WadyŻenująco niski poziom obsługi klienta
strona 2 z 131
-
~Monika / 2025-05-18 20:08
Dzisiaj miałam te nieprzyjemność prowadzić rozmowę telefoniczną z Panią S. Prosiłam o wysłanie wszystkich umów na @. Konsultantka powiedziała, że musi zrobić specjalne zgłoszenie, bo tym zajmuje się inny dział. Gdy próbowałam wyjaśnić, że podczas ostatniej rozmowy @ zostały mi wysłane (nie wszystkie dotarły), konsultantka nie dawała mi dojść do słowa. Dopiero po komunikacie z mojej strony, że też chciałabym się wypowiedzieć podczas tej rozmowy, dała mi małą przestrzeń na parę słów. Po moim tłumaczeniu, nadal upierała się przy swoim. Wyciszyła się i zaczęła sporządzać "specjalne zgłoszenie", gdy powróciła do rozmowy ze mną powiedziała, że jednak udało jej się wysłać, na mojego zaktualizowanego podczas rozmowy z nią @, wszystkie umowy. Bo okazało się, że zawierając je, nie wzięłam sprzętu- nie wiem co to ma do wysyłki @ z umowami...Maile nie dotarły. Konsultantka potem znowu się wyciszyła. Gdy "wróciła" powiedziała, że zmieniła @ na wszystkich moich umowach (czyli co, wcześniej nie zmienila i umowy wysłała gdzieś indziej?). Umowy nadal nie dotarły o czym poinformowałam. Wtedy uznała, że widocznie system jest przeciążony i że dostanę je za pół godziny, a może wieczorem, gdy powiedziałam, że mamy XXI wiek i mail nie idzie pół godziny to odpowiedziała, że nie będzie mi wysyłała po raz trzeci tych umów, bo już mi je wysłała i rozmowa jest niemerytoryczna. Ok, zakończyłam rozmowę. Później dostałam sms z zaktualizowanym adresem @, konsultantka nie dosyć, że przekręciła nazwisko w @ to jeszcze zamiast znaku małpy czyli @ dała ^^... -
-
~Aga / 2025-05-14 14:27
Posiadam magentę od roku i stwierdzam, że to jest nieporozumienie. Sieć oszukuje regularnie co 2miesiace usuwając zgody marketingowe i nalliczają dodatkowe opłaty za ich brak. Przy każdym wyjaśnianiu tego tematu udają, że to nie ich wina. Przez ten rok nie było ani jednego dnia żeby nie było problemu z internetem i tv. Nie pominę też, że szybkość internetu mija się z tym co wzięłam i za co płacę.
Zdecydowanie odradzam !!ZaletybrakWadyoszustwo
słaba prędkość
naliczanie dodatkowych opłat bez poinformowania o tym -
~xeczxvbzxcb / 2025-05-11 23:02
Dałem szanse do dziś, ale mam dość wczoraj pół dnia -ping skakał jak szalony, a dziś to samo.. już jest 23 :). Szkoda gadać.. ja rozumiem od czasu do czasu, ale cały czas. -
~Radosław / 2025-05-03 17:34
NIE POLECAM TEGO DZIADOWSKIEGO OPERATORA!! Oszuści!!! Najpierw coś proponują i potem z tego się nie wywiązują! Ci innego przedstawia konsultant, a co innego PRZYCHODZI nam do Zapłaty!! Potem każą się odwoływać, typowa Merida u schemat oszustwa!! ZaletyŻadnychWadyWszystko co możliwe -
~Nick123 / 2025-04-29 14:06
Nie polecam, najgorszy dostawca usług internetowych. Konsultanci na infolinii niesłowni, trzeba byłoby każde ich zdanie sprawdzać. Nie wolno im wierzyć na słowo. Żałuję, że zawarłam z nimi umowę. Nie popełniajcie moich błędów. Ciągle zmieniają zdanie. Nie da się z nimi normalnie dogadać. Co innego mówią dziś a co innego jutro. ZaletyBrakWady* brak konsekwencji w tym co mówią
* Ciągle zmieniają zdanie czy coś się da zrobić czy nie
* Nie polecam
* Najgorszy dostawca uslug -
~adix0911 / 2025-04-24 22:37
Od ponad 2 godzin jest tragedia z internet i nie da się praktycznie korzystać. Ja rozumiem, jakby to trwało chwile, ale nie tyle czasu. -
~XYZ / 2025-04-24 08:56
T- Mobile to (usunięte przez administratora) Mam podpisaną umowę na raty za sprzęty na 2 lata a mam spłacać 4 lata jeszcze dopisali sobie za 2 miesiące 70 zł z okresu rozliczeniowego. Choć już nie jestem ich klientką...Mam cały abonament u nich zapłacony i numer w innej sieci. Może PIP i Rzecznik Praw Konsumentów powinny się zająć tą firmą...Łącznie wyciągnęli ode mnie około 6-7 tysięcy ZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Marco Polo / 2025-04-22 12:34
Bardzo dobra, życzliwa obsługa - są naprawdę pomocni, kiedy człowiek tej pomocy potrzebuje. -
-
~MATEO / 2025-04-17 13:44
KOSA, COŚ CI SIĘ WE ŁBIE PORĄBAŁO. NAWET Z KRYMINAŁU NIE POWINNNI CIĘ PUSZCZAĆ NA PRZEPUSTKĘ. WEŹ SIĘ DO ROBOTY KANALIO. ŻEBY CI WRESZCIE POŁAMALI TRZONY KRĘGOWE, TO PRZEPUSTKA NIE BYŁABY CI POTRZEBNA, BO BRAK CI MÓZGU WE ŁBIE I ROZUMU TEŻ .... -
~Kosa / 2025-04-16 18:24
Mark kiedy wypuścili ciebie LESZCZU z Tworek na przepustkę do mamusi? Zaletysuper LTE -
~MAR O / 2025-04-16 00:24
.... ZA WYDŁUŻENIE WAŻNOŚCI KKONTA O ROK, CHCĄ BAŁWANY AŻ 30 ZŁ., JAK ABONENT POSIADA ŚRODKI, TO AUTOMATYCZNE POBIERAJĄ TRZY ZŁ.I WYDŁUŻAJĄ WAŻNOŚĆ O 3O DNI, NAWET BEZ ZGODY ABONENTA. TOTALNE BEZPRAWIE I WYZYSK RODEM Z PRL-U. UOKiK POWINIEN IM DOWALIĆ ZE ZE 3O MLN. ZŁ. KARY ZA TO BEZPRAWIE.
