strona 23 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Piotr / 2024-12-04 13:32
Problemy z odbiorem sprzętu od kuriera gdy nie ma cię w domu,podpisali umowę z DPD i zrobili odbiór osobisty do rąk własnych ( jestem kierowcą i w tygodniu mnie nie ma) a żonie nie wydadzą -
-
~Piotrek / 2021-01-05 20:42
T-Mobile sprzedało mi internet, którego nie chciałem, który nie działa w miejscu mojego zamieszkania i który jako karta z nr tel. i możliwością jej wykorzystywania do połączeń telefonicznych zgodnie z przedstawioną przez konsultanta ofertą, a za razem zawartą w ten sposób umową nie spełnia swych warunków. Karta miała zawierać nielimitowane, rozmowy, sms, mms i internet, jest tylko internet. Wielokrotnie zostałem wprowadzony w błąd i pomimo posiadanej przeze mnie rozmowy z konsultantem z chwili zawarcia umowy, idąc w zaparte operator nie przyznaje mi prawa do odstąpienia od umowy! Pozostaje droga sądowa. -
~Pitbull / 2022-06-23 19:40
Przedłużenie umowy konsultant chciał mi wcisnąć nowy numer którego nie chce.Oferty takie same jak dla nowych klientów ZaletyObslugaWadyDrogo dla stałych klientów brak korzyści -
~random z internetu / 2019-11-13 20:43
t-mobile to jedna wielka sciema, oszukują na każdym kroku oklamujac klientów, natomiast kiedy trzeba zaradzić problemom na infolinii nagle wszyscy maja ważniejsze sprawy na glowie. Jedyna siec w Polsce, która w sekundę potrafi zmienić szybkość lacza, i z 30ms zrobić 30 000ms. (mam na mysli ping) opinie wystawiam z perspektywy gracza, bardzo cierpliwego, ponieważ ten cyrk trwa już jakies dwa lata. nikomu nie polecam tego dostawcy, a wręcz ostrzegam przed wyrzuceniem pieniędzy w bloto. Mimo swietnych na pierwszy rzut oka ofert, nie spelniaja m i n i m a l n y c h oczekiwan (tu tez mowie z perspektywy nałogowego czołgisty i gracza ligi -_-)
Dobrego dnia wszystkim, niech siec będzie z Wami.Zaletyróżowy kolor ładnie wyglądaWadywymieniłem wyżej, ale z pewnoscia maja ich dużo wiecej -
~Robert / 2022-09-20 09:45
Miałem od wielu lat telefon w lycamobile a tam jest prepaid i skusiło mnie żeby przenieść do Tmobile oferta na prepaid jest naprawdę bardzo dobra, bo dostajemy 15 GB + 15 GB za doładowanie 30 zł i extra 120GB miesięcznie przez rok. Skusiło mnie konkretnie, że ten internet na pewno będzie szybszy niz w lycamobile no bo to w końcu jedna z większych sieci i macierzysta. No i tak było internet działał dobrze, a przynajmniej w miejscu gdzie mieszkam i się przemieszczam. Ale problem zaczął się wtedy gdy rozmawiałem z moim znajomym gdy rozmowa była złej jakości i co której słowo było słyszane. Na początku śmiałem się z kumpla, że musi w końcu wymienić telefon. A ma stary jeden z pierwszych smartphonów samsunga. I tak kojarzyłem ten fakt, ale on mi mówi, że ma tak tylko ze mną. I zacząłem wtedy bardziej drążyć temat, zacząłem przekładać karty do innych telefonów, żeby mieć pewność że to nie u mnie w telefonie problem. I było bez różnicy, a okazało się również że i z innymi te połączenia były jakieś przytłumione i różnie z tym było. Zadzwoniłem więc na infolinię i zgłosiłem ten problem. Pani wszystko odnotowała i powiedziała, że do 60godzin będzie odpowiedź w tej sprawie. W oczekiwaniu na odpowiedź sprawdziłem te moje telefony na karcie innej sieci. I wtedy nabrałem pewności, że coś faktycznie jest nie tak u mnie na moim numerze. Nadeszła odpowiedź po tygodniu w której było napisane. Po wnikliwej analizie nie stwierdzono usterki po stronie tmobile i zalecają wysłanie telefonu do serwisu. A Mówiłem im, że sprawdzałem na 3. Także postanowiłem przenieść mój numer z powrotem tam gdzie miałem i teraz nie mam żadnych problemów. Działa wszystko dobrze. ZaletyOferta -
