Bardzo niska jakość usług telekomunikacyjnych, zwłaszcza jeżeli chodzi o korzystanie z Internetu. Początkowo było wszystko w porządku, jednak po przedłużeniu umowy i (przymusowej) zmianie oferty z której korzystam, na rzekomo lepszy, mocniejszy i szybszy Internet (a także zdecydowanie droższy) jakość usług bardzo się pogorszyła - na tyle, że nie można było załadować żadnej strony internetowej innej niż przegladarka. Pomimo składanych kilku reklamacji nic się nie zmieniło, a rozpatrujący zgłoszenia zbywali mnie (oraz inne osoby reklamujące) poprzez stwierdzenie, że to wina przeciążenia sieci, że nadajnik jest naprawiany (od ponad roku) i generalnie wina nie leży po ich stronie. Podsumowując, jakość usług względem ceny jest niska, kolokwialnie "mówiąc" żałosna i żenująca. Pomoc ze strony konsultantów jest praktycznie żadna, bo winę zrzucają na użytkownika. Nie polecam tej sieci, zdecydowanie lepiej udać się do konkurencji (przynajmniej będzie taniej).
ZaletyBrak
Wady- Stałym klientom podwyższają koszty niby lepszych ofert, a w rzeczywistości jakość świadczonych usług z każdą nową zawartą umową jest gorsza.
- Zamiast naprawić problem, zrzucają winę na klienta.
- Brak rzeczywistej pomocy ze strony konsultantów / obsługi klienta.
- Cena jest zdecydowanie zbyt wysoka względem jakości usług.
~Damian / 2021-04-30 16:14
Ocena: 1.67 / 5
Dramat. Najgorsza w życiu sieć jaka miałem. 2 telefony + internet. Przy zakupie na mapie zasięgu pięknie. Zasięg bajka. Przez miesiąc było ok. Teraz porażka. Internet non stop przerywa, przy 2 tel podłączonych do wifi nie można normalnie netflixa oglądać.
Rachunki ponad 150 zł co miesiąc a jakość zerowa. Pomoc obsługi ? Żadna. Oni nic nie mogą zrobić. Ograniczają się do resetu routera. Najgorsza sieć na świecie!!!!!
~Damian / 2022-11-16 16:07
Ocena: 1.67 / 5
Mam umowę od kwietnia tego roku na 2 lata,internet mobilny, problem w tym że bardzo często jest brak internetu a dokładnie, połączono(brak dostępu do internetu) ze 30 razy dzwoniłem do działu technicznego ale ciągle mówią to samo, że nadajniki i wszystko inne działa prawidłowo a problem jest ten sam, czyli brak internetu, licząc w miesiącu to jakieś 2 tyg nie mam internetu, pisałem do nich że chce rozwiązać umowę polubownie ale piszą że rozwiązanie umowy z mojej strony to będę ponosił koszty, czyli karę, przez wcześniejsze zerwanie umowy... Nie polecam, nigdy więcej T mobile
ZaletyBrak
WadyInternet mobilny i częsty brak internetu
~Dariusz / 2021-08-19 08:14
Ocena: 1.67 / 5
Absolutny dramat, zasięg sieci z etapu rozwoju sieci GSM lat 90, masakrycznie powolny internet.
Zaletynie poznałem
Wadyzasięg
prędkość internetu
~Dawid / 2021-12-29 18:44
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Dominika / 2019-12-12 19:21
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Przeszłam z karty na abonament. Pani......w salonie powiedziała, że w ciągu doby max będę mogła korzystać z nowej komórki, nie zmieniając numeru telefonu. Okazało się, że mój numer nie przeszedł po dobie na abonament i czekam już trzeci dzień kiedy to nastąpi. Chodzę z dwoma telefonami bo poinformowano mnie że do miesiąca będą rozpatrywać reklamację, którą złożył salon (zamiast sprostować swój błąd Pani, która mnie obsłużyła złożył reklamację).... spoko sieć..... i kompetentni pracownicy ...oby tak dalej .
~DSA / 2023-09-05 15:17
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy internet jaki w życiu miałem serdecznie nie polecam tej firmy. Cena jak za światłowód a internet najgrszy!!!!
~Ekli12 / 2024-08-15 15:23
Ocena: 1.67 / 5
Oszuści naliczają opłaty a potem zwalają na klienta chodz nic nie było kupowane niby zostały ściągnięte blokady co miesiąc było o jakieś 20 zł wiencej a teraz aż 1000 zł.chodz karta nie była ta w ogóle używana tylko sam internet SMS i dzwonienie było zablokowane
ZaletyŻadne
WadyOszuści naciągają ludzi
~Ela / 2023-05-18 12:14
Ocena: 1.67 / 5
Oferta dobra. Cena konkurencyjna. Umowa podpisana i zaangażowanie sieci się kończy... Nic tam nie działa poprawianie. Od sieci po obsługę klienta. Dramat.
Zaletyoferta
WadyWszystko. Kontakt z opiekunem klienta. Działanie serwisu. Dramat to obsługa klienta, oni nigdy po swojej stronie nie widza problemu.
~Elvis / 2024-04-17 08:03
Ocena: 1.67 / 5
Internet w miejscu zamieszkania na poziomie 6mb/s po za nim 300 i wyżej. Zgłoszenie usterki nic nie daje. Telefon do naprawy na gwarancji 99 zł wycena plus koszt wysyłki kosztorys naprawy przeszło 400 zł. Jedyny plus to mili konsultanci mający związane ręce.
~Eoeo320 / 2022-03-10 01:41
Ocena: 1.67 / 5
Kupiłem internet na kartę i cały czas po 320pingu fajny internet totalnie nie polecam
~Eugeniusz / 2020-03-19 08:44
Ocena: 1.67 / 5
Najwiekszy nonsens jest właśnie w tej firmie. Skończył mi się limit danych w 3 dni z nieznanego mi powodu. T mobile zostawia mnie bez internetu do końca okresu rozliczeniowego bo nie ma możliwości dokupienia. NONENS. Nie polecam .
ZaletyBrak
WadyNie szanują klienta,
~Fac / 2023-08-15 08:07
Ocena: 1.67 / 5
Przeniosłem numer z Plus i co i beznadzieja brak zasięgu internet bez limitu a praktycznie mało kiedy jest. Po prostu kpina z klienta
ZaletyBrak
Wadyciągły brak zasięgu i internetu
~firma / 2022-09-18 09:54
Ocena: 1.67 / 5
Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął.
Zaletybrak
Wadyciągłe problemy techniczne, nie działające usługi, wmawianie klientowi że wszystko działa. Obsługa biznesowa za czasów PRL.
~Gg / 2021-04-19 18:11
Ocena: 1.67 / 5
Router strasznie często traci zasięg, oraz internet nie jest taki jak na umówię...Nawet jak są 4/5 kresek, to często ciężko obejrzeć coś na YT w 1080p...
~GONZO / 2020-07-29 15:36
Ocena: 1.67 / 5
T-Mobile jest firmą ,która dolicza do rachunków niestniejace usługi.Miałem dwie wykupione karty telefoniczne jedną aktywną w smartfonie a drugą zapasowa nieużywaną w biurku na którą naliczali usługi Premium.
Nadmuchiwane rachunki.
Omijać ich z daleka !!!!!!
~goracykrystian60 / 2023-05-30 23:41
Ocena: 1.67 / 5
Mam oferte ze swiatlowodem 300 na 300 niestety ktos z tmobile nie umie liczyc i mam jedynie 14 MB/s ktore spada w kazdej grze multiplayer dodam ze czekalem na zamontowanie swiatlowodu od tmobile ponad 6 miesiecy
Zaletyzadnych
Wadywszystko
~gruu / 2020-03-24 20:20
Ocena: 1.67 / 5
ja rozumiem miec wolny internet ale nawet ta srona otwierala mi sie 5 min, a najgorsze jest to ze w mojej pracy jest potrzebny internet, nie polecam
Zaletybez limitu interne i 13kb/s
~Grzegorz77 / 2023-09-07 17:06
Ocena: 1.67 / 5
T-Mobile to zwykli oszuści. Zakupiony internet 5G 90Mb/s działał miesiąc (oczywiście nigdy nie osiągnął deklarowanej prędkości, zwykle ok 25%) teraz od kilku miesięcy szybkość na poziomie 0,35Mb/s. Po reklamacji obniżyli abonament o 25% na 4 miesiące a z internetu nie da się w ogóle korzystać. Twierdzą, że zasięg jest ale z niższą prędkością. Oszukują w reklamach zwabiając ludzi a później ograniczają tak zasięgi, że o normalnym korzystaniu z usługi nie mm mowy. Odpowiedź T-Mobile "Obecnie w Pana lokalizacji mogą nadal występować wahania prędkości transmisji danych, niemniej dostęp do Internetu jest stały" I to zamyka sprawę bo internet jest ale tak wolny, że korzystać nie można. Omijajcie ludzie tą firmę szerokim łukiem.
~Hmm... / 2019-10-20 20:46
Ocena: 1.67 / 5
Internet wymieniam, ponieważ on nie działa wogule. Wymieniam na orange. Ceny w tmobile są zawyżone w poruwnaniu np. z Orange.