Lekceważą klienta.Ich niesprawność można im wskazywać tysiąc razy, a oni i tak z tym nic nie robią! Nagrywają rozmowy z konsultantami,ale tylko do własnych wybranych celów. Rozmów reklamacyjnych, prawdopodobnie wogóle nie odsłuchują. Gdyby to robili,nie byłoby tych wszystkich bubli, w sieci T-mobile. Dla nich (Deutsche Telekom) ważny jest tylko geld,geld,geld! Nie zasługują nawet na trzy gwiazdki. W obsłudze, mojego numeru telefonu, są ciągłe problemy! Mam nadzieję, że "Era" wróci w polskie ręce. Mam nadzieję, że napisałem jasno i konkretnie,no i bez błędów.Co to,za ostrzeżenia? Może chcecie, usuwać wpisy za interpunkcje! Co???ZaletyJutub bez ograniczeń.
WadyDziałanie aplikacji, "Mój T-mobile" pod tzw psem. Obsługa klienta przez konsultantów,którzy nic nie mogą! Znikająca kasa z konta,i znikające Gigabajty internetu!!!!