~Roni / 2021-04-12 13:35
Timobil jest niezbyt dobro siecią komurkowa ponieważ niema dobrego zasięgu nawet koło wedrzyna i nimozna się z kims połączyć ani internetu jednym słowem jest bardzo zla ZaletyNiem żadnych zaletWadyBrak internetu -
~Rozczarowany Klient / 2023-11-14 19:12
Oszustwo, za oszustwem. Nie bierzcie abonamentu bo po zakończeniu umowy tak kombinują by klient nie odszedł. Umowa skończyła się 7 listopada, okres rozliczeniowy 12 listopada, a oni (TM) ustawili na 13 listopada by wymusić dodatkowe pieniądze i zmusić do kontynuacji umowy na ich warunkach. Wspomnę, że zgłoszenie rezygnacji nastąpiło 25 września. Dobry matematyk zauważy, że jest ponad 30 dni ustawowych, ale w TM chyba nie ma dobrych matematyków. Co więcej numer został przeniesiony na kartę, mimo że nie było takiej decyzji. Reklamacja każe czekać ... po co? Sytuacja jest klarowana, chyba tylko dla klienta, bo dla TM raczej nie. Uważajcie na to co robią. Głęboko przemyślcie abonament w tej sieci. ZaletyTrudno je znaleźć ...WadyWystarczy poczytać komentarze. Pełny wachlarz. -
~sebastian / 2023-01-10 12:10
Złodziejska firma doliczają potajemnie płatności na aplikacji nic nie widać nie polecam -
-
~Skot / 2024-06-23 11:50
Do poniższej wypowiedzi: przełącz się na 2G to będziesz mieć full zasięg. Zaletybardzo dobry zasięg 2GWadybrak 3G, słabe LTE -
~Skryty / 2018-12-31 14:49
Ostatnio dostalem rachunek 200 zl ktory rozlozylem a 4 raty konsultant powiedzial ze nastepna faktura bedzie kolo 140 zl odebralem dzis fakture a oni nie dość że podwyszyli kwotę a karty już od miesiąca nie używam to jeszcze przyszło że mam zapłacić całość tego rachunku który a raty był rozłożony miałem dobrą opinie o t mobile ale teraz wiem że zacierają z ludzi pijawki ZaletyŁatwa obslugaWadyKanciarstwo -
~Sledz29 / 2022-09-16 23:22
Internet od samego początku ma ogromne opóźnienia,nie zbliża się nawet do "przewidywanej" prędkości. Dno i wodorosty .wieczne problemy z prędkością oraz opóźnieniami. ZaletyBrakWadyNon stop problemy -
~Stały klient / 2022-07-05 19:35
To jest jakaś porażka ten internet. Wyskakuje co chwilę brak internetu i od dwóch tygodni nic nie mogą z tym zrobić . Porażka i dno ZaletyNie ma rządnych zaletWadyCo chwilę wyskakuje brak internetu a na ruterze jest full zasięg, -
~Taka-Prawda / 2019-09-23 01:13
Bardzo miła i konkretna obsługa choć czasem trafiają się dzbany które nie znają nawet ofert które sprzedają i uprawiają bajkopisarstwo natomiast gdy już trafi się na osobę konkretną to można się czegoś dowiedzieć, wielu konsultantów chciałby pomóc klientom ale ma małe możliwości, natomiast niektóre działy takie jak techniczny który odwleka naprawę lub udziela szablonowych odpowiedzi powinny zostać zwolnione w ramach wrześniowych redukcji etatów o których tak głośno w mediach. T-Mobile ma też coraz droższe abonamenty oraz zrezygnował z oferty no limit w telefonach i z oferty nielimitowanego Internetu Domowego no i ma ceny telefonów nieporównywalnie wyższe od cen wolnorynkowych czy konkurencji przez co bardzo trudno jest znaleźć dobrą ofertę jako klient indywidualny z 1 numerem. Mają bardzo dobry Internet Światłowodowy, który wychodzi w najniższym wariancie taniej niż u konkurencji, natomiast powinni zwiększyć wysyłanie danych na więcej niż 10% pobierania bo nawet Orange który oferuje im kable na zasadach partnerskich ma wysyłkę do 50 Mb/s przy 300 Mb/s pobierania a oni mają 30 Mb/s przy 300 Mb/s pobierani, może to w pewien sposób tłumaczyć niższe cenny. Nie mają też telewizji co jest lipą bo samym Netflixem, kanałami DVBT czy aplikacjami typu IPLA człowiek nie żyje. Wielkim plusem jest też to że nie weryfikują płatniczo przy zakupie światłowodu, można być zadłużonym w BIGu i nadal kupić u nich światełko. ZaletyNiska cena Internetu światłowodowego i możliwość wzięcia go nawet jako osoba zadłużona w BIG by budować zdolność kredytową,dobre oferty dla 2 i więcej numerów, prawdziwie nielimitowany Internet po LTE dla firm w taryfie Magenta Biznes.WadyDział techniczny który zlewa zgłoszenia szablonowymi odpowiedziami oraz czasem trafiają się tak zwane dzbany które nie znają ofert które sprzedają czy nie umieją włączyć/wyłączyć prostej usługi lub przesłać dowodu wpłaty mailem(autentyczny przypadek w jednym z Salonów). -
~tirli / 2023-09-16 13:02
Tragiczna obsługa klienta. Jak coś nie działa to trzeba osobiście oddać sprzęt w salonie, co zazwyczaj wiąże się z ponad godziną czekania WadyInternet mobilny mało stabilny. Najpierw musiałam wymienić kartę a teraz router. -
~Tobisyl / 2022-05-01 21:42
Taka aktualną opinie przeczytałam;
"Internet od t-mobile do niczego bardzo wolny częste awarie,mają gdzieś klientów,kupiłeś więc płać i się martw do końca umowy bez internetu."
Zgadzam się w 100%. Dodam, że nie jest wolny, tylko właściwie prawie nie działa. Prawnie zabezpieczeni, klienta maja gdzieś. -
~Tom / 2023-02-12 12:18
OMIJAJCIE TMOBILE I ORANGE. ONI MAJĄ TE SAME NADAJNIKI CZYLI TE SAME PROBLEMY Z INTERNETEM MOBILNYM. ZaletyJuż ich nie maWadyfatalny stan sieci do korzystania z internetu komórkowego -
-
~Tomasz / 2019-12-07 20:16
Internet domowy LTE. Oszusci. Naliczaja dodatkowe oplaty a Pan na infolini tlumaczy ze moglem niechcacy kloknac jakas reklame..Do dnia dzisiejszego nie wiem kiedy na co i jak to zostalo potwierdzone , Juz podziekowalem za dalsza wspolprace. Nigdy wiecej. -
~Ulka / 2018-12-12 13:12
Dla mnie jest to śmieszne ze kobieta ktora reguralnie wplaca rachunki i juz jest w tej sieci ze dwa lata maila 8 groszy nie uregulowane nie mogli jej umoey pszedluzyc ZaletyNie ma tylko w mixie ile doladujesz tyle masz -
~Waldo / 2019-12-09 13:15
Sprzedają internet ,który działa bardzo wolno zawieszając wszystkie urządzenia WadyNie działa internet a raczej jego prędkość- często 0.5 Mb/s! -
~Wioletta / 2024-02-26 20:07
Ciągły brak internetu i problemy z zasięgiem i mieszkam w mieście ,abonament kosmiczny .Myślę że z końcem umowy po 20latach czas się pożegnać . ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyCena abonamentu,zasięg ,internet
strona 23 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »