Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roger / 2019-10-29 21:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko fajnie z dwa miesiąca od podpisania umowy na internet stacjonarny - a potem dno totalne dno przepustowość na poziomie 1 mb
    Zaletynie widzę
    Wadyprzepustowość , skomplikowana aplikacja na androida
  • ~Roman / 2022-10-11 19:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo niedoświadczona obsługa, prosiłem o nową kartę, dali nowy №, dzwonie do nich, przełączają na Ukraińców.
  • ~rzymia / 2019-02-02 09:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Awaria 2019. Podają w komunikaci że mogą występować utrudnienia w dostępie do Internetu, przesyłania SMS, itp. a ja jestem bombardowany SPAM SMS. To jak to jest z tą łącznością w T-Mobile?. Po 20 latach powiem NIE!!!. By by
    WadyTylko liczy się pieniądz
  • ~Sebastian / 2020-08-30 22:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Zasięg zdecydowanie się pogorszył w moim miejscu zamieszkania.okolice Gostynina..internet taki sobie wolny ale działa. Ale ubezpieczenie urządzenia to totalna porażka.. wyświetlacz a nie wymienili bo nie chciałem dopłacić za wymianę obudowy... Wypłacili odszkodowanie 400zl akurat na naprawę w jakimś serwisie...Ale telefon odesłali inny ..nic w nim nie działa chociaż wszystko działało..był tylko pęknięty wyświetlacz.. PIDMIENILI TELEFON !!! złodzieje z serwisu!!
    ZaletyMiła obsługa, niestety bezużyteczna bo nic konsultant nie może...tak to działa..
    WadyNie szanują klientów..telefony w serwisie podmieniają nagminnie,proceder kwitnie a T-Mobile mówi że to firma zewnętrzna... A kto z tafirma kontrakt podpisał. Ja czy T-Mobile??? To może warto bronić swoich klientów albo nie polecać dziadowskich firm ubezpieczeniowych z siedzibą w Irlandii..
  • ~Tomasz / 2025-02-19 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Ostrzegam wszystkich aby przy zawieraniu umowy nie zgodzili się na usługę bezpieczny internet (czy tez bezpieczne surfowanie). Powoduje ona brak możliwości podejmowania decyzji która stronę internetową chcecie oglądać. Ponadto trzeba czekać na wyłączenie usługi aż do końca miesiąca rozliczeniowego aby mogli doliczyć pełną opłatę za tą usługę. Tat, tak. Za coś co ogranicza waszą wolność musicie płacić.
    ZaletySzybszy internetowa niż np. W Orange. Zasięgi też wydają się nieco lepsze
    WadyBardzo mało intuicyjna strona internetowa operatora a aplikacja jeszcze gorsza.
  • ~Użytkownik / 2023-12-06 21:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia napewno już nie przedłuze umowy place 260 zł za dwa numery wzamian brak zasięgu brak internetu i wszystko niby bez limitu .
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słaby zasięg
    Bardzo wolny internet jak już jest .
  • ~ZALKA / 2022-08-12 14:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem w T-mobile od lat. Podpisuję się pod wszystkimi negatywami - oszuści i naciągacze. Uważajcie, co podpisujecie, bo i tak odwrócą kota ogonem i wcisną wam droższy abonament za tę samą usługę. Co innego mówią, co innego przysyłają. Nie ma mowy o odwołaniu. Nie słuchają klienta. Z umową najlepiej najpierw iść do prawnika. Serio. Wykołowali mnie już drugi raz, pomimo że słucham, co się do mnie mówi i to rozumiem. Przysyłają nagrania z rozmowy telefonicznej, ale pomimo że na nagraniu jest co innego, oni twierdza swoje. Nie szanują wieloletniego klienta. NIGDY WIĘCEJ !!!
    WadyOSZUŚCI
  • ~Jerzy Ząbek / 2020-03-03 15:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem klientem biznesowym T-Mobile, mam kilkadziesiąt aktywnych numerów w tej sieci. Mam nawet opiekuna biznesowego, który pozbawił moją firmę kontaktu ze światem przez 6 dni blokując dwa główne numery stacjonarne w firmie.
    Od 35 dni oczekuję na zmianę opiekuna biznesowego T-Mobile. Moje rozmowy telefoniczne jak i e-maile pozostają bez żadnych działań ze strony T-Mobile. Wyczerpuję już możliwości porozumienia się z T-Mobile.
