strona 2 z 137
-
~Olo / 2025-11-03 20:49Ocena: 1.67 / 5
Jak przyjdzie przedłużenie umowy automatycznie zwalnia internet i zasięg masakra . Po przedłużeniu jak ręką odioł przypadek czy celowe zagrywki -
-
~Piotr / 2025-11-02 11:48Ocena: 1.00 / 5
Internet bliżej i na początku miesiąca wg nie działa muli się i nic się nie włącza WadyNiby internet bez limitu ale taki słaby że szkoda na tą taryfę pieniążków -
~Elvis Presley / 2025-11-01 21:23Ocena: 1.00 / 5
Miałem Play, Plus, Orange i T-Mobile, każdy szajs maksymalnie 2dni, albowiem nie dało się tego używać, dlatego tyle zmian kart sim. Jakoś wytrzymaliśmy do końca urlopu. Czegoś takiego w USA w sieciach 5G nigdy nie widziałem. Tu w Polsce to jest jakieś 3G dopiero. Mega oszustwa w każdej sieci bo jeśli to,.co jest ma być 5G albo 4G to ... brakuje mi słów. U mnie w domu na terenie całego Los Angeles aż pod Sandiego non stop jest między 0.8 Gb/s a 1.5Gb/s czyli od 800Mb/s do 1500Mb/s a w Polsce średnio między 50 a 100 z naciskiem, że podczas podróży po kraju w małych miejscowościach (prawie wszystkich) jest klasyczne 5-10-15 Mbs.
Polacy są bradzo oszukiwani.
Za co tu płacicie?
Obłęd jakiś.
W Polsce internet mobilny to 10% kraju, reszta to szczątki. Play w Warszawie nocą 120 Mb/s?
W Warszawie? Nocą w Moskwie miałem od 400 do 700 Mb/s w sieci MTS w delegacji.
Wstyd i hańba.
Epoka PRL pełną parą.
Nic się nie zmieniło. Nadal 100 lat za murzynami.
Wyjechałem w 1986 roku, nigdy tu nie wrócę.
Burdel zacofany, na dodatek bardzo drogi. -
~Antek69 / 2025-10-30 19:51Ocena: 1.00 / 5
Gosciu Rozłączył sie podczas rozmowy nigdy więcej tu nie wrócę ZaletyBrakWadyWsparxie -
~Aleksandra / 2025-10-30 13:43Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z 4 konsultantami. Każdy z nich podaje błędne informacje. Błędy pojawiały się od samego początku przedstawiania oferty, aż do samego końca - odstąpienia od umowy. Konsultanci nie wiedzą nic, jakie są programy, jak odstapic od umowy. Jeden konsultant rozłączył się w trakcie rozmowy. Czy wobec tych ludzi są wyciągane jakiekolwiek konsekwencje? PRZEDSZKOLE Pomijam to, że ceny usług są bardzo drogie w porównaniu do innych ofert -
~Tomasz / 2025-10-30 04:17Ocena: 2.33 / 5
Usługa światłowód w T-Mobile regularnie nie działa. Brak całodobowej obsługi klienta. W godzinach 23-00 do 7:00 nie jest możliwe uzyskanie pomocy od Operatora sieci. Nie polecam. Nie trać czasu i pieniędzy. Zaletyteoretyczna szybkość transmisjiWadyNic nie działa -
~Mirek / 2025-10-29 17:30Ocena: 1.00 / 5
Notoryczne wyłączanie internetu w roamingu.Abonament posiadam od kilku lat i nigdy takiej sytuacji nie bylo.To ostatnia moja umowa z Tmobile. -
~Karolina Koszela / 2025-10-26 10:27Ocena: 1.00 / 5
INTERNET KOSZMAR !!! DRAMAT NORMALNIE. od jamiegoa czasu zawiesza sie, traci zasieg, nie mozna otworzyc aplikacji. Dzwonisz po pomoc, a ONI ODP, ZE POWINIEN BYC DOBRY I ONI NIE WIEDZA DLACZEGO JA MAM BRAK ZASIEGU. wysylam screeny, to przyznaja racje ale nadal mie wiedza dlaczego. ZA CO JA PLACE?!?!? moja praca polega na byciu w internecie, a nie m9ge zarabiac.
Z CALEGO ❤️ NIE ONI. ODRADZAM I ZABIERAM WSZYSTKIE MOJE NUMERY OD TYCH OSZUSTOW.
