Nie polecam. Kara, którą muszę zapłacić to 2300 wg ich regulaminu plus 2 lata abonamentu to razem ponad 5 tys. Jak zapytałam o raty, to najpierw dostałam maila od komornika, a potem 3 dni później łaskawie zgodzili się na raty. Internet się wyłącza. Jest niby LTE, ale słabo chodzi.
Zaletybrak
Wadynie ma możliwości telefonicznego kontaktu z działem windykacji. To chtba JEDYNA FIRMA W POLSCE, gdzie dział windykacji jest niewidzialny. Nawet pani z infolinii twierdzi, że nie ma dostępu do nikogo z tego działu.Na każdy mail mają 30 dni na regulaminową odpowiedż. Porażka :(
~Anna / 2023-09-21 21:43
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo,bardzo chciałabym pochwalić (po głosie) młodego konsultanta. Za zwyczaj ,a szczególnie kobiety,zbywalny mnie niechęcią rozmowy,albo niewiedzą tematy. Trafiłam na bardzo cierpliwego i kompetentnego młodego człowieka : Szymona Gabrylewicza. Ten młody człowiek marnuje się u was ....
ZaletyWszystko na plus
WadyŻadnych
~Anonim / 2023-09-20 08:39
Ocena: 2.33 / 5
Oddałem telefon do serwisu... I od tego zaczęły się wszystkie problemy. Miesiąc bez naprawienia, z czego po tygodniu gościu z obsługi bardzo niechętnie po kilkunastu minutach rozmowy powiedział, że brakujące komponenty zamówione u producenta zaraz przyjdą. Jak można się domyślić, nic nie ruszyło się w tą stronę... (mogliby nie przyjmować telefonu do serwisu wiedząc, że nie mają potrzebnych części). Proces zwrotu też jest żałosny; już od dobrego tygodnia mój telefon jest szykowany do wysyłki. Dobrze, że chociaż dostanę 500 zł w ramach rekompensaty... Oprócz tego nigdy nie miałem problemów z T-Mobile, nielimitowany internet bardzo fajny, oferta też.
~Antoni / 2022-11-03 08:40
Ocena: 2.33 / 5
Chciałem przestrzec Was przed tą siecią. Przychodzi mi na myśl wiele słów wulgarnych jak to piszę ale postaram się powstrzymać żeby nie usunięto mojego komentarza. Internet działał mi prawidłowo przez kilka miesięcy po czym na początku października połączenie zaczęło się nieustannie zrywać. Przez co nie mogłem pobrać żadnej paczki z plikami a internet jest mi niezbędny do pracy. Obsługa klienta od początku miała na mnie wywalone i nie przejmowali się tym, że nie mam internetu. Po jakimś czasie dostałem smsa, że usterka została naprawiona. Zadzwoniłem od razu żeby powiedzieć, że problem cały czas jest i chłopaczek na infolinii powiedział, że jedyne co może zrobić to zgłosić nową usterkę. Po dłuższej batalii złożyłem reklamację i wypowiedzenie. Obsługa klienta uznała, że internet mam więc mogą mi dać rabat w wysokości 50%. Nikogo nie obchodziło, że internet mam w taki sposób, że co kilkanaście sekund zrywa połączenie uniemożliwiając pobieranie plików z takich serwisów jak wetransfer. Przez tą żenującą sieć musiałem jeździć 50km do miasta do znajomych żeby pobierać pliki tracąc mnóstwo czasu i pieniędzy na paliwo. Te żenujące pały z obsługi klienta mają wywalone i jeszcze każą mi zapłacić za internet bo ich zdaniem wszystko działa.
Jeśli chcecie oszczędzić sobie stresu i problemów to absolutnie nie korzystajcie z tej żenującej sieci w ofercie internetu bezprzewodowego.
~Atol11 / 2022-07-25 22:28
Ocena: 2.33 / 5
Zwróciłem się z reklamacją do T-mobile, w sprawie niskiej transmisji danych (0,5 Mb/s) w moim Internecie mobilnym. Operator odpowiedział, że to moja WINA, bo korzystam z Internetu nie w jednym miejscu, czyli poza domem. Nie dowiódł tego, tylko AUTORYTARNIE stwierdził.!!!!!!!!!!!!
To skandal. Nigdy nic takiego nie mało miejsca, ale jak ja mam to dowieść, sokoro T-mobile, już wydal opinię, a ja mogę jedynie zaprzeczać i przekonywać, że to nie prawda.
Nie mam takiej mocy, ani urządzenia, które mogłoby to potwierdzić, nikt niema.
Ten przypadek wystąpił po wznowieniu umowy abonentowej, wcześniej, było OK, dlatego przedłużyłem. To jednak nie obchodzi T-mobile.
