Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał Tkaczyk / 2024-01-24 18:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Płacę za internet mobilny bez limitów danych dla firm. Sprzedawca obiecywał realnoe 30-50Mbs realnie jest urwa 3-5. Było najpierw 12-22. Maszt z sygnałem jest jakiś km od mojej fimry. Kupiłem antenę wzmacniającą sygnał za 400zł,bo myślałem że to w czymś pomoże, ale gunwo to dało. Wasza oferta Tmobile dla firm to fikcja. Bierzecie pieniądze za usługę fasadową. Doatarczacie produkt który jest 10x gorszej jakości niż ten obiecywany przez sprzedawcę.
    ZaletyInternet włącza się
    WadyMiało być 50mbs pobierania a jest 3-5
  • ~Mikołaj / 2023-01-03 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużyć umowę to bez problemu. Ale wymienić kartę sim (która nie jest kompatybilna z nowym urządzeniem Internet 5g Home Office) to dodatkowo do umowy 39zl sobie liczą.
    WadyDodatkowe ukryte koszty do umowy
  • ~Niezadowolona / 2022-09-18 11:17
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM !!! MAMY XXI wiek i człowiek musi siedzieć przed domem żeby normalnie mógł pogadać, nie wspominając o LTE, które w domu kompletnie nie działa. Problemy związane z internetem rozwiązywane po półtora miesiąca. DRAMAT
    ZaletyBRAK
    WadyPEŁNO
  • ~niezadowolona / 2023-12-12 17:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Haniebne postawy w niektórych sklepach.- salon T-Mobile na rogu ulicy, nieopodal Poczty Polskiej, w Grójcu – mazowieckie, po drodze do W-wy. Pani tam w salonie obecna bez maseczek nie wpuszczała, sama pokornie zakładała na … no właśnie, czy to nazwać 'twarz', czy to ludzie bez twarzy.
    Piszę, albowiem uważam, że należy je napiętnować, stygmatyzować, aby w 'normalnych czasach' nie mieli ulgi za swoje postawy ex post za współpracę z reżimem psychostrzeniowym.
    To w/w miało miejsce w czasie pisdemii.
    Wadysłużalczość może nieświadoma reżimowi
  • ~Oko / 2024-01-23 21:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Rozmowy ok.
    SMS ok.
    Internet dramat.
    Od 17.00 do nocy nie działa wogole.
    Anteny przeciążone.
    Pobieranie 3mb/s jak w latach 90tych.
    Nie polecam
  • ~Pablo / 2019-03-10 18:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragednia błędnie księgowanie, Obsługa klienta nie wie o czym mówi wymyśla bajki

    Odradzam!!!! po skończeniu umowy robie BYE BYE !!!!!!!

    |I NIGDY WIĘCEJ !!!!
    WadyBłędne księgowanie pieniądze znikają
  • ~Pan ktoś / 2023-11-23 15:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty internetu mobilnego ze sztucznym ograniczeniem maksymalnego pobierania to jest w ramach prawa telekomunikacyjnego jawne nie tyle oszustwo ale bazowanie na niskiej wiedzy konsumentów. Mając zwykłą kartę SIM zazwyczaj nie mamy żadnych ograniczeń czyli w jednym miejscu możemy mieć 100 Mbp, a w drugim 10 Mbp. Wszystko zależy od stanu sieci w danym miejscu. A taki nieświadomy klient podpisze umowę na internet z routerem i ograniczeniem np. 40 Mbp, i zaczyna się problem bo ma głównie "stacjonarnie" 5 Mbp. Oczywiście wszystko jest klarownie napisane w szczegółach oferty i niestety nic z tym nie można zrobić. Świadomy konsument raczej nie wybiera umów internetowych na mobilnym internecie. Pomijam tych co muszą ale są świadomi ułomności takiej formy internetu.
  • ~Paweł / 2018-01-31 20:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa beznadziejna brak kompetencji ze strony obsługi nie umieją odpowiedzieć na pytanie
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta
  • ~Paweł / 2023-09-27 11:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce wiecznie przeciążone nadajniki wieczny brak sieci i wiecznie awarie płacisz a nie możesz korzystać nawet z połączeń telefonicznych DRAMAT !!!!!!!!!
  • ~paweł / 2023-12-19 18:52
    Ocena: 2.33 / 5
    net bardziej zawodny niż play. co wieczór nie da sie nić odpalić i wszystko zamula
    Zaletynie ma
  • ~Peter / 2023-12-17 14:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupiłem internet mobilny.Bez limitu.Sprzedawca w salonie wcisnął mi router za złotówkę, którego nie potrzebowałem, ze słowami "najwyżej pan go sprzeda". Oddałem router drugiego dnia znajomemu. I tak miał słabsze parametry niż mój. Po roku ograniczyli mi przepustowość do 1,5 Mbita/sek.!!!
    Złożyłem reklamację. Info od tych złodziei - za duże obciążenie łącza. Ok. Po miesiącu dostałem rabat 15 złotych na kolejne 3 miesiące. Internetu nadal brak. Po 3 reklamacji odcięli mi net całkowicie, z informacją, że zgodnie z umową powinienem używać ICH routera i dlatego nie podłączą mi internetu, dopóki system nie wykryje "właściwego" routera. Paranoja. Jeszcze do lutego muszę płacić gnojom ponad 80 zł. miesięcznie za inet, którego nie mam. Zasłonili się klauzulą niezgodną z prawem konsumenckim, próbując mnie zmusić do używania ICH routera... Banda oszustów i tyle.
    ZaletyKiedyś może tak, ale zatrudnili za dożo oszustów...
    Wadymógłbym opisywać godzinami...
  • ~Piotr / 2024-12-04 13:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Problemy z odbiorem sprzętu od kuriera gdy nie ma cię w domu,podpisali umowę z DPD i zrobili odbiór osobisty do rąk własnych ( jestem kierowcą i w tygodniu mnie nie ma) a żonie nie wydadzą
  • ~Piotrek / 2021-01-05 20:42
    Ocena: 2.33 / 5
    T-Mobile sprzedało mi internet, którego nie chciałem, który nie działa w miejscu mojego zamieszkania i który jako karta z nr tel. i możliwością jej wykorzystywania do połączeń telefonicznych zgodnie z przedstawioną przez konsultanta ofertą, a za razem zawartą w ten sposób umową nie spełnia swych warunków. Karta miała zawierać nielimitowane, rozmowy, sms, mms i internet, jest tylko internet. Wielokrotnie zostałem wprowadzony w błąd i pomimo posiadanej przeze mnie rozmowy z konsultantem z chwili zawarcia umowy, idąc w zaparte operator nie przyznaje mi prawa do odstąpienia od umowy! Pozostaje droga sądowa.
  • ~Pitbull / 2022-06-23 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużenie umowy konsultant chciał mi wcisnąć nowy numer którego nie chce.Oferty takie same jak dla nowych klientów
    ZaletyObsluga
    WadyDrogo dla stałych klientów brak korzyści
  • ~random z internetu / 2019-11-13 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    t-mobile to jedna wielka sciema, oszukują na każdym kroku oklamujac klientów, natomiast kiedy trzeba zaradzić problemom na infolinii nagle wszyscy maja ważniejsze sprawy na glowie. Jedyna siec w Polsce, która w sekundę potrafi zmienić szybkość lacza, i z 30ms zrobić 30 000ms. (mam na mysli ping) opinie wystawiam z perspektywy gracza, bardzo cierpliwego, ponieważ ten cyrk trwa już jakies dwa lata. nikomu nie polecam tego dostawcy, a wręcz ostrzegam przed wyrzuceniem pieniędzy w bloto. Mimo swietnych na pierwszy rzut oka ofert, nie spelniaja m i n i m a l n y c h oczekiwan (tu tez mowie z perspektywy nałogowego czołgisty i gracza ligi -_-)

    Dobrego dnia wszystkim, niech siec będzie z Wami.
    Zaletyróżowy kolor ładnie wygląda
    Wadywymieniłem wyżej, ale z pewnoscia maja ich dużo wiecej
  • ~Robert / 2022-09-20 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem od wielu lat telefon w lycamobile a tam jest prepaid i skusiło mnie żeby przenieść do Tmobile oferta na prepaid jest naprawdę bardzo dobra, bo dostajemy 15 GB + 15 GB za doładowanie 30 zł i extra 120GB miesięcznie przez rok. Skusiło mnie konkretnie, że ten internet na pewno będzie szybszy niz w lycamobile no bo to w końcu jedna z większych sieci i macierzysta. No i tak było internet działał dobrze, a przynajmniej w miejscu gdzie mieszkam i się przemieszczam. Ale problem zaczął się wtedy gdy rozmawiałem z moim znajomym gdy rozmowa była złej jakości i co której słowo było słyszane. Na początku śmiałem się z kumpla, że musi w końcu wymienić telefon. A ma stary jeden z pierwszych smartphonów samsunga. I tak kojarzyłem ten fakt, ale on mi mówi, że ma tak tylko ze mną. I zacząłem wtedy bardziej drążyć temat, zacząłem przekładać karty do innych telefonów, żeby mieć pewność że to nie u mnie w telefonie problem. I było bez różnicy, a okazało się również że i z innymi te połączenia były jakieś przytłumione i różnie z tym było. Zadzwoniłem więc na infolinię i zgłosiłem ten problem. Pani wszystko odnotowała i powiedziała, że do 60godzin będzie odpowiedź w tej sprawie. W oczekiwaniu na odpowiedź sprawdziłem te moje telefony na karcie innej sieci. I wtedy nabrałem pewności, że coś faktycznie jest nie tak u mnie na moim numerze. Nadeszła odpowiedź po tygodniu w której było napisane. Po wnikliwej analizie nie stwierdzono usterki po stronie tmobile i zalecają wysłanie telefonu do serwisu. A Mówiłem im, że sprawdzałem na 3. Także postanowiłem przenieść mój numer z powrotem tam gdzie miałem i teraz nie mam żadnych problemów. Działa wszystko dobrze.
    ZaletyOferta
  • ~Roni / 2021-04-12 13:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Timobil jest niezbyt dobro siecią komurkowa ponieważ niema dobrego zasięgu nawet koło wedrzyna i nimozna się z kims połączyć ani internetu jednym słowem jest bardzo zla
    ZaletyNiem żadnych zalet
    WadyBrak internetu
  • ~Rozczarowany Klient / 2023-11-14 19:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszustwo, za oszustwem. Nie bierzcie abonamentu bo po zakończeniu umowy tak kombinują by klient nie odszedł. Umowa skończyła się 7 listopada, okres rozliczeniowy 12 listopada, a oni (TM) ustawili na 13 listopada by wymusić dodatkowe pieniądze i zmusić do kontynuacji umowy na ich warunkach. Wspomnę, że zgłoszenie rezygnacji nastąpiło 25 września. Dobry matematyk zauważy, że jest ponad 30 dni ustawowych, ale w TM chyba nie ma dobrych matematyków. Co więcej numer został przeniesiony na kartę, mimo że nie było takiej decyzji. Reklamacja każe czekać ... po co? Sytuacja jest klarowana, chyba tylko dla klienta, bo dla TM raczej nie. Uważajcie na to co robią. Głęboko przemyślcie abonament w tej sieci.
    ZaletyTrudno je znaleźć ...
    WadyWystarczy poczytać komentarze. Pełny wachlarz.
  • ~sebastian / 2023-01-10 12:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Złodziejska firma doliczają potajemnie płatności na aplikacji nic nie widać nie polecam
  • ~Skot / 2024-06-23 11:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: przełącz się na 2G to będziesz mieć full zasięg.
    Zaletybardzo dobry zasięg 2G
    Wadybrak 3G, słabe LTE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185