strona 40 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Wojtek / 2021-12-02 19:21Ocena: 1.67 / 5
Częste problemy z zasięgiem, i mam tu na myśli całkowity brak zasięgu oraz brak możliwości korzystania z transmisji danych.
Bardzo mała ilość GB w pakietach transmisji danych, drogo i słabo zasięg kiepski nie to co było w ERA. Po wykupieniu dodatkowych GB transmisji danych w aplikacji T-Mobile przez kilka miesięcy nie mogłem jej wyłączyć, gdyż niespodziewanie oczywiście wyskakiwał błąd do dziś-dramat już nawet nie chciało mi się dzwonić do obsługi klienta, ale z tego co czytałem to słynie z oszukiwania klientów.Podsumowując najgorsza sieć w tym momencie, i na pewno nie przedłużę kolejnej umowy. -
-
~Wsciekly na T Mobile / 2020-03-29 19:52Ocena: 1.67 / 5
Na stronie nie mozna nic zrobic bo ciagle wywala blad po trzech probach pokazuje ze konto zostanie zablokowa, chociaz wine lezy po stronie Tmobile, aplkiacja tez o dupe rozbic wiecznie jakies problemy z dzialeniem. Ta siec powinna sie nazywac Shit Mobile ZaletyBrakWadywszystko -
~WYKORZYTANA / 2020-02-29 02:06Ocena: 1.67 / 5
Zmanipulowano mnie dziś w Punkcie Obsługi na KEN 98. Umowa cesji plus zakup telefonu. Calość zajęło ok, 2 godziny.Konsultantka przyniosła dwa pudelka, jedno z telefonem, drugie niewiadome. Po chwili powiedziała,że oferują nam router za 9 zl.
Routeru nie potrzebowałam, ale bylam mile zaskoczona ofertą.
Pani fakturę za router wydrukowała i nie pokazując mi jej, schowała do teczki.
Po powrocie okazało się, że jest to stawka miesięczna , a calość ceny za badziewny router to 318,96 brutto.
Czuję się zmanipulowan, wykorzystana i oszukana.WadyManipulacje, brak pelnej informacji, wykorzystywanie luk w prawie, premedytacja -
~XXX / 2018-09-24 12:08Ocena: 1.67 / 5
Korzystam z t mobile od lat,ale ostatnio tragedia,mieszkam w okolicach Nadarzyna k Warszawy,brak zasięgu w domu praktycznie nie da się rozmawiać,na zewnątrz niewiele lepiej,smsy przychodzą po kilku godzinach,rekord to sms wysłany do żony we wtorek o 11 doszedł we środę po 23!.To samo tyczy się powiadomień o nieodebranych połączeniach,przychodzą po kilku godzinach albo na następny dzień-tak telefonia komórkowa działała 20lat temu.Uciekam od nich do innego operatora!!! Zaletyz takim zasięgiem nie ma żadnychWadybrak zasięgu -
~XYZ / 2020-01-22 16:02Ocena: 1.67 / 5
OSZUŚCI I NACIĄGACZE!!!!Jestem klientem parę dobrych lat-ucinaja wszystko tzn.internet w roamingu i minuty.Po 3 SMS z tą informacją!!Kiedyś miałem abonament w którym było 4 GB internetu, w nowym było już 20 ,ale ja żadnej informacji od sieci nie dostałem dopiero sam musiałem się upomnieć!!Zmierzam do tego że JAK MAJA BRAC TO PO 10 SMSÓW, ALE JAK COS DAC TO ZERO czyli JAK GŁUPI TO NIECH PŁACI!!!!!NIE POLECAM NIKOMU ZaletyUMIEJĘTNIE WCISKAJA CO TYLKO MOŻNA!!WadyOSZUSCI,ZABIERAJA WSZYSTKO,ALE NIC OD SIEBIE NIE DADZĄ!!! -
~Y / 2022-10-03 13:26Ocena: 1.67 / 5
Pracownicy oszukują klientów oferując coś innego niż w rzeczywistości.
Montażysta przez 3 tygodnie nie dotarł nawet nie raczył zadzwonić.
Gdzie te Wasze Nowe Standardy???? O których mówicie łącząc się na infolinię???
PorażkaWadyKłamią, brak kontaktu, brak szybkiej reakcji -
~Yadwiga / 2023-06-30 15:47Ocena: 1.67 / 5
Masakra totalna,internet to nieporozumienie jakieś. Już nie będę w to dalej brnąć, bo szkoda nerwów i pieniędzy. Za brak internetu powinni obniżać abonament, bo to nie jest incydentalne, ostatnio to jest normą. Usługi nie są dostarczone, to za co płaci klient? ZaletyBrak , nic mi nie przychodzi do głowyWadyJakość usług za które płacimy -
~zdegustowany niemiecką flotą / 2021-05-08 03:10Ocena: 1.67 / 5
Bardzo słaba oferta i obsługa klienta. Nie wiem po co bot na tej stronie każe mi pisać elaboraty,sieć jest słaba, nie wiem co jeszcze napisać, żeby botowi sie podobało ui było wystarczająco długie, nie wiem, zmieniajcie sieć tmobile na wszystko inne, na pewno zyskacie. Zaletybrak zalet sieciWadywadąjest brak zalet -
-
~Zdenerwowany klient / 2020-07-23 14:42Ocena: 1.67 / 5
Kompletnie nie zorganizowany zespół. Wykupiłam nielimitowany internet, miał on się pojawić do 48 godzin od podpisania umowy, minął tydzień - internetu brak. Jestem już po dwóch rozmowach telefonicznych z pracownikami t - mobile, niestety to nic nie poskutkowało. Bardzo nie polecam. Wadyniesłowność, zbywanie klienta -
~Ziemniaki / 2020-07-21 23:11Ocena: 1.67 / 5
Jestem nie zadowolony ponieważ internet jak i szybkość jest jakąś kpiną, nic mi się nie włącza. ZaletyNicWadyWszystko -
~Zyragon / 2017-02-04 17:19Ocena: 1.67 / 5
W T-mobile byłem kilka lat. Na początku nie miałem jakichś większych zastrzeżeń. Nawet byłem zadowolony. Niestety w 2016 zaczęli sobię pozwalać. Otrzymywałem mase spamu nie podając nigdzie swojego numeru. Operator również aktywował różne usługi, na które nie wyrażałem zgody. Jedną z nich było granie na czekanie. Raz zacząłem dostawać SMSy w ramach usługi "ciekawostki", które były za darmo. Tydzień później dostałem smsa, że usługa zostaje przedłużona na kolejny tydzień, a koszt każdego SMSa wynosił 10gr. To jest jeszcze znośne, ale to co sprawiło, że zmieniłem operatora, to fakt, że nie raz otrzymywałem SMSy o 1 w nocy. Nawet od samego operatora. Nie polecam tych bezczelnych oszustów! ZaletyCałkiem dobry internetWadyAutomatycznie aktywowane usługi
Spam
Smsy w środku nocy -
~Żanya / 2023-09-27 18:50Ocena: 1.67 / 5
Wieczne problemy z internetem.... jeśli tak ma działać światłowód 5G to gratuluję. Żałuję przedłużenia umowy. Więcej mnie nie namówią nawet za darmo. -
~Acik70 / 2022-08-05 14:05Ocena: 1.50 / 5
Starsza osoba, długoletni klient z ograniczoną możliwością poruszania się, otrzymywała wiadomości i telefony od T-mobile, że musi wymienić bezpłatnie kartę startową na nowszy model. W końcu udała się do punktu w Tarnowskich Górach. Tam kertę jej wymienili, ale po pewnym czasie okazało się, że pieniądze uciekają jej z konta nawet gdy rodzina dzwoni do niej. Mało tego! Za nieudane połączenie też płaciła ok. 1 zł. Po reklamacjach telef. poradzono jej aby zmieniła taryfę na "GO" bo coś nie tak z aktualnym nr. Wobec takiej ignoranci kupiliśmy nowy starter w Play. T-mobile ma jednego klienta mniej! ZaletyBRAKWadyDrogie usługi. Obsługa niekompetemtna! -
~ADAM / 2025-09-23 10:11Ocena: 1.50 / 5
WITAM.ZAMAWIANA USŁUGA INTERNET ŚWIATŁOWODOWY PLUS TV.A DOSTARCZONY TYLKO INTERNET JAKOŚ O TV ZAPOMNIELI BO MAŁE PROFITY Z TEGO MAJĄ. ZNOWU TELEFONOWAĆ TRZEBA I ZAMAWIAĆ DODATKOWO TV.I WCISKAJĄ ŻE TV NIE BYŁO ZAMAWIANE.
I KTO TAK NACIĄGA SAM DYREKTOR DEPARTAMENTU SPRZEDAŻY PIOTR WALCZAK.JEDNYM SŁOWEM NIE POLECAM TEJ FIRMY I TO JEST MOJA OSTATNIA UMOWA Z TĄ FIRMĄ -
~Agnieszka / 2024-03-08 08:33Ocena: 1.50 / 5
3 miesiące trwało podłączenie do internetu, obsługa na infolinii notuje i cisza, dzwonisz co dalej i okazuje się ze nic się nie dzieje. Ludzie, odradzam wspolpracy ZaletyZadnych -
~dagerotypia / 2023-03-13 11:56Ocena: 1.50 / 5
Chciała bym mieć jakąkolwiek opinie na temat internetu i telewizji od T-Mobile, ale od podpisania umowy do teraz nadal nie mam w domu pakietu. Jeszcze bez głównymi problemami, konsultantka w Punkcie źle zaznaczyła dane w umowie i już na starcie dała nam przypadkowo internet o połowę gorszy, "bo ludzie weszli i zrobiło się zamieszanie". Podpisaliśmy umowę w połowie stycznia, mieli przyjechać podłączyć nam światłowód i telewizję, ale już w styczniu kiedy pogoda była okej, usłyszelismy że jest za zimno. To nie było problem, bo jeszcze w lutym mieliśmy internet z Orange. Pogodq od tego czasu kilka razy była świetna, ale sami montażyści przekładali spotkanie. Mieli pojawić się dzisiaj, bo w smsie podkreślałam że czekamy już miesiąc, ale mieli awarie i do teraz nie wiemy kiedy będzie nowy termin. Już drugi nie będziemy mieli internetu, ale jestem tym bardziej zła, że nikt na początku nie poinformował nas, że na podłączenie tyle będzie się czekać, inaczej byśmy coś w między czasie wymyślili. Pani w obsłudze powiedziała, że do dwóch tygodni. No, to chyba inaczej ten czas liczymy.
Na moją obronę dodam, że chciałam internet u innego operatora, ale rodzice połasili się na ładnie wyglądające warunki umowy.ZaletyŁadna pani w obsłudze klienta
Równie ładnie wyglądające warunki umowy (nadal nam nadzieję że nie tylko na kartce)
Płatność dopiero od podłączenia kabli, a nie podpisania umowyWadyPodstawowe błędy w obsłudze klienta
Bardzo długie czekanie na montaż podstawowych kabli -
-
~dupa / 2023-08-24 01:34Ocena: 1.50 / 5
Od kilku lat pogarsza się zasięg sieci. Po ostatnim wyłączeniu 3G tragedia. W nocy telefon trzyma 4G, ale w dzień często przełącza się na 2G, bo jest dużo dzwoniących w komórce i wtedy 4G ma słaby zasięg. Po przełączeniu na 2G jakość rozmowy tragiczna, nie da się zrozumieć co ktoś mówi, dźwięk jest plastikowy, spłaszczony. Aby obsłużyć na 2G więcej rozmów spada transfer, dlatego nie da się nic zrozumieć. Kilka razy zgłaszane, dostaję sms, że bts przeciążony, albo że u nas wszystko działa. Zamiast postawić nowy bts, to wolą sprzedać więcej numerów. Kasy mają więcej, ale dodzwonić się nie da, a jak się uda, to po 1-3 minutach nie da się zrozumieć rozmówcy. Na oficjalnej mapie jest super zasięg, ale to zwykłe oszustwo. Proszę, aby ktoś sprawdził, jaki zasięg jest naprawdę w szczycie obciążenia bts-a, ale mają to w 4-literach. Wiedzą dokładnie co się dzieje, a tylko zysk się liczy. Jedyna opcja, to teraz play, a potem plus, bo t-mobile to oszust. Co innego na oficjalnej mapie zasięgu, co innego jest w rzeczywistości. ZaletybrakWadyfałszowanie mapy zasięgu -
~pab / 2020-08-27 23:20Ocena: 1.50 / 5
dwa lata temu jak podpisywałem umowę na internet wszystko fajnie chodziło. Obecnie z internetem jest dramat. Omijać szerokim łukiem -
~robert / 2023-12-18 16:46Ocena: 1.50 / 5
Abonament 45.01 zł - rozmowy bez limitu , smsy i mmmsy .5,01 zł za nie przesyłanie spamu , którego nie przestrzegają w tym 5 GB internetu - kpina. Użeranie się z obsługą klienta. Po zakończeniu umowy nie mają nic do zaoferowania stałym klientom . Nie mają swoich nadajników Polsce szwabskie mordy.
Po przeniesieniu numeru do polskiej firmy płacę 20 zł za to samo plus internet 30 gbZaletybrakWadySzwabska nie solidna firma -
~ula / 2020-03-24 13:11Ocena: 1.50 / 5
Nie jestem zadowolona z usług tej firmy. Od kilku miesięcy nie mogę doprosić się wyjaśnienia kwoty na fakturze .Kwota na pierwszej fakturze wysoka 380,00 zł, po trzech interwencjach kwota zeszła do 162,00 zl ale nadal bez żadnego wyjaśnienia. Złozona został reklamacja w lutym . do tej pory nie ma odpowiedzi. Zaletynie ma zalet
strona 40 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