To wredne, szczególnie, że nie dali mi prawa odwołania, od ich decyzji.
NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOM|U, a sam, po zaskarżeniu tej decyzji, do Federacji Konsumentów, z niej zrezygnuję.
Zastanów się T-mobile, czy warto tak BEZMYŚLNIE niszczyć swoją Markę.
Zaletybrak
WadyAutorytaryzm, wąskie gardło, arogancja.
~Bartos, / 2023-07-21 13:51
Ocena: 2.33 / 5
Wszystko było fajnie i szybko jak chciałem do nich przejść, gorzej z odejściem. Odstąpiłem od umowy z powodu gorszego zasięgu niż w Orange. Powiedziano mi w punkcie jak mam to zrobić po czym usunięto mój numer. Po iternwencji zapewniono mnie ze numer odzyskam w ofercie na karcie ale po 48h bezskutecznie, w drugą stronę numer mogli przenieść w 3h. Nie polecam bardzo!
ZaletyDobra oferta
WadyTo co w głównym opisie
~bebe / 2021-01-16 08:45
Ocena: 2.33 / 5
Trzeba bardzo uważać na opłaty wystawiane przez T-mobile. Pomimo braku zaległości w opłatach, wystawiono mi wezwanie do zapłaty za dwa miesiące wstecz. Infolinia stwierdziła, że ich system źle zweryfikował moje konto i stąd pomyłka. Gdybym miał opcję – „automatyczne rozliczenie”, zapewne nic bym nie wiedział o dodatkowych kosztach wynikających z takich pomyłek. Radzę uważać.
~blacky / 2022-05-22 20:13
Ocena: 2.33 / 5
Po podpisaniu umowy - internet działa dobrze przez kilka miesięcy. A potem... Od 60 Mbit — daje około 5-10. Na wszystkie pytania od konsultantów otrzymuję tylko „Cały sprzęt działa w trybie standardowym, problem leży po stronie Pana”. Co? Modem nawet nie zmienił swojego miejsca na oknie. I to nie jest jednorazowa sprawa, już prawie 2 miesięcy. Bardzo rzadko udaje się złapać 25 Mb/s (z 60) na speedteście. Kompletna bzdura. Przeszedł z powodu braku limitu-dostałem gó...
Zaletypierwsze 2 miesęcy
Wadybrak internetu
~Bolek / 2024-02-16 10:20
Ocena: 2.33 / 5
Podejscie konsultantów do klienta jest bardzo fatalne
~cartman / 2021-04-17 16:26
Ocena: 2.33 / 5
Mimo różnych dodatków sieć jest po prostu słaba. Ping w grach nagle skacze, często wyrzuca i nie można normalnie korzystać z internetu. Nieraz bywają również problemy z pobieraniem danych czy zwykłym przeglądaniem stron. Chyba jedyny plus to dobre oferty związane z dodatkowymi pakietami internetu, choć mimo wszystko nie rekompensuje to całokształtu słabego połączenia
ZaletyDodatkowe paczki internetu
WadyWysoki ping, słabe pobieranie, częste problemy podczas przeglądania zwykłych stron
~Daria / 2022-12-04 17:05
Ocena: 2.33 / 5
Obsługa bardzo nieuprzejmą, pretensjonalna i chamska. Nieumiejętność tłumaczenia prostej sprawy -10. Na pytanie o maila otrzymałam odpowiedź „po co Pani dzwoni, skoro wysłała Pani maila”.
Nie zadzwonię ponownie, rezygnuję z usług.
~DarkAngel / 2020-02-11 13:10
Ocena: 2.33 / 5
Jestem w tej sieci kilka lat. Nigdy wcześniej nie miałam żadnych problemów doteraz. Przy przedłużaniu internetu mówiona była inna kwota za abonament a przy opłacaniu jest inna dużo większą oraz abonament za internet sieć sama automatycznie przedłużyła mi umowę bez żadnej konsultacji ze mną teraz nie mogę jej rozwiać bo so ogromne problemy ze strony sieci. Druga sytuacja chciałam rozdzielić dwa numery w sieci za co zapłaciłam bardzo duża kwotę i numer nie zostały rozdzielone a Przeciez taką funkcja jest zupełnie darmowa. I ostatnia rzecz od zawsze przy abonamencie komurkowym mam zablokowane usługi premium teraz okazuje się że sieć z automatu doliczyła mi większą kwotę do rachunku za właśnie usługi premium. Nie rozumiem tej sieci. A co do zasięgu to jest jakaś porażka...Nikomu nie polecam tej sieci. Tam są złodzieje oszuści i naciągacze. Omijajcie ta sieć szerokim łukiem. Naprawdę. Czekam do końca umowy za te dwa abonamenty i idę stmatad. Nikt nie będzie mnie naciągał bez mojej zgody. Myślę że bez sądu się nie obejdzie ponieważ sieć nie idę na ugodę.
