WadySłaby zasięg
strona 36 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Pope2137 / 2023-01-15 15:49
Tak złego zasiegu dawno nie widziałem jakąś tragedia -
-
~prawie jeleń / 2020-02-14 14:26
Byłam klientem T-Mobile od dobrych kilkunastu lat...
...prawie od 20. Mijał termin końca umowy i zadzwoniła do mnie pani z niebywałą propozycją, jedną, jedyną taką dla stałych klientów przygotowaną tylko dla mnie. Zaproponowała mi 50 brutto abonament i 5 GB neta. Na to jej odpowiadam, że na tą chwilę mam 50 brutto ale 15 GB neta. Pani się zacięła. Następnym razem zaproponowali mi w końcu 50 brutto i 15 Gb neta oferta dla stałych klientów. Tylko niestety okazało się, że taką samą ofertę maja dla nowych klientów. Powiedziałam pani, żeby jeleni to w lesie szukali i napisałam rezygnację. Żałuję tylko, że tak późno. U nowego operatora otrzymałam 30 brutto i 15 GB neta.
P.s. pani z T-Mobile zaczęła mnie straszyć, że stracę swój dotychczasowy numer. -
~Przemek / 2022-12-19 14:02
Zamówiłem telefon i usługę internetu wraz z routerem telefonicznie. Udało mi się wynegocjować warunki zbliżone do rynkowych, może jedynie w skali dwóch lat dwieście złotych drożej. Niestety dostarczenie przesyłki nie powiodło się. Kurier próbował nakłonić odbierającego do podpisania się innym nazwiskiem. Finalnie, kurier zwrócił paczkę. Niestety T-Mobile nie odnotował tego faktu, tylku uruchomił usługi, tak jakbym tę przesyłkę odebrał. Co gorsza, T-Mobile uważa, że wszystkie z jego strony jest OK. Szok!
Nie ma już rozumowania dostawca - klient, tylko dostawca - pośrednicy - klient. Klient nie istnieje z punktu widzenia T-Mobile. Przecież oni wysłali! To, że ja nie dostałem, to wina pośrednika.
Następnym razem, może wyrzucicie paczkę przez okno i powiecie, że nie złapałem?!
Na pytanie o alternatywne rozwiązanie, konsultant połączył mnie z działem rezygnacji z umowy. I tam spotkało mnie zaskoczenie, bo kolejny konsultant ze spokojem stwiedził, że nie da się telefonicznie zrezygnować z umowy!
Gdzie są ukryte kamery i mikrofony??? Jaki to cyrk?WadyCałkowita niekompetencja przy obsłudze klienta. -
~Putin / 2024-02-07 10:48
Wczoraj u sąsiada naprawiali światłowód sieci t-mobile tak że obcięli mój na słupie to normalnie nie do wiary . ZaletyBrakWadyProblem z internetem światłowodowym -
~Qndzixxxx / 2020-03-16 12:28
Nie polecam T-Mobile nie dają internetu w terminie i oszukują
Dla mnie są to oszustyZaletyBrakWadyOgromne -
~Radosław / 2023-04-29 20:35
Totalnie nie wiem po co płacić za łącze, skoro działa jakby nie było płacone od roku -
~RaDul34 / 2017-11-19 01:47
Witam. Zasięg tej sieci to jakaś porażka. Żeby porozmawiać przez telefon muszę wychodzić z domu. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy i koniec umowy. nie polecam nikomu tej sieci. Wadygłównie brak zasięgu. cena za usługę która nie działa w moim domu. -
~Robert / 2021-08-30 09:52
Przy przedłużeniu umowy konsultant przypisał nie moje warunki umowy, oczywiście na moja niekorzyść. Od 3 miesięcy nie mogę rozwiązać tego problemu, otrzymuje wysokie faktury za usługi z których nie korzystam. ZaletyAktualnie brakWadyBrak możliwości rozwiązania problemu, wysokie ceny -
-
~RODO / 2022-11-02 19:44
Witam T-mobile na początku jest zajebiście a po 3 latach używania jest przechujowy chce zaistalować aktulizacje gówno 5h a tylko 15GB jprdl a na początku 15 GB 45 minut T-mobile zszedł na psy nie polecam ZaletyCzy to gówno ma zalety?WadyPrzechujowa sieć T-mobile -
~Roman / 2021-08-12 17:45
Chciałbym żeby mi ktoś wytłumaczył dlaczego po zakupie pakietu z bezlimitiwanymi rozmowami, SMS, etc. Przez miesiąc po dwóch tygodniach i dwóch dniach dostaję wiadomość, że mam stan konta zero, muszę doładować, nie mogę ani zadzwonić ani wysłać SMS. Nabieranie ludzi. ZaletyBrakWadyZobacz powyżej. -
~Roxi / 2023-06-15 11:48
Najgorsza sieć,przerwa rozmowy nawet w centrum miasta -
~Rydrych / 2018-03-18 22:01
Nachalne oferty mailowe - drogie, mierne pakiety usług.
Mój syn zachwalał T-Mobile pod niebiosa usiłując przekonać mnie do zmiany operatora, a po dwóch
okresach abonamentu nie chcielibyście (dla zdrowia własnych uszu)słuchać jego opinii
A te reklamy telewizyjne T-Mobile - miodzio....od razu rzuca się w oczy "gruba sprawa"
....trochę zdrowej samooceny w pogoni za mamoną....(jak będę miał lat 70+ na pewno nie odwiedzę plaży nudystów)....chyba, że w tym show chodzi o "wypasione oferty"Zaletyotrzymane oferty - zeroWadyotrzymane oferty - drogo za mirnotę -
~rys / 2019-02-01 09:09
próbują wyłudzić pieniądze wystawiając zawyżone faktury.Konsultanci mili ale efektów żadnych.Nie polecam Zaletybrak -
~Rysiu / 2020-09-23 17:18
Sieć w ogóle nie dba o utrzymanie klienta. Zaraz kończy mi się umowa, a nikt nawet nie pofatyguje się żeby zadzwonić z nową ofertą. Sam już zadzwoniłem w sprawie przedłużenia to próbowali mi wcisnąć wszystko czego nie chcę. Jakość połączeń też niezazbytnia. Często dostaję esemesy, że ktoś dzwonił, a ja miałem zasięg - niby. Kiedy dzwonię do mamy to mówi, że słychać mnie jakbym dzwonił z grobu. ZaletyTwarz Lewandowskiego w reklamachWadyJakość połączeń i szybkość internetu, dział utrzymania klienta -
~sdasd / 2023-07-24 19:46
bardzo nie polecam tego internetu mega slaby mega wolny 0.30 mb/s xdddddddddddddddddddddddd ZaletynicWadywszystko -
~Seaman / 2022-03-02 20:24
Uwaga! Meczli mnie, zebym przedluzyl umowe. Mamili wieksza paczka internetu. skusilem sie, blad!!! Wczesniej w UK mialem jakies 9 GB internetu gratis ale po przedluzeniu zmienione sa zasady i trzeba ekstara za roaming placic!!! Na starej umowie nie musialem!!!! Znow wydymali, nie pierwszy raz! babeczka w salonie zapewniala, ze sie nic nie zmieni co do roamingu, przedluzenie umowy a nie nowa umowa! Klamia, robia starych klientow w bambuko!!! Nie polecam ich!!! Wiele razy juz mnie niemilo zaskoczyli. Sciemniaja a dowiadujesz sie prawdy po podpisaniu za kilka tygodni jak ci rachunek przysla!!!! Nie polecam!!! Tragedia!!!! ZaletyNiewieleWadyWiekszosc! -
-
~Sławek / 2022-10-16 12:58
zmieniłem ofertę na kartę bez limitu 25zł na 20zł nastąpiła zmiana w ofercie konsultant zapewniał że otrzymam GB zgodnie z ofertą przed zmianą po doładowaniu konta okazało się nie prawdą, nie otrzymałem żadnej informacji zgodnie z regulaminem o zmianie w ofercie biuro obsługi udziela błędnych informacji. -
~Stanisław / 2020-10-29 14:16
Świadczone usługi na niskim poziomie. Im umowa dłużej trwa tym jakość coraz gorsza. Konsultanci nie ustosunkowują się do zgłoszonych w reklamacjach problemów a wypisują nie istotne rzeczy.Na ponowione reklamacje odpisują, że postępowanie reklamacyjne zostało jednostronnie zakończone i dalsze zgłaszanie problemu będzie bez odpowiedzi. Złożona skarga na konsultanta została rozpatrzona przez tego konsultanta na którego wysłano skargę. To świadczy jakie chamskie metody stosują. NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE. To jest DNO operatorów komórkowych. ZaletyżadnychWadyumowa lakoniczna a załączniki tak skonstruowane , że trudno to zrozumieć - bo to celowe. -
~Szwagierszwagra / 2022-02-22 14:29
Umowa na smartfona która kończy się w kwietniu. Byłem w salonie w Nowym Dworze Maz.
Pani która zaproponowała zmianę i dodatnie karty wraz z internetem źle dobrała ofertę zmniejszała internet ,abonament który można było zmniejszyć powiedziała że nie da rady aktualnie tego zrobić. Jestem bardzo podirytowany taka sytuacja chyba pracują tam odpowiednie osoby na danych stanowiskach. Serdecznie odradzam .... -
~Szymon / 2023-01-30 18:41
Nie do opisania co się dzieje internet bez limitu a praktycznie nic się nie da zrobić nawet wejść na stronę jaką kolwiek bo internet traci zaraz zasięg na samym początku internet działał znakomicie ale od niedawna nie działa w ogóle praktycznie
strona 36 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »