Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2605 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wolf / 2019-11-19 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. "Mam" LTE od T-Mobile i gdybym powiedział, że jestem niezadowolony, to byłoby to niedopowiedzenie. Przez pierwsze 4 miesiące wszystko działało jak należy i nawet polecałem ofertę znajomym. Po tym czasie prędkość połączenia spadła o połowę, na co otrzymałem wyjaśnienie, że to w związku z dużą liczbą nowych klientów. Po kolejnych 3 miesiącach jakość połączenia pogorszyła się do takiego stopnia, że dział techniczny T-Mobile polecił mi przerzucenie się na 3G. Na szczęście umowę mam do połowy przyszłego miesiąca.
  • ~WSZYSCY/KONSUMENCI / 2023-06-30 02:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Radzę do reklamy dopisać Roberta Lewandowskiego z żonką, chyba tylko oni potrafią lepiej kłamać.
    DNO I WODOROSRTY, chociaż rosną nisko, to korzystam z sieci Play od lat i nigdy nie było takiej lipy. Każda osoba która tworzy tą firmę nie nadaje się nawet na Majtka na kutrze rybackim
    Jakosc: -100 !!
    Zaletyduzo niedzialajacego internetu
    Wadygowno dziala
  • ~Zawiedziony klient / 2021-12-23 12:13
    Ocena: 2.33 / 5
    ...brak mi słów na T-Mobile . Oszukali mnie na wadliwy sprzęt . Brak mi słów.
  • ~zbigniew / 2018-04-04 06:27
    Ocena: 2.33 / 5
    oferty tylko na papierze reklamowym. a jak się podpisze umowę to już niema nic.słaby internet, w punktach t-mobile okłamują ,żeby naciągać klienta na jak najwyższe koszta, a w zamian dać mu jak najmniej. Podejście do klienta to my mamy rację a nie klient
    Zaletybrak
    Wadynic dla stałych klientów tylko płać
  • ~Zbigniew Morchel / 2021-06-09 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukano mnie drugi raz co innego obiecują a później rozczarowanie.Obiecali 10 giga internetu w roamingu i 3 dni po przedłużeniu umowy zabrali cały pakiet i zaczęli nalicza dodatkowe opłaty.
  • ~Władek_T / 2019-07-14 14:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Niecały miesiąc temu żona w związku z kłopotami z połączeniami telefonicznymi zgłosiła się do punktu T-Mobile. Ku mojemu zaskoczeniu powróciła z podpisanymi dla siebie i dla mnie nowymi umowami typu Frii Mix w zastępstwie poprzednich, których okres ważności dobiegał końca. Dopiero w domu wspólnie stwierdziliśmy, że są one w porównaniu z poprzednimi bardzo niekorzystne. Za 25 miesięcznych doładowań po 25 PLN mamy obecnie nielimitowane rozmowy tylko do sieci T-Mobile i Heyah, do pozostałych sieci jedynie 200 min. rozmów i tylko 2 GB Internetu. Poprzednio przy tych samych kwotach doładowań nie było żadnych ograniczeń czasu rozmów dla wszystkich sieci i mieliśmy 10 GB Internetu.
    Zauważyliśmy ponadto, że na stronie internetowej T-Mobile analogiczna oferta Frii Mix wymaga tylko 18-tu miesięcznych doładowań po 20 PLN. W tej kwestii skontaktowałem się telefonicznie z konsultantem T-Mobile. Otrzymałem odpowiedź, że wzmiankowana oferta jest już nieaktualna! Co ciekawe, oferta ta nazajutrz zniknęła ze strony T-Mobile a później pojawiła się ponownie. Naszym zdaniem zawarte umowy to zwykłe oszustwo ze strony pracownika T-Mobile w stosunku do stałych klientów, tolerowane lub nawet popierane przez jego przełożonych. W opisanej sprawie złożyliśmy reklamację do T-Mobile i czekamy na jej rezultat.
    ZaletyNiezły standard połączeń telefonicznych i internetowych
    WadyWyłudzanie zawierania niekorzystnych umów od klientów
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Adii / 2024-04-17 21:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam wykręcają się przed końcem ubezpieczenia żeby naprawić telefon
    WadyNie miła obsluga
  • ~Adik / 2023-12-06 11:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez pierwsze 3 miesiące wszystko działało bez zarzutów ale ostatnio internet stacjonarny w T-mobile to jakaś tragedia. Wiecznie są problemy z pingiem który potrafi skakać do 1000 a przez ostatnie dni były nawet problemy z odtwarzaniem filmów w internecie. Jeżeli tak dalej będzie to po prostu zerwę z nimi umowę i poszukam innego dostawcy...
  • ~Agata / 2021-03-02 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Podpisalam trzy lata temu umowe z tmobile - abonament 39.99 + rata za telefon 60zl w sumie 99.99zl.
    Splacilam raty za telefon w styczniu tego roku. Powinnam placic teraz czysty abonament 39.99zl, jednak naliczane koszty sa 99.99zl.