NIE POLECAM. SAME PROBLEMYZaletyZADNYCHWadyINTERNET, ZASIEG, LACZNOSC I OBSLUGA INFOLINII -
-
~Lukasz / 2025-10-25 14:21Ocena: 1.00 / 5
Co za żenada najgorsza sieć jaką miałem nie polecam nikomu ZaletyŻadnychWadyWszędzie problem -
~Łuk dzi / 2025-10-23 06:59Ocena: 1.00 / 5
Zmiana szaty graficznej i menu to dramat . Zmienili coś co działo bardzo dobrze. Zastanawiam się nad zmianą operatora. -
~PRZEMYSŁAW / 2025-10-21 13:58Ocena: 2.33 / 5
Masakra. Jestem klientem od kilku lat. Potrzebowalem dodatkowej oferty na telewizję. Obecnie posiadam: 2 telefony, swiatłoo, 3 mobilne internety, 1 pakiet podstawowy na tv... wysztko w T Mobile... i wiecie co? po wstepnej weryfikacji: adersu, nr telefonu, peselu... mialem podać ostatni rachunek gdzie mam ustawione zlecenie stałe... szkoda że numer gaci nie prosili...no nie wszystkie dane mam pod reką..a chcialem dopytać o full pakiet na TV...cholera... czy naprawdę ja czegoś nie widzę czy tez jestem za bardzo ograniczony...lol..gratki dla konsultanat... t mobile... s...dalam -
~Oleg / 2025-10-19 11:43Ocena: 1.00 / 5
przy przenoszeniu eSIM z jednego telefonu na drugi wyłączyli numer i wysyłają kod aktywacyjny SMS-em na wyłączony numer! gdzie tu logika??? dwa dni bez zasięgu i żadnego rozwiązania. jeśli operator nie potrafi zrealizować tak prostej funkcji, to chyba nie warto mu ufać. -
~Marian / 2025-10-17 11:54Ocena: 3.00 / 5
Szata graficzna po zmianie aplikacji Mój T-Mobile nieczytelna. Kolory nieciekawe. Problemy z ładowaniem. Wyskakują błędy. ZaletyZaletą jest dostęp do karty SIM.WadyProblemy z ładowaniem aplikacji Mój T-Mobile. Kolory nieciekawe. -
~Pati / 2025-10-16 12:22Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziona. Jesteśmy klientami już ponad 20 lat, zawsze przedłużaliśmy umowy, braliśmy sprzęt. Dziś chciałam zakupić kolejny sprzęt - odmówiono mi tej możliwości bez uzasadnienia. Chciałam zakupić go za gotówkę / przelew jednak nie mogłam. Mamy 4 numery + internet. Nie polecam. Będziemy się przenosić do innego operatora gdzie nie będą robić takich problemów. -
~Niepolecam / 2025-10-13 19:47Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem telewizję kablowa wraz ze światłowodem ruter i dwa dekodery ,przy zakupie zapewniano mnie że będzie wszytko działało jednak 2 dekoder jest w innym pokoju i zasięg przerywa nie ma szans na oglądanie czego kolwiek,biuro obsługi zaproponowało wzmacniacz dedykowany do tego rutera koszt 15 złoty miesięcznie ,przy zakupie nie było mowy o takim rozwiązaniu .Miła osobą z działu obsługi poinformowała mnie że mogło oddać sprawę do sądu .Nie polecam,podpisujcie umowę po przetestowaniu sprzętu najlepiej parę dni -
~jo / 2025-10-12 09:41Ocena: 1.00 / 5
kiepsko , marna usługą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyżadneWadyslaby zasięg,roming fatalny -
-
~Syf tmobile / 2025-10-11 20:18Ocena: 1.00 / 5
nic nie robią tylko siedzą na tych pizdach i sie patrza tylko w monitory. Internet od tygodnia dziala chujowo a ich tłumaczenie to nadajniki są poprzeciazane i nic nie są w stanie w tej chwili zrobic tyle czasu bylo dobrze a teraz nagle nadajniki są poprzeciazane ZaletyNie ma zalet obiecują a i tak gowno robiaWadyNie chce sie im ruszyć dupy z fotela -
~xevvvvvvvvv / 2025-10-10 18:39Ocena: 1.00 / 5
Co jest dzisiaj z tym pingiem? Grać się nie da potrafi skoczyć do 1000-3000 -
~Tomasz / 2025-10-09 17:57Ocena: 1.33 / 5
Oferta T-Mobile mix, średnio atrakcyjna, obsługa klienta nie informuje o ukrytych dodatkowych kosztach, np.podwyższona opłata po wygaśnięciu oferty.
HIT - do końca umowy zostały trzy dni a już zostałem od możliwości dzwonienia.
UWAGA
FIRMA PASOŻYTY -
~Wowil / 2025-10-07 14:38Ocena: 1.00 / 5
Zgłosiłem sie do sklepu T-Mobile w Warszawie KEN 98 z zamiarem kupna Samsunga A56 za cene oferowaną w internecie 999 zł, plus opcja znizki 200 zł. za zwrot starego aparatu. Zaczeto mnie tam namawiać na kupno tańszego modelu A36 nizszej klasy niż A 56. Mają na uwadze nizszą cene zdecydowałem sie na model A36 za 798 zł. ale dopiero pózniej kiedy zacząłem szukac gdzie sie podziała znizka 200 zł . poiformwano mnie w sklepie nastepnego dnia, ze była to cena z upustem 200 zł, za stary telefon o czym mnie w sklepie wczesniej nie poinfomowano .Oznacza ze wcisnięto mi nieuczciwie model gorszy za cenę lepszego. Umowy zawartej w sklepie nie mozna wypowiedziec, moja reklamacja została oczywiscie odrzucona i zostałem z reką w nocniku bo jeszcze dodatkowo musiałem wykupic droższy abonament bo taki jest warunek 200 zł upustu za stary telefon. Nowi klienci tego sklepu. Strzezcie sie pociągów.
strona 2 z 137
