Bardzo miła i konkretna obsługa choć czasem trafiają się dzbany które nie znają nawet ofert które sprzedają i uprawiają bajkopisarstwo natomiast gdy już trafi się na osobę konkretną to można się czegoś dowiedzieć, wielu konsultantów chciałby pomóc klientom ale ma małe możliwości, natomiast niektóre działy takie jak techniczny który odwleka naprawę lub udziela szablonowych odpowiedzi powinny zostać zwolnione w ramach wrześniowych redukcji etatów o których tak głośno w mediach. T-Mobile ma też coraz droższe abonamenty oraz zrezygnował z oferty no limit w telefonach i z oferty nielimitowanego Internetu Domowego no i ma ceny telefonów nieporównywalnie wyższe od cen wolnorynkowych czy konkurencji przez co bardzo trudno jest znaleźć dobrą ofertę jako klient indywidualny z 1 numerem. Mają bardzo dobry Internet Światłowodowy, który wychodzi w najniższym wariancie taniej niż u konkurencji, natomiast powinni zwiększyć wysyłanie danych na więcej niż 10% pobierania bo nawet Orange który oferuje im kable na zasadach partnerskich ma wysyłkę do 50 Mb/s przy 300 Mb/s pobierania a oni mają 30 Mb/s przy 300 Mb/s pobierani, może to w pewien sposób tłumaczyć niższe cenny. Nie mają też telewizji co jest lipą bo samym Netflixem, kanałami DVBT czy aplikacjami typu IPLA człowiek nie żyje. Wielkim plusem jest też to że nie weryfikują płatniczo przy zakupie światłowodu, można być zadłużonym w BIGu i nadal kupić u nich światełko.ZaletyNiska cena Internetu światłowodowego i możliwość wzięcia go nawet jako osoba zadłużona w BIG by budować zdolność kredytową,dobre oferty dla 2 i więcej numerów, prawdziwie nielimitowany Internet po LTE dla firm w taryfie Magenta Biznes.
WadyDział techniczny który zlewa zgłoszenia szablonowymi odpowiedziami oraz czasem trafiają się tak zwane dzbany które nie znają ofert które sprzedają czy nie umieją włączyć/wyłączyć prostej usługi lub przesłać dowodu wpłaty mailem(autentyczny przypadek w jednym z Salonów).