    Konsultant poinformowal mnie ze niewazne jak to bylo ujete na umowie.. koszt abonamentu jest staly i pozostaje 99.99zl.

    Przestrzegam przed podpisywaniem umow.

    Misiac temu inny konsultant poinformowal mnie, ze po splaceniu rat moj abonament to 39.99zl.

    Czuje sie oszukana!

    Zglaszam sprawe dalej.

  • ~AGkN / 2023-03-01 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Codzienny brak internetu i telewizji internetowej to norma. Codziennie zgłaszanie problemu na infolinię również. Zawsze ta sama odpowiedź - przeciążany maszt. Dlatego zatem podpisują umowy, wiedząc,że maszt w danej lokalizacji nie są rady obsłużyć odbiorników?
    ZaletyBrak
    WadyNie ma możliwości oglądania telewizji, korzystania z internetu. W ciągu doby telewizja działa płynnie ok 6 godzin, pozostałe się zawiesza.
  • ~alan / 2022-02-27 18:24
    Ocena: 2.00 / 5
    WASZ INTERNET DO DO DUPY I TYLE zxcf lkj.shdegrfhjsdgcfuyhjsdguikfdchsekd
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyW NIC NIE DA SIE GRAC BO PING TO 120 STAŁE
  • ~Ambroży / 2016-09-05 11:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem długo w firmie t-mobile, jednakże oferty bardzo podobne do innych sieci, a nawet ciut gorsze, jednakowoż jakość obsługi klienta, niestety bardzo niska. Jestem jeszcze w innej sieci komórkowej i w najbliższym czasie przenoszę wszystkie numery tam. Żegnaj T-mobile...
    Zaletyinfrastruktura telekomunikacyjna...
    Wadyjakość obsługi, słabe promocje dla stałych klientów,
    15 lat
    Telefon:na abonament i na kartę
  • ~Andrzej / 2023-05-28 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć schodzi na psy , kolejna rozmowa z konsultantem bezczelność nie zna granic prosząc o pomoc w wył . kodu pin na karcie sim uzyskałem odpowiedź że albo zapłacę 2 pln za min albo dział obsługi mi nie pomoże bo nie jest po to aby zbawić świat . Karta nie nadaje się do użycia z kodem pin do routera . Parę dni wcześniej konsultant mnie skrzyczał pomimo tego że siec mnie oszukała i wył jeden z nr nie poinformowała że na pozostałych które istniały wcześniej stracę dostęp do internetu w formie nieograniczonej. Tragedia i żenada nigdy więcej dziadostwa
    Zaletybrak
    WadyBezczelna momentami chamska obsługa na infolinii o której jak mniemam wie operator bo już po zakończonej rozmowie nie wysyła ankiet dot. obsługi
  • ~Anonim / 2024-05-25 18:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet wiecznie się zacina oraz często go nawet nie ma. Szkoda słów.
  • ~Antybolszewik / 2023-04-18 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeniosłem numer z Play do T- mobile. To była pomyłka. Nie zostałem poinformowany o naliczeniu kasy za przeniesienie dwóch numerów za 100 zł. To mi powinni dorzucić jakąś promocję, za to że dostali nowego klienta. Internet muli i tnie się. Sam często wyłącza się samoistnie. Zasięg też żadna rewelacja. Po umowie abonamentowej nie mam zamiaru więcej jej przedłużać. Czekam z niecierpliwością. Nie polecam i odradzam. Tak jak każdego dużego usługodawcę. To naciągacze kiepskiej jakości usług.
    ZaletyNic ich nie wyróżnia od innych sieci. Ten sam niski poziom świadczonych usług.
    WadyJak wyżej. Wielka sieć, wielki bubel.
  • ~Arkadiusz / 2020-09-09 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas podpisywania umowy na internewt mobily T-mobile żadał zbepieczenia w wysokości 400 pln. Po upływie okresu umowy nie chcą zwrócić, sprawa toczy się od miesiecy i zbywaja mnie idiotycznymi mailami. Odradzam, złodziejska firma.

    Złodzieje !!!
    Wadydział reklmacji to nieporozumienie.
  • ~ArturNM / 2024-04-29 17:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeszedłem z Play do T-mobile. Bez sensu. Nawet ćwok z biura nie poinformował, że przeniesienie numeru do tego drugiego kosztuje kilkadziesiąt złotych, mimo zapewnień, że nie ma kosztów. Zwykłe oszustwo. Zasięg to żadna rewelacja. Internet to już żenada. To już koniec z tymi operatorami.
    ZaletyŻadne
    WadyWyżej wymienione w komentarzu.
  • ~Bizon / 2023-03-08 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    T-Mobile idzie mocno na psy w kwestii mobilnego internetu. Orange i miejscami Plus są dużo lepsze. Zdecydowanie sieć przereklamowana.
    Zaletyskończyły się
    Wadyupadek internetu mobilnego. BOK zbywa tajemniczymi awariami bez terminów ich zakończenia. Sieciowa amatorszczyzna.
  • ~Bobek / 2021-11-30 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Osoba u której podpisywałem umowę informowała mnie iż internet będzie działać poprawnie bez większych zastrzeżeń. Nie trzeba było czekać długo aby pojawiły się pierwsze problemy reklamacje nic nie dają.
    Obsługa infolinii w 2 pierwszych telefonach miła 4 następne chamskie odzywki.
    Nie polecam informują mnie iż to nie ich wina tylko terenów w jakim mieszkam.
    Oraz zapraszają mnie do złożenie skargi w sądzie.
    ZaletyBrak
    WadyNiezgodnośc umów
  • ~Bogdan / 2023-10-30 00:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam.
    Piszę aby zmotywować tych wszystkich którzy myślą o wzięciu światłowodu w T-Mobile.
    Jestem użytkownikiem czegoś takiego i od samego początku rodzą się same problemy. Już na wstępie nie mogłem zapoznać się z umową gdyż do plików pdf dostarczano mi nieaktywne hasła do ich otwarcia. Potem był problem z podziałem pasm. Co z tego że router był dwupasmowy ( 2,4 i 5 GHz). Skoro żaden mój sprzęt nie rozpoznawał tej pierwszej częstotliwości. No po jakimś czasie poświęconym w biurze obsługi udało mi się ten problem ogarnąć. Ale to była chwila radości gdyż po pewnym czasie znów musiałem interweniować. Potem wynikł następny problem z zalogowaniem się do Portalu Moje WiFi T-Mobile. W umowie miałem odnotowany nr usługi i hasło nadane wstępnie przez operatora. Oczywiście jak zwykle coś musiało być do dupy. Nie mogło zabraknąć problemów w postaci hasła które było odrzucane przez system logowania. I znów dzwoń jak wariat... Wpierw miałem nadzieję że załatwię to szybko z pomocą czatu. Ale gdzie... Złudne nadzieje. Więc następnego dnia dzwonię do nich i przedstawiam swój problem. Mówię że chcę zalogować się pierwszy raz na tą stronę aby móc ustawić swój router według własnych potrzeb bo kanały na których pracują obie częstotliwości są przeciążone tak bardzo że na paśmie 2,4 GHz które już jest uwolnione i tak nie chce się logować część starszych urządzeń. Chciałem też zmienić hasło bo to obecne składa się z kilkunastu cyfr nie do zapamiętania. Nawiązuję rozmowę z panią, której przedstawiam problem tu opisany. Wyjaśniam że próbuję się zalogować z przeglądarki internetowej Google na laptopie i telefonie i że w obu przypadkach ciągle widzę dwie komendy: BŁĘDNE HASŁO oraz SESJA JUŻ WYGASŁA. Za każdym razem to się powtarza. Nadmienię że mam umowę na 2 lata ze światłowodem 600/100 i TV. Co do samego internetu też mogę mieć zastrzeżenia bo jego prędkość nie przekracza ⅔ jego nominalnej prędkości. Ale wracając do tematu: Pani mi mówi że ona nie jest władna nic z tym zrobić. Że muszę dzwonić sam na płatny nr telefonu do działu technicznego. Nawet ładnie mi to wysłała w mailu. Cytuję: Proszę skontaktować się z naszym działem technicznym pod numerem *7242, opłata to 2,46 PLN z VAT za minutę połączenia
    Lub pod numerem 708 477 242 koszt połączenia 2,58 PLN z VAT za minutę połączenia.
    No ku*wa! To ja w ramach umowy mam ponosić koszty za ich ewidentną winę?! Człowiek ma problem i należy się mu pomoc jak "psu buda" a oni jeszcze chcą wyłudzić pieniądze za kontakt z nimi i rozwiązanie problemu... To trzeba mieć tupet. "Chcesz żeby wszystko ci działało, to płać". Brak mi słów. Uwierzcie że po podpisaniu umowy z nimi ( T-Mobile ). Obudziłem się z ręką w nocniku. Dlatego osobiście nie polecam światłowodu od tego patooperatora dla którego jesteśmy tylko dojną i naiwną krową. Pomyślicie że mam jakąś obsesję. To poczytajcie więcej opinii o T-Mobile oraz porównajcie co oferują nam w Magencie. A co oferują np: swoim ( Niemcom ) czy też choćby Czechom. Zobaczycie jaka jest kolosalna różnica...
    ZaletyOferta ( ale tylko na papierze).
    WadyLekceważące podejście do klienta. Ignorancja.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.90, ilość opinii: 1070
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186