~Dora / 2018-02-25 20:28
Ocena: 2.33 / 5
Salon w Wysokiem Mazowieckie to porazka. Niedouczona laska + zapatrzony w siebie bufon. Bylam tam juz 3 razy i za kazdym razem jest problem i skwaszona mina. Łaskę zrobią ze klienta obsluga, jeszcze z nadęta mina. Gosc zapomnial ze tam pracuje!!!! Chcialam rozwiazac umowe to mnie odeslal do salonu bo tam jest tylko punkt sprzedazy, po prostu nie chce sie pracowac! Ale wskazalam w umowie paragraf, ze maja taki obowiazek i dalo sie zrobic! Naprawde odezwa do T-mobile- pora na powiew swiezosci- trzeba zmienic pracownika, ktory odstrasza klientow!!!! Chcialabym teraz wymienic telefon i do Wysokiego mam najblizej ale zeby z tego bufoa nie prosic o pomoc (nie zadawac mu pytan bo to problem) to musze jechac do Bialegostoku! No to jest po prostu porazka T-mobile. Moze zmienie siec!
WadySame wady.
~Dorota / 2024-02-20 09:51
Ocena: 2.33 / 5
Masakra jakas, panienki w Mszanie Dolnej to muzgu zapomniały. Jakieś z ulicy żadnej wiedzy na temat swojej pracy.
ZaletyNie ma
WadyO....
~Dżordż / 2022-07-16 21:00
Ocena: 2.33 / 5
Większość czasu nie ma internetu prawie wogole nie idzie nic uruchomić gdy zadzwoni się do nich i z****e to nagle tydzień internet Bangla a później znów jak było
~Eduard / 2018-08-27 22:01
Ocena: 2.33 / 5
Co dwa tygodnie problem z internetem... oferta internet domowy bez ograniczen - predkosc 60mb/s... ograniczony jestem co 5minut przez ping 400ms na grze a predkosc tak na prawde maximalnie do 15mb/s. Po kontakcie z obsluga klienta sie dowiedzialem swietna informacje ze predkosc 60mb/s jest DO ale w umowie tak na prawde nie mam informacji ze nebedzie naprz. 5mb/s. Nie polecam.
WadyPredkosc
Stabilnosc
Obsluga klienta
Ping milion
~emil / 2024-11-20 10:12
Ocena: 2.33 / 5
Jeżeli ktos ma oferte freemix to nie jest oferta na kartę tylko abonament. Za taką pomyłkę jestem stratny 60 zł i kilka dni bez możliwości dzwonienia i wysyłania wiadomości. Banda oszustów. Wycofam wszystkie umowy związane z nimi.
~Ewa / 2021-05-04 15:29
Ocena: 2.33 / 5
Po latach bycia w tej sieci zostałam oszukana tak poprostu prosto w oczy , niestety wmówiono mi że dostanę inna ofertę a po otrzymaniu rachunku okazało się że będę płaciła sporo więcej , potem usłyszałam tylko ;że na chłopski rozum to wiadomo że niema takiej oferty ; szkoda gadać , trudno poczekam do zakończenia umowy i przenoszę się gdzie indziej ! Dałam się tak oszukać :(
WadyOszuści
~Ewaaaaaaa / 2019-01-15 15:15
Ocena: 2.33 / 5
Po prostu złodzieje. Umowa na 24 doładowania, doładowywane częsciej niż 1 raz na miesiąc zeby mieć to z głowy. Niestety po wykonaniu ostatniego doładowania po prostu wyłączyli mi wszystko, 5 miesiecy wcześniej niż powinni. CHAMSTWO!!!!
ZaletyDobry zasięg
WadyOszustwo z rachunkami
~Ewka. 13 / 2021-04-29 14:40
Ocena: 2.33 / 5
Odebrałam dziś telefon od Pana z T-mobile. Pan nie dał mi dojść do słowa. Kiedy w końcu grzecznie powiedziałam, że dziękuję za ofertę przez telefon, jednak udam się do punktu i tam posłucham co mają mi do zaoferowania, pan podsumował, że u niego wyjdzie taniej no ale jak chcę płacić więcej to bardzo mi gratuluje, po czym zamiast się rozłączyć to zwrócił się do kolegi obok i zaczął w niemiły sposób komentować moją osobę. Żałuję, że nie zapamiętałam nazwiska tego "Pana". Obsługa-dno.