Internet słaby, ceny w miarę niskie... ROZWIĄZANIE UMOWY? DRAMAT WYSYŁAJĄC LISTY, MAILE I DZWONIĄC udało mi się po pół roku rozwiązać umowę bo za każdym razem wyszukiwali się błędów i przedłużali umowę o kolejne miesiące... Wyprowadziłam się, nie korzystalam z usług a przez 7 mięsiecy musiałam bulić za nic. Dzięki T- mobile
ZaletySzkoda gadać
WadySzkoda gadać
~Foster J / 2023-07-27 13:23
Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem co się dzieje z tym operatorem ale widać coraz większe dziadostwo
Zaletybrak
Wadyobsługa, jakość Internetu, jakość urządzeń
~fucktmobile / 2022-04-25 17:46
Ocena: 2.00 / 5
internet nie działa. Nic sie na tym scierwie nie da zrobic.
Zaletybrak.
Wady800 pingu, brak internetu średnio co 10 minut
~G..... / 2023-04-01 18:14
Ocena: 2.00 / 5
Zmieniłam operatora na T-Mobile informujące przedstawiciela, że mam podpisaną umowę na telewizję internetową z Cyfrowego Polsatem. Przedstawiciel zapewniał mnie, że wszystko będzie działać. Jednak po podłączeniu okazało się, że nie działa bo nie mają podpisanej umowy, a przy podłączeniu podsunęli umowę z rezygnacją z praw konsumenta do rezygnacji w ciągu 14 dni. Więc muszę płacić dwa abonamenty zostając bez telewizji, którą chciałam mieć.
~Gm / 2023-12-27 16:02
Ocena: 2.00 / 5
Miałem internet światłowodowy z sieci T-Mobile. Przez pół roku informowałem ich o słabej prędkości internetu pomimo tego, że opłacałem tę najdroższą opcję. Od kilku miesięcy piszę do nich w sprawie wypowiedzenia/rozwiązania umowy, a z sieci T-Mobile nie ma odzewu, tylko przysyłają kolejne faktury. Ich działania są nie tylko niezgodne z umową, ale i niezgodne z prawem. Tylko do sądu z nimi.
ZaletyBrak
WadyOszukują klientów, nie przyjmują reklamacji, nie honorują wypowiedzeń składanych przez email.
~gnyl / 2020-11-02 15:31
Ocena: 2.00 / 5
Zgroza! Ciągle coś muszę wyjaśniać, reklamować.
ZaletyOwszem, łączność jest, chociaż nie wszędzie.
WadyBardzo pokrętna obsługa, wciskają usługi, dopisują nieistniejące telefony, rozmowa tylko z konsultantem - nie można porozmawiać z dyrekcją.
~Gosia / 2023-08-22 09:19
Ocena: 2.00 / 5
Internet mobilny, to jakiś żart. Strata pieniędzy, bo na telefonie działa lepiej niż z rutera. Prędkość na speed teście niby 40-50 mb/s, a strony się nie ładują i to jest rzekomy "internet bez limitów". Regularnie zanika zasięg 4G, gdzie według mapy zasięgu powinien być bez problemu. Przeszłam z play, bo też w pewnym momencie spadł zasięg, ale inna sieć to nic lepszego.
Dodatkowo przy przepisywaniu umowy: konsultant wiedział, że miałam w play na kartę, mimo to przepisał na abonament oznaczając, że przejście jest z abonamentu, co skutkowało odmową przepisania umowy. Przy okazji nie poinformował o konieczności wykonania cesji (wcześniejsza umowa była na inną osobę, o czym wiedział!). W wyniku tego naliczona została dodatkowa opłatę za wydaną kartę t-mobile. Cały proces trwał miesiąc przez błąd pracownika. Nigdy więcej zawierania umowy w salonie, tylko online, aby odstąpić przy takich problemach...
Zaletynie znalazłam żadnych
Wadytylko nerwy
~grosman / 2018-12-10 20:46
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem starter + 50zł doładowanie t mobile na kartę "bez limitów" (grudzień 2018. Zdawałem sobie wcześniej sprawę co znaczy bez limitów,owszem widziałem całą masę negatywnych opinii na temat t- mobile. Pomyślałem sobie spróbuję, "Video Bez Limitu Dany" okey ! oferta 5 zł na pięć dni. Testowałem dwa dni co się okazało miałem tam 1GB na internet.wystartowałem tak, Youtube- wchodziłem na adres serwisu czy też serwer, pilnowałem aktualizacji i możliwych wycieków GB, i lipa!!! żarło neta, oglądałem youtuba gdzie poszło około 1GB sprawdzam przez mój mobile apk patrzę 1 Mbajt zużyło dwa trzy razy odświeżałem okey dobra, wyłączyłem sieć- dual sim w smartfonie. Na drugi dzień sprawdzam zostało mi 13 Mb(i nie płacz proszę " tylko doładuj frajerze") z 1GB. TAKIE JEST VIDEO "BEZ LIMITÓW T MOBILE" !! przez noc i przy wyłączonej sieci wyparował mi 1GB, JEŚLI MYŚLICIE że będziecie korzystać z serwisów takich jak youtube (kilkanaście zresztą) bez limitu danych to zapomnijcie, na pewno nie z tą złodziejską firmą odradzam wszystkim, wykorzystam środki i karta wyląduje w kiblu,
z poważaniem
Zaletyoferta dobra tylko na papierze
~Guest / 2023-12-04 17:58
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza z możliwych sieci, internet mam światłowodowy a mimo to wi-fi nie jest w stanie wczytać zwykłej strony, zawiesza się co chwilę.
~H / 2022-04-26 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Brak internetu, obsługa mówi że nawet rachunku nie zmniejszą jak płace za 60mb/s a filmik na yt ledwo co sie ładuje na najmnieszej jakości
~Iga / 2022-03-19 20:43
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Nie radzę mieć nic wspólnego z T-Mobile w szczególności z oferta "Internet Domowy".
Abonent wskazuje Adres Świadczenia Usługi. Dla tego adresu automatycznie zostaje wyznaczony obszar o promieniu 500 m, zwany Strefą domową. W Strefie domowej Abonent korzysta z usługi mobilnego Internetu. Właśnie wszystkie problemy zaczyna się kiedy masz dobry nadajnik w odległości 1 km, a gorszy w odległości 500 metrów. Router po restarcie albo po wyłączeniu łącze się z tym lepszym nadajnikiem(w odległości 1 km) a nadawcza Internetu (T-Mobile) uważa ze klient zmienił adres zamieszkania i ogranicza prędkość do 0,48 Mb. To jest jakiś idiotyzm!!!
W takim przypadku musisz kontaktować ze wsparciem technicznym (a to jest wielki problem) jeśli to się stało weekend nikt tobie nie pomoże. Jeśli ten problem staje się u weekend trzeba czekać do poniedziałku. To jakaś masakra. Nie Polecam tej firmy wyłącznie przez bardzo niski poziom wsparcia technicznego oraz prawidłowych ustawień konfiguracyjnych i tego bardzo krótkiego "obszaru o promieniu 500 m"
Zaletycena
Wadyjakość usług oraz wsparcie techniczne
~Igor / 2021-05-22 15:42
Ocena: 2.00 / 5
Mega lipa z zasięgiem. Wszyscy gadają a ja nawet SMS-a nie wyśle. W ustawieniach sieci jest blokada tylko na T-Mobile!!! Obsługa w biurze nie do końca mnie poinformowała co oznacza powiązanie abonamentów w pakiet firmowy "Magenta" - zdecydowanie nie polecam. Trudno się z nimi rozstać. Teraz mam za kare telefon i jakiś śmieszny pakiet limitowanego internetu za 49,51. Telefon za rysę na jednym narożniku stracił gwarancję :( Już w salonie pani jak ekspert oglądała telefon na wszystkie strony i czułem że będą kłopoty. Telefon Motorola X4 problemy z mikrofonem. Raz usunięte ale telefon stał się nieszczelny ! Po dwóch miesiącach pojawiła sie para pod szkłem obiektywu i powtórka z mikrofonem -porażka. Czuję się jak frajer dymany przez szwabską sieć. Nigdy więcej! Zabieram wszystkie numery z tej sieci.
ZaletyPrzestałem widzieć zalety tego operatora.
~iw27925 / 2021-08-08 13:51
Ocena: 2.00 / 5
Internet w T mobile to tragedia. Wiecznie przeciążenia - informacja z działu technicznego t mobile. Bardzo częsty brak internetu wg p. Aldony z działu reklamacji jest zgodny z umową - czyli płać i płacz. Odradzam z całą stanowczością.
WadyDługotrwałe przeciążenia powodujące brak internetu.
~Ja / 2021-01-13 10:35
Ocena: 2.00 / 5
Od samego początku ( z umową i siecią) ciągłe nieprawidłowości i utrudnienia. Ostatni raz jesteśmy w tej sieci. Każdemu będę odradzał.
~Ja71 / 2020-03-02 21:16
Ocena: 2.00 / 5
Ostatnio jak chciałem zmienić sieć,chciałem najpierw sprawdzić zasięg T-mobile czy rzeczywiście jest tak dobry jak go reklamują. Kupując karte startową T-mobile i rejstrując ją włozylem ją do telefonu i jak zobaczyłem jaki zasieg ma T-mobile to myślałem że się roześmieję do łez.Zasięg u nich na LTE to jest taki jakby co 30km mieli nadajnik LTE i wiekszośc chodzi na 3G. Do tego jeszcze nigdy nie spotkałem czegoś takiego żeby chodząc z telefonem po ponad 50tys miescie(Wejherowo)co chwilę mieć dziury w zasięgu. Jadnak prawdą jest to że T-mobile jest liderem ale w najlepiej zbajerowanych reklamach o najlepszym zasięgu w Polsce. Już Play miał dużo silniejszy zasieg i nie było ani razu momentu żeby zasięg zgubił.
ta firma to porażka nic nie dizała internet do 30mb/s a nawet 1 nie ma jest 21 wiek a oni nie maja stałego internetu.
przysedł spec nic nie zrobił pieniądze wziął nie polecam
Jak nie umiecie dostarczyć internetu to tego nie róbcie
Zaletybrak
Wadyzałożenie firmy
~Jimmy / 2020-03-28 10:48
Ocena: 2.00 / 5
Tą firmą powinien się zająć UOKiK, po spłacie aparatu (20rat po100) masz dalej płacić abonament 150, to w/g nich ma sens. Oczywiście nikt nie uprzedza że po spłacie sprzętu rachunek się nie zmieni, w umowie też tego nie piszą. Dwa razy zastanówcie się jak podpiszecie umowę.
ZaletyZasięg
WadyObsługa klienta
~Joanna / 2024-12-06 10:09
Ocena: 2.00 / 5
Dramat!!! Jak chcą wcisnąć usługę - pełna kultura. Jak nie wywiązują się z umowy - nie ich wina. Jak wprowadzają klienta w błąd- nie ich wina. Dramat !!! Nie polecam.
~Jokeradi / 2022-09-19 18:19
Ocena: 2.00 / 5
Słaba pomoc telefoniczna. Internet działa po godzinie 17:00
ZaletyJak działa to jest w miare dobrym internetem
WadyBrak internetu slaba pomoc
~Jolka / 2019-11-06 15:16
Ocena: 2.00 / 5
Reklamacja rozpoczęła się w pierwszej połowie września. W pierwszej połowie października uznanie reklamacji i decyzja o wymianie aparatu. Dziś 6 listopada - minęło 27 dni od decyzji, a wymiana nadal nie doszła do skutku. Przedstawiciel sieci twierdzi, że nie ma terminu do którego ma być dokończony proces reklamacyjny. Ktoś powiedział, że to NONSENS?
Dobiega końca mój długoletni związek z siecią T-Mobile (wcześniej była to ERA). Mam u nich trzy numery telefonów i jeden Internet na tablecie. Przez te wszystkie lata trzy razy byłam zmuszona reklamować aparat (na różnych numerach). Za pierwszym razem (w latach dziewięćdziesiątych) znikający obraz z wyświetlacza nie był usterką (usterki nie stwierdzono) więc kupiłam na rynku nowy telefon by dotrwać do następnej umowy. Za drugim razem wyświetlacz miał wadę fabryczną więc producent wymieniał usterkę kompleksowo. Tym razem nieoczekiwane wyłączanie się telefonu przy naładowanej baterii i problem z ponownym uruchomieniem nie jest usterką (usterki nie stwierdzono). Wymiana aparatu na podstawie jakiegoś błędu proceduralnego, którego dopatrzył się sam operator sieci gdy reklamowałam reklamację. Niby nie ma znaczenia z jakiego powodu być może (w bliżej nieokreślonej przyszłości) będę miała sprawny telefon, jednak taki proces reklamacji zakłada, że to ja próbuje coś wyłudzić, a nie serwis czegoś nie dopatrzył. Ma to znaczenie dla mojego komfortu.
Istotna informacja o której wcześniej nie wiedziałam: mojego iPhone nie naprawiał autoryzowany serwis Apple, tylko serwis z którym ma umowę T-Mobile.
ZaletyObsługa klienta mocno uprzejma. Każdy ruch zakończony ankietą badającą stopień zadowolenia klienta.
WadyUprzejmość obsługi nic nie wnosi, a badania satysfakcji z obsługi nie przynoszą wymiernego efektu.