Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2581 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rick / 2023-07-06 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    T-Mobile nie ma własnej sieci stacjonarnej. Ponad 80% to usługa na światłowodach Orange (czyli dziadostwo). Reszta to Inea i inni lokalni dostawcy o różnej reputacji. T-Mobile w kwestii stacjonarnej to totalna podróbka. Kupujcie świadomie i czytajcie dokładnie wszelkie umowy bo potem zostanie tylko płacz i lament.
  • ~Robert / 2023-04-16 21:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeniosłem numer z Orange, zachęcony ofertą abonamentową z internetem nielimitowanym do 30 mb/s i teraz żałuję.
    Po dwóch miesiącach użytkowania najszybszą prędkość miałem okolo 3 mb/s.
    Porażka totalna. Nie polecam
    ZaletyNielimitowany internet
    WadyBardzo kiepski zasięg
  • ~sasquad / 2022-11-28 11:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet komórkowy w tym kraju. Omijać jak najdalej szerokim łukiem. Ping po 2000ms do krajowych serwerów, niestabilne łącza i to na nielimitowanym internecie. Kpina!!!!
    ZaletyCzasem internet działa w miarę poprawnie
    WadyCała reszta jeśli chodzi o net.
  • ~Sebastian / 2020-01-16 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalne dno,tam pracują same debile i oszuści nie polecam i tyle..
    ZaletyCzasem cos darmo
    WadyWszsytko w sumie zawsze jakis błąd raz na tydzien musi byc -..-
  • ~silwester 1 / 2018-04-13 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza sieć .Z daleka od takiej firmy ,która nie honoruje własnych dokumentów tworzonych przez własnych pracowników.Jak to dziś usłyszałem mam rację w 100% ale tofirmy nie interesuje i na uruchomienie nr.telefonu na kartę mam czekać następne 24h.Na pytanie kto pokryje moje straty usłyszałem to nas nie obchodzi.Także z daleka od Nich i w miarę ostrzegać znajomych.silwester1
  • ~Sławomir Rudnicki / 2023-12-02 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Instalację światłowodu zamówiłem na 02 grudnia '23 w godz. 11-14. Sieć potwierdziła termin smsem. W umówionym terminie nikt się nie pojawił ani nie skontaktował w jakikolwiek inny sposób. Po zmarnowaniu dnia na bezsensowne oczekiwanie, i wykonaniu tel. do T-Mobile ok godz. 15:20, dowiedziałem się że sieć arbitralnie i bez jakiejkolwiek konsultacji zmieniła termin wizyty montera na 04 grudnia '23 w godz. 14-17 kiedy człowiek jest w pracy bądź z roboty wraca!Po telefonie ustalono termin na 05 grudnia 17-20... Żenujące zachowanie ze strony dostawcy usług. Żal d. ściska.
  • ~Soprano / 2022-12-29 14:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Operatorka po rozmowie telefonicznej najwyraźniej stwierdziła że nie muszę korzystać z usług ma wystarczającą ilość klientów bo ona jest operatorem i ja nie muszę z nich z ich usług korzystać
  • ~SOULLY / 2023-04-08 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez dwa lata posiadałam internet mobilny dla firm. I była to fatalna pomyłka. Internet, za który co miesiąc płacone było ponad 80zł, max. prędkość 300MB/s. Prędkość nigdy nie przekroczyła 3mb/s. Używany był w 4 lokalizacjach, w różnych miejscach domu i nawet "po kablu" jego największą prędkość wynosiła niecały 1mb/s. Pobieranie aktualizacji ps3, która na początku wynosiła 20 minut, im więcej było pobrane tym bardziej pobieranie zwalniało i wydłużał się czas oczekiwania, zamiast się zmniejszać. W momencie, gdy pobrane było 50mb czas wynosił 22 minuty, gdy było pobrane już 90mb, czas wynosił 88 minut. Gdzie logika? Wasz internet to chała.
  • ~Stary dziad™ / 2023-10-28 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Górny Śląsk miejscowość Zabrze ,od około 4 miesiecy wyłączyli 3G i efekt jest taki ,że zwykle rozmowy telefoniczne zrzuca z LTE od razu na 2G i efekt jest taki że nieda się normalnie rozmawiać ,trzeba się drzec do słuchawki...mam 2 numer w sieci Virgin teraz to Play i rozmowy są.krystalicznie czyste w HDvoice lecącym na 3G ...w efekcie zrezygnuje z 2 nr w.t-mobile.
    ZaletyBrak
    WadyHuj..a jakość rozmów w 2G
  • ~Step / 2023-06-02 13:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedną gwiazdkę za kaucję))))))))))))))))))))))))....................!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,))))))))))))))))!
    ZaletyNok
    WadyDużo
  • ~Suty / 2023-09-07 23:37
    Ocena: 2.00 / 5
    MENTY RODZONE 20 DO 30 LAT TEMU: KAŻDY OBSZCZYMUR WIE, ŻE NIE KUPUJE SIĘ KOTA W WORKU. JAJCA BOLAŁY ŻEBY PRZED PODPISANIEM UMOWY KUPIĆ W ŻABCE STARTER ZA UWAGA 5 ZETA I TESTOWAĆ NET W MIEJSCU ZAMIESZKANIA??? HWWD CWELE BEZ MÓZGU. NIE JEST MI WAS ŻAL!!!
    ZaletyKto testuje ten nie obciąga
  • ~Sysia / 2022-05-18 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Same problemy z siecią T-Mobile nikomu nie polecam ,a konsultanci są totalnie bez żadnej wiedzy
    ZaletyBrak
  • ~T mobile ogar sie / 2023-11-03 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Telefony jeszcze okej ale internet to dno co chwilę trzeba resetować co i tak czasami g*wno daje zawiesza się a konsultant mówi żeby odłączyć i podłączyć za 10 minut X D (dalej nie działa)
  • ~ToJa / 2021-05-11 15:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś byłam w T-mobile, przeszłam do innej sieci na jakiś czas, i coś mnie podkusiło by wrócić. Masakra, zamiast mnie podpiąć do nowej umowy (na kartę) , system podpiął mnie do starego, wygaszonego mixa! Od 30 kwietnia nie potrafią tego naprawić! Nie mogę kupić żadnego pakietu, więc nie dzwonię nigdzie bo stawki za minutę rozmowy by mnie zjadły. I ciągle przedłużają termin naprawy numeru. Bałagan mają tam straszny.
    ZaletyZasięg
    WadyTragiczna obsługa klienta
  • ~Tom / 2022-02-07 09:09
    Ocena: 2.00 / 5
    od ponad roku jestem przypisany do zbiorowego zgłoszenia problemu, dzwoniąc na infolinię zostaje poinformowany ze w moim rejonie jest problem a po ponownym zgłoszeniu dostaje sms że wszystko działa i nie ma problemu,
    coś takiego jak internet domowy nie istnieje, to zwykłe pudełko z migającymi diodami

    ZaletyBRAK
    Wadytrzeba płacić za usługę której nie ma
  • ~Tom@sz / 2024-04-25 09:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam przed T-mobile. Szczególnie gdy trafi nam się jakaś awaria. Sam światłowód działa jak działa. Raz lepiej raz gorzej ale ogólnie akceptowalnie. Natomiast BOK to tragedia. Zatrudniają tam chybna ludzi z łapanki na ulicy, którzy to w zamian za pensję , codzienny kubek kawy i nieograniczone rozmowy z kolegą/koleżanką z biurka obok zgodzili się tam zatrudnić. Pierwsze żółte światło zapaliło się przy zmianie ichniego badziewnego routera na ONT - przyszedł technik wymienił i cześć i czapka. Sprawdzam internetu brak. Dzwonię na infolinie a oni - u nas jest ok! u pana internet działa czyli jest coś źle skonfigurowane. sprawdzam w logach routera i widzę ze po stronie operatora połączenia są zrzucane. dzwonię do BOK znów to sam. Według nich wszystko działa. Na nieszczęście technik bał się mojego psa i gdy przyszedł pod dom to do mnie zadzwonił. więc miałem jego nr. Dzwonię do niego i z nim już "naprawiałem" połączanie. Po 4 godz działa. Kolega technik źle ustawił parametry i mój ONT się nie autoryzował! Ale przecież u nich dział ponoć!
    Teraz , aneks do umowy plus zwiększenie szybkości. Przychodzi po kilku dniach sms już działa można korzystać. Sprawdzam nic się nie zmieniło. Dzwonię do BOK - a gdzie u nich jest OK ale sprawdzą . Przez 3 dni batalia - speed testy prośby groźby nic.. według działu technicznego jest OK i nie przyjmą zgłoszenia bez speedtest pro certyfikowanego który wymaga minimum 6 testów w ciągu 24 godz przeprowadzonych co 30 min. Co daje 3 godz siedzenia przy kompie i robienia testów! A dla kogoś kto pracuje i dojeżdża to zostaje zarwanie nocy aby szanowny BOK podjął się interwencji. I nic nie dają zrzuty ekrany z dwóch lat pokazujące wyraźnie że prędkość nie zmieniła się ani na jotę! Oni mają w papierach że jest OK i szybkość jest zwiększona czyli płać frajerze więcej za to samo co miałeś do teraz. Na szczęście aneks mogłem wypowiedzieć tak jak i umowę i nara T-Mobile!
    Przestrzegam przed tym operatorem.
    I nie sądzę aby mój przypadek był odosobniony tylko większości ludzi się nie chce lub nie mają czasu opisywać takich zdarzeń.
    A co najlepsze - jak sprzedają oferty to zaraz przychodzą sms z oceną obsługi - przez 3 dni zgłaszania problemu i kilkunastu telefonach do BOK sms oceniający jakość usługi nie przyszedł ani razu!!
    Zaletyjeżeli są to ich nie doświadczyłem
    Wadybrak wsparcia, wolny internet, liczy się tylko sprzedaż
  • ~Tomek / 2022-03-17 22:42
    Ocena: 2.00 / 5
    niedawno podpisałem umowę ze względu na spory pakiet Internetu i możliwość dokonywania połączeń międzynarodowcach w roamingu.
    NIe jestem zadowolony, ciągle pojawiają się nowe "koszty" a kosultanci mówią co raz to coś innego.
    Nie mama możliwości korzytania z WiFi calling, co jest naprawdę dużym krokiem wstecz. Ta oferta to anachronizm.
    Zaletyspory pakiet netu / danych, szybki net
    WadyNieprawdziwe dane dot oferty przy zawieraniu umowy, brak możliwości korzystania z WIFI do połączeń międzynarodowych, zmienne opinie podawane przez pracowników infolinii, brak możliwości archiwizacji rozmów z pracownikami infolinii. Bezsensownie drogie połączenia międzynarodowe w UE
  • ~Tomek / 2022-06-18 10:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgłupsza polityka, chciałem mieć internet lte od nich na, aboanement ale powiedzieli ze nie mogę mieć bo nie będzie działać, sąsiad obok ma i działa, inny też ma i działa, co za głupota. Konkurencja traktuje klienta zupełnie inaczej
  • ~Tomek / 2022-08-28 18:10
    Ocena: 2.00 / 5
    ****** nas okłamują. Jeśli chodzi o sieć 5G w okolicach Wołomina do Tłuszcza to NIE ISTNIEJE. Nie jest słaba lub dziurawa poprostu jej nie ma a na mapie zasięgu oczywiście pełny zasięg 5G. Mapę zasięgu w dupe mogą sobie wsadzić bo to oszustwo.
  • ~Trmati44 / 2019-08-05 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Jest słabo bo niby video bez limitu danych i doładowałem uaknywniłem i oglądam filmy i potem patrze i ne mam neta a nic inego nie robiłem nie polecam tanich doładiwań wugule nie polecam t mobile to są cwele kturzy oszukują i tylko liczą na swoje zyski
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186