Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AGkN / 2023-03-01 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Codzienny brak internetu i telewizji internetowej to norma. Codziennie zgłaszanie problemu na infolinię również. Zawsze ta sama odpowiedź - przeciążany maszt. Dlatego zatem podpisują umowy, wiedząc,że maszt w danej lokalizacji nie są rady obsłużyć odbiorników?
    ZaletyBrak
    WadyNie ma możliwości oglądania telewizji, korzystania z internetu. W ciągu doby telewizja działa płynnie ok 6 godzin, pozostałe się zawiesza.
  • ~alan / 2022-02-27 18:24
    Ocena: 2.00 / 5
    WASZ INTERNET DO DO DUPY I TYLE zxcf lkj.shdegrfhjsdgcfuyhjsdguikfdchsekd
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyW NIC NIE DA SIE GRAC BO PING TO 120 STAŁE
  • ~Ambroży / 2016-09-05 11:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem długo w firmie t-mobile, jednakże oferty bardzo podobne do innych sieci, a nawet ciut gorsze, jednakowoż jakość obsługi klienta, niestety bardzo niska. Jestem jeszcze w innej sieci komórkowej i w najbliższym czasie przenoszę wszystkie numery tam. Żegnaj T-mobile...
    Zaletyinfrastruktura telekomunikacyjna...
    Wadyjakość obsługi, słabe promocje dla stałych klientów,
    15 lat
    Telefon:na abonament i na kartę
  • ~Andrzej / 2023-05-28 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć schodzi na psy , kolejna rozmowa z konsultantem bezczelność nie zna granic prosząc o pomoc w wył . kodu pin na karcie sim uzyskałem odpowiedź że albo zapłacę 2 pln za min albo dział obsługi mi nie pomoże bo nie jest po to aby zbawić świat . Karta nie nadaje się do użycia z kodem pin do routera . Parę dni wcześniej konsultant mnie skrzyczał pomimo tego że siec mnie oszukała i wył jeden z nr nie poinformowała że na pozostałych które istniały wcześniej stracę dostęp do internetu w formie nieograniczonej. Tragedia i żenada nigdy więcej dziadostwa
    Zaletybrak
    WadyBezczelna momentami chamska obsługa na infolinii o której jak mniemam wie operator bo już po zakończonej rozmowie nie wysyła ankiet dot. obsługi
  • ~Anonim / 2024-05-25 18:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet wiecznie się zacina oraz często go nawet nie ma. Szkoda słów.
  • ~Antybolszewik / 2023-04-18 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeniosłem numer z Play do T- mobile. To była pomyłka. Nie zostałem poinformowany o naliczeniu kasy za przeniesienie dwóch numerów za 100 zł. To mi powinni dorzucić jakąś promocję, za to że dostali nowego klienta. Internet muli i tnie się. Sam często wyłącza się samoistnie. Zasięg też żadna rewelacja. Po umowie abonamentowej nie mam zamiaru więcej jej przedłużać. Czekam z niecierpliwością. Nie polecam i odradzam. Tak jak każdego dużego usługodawcę. To naciągacze kiepskiej jakości usług.
    ZaletyNic ich nie wyróżnia od innych sieci. Ten sam niski poziom świadczonych usług.
    WadyJak wyżej. Wielka sieć, wielki bubel.
  • ~Arkadiusz / 2020-09-09 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas podpisywania umowy na internewt mobily T-mobile żadał zbepieczenia w wysokości 400 pln. Po upływie okresu umowy nie chcą zwrócić, sprawa toczy się od miesiecy i zbywaja mnie idiotycznymi mailami. Odradzam, złodziejska firma.

    Złodzieje !!!
    Wadydział reklmacji to nieporozumienie.
  • ~ArturNM / 2024-04-29 17:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeszedłem z Play do T-mobile. Bez sensu. Nawet ćwok z biura nie poinformował, że przeniesienie numeru do tego drugiego kosztuje kilkadziesiąt złotych, mimo zapewnień, że nie ma kosztów. Zwykłe oszustwo. Zasięg to żadna rewelacja. Internet to już żenada. To już koniec z tymi operatorami.
    ZaletyŻadne
    WadyWyżej wymienione w komentarzu.
  • ~Bizon / 2023-03-08 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    T-Mobile idzie mocno na psy w kwestii mobilnego internetu. Orange i miejscami Plus są dużo lepsze. Zdecydowanie sieć przereklamowana.
    Zaletyskończyły się
    Wadyupadek internetu mobilnego. BOK zbywa tajemniczymi awariami bez terminów ich zakończenia. Sieciowa amatorszczyzna.
  • ~Bobek / 2021-11-30 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Osoba u której podpisywałem umowę informowała mnie iż internet będzie działać poprawnie bez większych zastrzeżeń. Nie trzeba było czekać długo aby pojawiły się pierwsze problemy reklamacje nic nie dają.
    Obsługa infolinii w 2 pierwszych telefonach miła 4 następne chamskie odzywki.
    Nie polecam informują mnie iż to nie ich wina tylko terenów w jakim mieszkam.
    Oraz zapraszają mnie do złożenie skargi w sądzie.
    ZaletyBrak
    WadyNiezgodnośc umów
  • ~Bogdan / 2023-10-30 00:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam.
    Piszę aby zmotywować tych wszystkich którzy myślą o wzięciu światłowodu w T-Mobile.
    Jestem użytkownikiem czegoś takiego i od samego początku rodzą się same problemy. Już na wstępie nie mogłem zapoznać się z umową gdyż do plików pdf dostarczano mi nieaktywne hasła do ich otwarcia. Potem był problem z podziałem pasm. Co z tego że router był dwupasmowy ( 2,4 i 5 GHz). Skoro żaden mój sprzęt nie rozpoznawał tej pierwszej częstotliwości. No po jakimś czasie poświęconym w biurze obsługi udało mi się ten problem ogarnąć. Ale to była chwila radości gdyż po pewnym czasie znów musiałem interweniować. Potem wynikł następny problem z zalogowaniem się do Portalu Moje WiFi T-Mobile. W umowie miałem odnotowany nr usługi i hasło nadane wstępnie przez operatora. Oczywiście jak zwykle coś musiało być do dupy. Nie mogło zabraknąć problemów w postaci hasła które było odrzucane przez system logowania. I znów dzwoń jak wariat... Wpierw miałem nadzieję że załatwię to szybko z pomocą czatu. Ale gdzie... Złudne nadzieje. Więc następnego dnia dzwonię do nich i przedstawiam swój problem. Mówię że chcę zalogować się pierwszy raz na tą stronę aby móc ustawić swój router według własnych potrzeb bo kanały na których pracują obie częstotliwości są przeciążone tak bardzo że na paśmie 2,4 GHz które już jest uwolnione i tak nie chce się logować część starszych urządzeń. Chciałem też zmienić hasło bo to obecne składa się z kilkunastu cyfr nie do zapamiętania. Nawiązuję rozmowę z panią, której przedstawiam problem tu opisany. Wyjaśniam że próbuję się zalogować z przeglądarki internetowej Google na laptopie i telefonie i że w obu przypadkach ciągle widzę dwie komendy: BŁĘDNE HASŁO oraz SESJA JUŻ WYGASŁA. Za każdym razem to się powtarza. Nadmienię że mam umowę na 2 lata ze światłowodem 600/100 i TV. Co do samego internetu też mogę mieć zastrzeżenia bo jego prędkość nie przekracza ⅔ jego nominalnej prędkości. Ale wracając do tematu: Pani mi mówi że ona nie jest władna nic z tym zrobić. Że muszę dzwonić sam na płatny nr telefonu do działu technicznego. Nawet ładnie mi to wysłała w mailu. Cytuję: Proszę skontaktować się z naszym działem technicznym pod numerem *7242, opłata to 2,46 PLN z VAT za minutę połączenia
    Lub pod numerem 708 477 242 koszt połączenia 2,58 PLN z VAT za minutę połączenia.
    No ku*wa! To ja w ramach umowy mam ponosić koszty za ich ewidentną winę?! Człowiek ma problem i należy się mu pomoc jak "psu buda" a oni jeszcze chcą wyłudzić pieniądze za kontakt z nimi i rozwiązanie problemu... To trzeba mieć tupet. "Chcesz żeby wszystko ci działało, to płać". Brak mi słów. Uwierzcie że po podpisaniu umowy z nimi ( T-Mobile ). Obudziłem się z ręką w nocniku. Dlatego osobiście nie polecam światłowodu od tego patooperatora dla którego jesteśmy tylko dojną i naiwną krową. Pomyślicie że mam jakąś obsesję. To poczytajcie więcej opinii o T-Mobile oraz porównajcie co oferują nam w Magencie. A co oferują np: swoim ( Niemcom ) czy też choćby Czechom. Zobaczycie jaka jest kolosalna różnica...
    ZaletyOferta ( ale tylko na papierze).
    WadyLekceważące podejście do klienta. Ignorancja.
  • ~Bolo / 2021-11-07 07:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć t-mobile jest siecią która nie posiada wrecz ofert na przedłużenie umowy, są one gorsze niż dla nowego klienta, zasięg średni, co do rozliczeń za abonament to maskra, ostro się ludzi robi w trąbę na zakupie u was rzekomo urządzeń bez procentu, gdzie rata zostaje spłacona, a abonament do końca zobowiązania nie jest pomniejszony o tą kwotę,nie potraficie również naliczać abonamentu, nigdy więcej waszych usług i odradzę każdemu kto mógłby nawet o was pomyśleć przedstawiając żelazne dowody na wasza nieuczciwość
    ZaletyZasieg
    WadySystem naliczania abonamentu, oferty dla wieloletnich abonentów
  • ~Darek / 2023-07-23 17:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Mam internet domowy na kartę w t-mobile wszystko było dobrze dopóki nie oddałem routera do serwisu który jest na gwarancji. Router kilka razy dziennie potrafił gubić sygnał lub WiFi. Po oddaniu do serwisu ci nie stwierdzili żadnej usterki i chcieli oddać mi router bez naprawy bądź wymiany. Routera nie odebrałem i nie oddałem urządzenia zastępczego który z początku działał dobrze ale teraz zauważyłem że zrobił się znaczenie wolniejszy. Podejrzewam że internet został specjalnie zwolniony aby zmusić mnie abym odebrał mój router który nie został naprawiony bo od momentu w którym odomielem odbioru minęło już ok 2 miesiące a punkt t mobile w którym zostawiłem router milczy.
  • ~Dario / 2022-12-09 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Omijajcie T-mobile szerokim łukiem a najbardziej umowy o abonament!!! Kuszą dobrymi ofertami podpiszesz aneks do umowy i jesteś ugotowany!!! Nowe aneksy do umów wiążą się ze starą umową i nie podpisujesz umowy o kolejne 2 lata według aneksu tylko na 2 lata od skończenia 1 umowy!!!!! Nie podpisujcie aneksów ani umowy o abonament. Dziś oferty na kartę są lepsze niż najtańsze abonamenty i nie masz lojalki i tylko 25-30 zł!!! OMIJAJCIE T-MOBILE!!!!
    WadyPodstępem aneksy zawierają nie na 2 lata na kolejna 2 od daty zakończenia 1 umowy!!!
  • ~Dawid / 2020-05-11 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna jakość połączenie Internetu domowego.
    Słaby Internet polecam netie lub Orange.
    T-mobile beznadziejne.
  • ~Dawid / 2023-08-01 00:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 6 miesięcy walczę z prędkością w telefonie i dostaje odpowiedź:Dzień dobry Sprawdziliśmy zgłoszony przez Ciebie problem. Okoliczne nadajniki pracują prawidłowo, a lokalizacja objęta jest zasięgiem naszej sieci. Świadczona usługa działa zgodnie ze specyfikacją oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. Z uwagi na bardzo duże użycie danych, czyli intensywne korzystanie z Internetu nadajniki w okolicy mogą być obciążone i dlatego prędkość Internetu chwilowo może być obniżona, sytuacja ta ma miejsce kiedy zbyt wielu abonentów próbuje uzyskać dostęp do sieci. Obecne zużycie na wskazanym numerze to 77 GB co powoduje znaczne obciążenie sieci i przyczynia się no ograniczenia ruchu na usłudze. Pozdrawiam, Iza - Zespół ObsłTechnicznej. Internet nie limitowany do 30mb/s jest porażka ja mam nie więcej niż 10mb/s to jest kpina totalna i do tego wmawianie ze i do tego wmawianie ze urzylem tyle NO PRZECIEŻ PŁACĘ ZA NIELIMITOWANY INTERNET! NIE Polecam.
    ZaletyBrak!
    WadyPrędkość i smsy z działu technicznego na odczepne wszystko działa i u nas wszystko jest prawidłowo.
  • ~Dickssla / 2022-09-18 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem opcje na kartę za 25 zł 15gb plus rozmowy i smsy bez limitu. We wtorek kupiłem i aktywowałem pakiet w czwartek miałem głuchy telefon ja mogłem do mnie "abonent jest poza zasięgiem czy podobne info" zgłosiłem w salonie po intrewencji Pana z t mobile przyszedłsms że serwis pracuje nad ustreka. Po godzinie telefon znów działał w obie strony w piątek od wczesnego popołudnia dejavou ja mogę do każdego dzwonić do mnie nikt ani nawet smsy nie dochodzą. Zgłosiłem na infolinii mają usunąc problem minęły cztery godziny i nic. Trzeciej szansy nie dostaną zapłaciłem za 15gb jak naprawią zużyję swoje 15gb netu na filmy i muszę i potne kartę nożyczkami i do kosza... PORAŻKA człowiek się tylko kompromituje czekając na telefon jak to miałeś przecież wyłączony aparat... Próbowałem się dodzwonić! T mob to jakiś joke
    ZaletyZero
    WadySieć to głuchy telefon co drugi dzień
  • ~dorota / 2019-09-23 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Arogancja w najwyższym wydaniu, po smierci abonenta nękają najbliższą rodzinę o zaległe rachunki! wysyłaja pisma na adres rodziny!
  • ~Dudus / 2024-08-11 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie zróbcie takiego błędu co ja przestrzegam chodzi o numer na kartę nie dość że czeka się długo na aktywację pakietów to jeszcze mi kazali czekać na rozwiązanie problemu technicznego prawie 5dni!!! płakać czy się śmiać? Nigdy więcej tej firmy!!!!!!
    ZaletyHa ha jakie zalety?
    WadyCałkowite!!!
  • ~Emeryt / 2021-09-15 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    C.d.mojej opinii z dnia 09.09.21.Mam pomoc,młody bystry człowiek ma dziś złożyć pismo. Ma moje upoważnienie na (na piśmie).Konsultant który nas obsługiwał to odwrotność kobiety która oszukała mnie. Logiczny,konstruktywny.Moja ocena to 6.
    ZaletyTen Pan konsultant.
    WadyOszukiwanie i okradanie ludzi
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185