strona 31 z 130
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2020-12-07 11:34
Ciągle są mi naliczane jakieś dodatkowe opłaty. Wprowadzanie w błąd i oszustwo. -
-
~Alwin / 2018-08-30 00:24
Naciąganie,płatne "granie na czekanie" ustawione z automatu, zawyżają rachunki, płatne serwisy internetowe, żenada ogólnie. Dobrze, że to już koniec umowy ! -
~Amelia / 2020-08-07 21:51
Gorszej sieci nie widziałam. Jedyne dobre co jest to tylko pakiety i zniżki na aplikacji ale doładowanie przez aplikacje totalne dno niby 20 GB a po 10 GB internet nie działa. Często nie ma zasięgu ani sieci. ZaletyAplikacjaWadyOferta zasięg i sieć -
~Andrzej / 2021-04-05 17:33
Nie polecam tego dostawy internetu.
Podpisać umowę łatwo, aż sami załatwiają, zakończyć - męcz się człowieku i użeraj z nimi !
Masa awarii, nagłych przerw w dostawie, duże wahania prędkości (na niekorzyść) oraz tragiczna obsługa na infolinii. Śmieszne rekompensaty, olewają skargi, nie przestrzegają terminów (ponad miesiąc wypowiedzenia). Bywało że przez miesiąc praktycznie nie było internetu i oszukiwali mnie tłumaczeniem, że mają awarię. Firma ogólnoświatowa miesiąc naprawia awarię - śmiech na sali! Ich mapa zasięgu jest przekłamana a prędkości przez nich podane w pakietach znacznie odbiegają od realiów. Ceny może nie najwyższe ale człowiek chce internet a nie niską cenę. Ogólnie nie polecam i jestem wielce zawiedziony po 2 latach ich usług. -
~Andrzej / 2022-09-16 16:31
W Golubiu 83316, mieliśmy do kwietnia br, doskonały odbiór internetu. Od kwietnia nie mamy żadnego odbioru. Na pytanie w Kościerzynie kiedy będzie poprawa odbioru panowie są mocno zdziwieni tym pytaniem. Obsługa biura musi wiedzieć jaki jest zasięg i co się stało że w mojej okolicy nie mamy zasięgu. -
~Ania / 2021-07-05 10:26
Najgorsza sieć pod słońcem. Powiedziano nam że internet w naszej miejscowości będzie dobrze działał. Bujda. Odstąpić od umowy nie można mimo że dostaliśmy w salonie inna informacje, bo na firmę. Pracownik salonu w Wolsztynie niekompetentny na maxa. Potem jakieś tylko nerwowe ruchy z jego strony, zero odpowiedzialności. Chcąc nie chcąc zmieniamy na światłowód z T-Mobile. Przyjechali dzień po terminie, zero telefonu, nic. Kabel podłączyli. Ok. Monter miał dojechać tego samego dnia. Nie dojechał. Dzwoniłam i niby ma być 12 lipca czyli za tydzień. Zero kontaktu ze strony firmy, brak profesjonalizmu. Pierwszy raz się z taką sytuacją spotykam. Normalnie żenada i kpina. Nie polecam. -
~ANKABOGUS / 2020-12-27 20:13
Nie poleceam t Mobile
zawarłam z nimi umowe na 24 miesiace oko 2,5 roku temy
umowa sie skonczyla i zauwazylam tego - oplaty byly takie same
po kilku miesiacach zalogowalam sie na ich kontą chcąc sprawdzic czy juz mogę przedłużyc umowe i okazalo sie ze wygasła poł roku temu
oplaty byly podzielone na abonament 10 z i rata za sprzet - 50 zł - łącznie 60 zł
po dokonaniu ostatniej wpłaty za rate za sprzet powinny mi opłaty ulec zmniejszeniu
lecz tak sie nie stało
t monile wciąż pobierał całosc kwoty tłumaczą to tym ze przedłuzyli z automatu umowe na warunkach kwotowych takich jaka była zawarta oryginalna umowa
i nie mialo dla nich zadneo znaczenia ze na rachunkach w kwocie abonament bylo juz wiecej -60zl zamiast 10
OSZUSCI I ZŁODZIEJE
NIE POLECAM
TRZEBA BYC CZUJNYM I WSZYSTKO KONTROLOWACZaletyBRAKWadyOBSLUGA KLIENTA, SZACUNEK DLA KLIENTA, WOLĄ GO STRACIC NIZ BYC UCZCIWYM -
~Anonimowy / 2021-01-04 21:04
Internet słabo wytrzymuje bardziej wymagające rzeczy jak np. gry online i cały czas jak gram razem z przyjaciółmi nagle mnie wyrzuca lub wylogowuje. Nie polecam ZaletybrakWadywszystko -
-
~Arek / 2021-07-20 16:45
W BRAWL STARS jest potrzebny Internet, ale niestety w T-mobile jest dziadowski. Co chwilę wywala. ZaletyBrakWadyWszystko -
~ba / 2019-01-10 00:58
Mam telefon na kartę. Dziś poszłam zawrzeć nową umowę, bo chcę za 25 zł miesięcznie jakąś swobodę, żebym nie musiała ciągle doładowywać telefonu. Umowa jest na 2 lata i mogę trochę więcej dzwonić niż przy standardowym doładowaniu na kartę. W salonie obsługa fatalna. Pani chciała mi wcisnąć nowy telefon, nowy numer, bo za wszystko ma dodatkową kasę, ale ja mam dwa telefony i po co mi jeszcze trzeci. Kobieta była niemiła i mnie poganiała, bo nic finansowo nie zyskała na mojej wizycie. Najpierw wyłączyli mi telefon po zawarciu nowej umowy i po dacie migracji doładowałam telefon i nadal mam wyłączony. Bałagan jest u tego operatora. To już nie ten sam t-mobile, ale jakaś prowizorka nastawiona na łupienie klienta. Mają gdzieś lojalność klienta i liczy się tylko nowy klient, bo im się statystki poprawiają. Moje pytanie, kiedy włączycie mi mój doładowany telefon, bo teraz łamiecie umowę zawartą ze mną. ZaletyBrak ichWadyBałagan, pośpiech, brak informacji i czasy "króla ćwieczka" -
~bagier / 2020-05-06 01:09
Mam co dziennie od 2 miesięcy po od 200-1000 pingu w grach nie da się w nic pograć i jeszcze wam płace za tak słaby internet. Naprawcie coś bo przez wasz internet tracę ELO w grach. ZaletyNie ma zaletWadyNie stabilny internet co dziennie po 200-1000 pingu w grach -
~Bako / 2023-02-11 20:21
W ogóle nie działa, zwyczajnego filmu na youtube sie nie da obejrzeć. Syf totalny. STFU ZaletybrakWadyza użo pisania -
~bartezzx / 2020-08-26 13:25
Dramat. Internet niby bez limitu ale co z tego jak śmiga ostatnie dni tak że speedtest pokazuje 10-15 mbit/s Download, Upload 0.90 mbit/s ale ping 200ms lub więcej. ZaletyBrakWadyBrak -
~Beniu / 2023-08-20 08:09
Prawie wogule niedziałający a są dni że wogule niedziala nie polecam ZaletyBrakWadyBrak zasoegu -
~Były_użytkownik_sieci / 2023-07-19 16:05
Bardzo niska jakość usług telekomunikacyjnych, zwłaszcza jeżeli chodzi o korzystanie z Internetu. Początkowo było wszystko w porządku, jednak po przedłużeniu umowy i (przymusowej) zmianie oferty z której korzystam, na rzekomo lepszy, mocniejszy i szybszy Internet (a także zdecydowanie droższy) jakość usług bardzo się pogorszyła - na tyle, że nie można było załadować żadnej strony internetowej innej niż przegladarka. Pomimo składanych kilku reklamacji nic się nie zmieniło, a rozpatrujący zgłoszenia zbywali mnie (oraz inne osoby reklamujące) poprzez stwierdzenie, że to wina przeciążenia sieci, że nadajnik jest naprawiany (od ponad roku) i generalnie wina nie leży po ich stronie. Podsumowując, jakość usług względem ceny jest niska, kolokwialnie "mówiąc" żałosna i żenująca. Pomoc ze strony konsultantów jest praktycznie żadna, bo winę zrzucają na użytkownika. Nie polecam tej sieci, zdecydowanie lepiej udać się do konkurencji (przynajmniej będzie taniej). ZaletyBrakWady- Stałym klientom podwyższają koszty niby lepszych ofert, a w rzeczywistości jakość świadczonych usług z każdą nową zawartą umową jest gorsza.
- Zamiast naprawić problem, zrzucają winę na klienta.
- Brak rzeczywistej pomocy ze strony konsultantów / obsługi klienta.
- Cena jest zdecydowanie zbyt wysoka względem jakości usług. -
~Damian / 2021-04-30 16:14
Dramat. Najgorsza w życiu sieć jaka miałem. 2 telefony + internet. Przy zakupie na mapie zasięgu pięknie. Zasięg bajka. Przez miesiąc było ok. Teraz porażka. Internet non stop przerywa, przy 2 tel podłączonych do wifi nie można normalnie netflixa oglądać.
Rachunki ponad 150 zł co miesiąc a jakość zerowa. Pomoc obsługi ? Żadna. Oni nic nie mogą zrobić. Ograniczają się do resetu routera. Najgorsza sieć na świecie!!!!! -
-
~Damian / 2022-11-16 16:07
Mam umowę od kwietnia tego roku na 2 lata,internet mobilny, problem w tym że bardzo często jest brak internetu a dokładnie, połączono(brak dostępu do internetu) ze 30 razy dzwoniłem do działu technicznego ale ciągle mówią to samo, że nadajniki i wszystko inne działa prawidłowo a problem jest ten sam, czyli brak internetu, licząc w miesiącu to jakieś 2 tyg nie mam internetu, pisałem do nich że chce rozwiązać umowę polubownie ale piszą że rozwiązanie umowy z mojej strony to będę ponosił koszty, czyli karę, przez wcześniejsze zerwanie umowy... Nie polecam, nigdy więcej T mobile ZaletyBrakWadyInternet mobilny i częsty brak internetu -
~Dariusz / 2021-08-19 08:14
Absolutny dramat, zasięg sieci z etapu rozwoju sieci GSM lat 90, masakrycznie powolny internet. Zaletynie poznałemWadyzasięg
prędkość internetu -
~Dawid / 2021-12-29 18:44
Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Dominika / 2019-12-12 19:21
Nie polecam. Przeszłam z karty na abonament. Pani......w salonie powiedziała, że w ciągu doby max będę mogła korzystać z nowej komórki, nie zmieniając numeru telefonu. Okazało się, że mój numer nie przeszedł po dobie na abonament i czekam już trzeci dzień kiedy to nastąpi. Chodzę z dwoma telefonami bo poinformowano mnie że do miesiąca będą rozpatrywać reklamację, którą złożył salon (zamiast sprostować swój błąd Pani, która mnie obsłużyła złożył reklamację).... spoko sieć..... i kompetentni pracownicy ...oby tak dalej .
strona 31 z 130
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »