Sieć t-mobile jest siecią która nie posiada wrecz ofert na przedłużenie umowy, są one gorsze niż dla nowego klienta, zasięg średni, co do rozliczeń za abonament to maskra, ostro się ludzi robi w trąbę na zakupie u was rzekomo urządzeń bez procentu, gdzie rata zostaje spłacona, a abonament do końca zobowiązania nie jest pomniejszony o tą kwotę,nie potraficie również naliczać abonamentu, nigdy więcej waszych usług i odradzę każdemu kto mógłby nawet o was pomyśleć przedstawiając żelazne dowody na wasza nieuczciwość
ZaletyZasieg
WadySystem naliczania abonamentu, oferty dla wieloletnich abonentów
~Darek / 2023-07-23 17:15
Ocena: 2.00 / 5
Witam. Mam internet domowy na kartę w t-mobile wszystko było dobrze dopóki nie oddałem routera do serwisu który jest na gwarancji. Router kilka razy dziennie potrafił gubić sygnał lub WiFi. Po oddaniu do serwisu ci nie stwierdzili żadnej usterki i chcieli oddać mi router bez naprawy bądź wymiany. Routera nie odebrałem i nie oddałem urządzenia zastępczego który z początku działał dobrze ale teraz zauważyłem że zrobił się znaczenie wolniejszy. Podejrzewam że internet został specjalnie zwolniony aby zmusić mnie abym odebrał mój router który nie został naprawiony bo od momentu w którym odomielem odbioru minęło już ok 2 miesiące a punkt t mobile w którym zostawiłem router milczy.
~Dario / 2022-12-09 14:32
Ocena: 2.00 / 5
Omijajcie T-mobile szerokim łukiem a najbardziej umowy o abonament!!! Kuszą dobrymi ofertami podpiszesz aneks do umowy i jesteś ugotowany!!! Nowe aneksy do umów wiążą się ze starą umową i nie podpisujesz umowy o kolejne 2 lata według aneksu tylko na 2 lata od skończenia 1 umowy!!!!! Nie podpisujcie aneksów ani umowy o abonament. Dziś oferty na kartę są lepsze niż najtańsze abonamenty i nie masz lojalki i tylko 25-30 zł!!! OMIJAJCIE T-MOBILE!!!!
WadyPodstępem aneksy zawierają nie na 2 lata na kolejna 2 od daty zakończenia 1 umowy!!!
~Dawid / 2020-05-11 15:31
Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejna jakość połączenie Internetu domowego.
Słaby Internet polecam netie lub Orange.
T-mobile beznadziejne.
~Dawid / 2023-08-01 00:08
Ocena: 2.00 / 5
Od 6 miesięcy walczę z prędkością w telefonie i dostaje odpowiedź:Dzień dobry Sprawdziliśmy zgłoszony przez Ciebie problem. Okoliczne nadajniki pracują prawidłowo, a lokalizacja objęta jest zasięgiem naszej sieci. Świadczona usługa działa zgodnie ze specyfikacją oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. Z uwagi na bardzo duże użycie danych, czyli intensywne korzystanie z Internetu nadajniki w okolicy mogą być obciążone i dlatego prędkość Internetu chwilowo może być obniżona, sytuacja ta ma miejsce kiedy zbyt wielu abonentów próbuje uzyskać dostęp do sieci. Obecne zużycie na wskazanym numerze to 77 GB co powoduje znaczne obciążenie sieci i przyczynia się no ograniczenia ruchu na usłudze. Pozdrawiam, Iza - Zespół ObsłTechnicznej. Internet nie limitowany do 30mb/s jest porażka ja mam nie więcej niż 10mb/s to jest kpina totalna i do tego wmawianie ze i do tego wmawianie ze urzylem tyle NO PRZECIEŻ PŁACĘ ZA NIELIMITOWANY INTERNET! NIE Polecam.
ZaletyBrak!
WadyPrędkość i smsy z działu technicznego na odczepne wszystko działa i u nas wszystko jest prawidłowo.
~Dickssla / 2022-09-18 22:07
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem opcje na kartę za 25 zł 15gb plus rozmowy i smsy bez limitu. We wtorek kupiłem i aktywowałem pakiet w czwartek miałem głuchy telefon ja mogłem do mnie "abonent jest poza zasięgiem czy podobne info" zgłosiłem w salonie po intrewencji Pana z t mobile przyszedłsms że serwis pracuje nad ustreka. Po godzinie telefon znów działał w obie strony w piątek od wczesnego popołudnia dejavou ja mogę do każdego dzwonić do mnie nikt ani nawet smsy nie dochodzą. Zgłosiłem na infolinii mają usunąc problem minęły cztery godziny i nic. Trzeciej szansy nie dostaną zapłaciłem za 15gb jak naprawią zużyję swoje 15gb netu na filmy i muszę i potne kartę nożyczkami i do kosza... PORAŻKA człowiek się tylko kompromituje czekając na telefon jak to miałeś przecież wyłączony aparat... Próbowałem się dodzwonić! T mob to jakiś joke
ZaletyZero
WadySieć to głuchy telefon co drugi dzień
~dorota / 2019-09-23 13:49
Ocena: 2.00 / 5
Arogancja w najwyższym wydaniu, po smierci abonenta nękają najbliższą rodzinę o zaległe rachunki! wysyłaja pisma na adres rodziny!
~Dudus / 2024-08-11 11:10
Ocena: 2.00 / 5
Nie zróbcie takiego błędu co ja przestrzegam chodzi o numer na kartę nie dość że czeka się długo na aktywację pakietów to jeszcze mi kazali czekać na rozwiązanie problemu technicznego prawie 5dni!!! płakać czy się śmiać? Nigdy więcej tej firmy!!!!!!
ZaletyHa ha jakie zalety?
WadyCałkowite!!!
~Emeryt / 2021-09-15 11:52
Ocena: 2.00 / 5
C.d.mojej opinii z dnia 09.09.21.Mam pomoc,młody bystry człowiek ma dziś złożyć pismo. Ma moje upoważnienie na (na piśmie).Konsultant który nas obsługiwał to odwrotność kobiety która oszukała mnie. Logiczny,konstruktywny.Moja ocena to 6.
ZaletyTen Pan konsultant.
WadyOszukiwanie i okradanie ludzi
~Emilia / 2021-01-25 19:46
Ocena: 2.00 / 5
Internet słaby, ceny w miarę niskie... ROZWIĄZANIE UMOWY? DRAMAT WYSYŁAJĄC LISTY, MAILE I DZWONIĄC udało mi się po pół roku rozwiązać umowę bo za każdym razem wyszukiwali się błędów i przedłużali umowę o kolejne miesiące... Wyprowadziłam się, nie korzystalam z usług a przez 7 mięsiecy musiałam bulić za nic. Dzięki T- mobile
ZaletySzkoda gadać
WadySzkoda gadać
~Foster J / 2023-07-27 13:23
Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem co się dzieje z tym operatorem ale widać coraz większe dziadostwo
Zaletybrak
Wadyobsługa, jakość Internetu, jakość urządzeń
~fucktmobile / 2022-04-25 17:46
Ocena: 2.00 / 5
internet nie działa. Nic sie na tym scierwie nie da zrobic.
Zaletybrak.
Wady800 pingu, brak internetu średnio co 10 minut
~G..... / 2023-04-01 18:14
Ocena: 2.00 / 5
Zmieniłam operatora na T-Mobile informujące przedstawiciela, że mam podpisaną umowę na telewizję internetową z Cyfrowego Polsatem. Przedstawiciel zapewniał mnie, że wszystko będzie działać. Jednak po podłączeniu okazało się, że nie działa bo nie mają podpisanej umowy, a przy podłączeniu podsunęli umowę z rezygnacją z praw konsumenta do rezygnacji w ciągu 14 dni. Więc muszę płacić dwa abonamenty zostając bez telewizji, którą chciałam mieć.
~Gm / 2023-12-27 16:02
Ocena: 2.00 / 5
Miałem internet światłowodowy z sieci T-Mobile. Przez pół roku informowałem ich o słabej prędkości internetu pomimo tego, że opłacałem tę najdroższą opcję. Od kilku miesięcy piszę do nich w sprawie wypowiedzenia/rozwiązania umowy, a z sieci T-Mobile nie ma odzewu, tylko przysyłają kolejne faktury. Ich działania są nie tylko niezgodne z umową, ale i niezgodne z prawem. Tylko do sądu z nimi.
ZaletyBrak
WadyOszukują klientów, nie przyjmują reklamacji, nie honorują wypowiedzeń składanych przez email.
~gnyl / 2020-11-02 15:31
Ocena: 2.00 / 5
Zgroza! Ciągle coś muszę wyjaśniać, reklamować.
ZaletyOwszem, łączność jest, chociaż nie wszędzie.
WadyBardzo pokrętna obsługa, wciskają usługi, dopisują nieistniejące telefony, rozmowa tylko z konsultantem - nie można porozmawiać z dyrekcją.
~Gosia / 2023-08-22 09:19
Ocena: 2.00 / 5
Internet mobilny, to jakiś żart. Strata pieniędzy, bo na telefonie działa lepiej niż z rutera. Prędkość na speed teście niby 40-50 mb/s, a strony się nie ładują i to jest rzekomy "internet bez limitów". Regularnie zanika zasięg 4G, gdzie według mapy zasięgu powinien być bez problemu. Przeszłam z play, bo też w pewnym momencie spadł zasięg, ale inna sieć to nic lepszego.
Dodatkowo przy przepisywaniu umowy: konsultant wiedział, że miałam w play na kartę, mimo to przepisał na abonament oznaczając, że przejście jest z abonamentu, co skutkowało odmową przepisania umowy. Przy okazji nie poinformował o konieczności wykonania cesji (wcześniejsza umowa była na inną osobę, o czym wiedział!). W wyniku tego naliczona została dodatkowa opłatę za wydaną kartę t-mobile. Cały proces trwał miesiąc przez błąd pracownika. Nigdy więcej zawierania umowy w salonie, tylko online, aby odstąpić przy takich problemach...
Zaletynie znalazłam żadnych
Wadytylko nerwy
~grosman / 2018-12-10 20:46
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem starter + 50zł doładowanie t mobile na kartę "bez limitów" (grudzień 2018. Zdawałem sobie wcześniej sprawę co znaczy bez limitów,owszem widziałem całą masę negatywnych opinii na temat t- mobile. Pomyślałem sobie spróbuję, "Video Bez Limitu Dany" okey ! oferta 5 zł na pięć dni. Testowałem dwa dni co się okazało miałem tam 1GB na internet.wystartowałem tak, Youtube- wchodziłem na adres serwisu czy też serwer, pilnowałem aktualizacji i możliwych wycieków GB, i lipa!!! żarło neta, oglądałem youtuba gdzie poszło około 1GB sprawdzam przez mój mobile apk patrzę 1 Mbajt zużyło dwa trzy razy odświeżałem okey dobra, wyłączyłem sieć- dual sim w smartfonie. Na drugi dzień sprawdzam zostało mi 13 Mb(i nie płacz proszę " tylko doładuj frajerze") z 1GB. TAKIE JEST VIDEO "BEZ LIMITÓW T MOBILE" !! przez noc i przy wyłączonej sieci wyparował mi 1GB, JEŚLI MYŚLICIE że będziecie korzystać z serwisów takich jak youtube (kilkanaście zresztą) bez limitu danych to zapomnijcie, na pewno nie z tą złodziejską firmą odradzam wszystkim, wykorzystam środki i karta wyląduje w kiblu,
z poważaniem
Zaletyoferta dobra tylko na papierze
~Guest / 2023-12-04 17:58
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza z możliwych sieci, internet mam światłowodowy a mimo to wi-fi nie jest w stanie wczytać zwykłej strony, zawiesza się co chwilę.
~H / 2022-04-26 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Brak internetu, obsługa mówi że nawet rachunku nie zmniejszą jak płace za 60mb/s a filmik na yt ledwo co sie ładuje na najmnieszej jakości
~Iga / 2022-03-19 20:43
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Nie radzę mieć nic wspólnego z T-Mobile w szczególności z oferta "Internet Domowy".
Abonent wskazuje Adres Świadczenia Usługi. Dla tego adresu automatycznie zostaje wyznaczony obszar o promieniu 500 m, zwany Strefą domową. W Strefie domowej Abonent korzysta z usługi mobilnego Internetu. Właśnie wszystkie problemy zaczyna się kiedy masz dobry nadajnik w odległości 1 km, a gorszy w odległości 500 metrów. Router po restarcie albo po wyłączeniu łącze się z tym lepszym nadajnikiem(w odległości 1 km) a nadawcza Internetu (T-Mobile) uważa ze klient zmienił adres zamieszkania i ogranicza prędkość do 0,48 Mb. To jest jakiś idiotyzm!!!
W takim przypadku musisz kontaktować ze wsparciem technicznym (a to jest wielki problem) jeśli to się stało weekend nikt tobie nie pomoże. Jeśli ten problem staje się u weekend trzeba czekać do poniedziałku. To jakaś masakra. Nie Polecam tej firmy wyłącznie przez bardzo niski poziom wsparcia technicznego oraz prawidłowych ustawień konfiguracyjnych i tego bardzo krótkiego "obszaru o promieniu 500 m"