    Zaczynam przygotowywać się do zmiany operatora. Oczywiście opinia jaką mam na temat T-Mobile może być tylko jedna.Nie pozostaje mi nic innego jak powszechnie dzielić się negatywną opinią na temat obsługi klientów biznesowych przez T-Mobile. Mogę sobie tylko wyobrazić jak T-Mobile traktuje klientów z jednym numerem, skoro stosunek do klientów biznesowych jest jednoznacznie negatywny i bardzo wrogi.
    ZaletyCiekawa oferta
    WadyBardzo złe traktowanie klientów biznesowych
  • ~A.D. / 2021-07-17 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Światłowód jest do d... Kilkanaście razy monitorowałam i nic. Płacę co miesiąc, a przerywa odbiór. Odliczm dni, kiedy będę mogla zrezygnować z umowy. Cieszę się z góry na ten dzień.
  • ~Abonent / 2021-07-01 17:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Cóż. Oferty na abonament są nie zbyt opłacalne. Mało internetu. Płacę prawie 80 zł i mam 15 GB internetu. A poza tym są skoki wartości w internecie. Zrywa mi radio internetowe i kilka razy buforuje w ciągu 8 godzin. No i w aplikacji mój tmobile już nic nie dają. A tam czasami dawali dodatkowy pakiet internetu. Doczekam do końca umowy i spadam z tej sieci. Nie polecam.
  • ~Aha / 2019-09-09 10:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Rok temu skończyła mi się umowa i przeszła na czas nieokreślony. Od tego momentu ZERO kontaktu ze strony T-Mobile z nowymi propozycjami, oferty na stronie bardzo niekorzystne, że od roku nie ma co wybrać. Natomiast dla innego numeru, który posiadam (zarejestrowanego na tą samą osobę) znalazła się oferta z nowym telefonem i dodatkową kartą z 20 GB internetu. Raz telefonicznie konsultant tak kierował rozmowę, że nieświadomie zawarłam umowę, inny - gdy powiedziałam mu o tym zdarzeniu i że telefonicznie nie chcę niczego załatwiać, tylko pójdę do salonu - był wręcz chamski, że coś takiego nie mogło się wydarzyć. Na zasięg raczej nie narzekam.
    Wadykiepska oferta
    nieuczciwi konsultanci BOK
  • ~Anna / 2020-05-05 01:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Kara, którą muszę zapłacić to 2300 wg ich regulaminu plus 2 lata abonamentu to razem ponad 5 tys. Jak zapytałam o raty, to najpierw dostałam maila od komornika, a potem 3 dni później łaskawie zgodzili się na raty. Internet się wyłącza. Jest niby LTE, ale słabo chodzi.
    Zaletybrak
    Wadynie ma możliwości telefonicznego kontaktu z działem windykacji. To chtba JEDYNA FIRMA W POLSCE, gdzie dział windykacji jest niewidzialny. Nawet pani z infolinii twierdzi, że nie ma dostępu do nikogo z tego działu.Na każdy mail mają 30 dni na regulaminową odpowiedż. Porażka :(
  • ~Anna / 2023-09-21 21:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo,bardzo chciałabym pochwalić (po głosie) młodego konsultanta. Za zwyczaj ,a szczególnie kobiety,zbywalny mnie niechęcią rozmowy,albo niewiedzą tematy. Trafiłam na bardzo cierpliwego i kompetentnego młodego człowieka : Szymona Gabrylewicza. Ten młody człowiek marnuje się u was ....
    ZaletyWszystko na plus
    WadyŻadnych
  • ~Anonim / 2023-09-20 08:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Oddałem telefon do serwisu... I od tego zaczęły się wszystkie problemy. Miesiąc bez naprawienia, z czego po tygodniu gościu z obsługi bardzo niechętnie po kilkunastu minutach rozmowy powiedział, że brakujące komponenty zamówione u producenta zaraz przyjdą. Jak można się domyślić, nic nie ruszyło się w tą stronę... (mogliby nie przyjmować telefonu do serwisu wiedząc, że nie mają potrzebnych części). Proces zwrotu też jest żałosny; już od dobrego tygodnia mój telefon jest szykowany do wysyłki. Dobrze, że chociaż dostanę 500 zł w ramach rekompensaty... Oprócz tego nigdy nie miałem problemów z T-Mobile, nielimitowany internet bardzo fajny, oferta też.
  • ~Antoni / 2022-11-03 08:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem przestrzec Was przed tą siecią. Przychodzi mi na myśl wiele słów wulgarnych jak to piszę ale postaram się powstrzymać żeby nie usunięto mojego komentarza. Internet działał mi prawidłowo przez kilka miesięcy po czym na początku października połączenie zaczęło się nieustannie zrywać. Przez co nie mogłem pobrać żadnej paczki z plikami a internet jest mi niezbędny do pracy. Obsługa klienta od początku miała na mnie wywalone i nie przejmowali się tym, że nie mam internetu. Po jakimś czasie dostałem smsa, że usterka została naprawiona. Zadzwoniłem od razu żeby powiedzieć, że problem cały czas jest i chłopaczek na infolinii powiedział, że jedyne co może zrobić to zgłosić nową usterkę. Po dłuższej batalii złożyłem reklamację i wypowiedzenie. Obsługa klienta uznała, że internet mam więc mogą mi dać rabat w wysokości 50%. Nikogo nie obchodziło, że internet mam w taki sposób, że co kilkanaście sekund zrywa połączenie uniemożliwiając pobieranie plików z takich serwisów jak wetransfer. Przez tą żenującą sieć musiałem jeździć 50km do miasta do znajomych żeby pobierać pliki tracąc mnóstwo czasu i pieniędzy na paliwo. Te żenujące pały z obsługi klienta mają wywalone i jeszcze każą mi zapłacić za internet bo ich zdaniem wszystko działa.

    Jeśli chcecie oszczędzić sobie stresu i problemów to absolutnie nie korzystajcie z tej żenującej sieci w ofercie internetu bezprzewodowego.
  • ~Atol11 / 2022-07-25 22:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Zwróciłem się z reklamacją do T-mobile, w sprawie niskiej transmisji danych (0,5 Mb/s) w moim Internecie mobilnym. Operator odpowiedział, że to moja WINA, bo korzystam z Internetu nie w jednym miejscu, czyli poza domem. Nie dowiódł tego, tylko AUTORYTARNIE stwierdził.!!!!!!!!!!!!
    To skandal. Nigdy nic takiego nie mało miejsca, ale jak ja mam to dowieść, sokoro T-mobile, już wydal opinię, a ja mogę jedynie zaprzeczać i przekonywać, że to nie prawda.
    Nie mam takiej mocy, ani urządzenia, które mogłoby to potwierdzić, nikt niema.

    Ten przypadek wystąpił po wznowieniu umowy abonentowej, wcześniej, było OK, dlatego przedłużyłem. To jednak nie obchodzi T-mobile.
    To wredne, szczególnie, że nie dali mi prawa odwołania, od ich decyzji.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOM|U, a sam, po zaskarżeniu tej decyzji, do Federacji Konsumentów, z niej zrezygnuję.

    Zastanów się T-mobile, czy warto tak BEZMYŚLNIE niszczyć swoją Markę.
    Zaletybrak
    WadyAutorytaryzm, wąskie gardło, arogancja.
  • ~Bartos, / 2023-07-21 13:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko było fajnie i szybko jak chciałem do nich przejść, gorzej z odejściem. Odstąpiłem od umowy z powodu gorszego zasięgu niż w Orange. Powiedziano mi w punkcie jak mam to zrobić po czym usunięto mój numer. Po iternwencji zapewniono mnie ze numer odzyskam w ofercie na karcie ale po 48h bezskutecznie, w drugą stronę numer mogli przenieść w 3h. Nie polecam bardzo!
    ZaletyDobra oferta
    WadyTo co w głównym opisie
  • ~bebe / 2021-01-16 08:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzeba bardzo uważać na opłaty wystawiane przez T-mobile. Pomimo braku zaległości w opłatach, wystawiono mi wezwanie do zapłaty za dwa miesiące wstecz. Infolinia stwierdziła, że ich system źle zweryfikował moje konto i stąd pomyłka. Gdybym miał opcję – „automatyczne rozliczenie”, zapewne nic bym nie wiedział o dodatkowych kosztach wynikających z takich pomyłek. Radzę uważać.
  • ~blacky / 2022-05-22 20:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Po podpisaniu umowy - internet działa dobrze przez kilka miesięcy. A potem... Od 60 Mbit — daje około 5-10. Na wszystkie pytania od konsultantów otrzymuję tylko „Cały sprzęt działa w trybie standardowym, problem leży po stronie Pana”. Co? Modem nawet nie zmienił swojego miejsca na oknie. I to nie jest jednorazowa sprawa, już prawie 2 miesięcy. Bardzo rzadko udaje się złapać 25 Mb/s (z 60) na speedteście. Kompletna bzdura. Przeszedł z powodu braku limitu-dostałem gó...
    Zaletypierwsze 2 miesęcy
    Wadybrak internetu
  • ~Bolek / 2024-02-16 10:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Podejscie konsultantów do klienta jest bardzo fatalne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185