Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2635 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~arczii / 2019-12-22 23:26
    Ocena: 1.33 / 5
    najgorsza siec , przez większość czasu jest po 200 do kilka tysiecy pingu .
    chyba ze jest juz późno w nocy to wtedy dopiero mozna cos zrobic
    Zaletybrak
    Wadywszsytko
  • ~ATOMÓWKA / 2023-03-11 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Od lat jestem klientką, nie zaproponowano mi nic godnego uwagi. Mało tego!!!
    Wczoraj tj.10.03.23r. zadzwoniła wredna baba która miała do mnie pretensje że nie chce sobie zostawić drugiego numeru który był służbowy, bezczelnie mówiła że NIE BĘDZIE WIĘCEJ ANI PÓŹNIEJ DZWONIĆ bo nie ma na to czasu. Kompletny brak szacunku do klienta, w niektórych momentach krzyczała wręcz ,że jak sobie źle wypowiem umowę to będe sobie płacić dalej... TO CHYBA BYŁA JAKAŚ FORMA ŻARTU? Test?... brak słów, na obecną chwilę wypowiadam całkowicie umowę z T-MOBILE i nie POLECAM!!!
    Dla potwierdzenia sprawdziłam numer w google i parę komentarzy dotyczyły numeru z którego dzwoniła do Mnie konsultantka, podpisane Wredny Telemarketer T-MOBILE... czyli nie był to pierwszy incydent tej Pani.

    MAM NADZIEJĘ ŻE PRZEŁOŻENI DOPILNUJĄ ŻEBY ZOSTAŁA POCIĄGNIĘTA DO ODPOWIEDZIALNOŚCI.JEJ NR TO 692 917 999 - mam nadzieję że to nie jakiś ogólny i korzysta z niego tylko jedna osoba żeby kierownictwo mogło dojść do tego kogo naprostować. Pierwszy raz w życiu piszę jakąś skarge bo nie miałam takiego przypadku ale w tym momecnie chyba ktoś Pomylił ODWAGĘ z ODWAŻNIKIEM.
    Zachęcam do wgłębnienia się w CV pracowników którzy obsługują u Państwa bo zdaje się że połowa to Ci z zaoczną maturą i z jakichś mega małych miejscowości. Wieśniak ze wsi wyjdzie ale Wieś z Wieśniaka nigdy...
    Zaletyprzykro mi brak jakich kolwiek - nawet zasięg się pogorszył a internet działa jak się zapomni chyba i zaczyna łapać zasięg.
    Wady-BEZCZELNA NIEKOMPETENTA OBSŁUGA.
    -BRAK KWALIFIKACJI DO PROWADZENIA ROZMÓW Z KLIENTEM.
    -BRAK WIEDZY NA TEMAT SWOJEJ PRACY.
  • ~B. J. / 2021-12-21 22:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet podobno 40MB/S (pobieranie), tyle bynajmniej w planie było zadeklarowane. W wielu sytuacjach nie dobiega nawet do 10. W większości czasu nie można spokojnie oglądać filmów w nawet dostatecznej jakości, ani grać w gry. Ping wynosi po 1000+, czasami nawet potrafi rozłączyć kompletnie. To, co wciskają, to kompletna bzdura.
    ZaletyNie zauważyłem jakichkolwiek.
    WadyKłamstwa nad kłamstwami, samo zżeranie pieniędzy.
  • ~Barszczycho / 2021-10-24 13:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka, nie polecam tego operatora, powinni już dawno nie istnieć.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyInternet, zasięg, obsługa, oferta.
  • ~BARTAS / 2018-12-27 17:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści jakich mało.
    Biorąc umowę na 24 msc Pani zapewniała, że jest w tym telefon i usługa. Po 24 msc okazuje się( nie przedłużyłem umowy), że muszę płacić za telefon jeszcze przez rok i to po 95zl, gdzie wcześniej za telefon i usługe płaciłem 99zl, także oszustwo planowane od samego początku!
    A Pani w w biurze tylko z uśmiechem wciska umowę i tu "Podpisać". Szczerze odradzam, bo podzielcie mój los płacąc za telefon 3tys, który przy podpisywaniu umowy wart byl ok 1600 :)
    Zaletyinternet nigdy nie zawiódł.
    WadyWszystko oprocz internetu.
  • ~bnmk / 2020-02-19 18:06
    Ocena: 1.33 / 5
    za dlugo bylem t-mobile. na poczatku jeszcze internet w miare dobrze chodził, ale od 1,5 roku to szajs nie z tej ziemi. naobiecywali kokosy a wyszlo jak zwykle, nigdy wiecej t mobile. po 5 razie reklamacji internetu dali upust 50 zloty na 6 miesiecy, po tym okresie doj... 80zl wiecej smiechu warte. po kolejnych razach reklamacji meilowo i telefonicznie przestali odpisywac a konsultant za kazdym razem mowil,,, dzial techniczny z panem skataktuje sie,, h.. ja skataktowal sie, totalna olewka klijena. na pozegnanie z tmobile zastanawim sie czy nie podac ich do sadu za niewywizanie sie z umowy!!!!
    Zaletyniema
    Wadywszystko
  • ~były już klient, jaka ulga / 2021-12-15 18:25
    Ocena: 1.33 / 5
    T-mobile to naciągacze, wciskają usługi a jak nie działa to mają klienta w d.... a abonament płać bo sam chciałeś :(((.
    Zaletypiękne biura/salony
    Wadyniekompetentni konsultanci.
  • ~ClisaT / 2023-04-17 23:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam i internet tnie się bardziej niż alternatywki w moim wieku nie jest w ogóle stabilny jak twój ojciec po 3 piwach na rowerze
    Zaletybrak
    WadyWady takie jak wspomniałem
  • ~Co cię to / 2022-08-22 14:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem Xboxa z internetem w piątek rano. Przesłałem dokumenty . Pani powiedziała że wszystko ok i że mam zapłacic 29 zł przy odbiorze kurierowi. W poniedziałek dostałem telefon z t mobile że jak chce Xboxa to muszę zapłacić 1500zl kaucji która mi niby oddadzą po 12 mc . Zrezygnowałem ze złodziejskiej oferty
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~daffi / 2020-09-25 02:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwa lata temu dałam nabrać się pewnemu Panu, który powiedział mi, że wygrałam tablet parę dni przed tym rzeczywiście wypełniłam ankietę przez internet więc myślałam, iż to rzetelne firma. Nie stety do "darmowego" tableta dobrałam internet za który płaciłam zgodnie z umową. Po jej zakończeniu muszę nadal płacić za tzw. wygrany tablet w konkursie. Po moich pismach i prośbach na odsłuchanie mojej rozmowy dostałam odpowiedź, że nie mają jej już w systemie. Jest to moim zdaniem oszustwo.. Najpierw mówią tak a później płać bo nie da się nic innego zrobić. Uważajcie co podpisujecie i dokładnie wypytujcie się o każdy szczegół umowy.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet,brak konkretnego porozumienia się z konsultantami.
  • ~dag444 / 2022-04-27 10:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam telefony w t-mobile jak jeszcze była era. Skuszony Internetem domowym 60 Ms/s bez limitu danych - zakupiłem. Teraz wiem gdzie był haczyk w słowach "bez limitu danych". Po trzech miesiącach użytkowania prędkość spadła do 0,2 - 0,3 Mb/s tym sposobem to ciężko będzie wykorzystać jakiekolwiek ograniczenia. Na zgłoszoną reklamację uzyskałem informację, że firma dla "naszego dobra" ogranicza prędkość abyśmy wszyscy mieli równorzędny dostęp do Internetu i że usługi są na najwyższym poziomie. Przykre, że dla tak znanej firmy 0,3 Mb/s to wystarczający poziom świadczenia usług. Wysłałem również zrzuty ekranu z testem łącza aby przedstawić argumenty na potwierdzenie moich słów (bo w pierwszej odpowiedzi dowiedziałem się, że mała prędkość to moje subiektywne odczucie). Po tym wszystkim otrzymałem informację, że dla działu reklamacji sprawa jest zakończona i kończą ze mną korespondencję.
  • ~Dan / 2023-09-02 13:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Zasięg bardzo słaby (LTE) zacina się nie można nic załadować . Dzwonienie do obsługi nic nie daje zawsze u nich jest wszystko ok. Nie zamierzam przedłużyć z nimi umowy.
  • ~Daniel / 2023-04-26 18:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Po podpisaniu nowej umowy prędkość kiepska jak tak dalej będzie to przechodzę gdzie indziej
    ZaletyBrak
    WadySłaba prędkość
  • ~Dariox4 / 2020-11-11 21:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem 15 lat w Play że względu na to że zasięgał miałem słaby bo zmieniłem miejsce zamieszkania, przeniosłem dwa numery do to mobile i to był zły kierunek do momentu gdzie skaczylo się 14 dni na zwrot, internet zaczął chodzić wolniej a okazało się że rachunki przychodzą większe niż mi mówił pań przez telefon z którym były ustalone warunki , jest to czyste złodziejstwo i oszustwo . Nigdy więcej ¡!!!!
    WadyOszustwo
  • ~Dawid / 2020-07-17 09:49
    Ocena: 1.33 / 5
    przenieśli mnie do sieci dwa dni pozniej niż przewidywała umowa, po włożeniu nowe karty sieć komórkowa jest niedostępna... i tak zostałem bez możliwości użytkowania telefonu XD porażka. A z konsultantami rozmawiałem 7 razy ;p
    Zaletybrak jak narazie
    Wadywszystko co może być
  • ~Dawid / 2023-10-27 17:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Zasięg porażka, urywa połączenia były zgłaszane przez e-mail i telefonicznie oczywiście to nie jest ich wina.
  • ~Dede / 2019-04-12 19:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Większego kitu nie słyszałem. Jeszcze jakiś czas temu gdy t mobile miało kilka milionów użytkowników i miało wszystkich w dup@€, usłyszałem od konsultanta ze to nie możliwe, ze to tylko dla nowych klikentow. Ja kilku letni ich użytkownik miałem mieć gorsze warunki niż nowy. Bzdura. A teraz jakie maja reklamy ze nowy ma nawet zniżki w trakcie trwania umowy. No ale nie od dzisiaj wiadomo ze t mobile to dni ludzie od nich uciekają jak tylko mogą. A tonący brzytwy się chwyta. Strzeżcie się t mobile
  • ~Domi Nika / 2024-06-30 01:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwonia natarczywie, aby przedłużyć umowę. Nie odbierałam telefonu i co? Następnego dnia, czyli wczoraj nagle wszystkie usługi Sony jak połączenie na konsoli i strony internetowe Sony nie chcą się ładować. Żeby nie było, że coś zmyślam, to jak uzywa się VPN to strony się ładują, tak samo, jak uzywa sie internetu z innej sieci, ale gdy nie mam włączonego VPN, to nagle wszystko od Sony nie działa. I nie, to nie jest teoria wyssana z palca, ponieważ dużo czasu moja rodzina spędza na konsoli i nagle z tyłka przestały działać strony i funkcje Sony, jak połączenie z PSN? To nie pierwszy raz takie cyrki. Mój przypadek pokazuje tylko to, jak kombinują, aby uprzykrzać życie ludziom na najróżniejsze sposoby.
    ZaletyBRAK
    WadyCena
    Jakość
    Obsługa
  • ~Dorota / 2024-11-27 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy każdym przedłużeniu umowy jestem wprowadzana w błąd. Na umowie wyższa kwota ale ma być rabat 20 zł a potem się okazuje, że nie spełniam warunków do rabatu. Ostatni raz się nabrałam, na szczęście druga umowa zaraz się kończy, więc tu dopłacę 25 a zrezygnuję z abonamentu za 55. T-mobile czy Wam się opłaca oszukiwać ludzi? Odradzam stanowczo niejasne umowy.
    Wadyzasięg, nieuczciwość
  • ~Dorota / 2025-05-21 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    To że podczas wakacji na wsi nie mam zasięgu podczas gdy Plus działa normalnie jeszcze bym jakoś zniosła, ale to że brak dostępu do internetu i problemy z połączeniami występują w centrum Poznania to już przesada. Do tego próba zainstalowania światłowodu i telewizji w tej sieci to droga przez mękę. Od prawie czterech tygodni ich dział techniczny nie może przysłać instalatora. Najpierw gościu w punkcie obsługi wpisał do kontaktu numer telefonu, który właśnie byłam tam wyłączyć i ponoć w związku z tym nie mogli potwierdzić umówionej wizyty. Za drugim razem instalatorowi popsuł się samochód i nie miał czym przyjechać. A trzeci raz i trzeci tydzień z rzędu kiedy musiałam zrywać się z pracy mimo potwierdzonej wizyty instalator nie przyszedł i nawet nie zadzwonił. Kiedy zadzwoniłam na infolinię pan wciskał mi kit, że instalacja jest na przyszły wtorek, tylko że przed godziną przyszła mi automatyczna ankieta z zapytaniem: czy jestem zadowolona z instalacji co oznacza, że w systemie instalacja była na dziś. Do tego gościu ponoć nie mógł umówić mnie na nowy termin. Ponieważ mamili mnie, że wszystko szybko zrobią zrezygnowałam z kablówki i od dzisiaj nie mam ani telewizji ani internetu przez co nie mogę pracować z domu.
    Ogólnie kicha. Podsumowując nie polecam T-mobile i radzę wybrać innego operatora.
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z zasięgiem. Chaotyczna i niedouczona obsługa. Problemy z obsługą techniczną. Niewywiązywanie się z umowy.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187