-
~MARC / 2025-04-15 01:39
NIECH UMOŻLIWIAJĄ WYDŁUŻENIE WAŻNOŚCI KONTA ZA SYMBOLICZNĄ CENĘ W OFERCIE NA KARTĘ I WPROWADZĄ PAKIETY MINUT I SMS. ISTNIEJE JAKIEŚ POPRAWO TELEKOMUNIKACYJNE, JAKAŚ WYKŁADNIA W/S TYCH KONT, UCHWAŁ.... -
~agnieszka / 2025-04-08 16:28
Niestety podkusiło mnie zmienić internet (światłowód) z Orange na t-mobile. Kilka lat miałam super działający internet, pod tym samym adresem zaznaczę, po zmianie ciągle się wiesza, na chwilę się rozłącza by zaraz potem samoczynnie się połączyć. Mamy w domu tv i dwa komputery, jeden z nich połączony jest po kablu więc nie jest to kwestia odległości od routera jak początkowo próbowali mi wmówić. Na moje liczne reklamacje zawsze ta sama odpowiedź; po naszej stronie wszystko ok. Tylko, że to ja płacę i u mnie nie jest ok Wadybrak reakcji na reklamacje -
~MARK. / 2025-04-04 22:46
DO PONIŻSZEJ WYPOWIEDZI. TEN POKÓJ BEZ KLAMEK JEST DLA TAKICH PALANTÓW JAK TY. ZaletyBRAK.WadyWSZYSTKIE. -
~Słowik / 2025-04-03 14:51
Do poniższej wypowiedzi: pomyliłeś fora cudaku. Pokój bez klamek już czeka. ZaletyNajlepsze LTE w Polsce. -
~marc / 2025-03-28 06:36
ZLIKWIDOWAĆ TE WSZYSTKIE SIECI,KAPITALIZM, SĄDY, FWLCZERIĘ, POŁAMAĆ IM KOŚCI KRZYŻOWE I TRZONY KRĘGOWE I USŁAĆ TR..AMI RAZEM Z MEDIAMI. -
-
~iwa / 2025-03-28 01:49
Galeria Ogrody Elbląg-przedłużałam ostatnio umowę,naklikała babka mnóstwo nie informując mnie o tym-wcisnęła darmowy internet,za który musiałam zapłacić 19,99 plus koszt 50 za przystapienie do sieci-w sieci jestem od ponad 20 lat,hihi od miesiąca się tam pojawiam,by wyjaśnic niejasności-wczoraj babka mi powiedziała:tylko miesiąc?bezszczelna i arogancka.Dopiero pomógł mi konsultant z infolinii. ZaletyGaleria Ogrody Elbląg-Magdalena to powinna innej pracy szukaćWadyzwolnić pracownicę,która wciska a potem tłumaczy sie ,że tak musi,bo Centrala każe -
~Maria / 2025-03-27 22:59
Moja opinia pozytywna! W dniu dzisiejszym zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez konsultanta w punkcie sprzedaży ul Drużbickiego w Poznaniu - pan Maciej Kudrawców oprócz przedłużenia umowy zaproponował mi opaskę SOS która zaprogramował tak więc mogłam wyjść z salonu z gotowym sprzętem. Poraz pierwszy czułam się zaopiekowana - tak więc wszystko zależy od tego czy pracownik podchodzi do pracy z zaangażowaniem. Bardzo dziękuję - Maria Frąckowiak -
~Monika / 2025-03-25 17:28
Jestem długoletnią klientką T-mobile. Podpisałam umowę na kolejne dwa lata internetu z routerem. Pytałam kosultanta telefonicznie trzykrotnie przed podpisaniem umowy, jaką finalnie kwotę będę miała do zapłaty po podliczeniu wszystkich opłat z telefonem. Poinformował mnie , że będę płaciła mniej niż teraz , czyli około 120 zł. Zachęcona ofertą zgodziłam się. Po kilku dniach otrzymałam fakturę 150 zł + 28.99 zł dodatkowych opłat. To nie pierwszy raz ze strony T-mobile, że wprowadzają w błąd tylko po to, żeby podpisać umowę. Oczywiście złożyłam reklamację i odeślę im sprzęt.
Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek dla klienta.Wadybrak szacunku do klienta; fatalna obsługa; wciskanie ofert, żeby tylko podpisać umowę ; zatajanie niektórych istotnych rzeczy przy podpisywaniu umowy!!! -
~Ziss / 2025-03-25 15:44
T-MOBILE
Kłamcy, oszuści, złodzieje !!!
Mój błąd że po ponad 25 latach idealnej współpracy z ORANGE dałem się namówić na badziew jakim jest T-MOBILE
NIE !!! POLECAM !!!Zalety????????????????????????
strona 2 z 131