Oferta dobra. Cena konkurencyjna. Umowa podpisana i zaangażowanie sieci się kończy... Nic tam nie działa poprawianie. Od sieci po obsługę klienta. Dramat.
Zaletyoferta
WadyWszystko. Kontakt z opiekunem klienta. Działanie serwisu. Dramat to obsługa klienta, oni nigdy po swojej stronie nie widza problemu.
~Elvis / 2024-04-17 08:03
Ocena: 1.67 / 5
Internet w miejscu zamieszkania na poziomie 6mb/s po za nim 300 i wyżej. Zgłoszenie usterki nic nie daje. Telefon do naprawy na gwarancji 99 zł wycena plus koszt wysyłki kosztorys naprawy przeszło 400 zł. Jedyny plus to mili konsultanci mający związane ręce.
~Eoeo320 / 2022-03-10 01:41
Ocena: 1.67 / 5
Kupiłem internet na kartę i cały czas po 320pingu fajny internet totalnie nie polecam
~Eugeniusz / 2020-03-19 08:44
Ocena: 1.67 / 5
Najwiekszy nonsens jest właśnie w tej firmie. Skończył mi się limit danych w 3 dni z nieznanego mi powodu. T mobile zostawia mnie bez internetu do końca okresu rozliczeniowego bo nie ma możliwości dokupienia. NONENS. Nie polecam .
ZaletyBrak
WadyNie szanują klienta,
~Fac / 2023-08-15 08:07
Ocena: 1.67 / 5
Przeniosłem numer z Plus i co i beznadzieja brak zasięgu internet bez limitu a praktycznie mało kiedy jest. Po prostu kpina z klienta
ZaletyBrak
Wadyciągły brak zasięgu i internetu
~firma / 2022-09-18 09:54
Ocena: 1.67 / 5
Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął.
Zaletybrak
Wadyciągłe problemy techniczne, nie działające usługi, wmawianie klientowi że wszystko działa. Obsługa biznesowa za czasów PRL.
~Gg / 2021-04-19 18:11
Ocena: 1.67 / 5
Router strasznie często traci zasięg, oraz internet nie jest taki jak na umówię...Nawet jak są 4/5 kresek, to często ciężko obejrzeć coś na YT w 1080p...
~GONZO / 2020-07-29 15:36
Ocena: 1.67 / 5
T-Mobile jest firmą ,która dolicza do rachunków niestniejace usługi.Miałem dwie wykupione karty telefoniczne jedną aktywną w smartfonie a drugą zapasowa nieużywaną w biurku na którą naliczali usługi Premium.
Nadmuchiwane rachunki.
Omijać ich z daleka !!!!!!
~goracykrystian60 / 2023-05-30 23:41
Ocena: 1.67 / 5
Mam oferte ze swiatlowodem 300 na 300 niestety ktos z tmobile nie umie liczyc i mam jedynie 14 MB/s ktore spada w kazdej grze multiplayer dodam ze czekalem na zamontowanie swiatlowodu od tmobile ponad 6 miesiecy
Zaletyzadnych
Wadywszystko
~gruu / 2020-03-24 20:20
Ocena: 1.67 / 5
ja rozumiem miec wolny internet ale nawet ta srona otwierala mi sie 5 min, a najgorsze jest to ze w mojej pracy jest potrzebny internet, nie polecam
Zaletybez limitu interne i 13kb/s
~Grzegorz77 / 2023-09-07 17:06
Ocena: 1.67 / 5
T-Mobile to zwykli oszuści. Zakupiony internet 5G 90Mb/s działał miesiąc (oczywiście nigdy nie osiągnął deklarowanej prędkości, zwykle ok 25%) teraz od kilku miesięcy szybkość na poziomie 0,35Mb/s. Po reklamacji obniżyli abonament o 25% na 4 miesiące a z internetu nie da się w ogóle korzystać. Twierdzą, że zasięg jest ale z niższą prędkością. Oszukują w reklamach zwabiając ludzi a później ograniczają tak zasięgi, że o normalnym korzystaniu z usługi nie mm mowy. Odpowiedź T-Mobile "Obecnie w Pana lokalizacji mogą nadal występować wahania prędkości transmisji danych, niemniej dostęp do Internetu jest stały" I to zamyka sprawę bo internet jest ale tak wolny, że korzystać nie można. Omijajcie ludzie tą firmę szerokim łukiem.
~Hmm... / 2019-10-20 20:46
Ocena: 1.67 / 5
Internet wymieniam, ponieważ on nie działa wogule. Wymieniam na orange. Ceny w tmobile są zawyżone w poruwnaniu np. z Orange.
ZaletyNothing
WadyBrak dobrego internetu!
~Igor / 2020-12-17 13:47
Ocena: 1.67 / 5
nielimitowany internet w T-mobile , generalnie polecam wykreślić sobie z głowy jakiekolwiek usługi od T-mobile, człowiek w stacjonarnym punkcie tak fajnie skonstruował umowę że na jeden internet przypadały 2 rachunki, o drugim rachunku gdzie naliczało jakieś 20zł/msc nie mieliśmy pojęcia z małżonką, skończyło się to tak że po pół-roku w któym T-mobile zapierało się że wysyłali nam wiadomości i upomnienia a oczywiście ŻADNYCH nie dostaliśmy, ani na maila, ani na adres korespondencyjny, tamto 20zł/msc zamieniło się na sprawę komorniczą w której komornik wziął z konta 1500zł, zanim my zorientowaliśmy się że cokolwiek się dzieje. Powiem z góry że gdybym o tym naliczaniu wiedział to 20zł/msc mam w dupie i bym to normalnie płacił, bo zarabiam sporo, ale nie miałem o tym pojęcia, oczywiście ze sprawą gówno da się zrobić (kontaktowaliśmy się z prawnikami) jak dacie podpisik na umowie to wszyscy mają was w dupie. Umowa jest tak napisana że też nie będziecie wiedzieć z której strony was ru**ają także oprócz internetu który działał jak g*wno bo napisane było że niby 20mb/s ale oni mają to tak sprytnie zrobione że jak chcecie pobrać grę ze steama czy czegoś innego to jest sowite 2mb/s i nie liczcie na więcej, ale ping spoko bo 40ms. i jeszcze mamy po rozwiązaniu umowy spłacać jakiś gówniany router XD.
ZaletyXD
Wady-internet nie działa jak powinien i nikt wam z tym nie pomoże 20mb/s to tak naprawde 2mb/s
-nawet stacjonarnie będą próbowali was oszukać pracownicy żęby dostać prowizje czy inny szajs
-komornik mi wsiadł na konto, bez wcześniejszej informacji o zaległościach ze strony T-mobile
-nic z tym nie mogę zrobić bo jestem szarym Polakiem
-zarabiam sporo więc dałem sobie radę ale ktoś inny w takiej sytuacji mógłby mieć poważne problemy bo takie wejście komornika zabiera możliwość wzięcia jakiegokolwiek kredytu, i no niektórym na jedzenie by zabrakło
~Imadlano / 2021-07-16 12:02
Ocena: 1.67 / 5
Internet chyba wożą taczką (200 pingu i 3% lossow)
Zaletybrak
~Irena / 2020-03-01 12:01
Ocena: 1.67 / 5
Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem 59 min i na razie wciąż czekam
Oddana klientka ( 15 lat z T-Mobile plus 3 nr tel ) pozdrawiam
~Iwi / 2022-09-15 12:24
Ocena: 1.67 / 5
Porażka, przeszłam z Play do T-Mobile i jestem bardzo zawiedziona, zasięg jest porażający, jest tak słaby, że czasem nawet olx nie chce mi się załadować, albo sms wysłac.
ZaletyNiby tania oferta na kartę
WadySzajowy zasięg, odradzam.
~Jacek / 2019-04-04 17:37
Ocena: 1.67 / 5
Masakra, chciałem przenieść numer do T-Mobile 2 razy, za pierwszym razem z telefonem Galaxy S10+ w przedpremierowej sprzedaży, telefonów nie mieli na stanie, a jak już dostali po ponad tygodniu i wysłali to ukradli w transporcie ale fakturę mam do zapłacenia do dzisiaj a to było w lutym. Postanowiłem podejść do tematu drugi raz tym tazem z Huawei P30 Pro również w przedsprzedaży, co się okazało, na dzień dzisiejszy telefonów nie ma na stanie w t-mobile i może będą za tydzień ale czy z gratisami przedsprzedaży tego nikt nie wie, NIE POLECAM!!!!!
ZaletyZero
WadyBrak fizyczny prduktów mimo distępności na stronie
~Janusz / 2022-07-21 08:49
Ocena: 1.67 / 5
W tej sieci klient a klient to nie to samo klient z telefonem na abonament ma darmową nawigację a klient z telefonem na doładowania musi za nią płacić co miesiąc grube pieniądze. Dlatego jestem w tej sieci do końca doładowań i zmieniam na sieć która dba o swoich klientów bo w tej sieci klient na doładowania nie dostaje nic a trza co miesiąc 50 lub 100 zł im zapłacić.
ZaletyŻadnych
WadyKlient tylko do płacenia
~Janusz K / 2020-02-23 23:56
Ocena: 1.67 / 5
Nigdy więcej. Mieszkamy w Ursusie, mamy 3 telefony i int domowy. Od 3 miesięcy mają awarie z internetem w okolicy i prędkość jest jak 20 lat temu. Na reklamację piszom abym zmienił miejsce na inną dzielnicę gdzie dobry sygnal. Chamstwo w lutym 2020.
ZaletyBrak
WadyArogancja, chamstwo. Nigdy więcej.
~Jarek / 2019-10-09 11:19
Ocena: 1.67 / 5
T-mobile
Uważajcie na konsultantów w salonie. Przed zawarciem jakiejkolwiek umowy dokładnie sprawdźcie oferty w internecie, dzwońcie do konsultantów na infolinię, popytajcie w innych salonach. Konsultanci w salonach potrafią podać niepełną ofertę wybierając dla ciebie tylko tą droższą twierdząc że innej nie ma. To jest oszustwo. W salonie podpisując umowę nie można zmienić już oferty na tańszą. Nie pomaga też wielokrotna reklamacja. Prawdopodobnie na etapie szkolenia uczą ich jak wcisnąć osobom starszym i niezorientowanym klientom oferty jak najdroższe twierdząc że innych nie ma. Takie działania nadają się tylko do zgłoszenia w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Rozmowy w salonie nie są nagrywane więc lepiej przyjść z drugą osobą jako świadkiem. Poza tym najlepiej jest zamówić usługę telefonicznie lub internet bo można zrezygnować w ciągu 14 dni. Uważajcie !!!!!!!!!!! nie dajcie się oszukać.