Chciała bym mieć jakąkolwiek opinie na temat internetu i telewizji od T-Mobile, ale od podpisania umowy do teraz nadal nie mam w domu pakietu. Jeszcze bez głównymi problemami, konsultantka w Punkcie źle zaznaczyła dane w umowie i już na starcie dała nam przypadkowo internet o połowę gorszy, "bo ludzie weszli i zrobiło się zamieszanie". Podpisaliśmy umowę w połowie stycznia, mieli przyjechać podłączyć nam światłowód i telewizję, ale już w styczniu kiedy pogoda była okej, usłyszelismy że jest za zimno. To nie było problem, bo jeszcze w lutym mieliśmy internet z Orange. Pogodq od tego czasu kilka razy była świetna, ale sami montażyści przekładali spotkanie. Mieli pojawić się dzisiaj, bo w smsie podkreślałam że czekamy już miesiąc, ale mieli awarie i do teraz nie wiemy kiedy będzie nowy termin. Już drugi nie będziemy mieli internetu, ale jestem tym bardziej zła, że nikt na początku nie poinformował nas, że na podłączenie tyle będzie się czekać, inaczej byśmy coś w między czasie wymyślili. Pani w obsłudze powiedziała, że do dwóch tygodni. No, to chyba inaczej ten czas liczymy.
Na moją obronę dodam, że chciałam internet u innego operatora, ale rodzice połasili się na ładnie wyglądające warunki umowy.ZaletyŁadna pani w obsłudze klienta
Równie ładnie wyglądające warunki umowy (nadal nam nadzieję że nie tylko na kartce)
Płatność dopiero od podłączenia kabli, a nie podpisania umowy
WadyPodstawowe błędy w obsłudze klienta
Bardzo długie czekanie na montaż podstawowych kabli