10-16 19:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Oferta GO bez szału.Brak LTE 2600...Jak przeciążony bts sieć 5G znika ... Brak całkowitego pokrycia zasięgu 5G w Rzeszowie...
    ZaletyPod bts jak jest LTE 2600 wyniki bardzo dobre
    WadyNiestabilny i dziurawy zasięg sieci 5G
  • ~Mad / 2021-08-12 12:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Znikające gigabity, zgłosiłam sprawę, odpowiedź miałam dostać po 4-5 tygodniach, niebawem minie 4 miesiące, nie raczyli odpowiedzieć. Wysyłanie SMS-ów z ofertami w środku nocy to przesada i brak kultury, operator powiedział, że to automaty wysyłają, ale to człowiek je programuje więc można ustawić godzinę. Najgorszy operator jakiego znam.
  • ~Madelain / 2021-07-14 14:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Przedłużyłam u nich umowę do abonamentu wzięłam telefon iPhone 11 niestety urządzenie po 2 tygodnia się ścina nagrzewa potrafi zawiesić się na pół godziny.. po zgłoszeniu problemu mówili ze wezmą telefon na 2 tyg do rozpatrzenia gwarancji ale telefonu zastępczego nie maja… jestem zażenowana nie polecam brać sprzętu w tego typu salonach telefon prawdopodobnie był naprawiany i dany jako niby „ nowy”
    ZaletyBrak
    WadyWadliwy sprzęt , niemiła obsługa
  • ~Magdalena / 2019-02-26 18:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika, że nie należy podpisywać umów w T-Mobile. Po śmierci mamy dostałam informację, że jedynym wyjściem, aby przepisać telefony na mój abonament jest przeniesienie ich na kartę, nie dość, że był to długi proces to 1 z 3 telefonów został włączony do puli numerów, przez błąd obsługi klienta, co może nastąpić przynajmniej po roku odstąpienia od umowy, od której w rzeczywistości nie odstąpiłam. Numer ten został przekazany komuś innemu i nie mam możliwości jego odzyskania, a jest mi niezbędny. Komplikacje nie tylko dotyczą obsługi klienta, ale także czasu realizacji wszystkich możliwych działań. W punkcie znajdującym się w moim mieście słyszałam informacje zupełnie inne od tych, które dostałam na infolinii. Odradzam jakiegokolwiek podejmowania działań, jeżeli chodzi o tę firmę, bo nie spotkałam się jeszcze z takim zawodem i komplikacjami.
    Wadyniezrozumiała oferta proponowana przez obsługę klienta, długie oczekiwanie na przeniesienie telefonów na abonament, fatalne podejście obsługi klienta na infolinii
  • ~Majkel / 2021-02-15 16:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Wprowadzenie klienta w błąd , przedluzalismy umowę , 4 numery , parę nowych telefonów wzięliśmy dodatkowo, jak wiadomo trochę papierologii przy tym było , miał być jeszcze darmowy dodatkowo Internet 20gb jak nas zapewniała pani ze sklepu, oczywiście przyszło co do czego oczywiście za internet trzeba płacić , umowa na całość 2 lata , oczywiście z tego internetu nie można już zrezygnować , pozdrawiam punkt T mobile w Turku
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie klienta w błąd
  • ~Majster / 2024-01-27 11:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam internet bardzo słaby telefon z ich produkcji t-phone zacina się zdjęcia tragicznej jakości wychodzą .
    ZaletyBateria długo trzyma.
    WadyInternet bardzo słaby telefon marki t-phone zacina się że czasami nie da się w ogóle z niego korzystać.
  • ~marcin_200 / 2020-01-04 14:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Banda złodzieji. Od poczatku płaciłem 25zł./mies. Od dwóch miesięcy ściągają mi 30 zł./mies. za tą samą taryfe. W boa udają głópków.Wysłanie uwagi przez mój T mobile (po zalogowaniu) niemożliwe.
    Zaletynie ma
    WadyLekceważenie klientów.
  • ~Marek / 2021-11-18 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Syf podejście jak inni czyli wprowadzają nowe oferty ale stali klienci nie mogą z nich skorzystać dopiero po wygaśnięciu umowy, dwa reklamują że u niech nie zwalnia nawet po wyczerpaniu limitów taki ch.......j owszem zwalniało do 5 mb i to było ok bo mam 80 ale od 3 miesięcy zwalnia do 0,78 mb to syf ..... Mieszkam w trudnym terenie dookoła las i innego jak LTE nie mogę założyć ale nigdy więcej tego syfu
    WadyZwalanie internetu do poniżej 1 mb mimo że reklamują że nie zwalnia zgodzę się że zwolni z 80 do 5 mb ale nie do 0,97 można przeglądarki nie można otworzyć
  • ~Maro / 2022-02-02 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony . Od kilku lat jestem w tej sieci i mam abonament telefoniczny plus internet . Od kilku tygodni w porannych godzinach jest brak internetu i nie mogę się połączyć . Zadzwoniłem dziś koło południa na infolinię aby to wyjaśnić ale niestety przełączano Mnie od Judasza do Kaifasza i nie uzyskałem ani odpowiedzi ani nikt Mi nie pomógł. Potraktowano Mnie jak śmiecia który co miesiąc opłaca abonament na czas. Żenada do potęgi " N " .
  • ~mateusz / 2017-08-16 14:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez wiele lat miałem problemy z tą siecią telefonii komórkowej, teraz w końcu zmieniłem operatora i jestem bardzo zadowolony.
    WadyKiepskie umowy, kiepski internet, słaba obsługa klienta, problemy techniczne
  • ~mati / 2018-08-22 23:20
    Ocena: 1.33 / 5
    ja tez jestem ofiarą płace t mobile normalnie abonament internet i internet z telefonem a tu sie okazuje ze mam do zapłacenia 1407,34 zł wyobrazacie se ja normalnie płace mówie im zeby wydrukowali mi internet i telefon i numer internetowy co mam w routerze to już skandal najgorsza droga siec nie radze bo tak samo wy skonczycie
  • ~Max / 2022-03-06 07:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam,
    Od okło roku posiadam w domu ruter z T-mobile. Od pewnego czasu zaczął się zawieszać. Średnio raz w tygodniu trzeba go resetować. Dział techniczny, niby po sprawdzeniu, odpisał mi, że "po ich stronie nie ma błędu" i muszę sam sobie sprawdzić kartę SIM. Zapomnieli tylko, że ruter wraz z dodatkową kartą SIM kupiłem od nich i dla mnie jest to jedno urządzenie. Tak postępuje T-mobile. Muszę sam sobie poradzić. Nie bardzo wiem, gdzie mam tą kartę włożyć żeby ją sprawdzić. Chyba spakuję ją razem z tym ruterem i operatorem i wyrzucę do śmietnika.
    Tak wygląda obsługa klienta w T-mobile. KATASTROFA
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186