Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ANKABOGUS / 2020-12-27 20:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie poleceam t Mobile
    zawarłam z nimi umowe na 24 miesiace oko 2,5 roku temy
    umowa sie skonczyla i zauwazylam tego - oplaty byly takie same
    po kilku miesiacach zalogowalam sie na ich kontą chcąc sprawdzic czy juz mogę przedłużyc umowe i okazalo sie ze wygasła poł roku temu
    oplaty byly podzielone na abonament 10 z i rata za sprzet - 50 zł - łącznie 60 zł
    po dokonaniu ostatniej wpłaty za rate za sprzet powinny mi opłaty ulec zmniejszeniu
    lecz tak sie nie stało
    t monile wciąż pobierał całosc kwoty tłumaczą to tym ze przedłuzyli z automatu umowe na warunkach kwotowych takich jaka była zawarta oryginalna umowa
    i nie mialo dla nich zadneo znaczenia ze na rachunkach w kwocie abonament bylo juz wiecej -60zl zamiast 10
    OSZUSCI I ZŁODZIEJE
    NIE POLECAM
    TRZEBA BYC CZUJNYM I WSZYSTKO KONTROLOWAC
    ZaletyBRAK
    WadyOBSLUGA KLIENTA, SZACUNEK DLA KLIENTA, WOLĄ GO STRACIC NIZ BYC UCZCIWYM
  • ~Anonimowy / 2021-01-04 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet słabo wytrzymuje bardziej wymagające rzeczy jak np. gry online i cały czas jak gram razem z przyjaciółmi nagle mnie wyrzuca lub wylogowuje. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Arek / 2021-07-20 16:45
    Ocena: 1.67 / 5
    W BRAWL STARS jest potrzebny Internet, ale niestety w T-mobile jest dziadowski. Co chwilę wywala.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~ba / 2019-01-10 00:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam telefon na kartę. Dziś poszłam zawrzeć nową umowę, bo chcę za 25 zł miesięcznie jakąś swobodę, żebym nie musiała ciągle doładowywać telefonu. Umowa jest na 2 lata i mogę trochę więcej dzwonić niż przy standardowym doładowaniu na kartę. W salonie obsługa fatalna. Pani chciała mi wcisnąć nowy telefon, nowy numer, bo za wszystko ma dodatkową kasę, ale ja mam dwa telefony i po co mi jeszcze trzeci. Kobieta była niemiła i mnie poganiała, bo nic finansowo nie zyskała na mojej wizycie. Najpierw wyłączyli mi telefon po zawarciu nowej umowy i po dacie migracji doładowałam telefon i nadal mam wyłączony. Bałagan jest u tego operatora. To już nie ten sam t-mobile, ale jakaś prowizorka nastawiona na łupienie klienta. Mają gdzieś lojalność klienta i liczy się tylko nowy klient, bo im się statystki poprawiają. Moje pytanie, kiedy włączycie mi mój doładowany telefon, bo teraz łamiecie umowę zawartą ze mną.
    ZaletyBrak ich
    WadyBałagan, pośpiech, brak informacji i czasy "króla ćwieczka"
  • ~bagier / 2020-05-06 01:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam co dziennie od 2 miesięcy po od 200-1000 pingu w grach nie da się w nic pograć i jeszcze wam płace za tak słaby internet. Naprawcie coś bo przez wasz internet tracę ELO w grach.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie stabilny internet co dziennie po 200-1000 pingu w grach
  • ~Bako / 2023-02-11 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    W ogóle nie działa, zwyczajnego filmu na youtube sie nie da obejrzeć. Syf totalny. STFU
    Zaletybrak
    Wadyza użo pisania
  • ~bartezzx / 2020-08-26 13:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat. Internet niby bez limitu ale co z tego jak śmiga ostatnie dni tak że speedtest pokazuje 10-15 mbit/s Download, Upload 0.90 mbit/s ale ping 200ms lub więcej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Beniu / 2023-08-20 08:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Prawie wogule niedziałający a są dni że wogule niedziala nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasoegu
  • ~Były_użytkownik_sieci / 2023-07-19 16:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo niska jakość usług telekomunikacyjnych, zwłaszcza jeżeli chodzi o korzystanie z Internetu. Początkowo było wszystko w porządku, jednak po przedłużeniu umowy i (przymusowej) zmianie oferty z której korzystam, na rzekomo lepszy, mocniejszy i szybszy Internet (a także zdecydowanie droższy) jakość usług bardzo się pogorszyła - na tyle, że nie można było załadować żadnej strony internetowej innej niż przegladarka. Pomimo składanych kilku reklamacji nic się nie zmieniło, a rozpatrujący zgłoszenia zbywali mnie (oraz inne osoby reklamujące) poprzez stwierdzenie, że to wina przeciążenia sieci, że nadajnik jest naprawiany (od ponad roku) i generalnie wina nie leży po ich stronie. Podsumowując, jakość usług względem ceny jest niska, kolokwialnie "mówiąc" żałosna i żenująca. Pomoc ze strony konsultantów jest praktycznie żadna, bo winę zrzucają na użytkownika. Nie polecam tej sieci, zdecydowanie lepiej udać się do konkurencji (przynajmniej będzie taniej).
    ZaletyBrak
    Wady- Stałym klientom podwyższają koszty niby lepszych ofert, a w rzeczywistości jakość świadczonych usług z każdą nową zawartą umową jest gorsza.
    - Zamiast naprawić problem, zrzucają winę na klienta.
    - Brak rzeczywistej pomocy ze strony konsultantów / obsługi klienta.
    - Cena jest zdecydowanie zbyt wysoka względem jakości usług.
  • ~Damian / 2021-04-30 16:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat. Najgorsza w życiu sieć jaka miałem. 2 telefony + internet. Przy zakupie na mapie zasięgu pięknie. Zasięg bajka. Przez miesiąc było ok. Teraz porażka. Internet non stop przerywa, przy 2 tel podłączonych do wifi nie można normalnie netflixa oglądać.
    Rachunki ponad 150 zł co miesiąc a jakość zerowa. Pomoc obsługi ? Żadna. Oni nic nie mogą zrobić. Ograniczają się do resetu routera. Najgorsza sieć na świecie!!!!!
  • ~Damian / 2022-11-16 16:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam umowę od kwietnia tego roku na 2 lata,internet mobilny, problem w tym że bardzo często jest brak internetu a dokładnie, połączono(brak dostępu do internetu) ze 30 razy dzwoniłem do działu technicznego ale ciągle mówią to samo, że nadajniki i wszystko inne działa prawidłowo a problem jest ten sam, czyli brak internetu, licząc w miesiącu to jakieś 2 tyg nie mam internetu, pisałem do nich że chce rozwiązać umowę polubownie ale piszą że rozwiązanie umowy z mojej strony to będę ponosił koszty, czyli karę, przez wcześniejsze zerwanie umowy... Nie polecam, nigdy więcej T mobile
    ZaletyBrak
    WadyInternet mobilny i częsty brak internetu
  • ~Dariusz / 2021-08-19 08:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Absolutny dramat, zasięg sieci z etapu rozwoju sieci GSM lat 90, masakrycznie powolny internet.
    Zaletynie poznałem
    Wadyzasięg
    prędkość internetu
  • ~Dawid / 2021-12-29 18:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Dominika / 2019-12-12 19:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Przeszłam z karty na abonament. Pani......w salonie powiedziała, że w ciągu doby max będę mogła korzystać z nowej komórki, nie zmieniając numeru telefonu. Okazało się, że mój numer nie przeszedł po dobie na abonament i czekam już trzeci dzień kiedy to nastąpi. Chodzę z dwoma telefonami bo poinformowano mnie że do miesiąca będą rozpatrywać reklamację, którą złożył salon (zamiast sprostować swój błąd Pani, która mnie obsłużyła złożył reklamację).... spoko sieć..... i kompetentni pracownicy ...oby tak dalej .
  • ~DSA / 2023-09-05 15:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy internet jaki w życiu miałem serdecznie nie polecam tej firmy. Cena jak za światłowód a internet najgrszy!!!!
  • ~Ekli12 / 2024-08-15 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści naliczają opłaty a potem zwalają na klienta chodz nic nie było kupowane niby zostały ściągnięte blokady co miesiąc było o jakieś 20 zł wiencej a teraz aż 1000 zł.chodz karta nie była ta w ogóle używana tylko sam internet SMS i dzwonienie było zablokowane
    ZaletyŻadne
    WadyOszuści naciągają ludzi
  • ~Ela / 2023-05-18 12:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta dobra. Cena konkurencyjna. Umowa podpisana i zaangażowanie sieci się kończy... Nic tam nie działa poprawianie. Od sieci po obsługę klienta. Dramat.
    Zaletyoferta
    WadyWszystko. Kontakt z opiekunem klienta. Działanie serwisu. Dramat to obsługa klienta, oni nigdy po swojej stronie nie widza problemu.
  • ~Elvis / 2024-04-17 08:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet w miejscu zamieszkania na poziomie 6mb/s po za nim 300 i wyżej. Zgłoszenie usterki nic nie daje. Telefon do naprawy na gwarancji 99 zł wycena plus koszt wysyłki kosztorys naprawy przeszło 400 zł. Jedyny plus to mili konsultanci mający związane ręce.
  • ~Eoeo320 / 2022-03-10 01:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem internet na kartę i cały czas po 320pingu fajny internet totalnie nie polecam
  • ~Eugeniusz / 2020-03-19 08:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Najwiekszy nonsens jest właśnie w tej firmie. Skończył mi się limit danych w 3 dni z nieznanego mi powodu. T mobile zostawia mnie bez internetu do końca okresu rozliczeniowego bo nie ma możliwości dokupienia. NONENS. Nie polecam .
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują klienta,
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 996
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185