strona 18 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~niezadowolona / 2019-06-06 11:27
Pani zadzwoniła z "super ofertą" jakoby umowa kończyła mi się w sierpniu. Po powrocie do domu sprawdziłam - umowę mam do grudnia!! NIE PODPISUJĘ WIĘC !! zadzwoniła następnego dnia, poinformowałam ją że wprowadza klientów w błąd i że mam jeszcze czas na analizę ofert na przedłużenie umowy. Słysząc to wyraziła swoje niezadowolenie i ROZŁĄCZYŁA SIĘ!!! baaaardzo profesjonalna obsługa klienta ;) Ja już dziękuję. -
-
~Norbert / 2022-01-15 17:27
Kolejny raz firma stosuje szemrane zagrywki licząc że klienci niezauważą i co miesiąc 25zl za "pakiet ochrony rodziny " wpadnie. Trzeba dezaktywować pakiet jeśli się nie chce z niego korzystać! Zoorientowalem się od razu że jest większy rachunek i wyłączyłem ten pakiet. Ale 25zl poszło. Ciekawe ile takich osób jest co nie wiedziało, Że trzeba to dezaktywować.... ZaletyDobra ofertaWadyZ każdej strony próbują oszukać, trzeba być czujnym ???? -
~OKI DOKi / 2019-10-08 20:34
na problemy z internetem tj,zrywanie połączenia skoki pingu i duża ilość błędów SES, wysyłają szablonową odpowiedź że sprawdzili i po ICH stronie jest było i będzie zawsze dobrze- masz pan źle skonfigurowany modem router itp.
By przyznali że mają obciążone BTS-y i poprawią ruch np.a tu taką ściemę wciskają. -
~Oskar / 2020-04-15 22:21
Internet mobilny i w domu mam z orange działa świetnie
T mobile mam w mieszkaniu i dział beznadziejnie
Router podobno 200mb naraz może przesyłać, a przy dwóch urządzeniach nie działa.
Za miesiąc z niedziałającym internetem przynajmniej płacić nie trzeba, ale internet chyba jest potrzebny.ZaletyMiła obsługaWady-prawie wszystko -
~papryczka66 / 2019-12-16 22:25
Roaming przygraniczny naliczony w wysokości ponad 200zl. Mi nie uznali reklamacji chociaż zanim przyszedł SMS z powiadomieniem to wg szczegółowego rachunku ok 10min wcześniej została naliczona opłata. Koledze uznali reklamacje. Po pisaniu wielu pism dostałam informacje o sprawie sądowej ze jeśli chcę to mogę ją założyć. Ciągle SMS z jakimiś promocjami. ZaletySpory pakiet internetuWadyInternet i zasięg na wsi jest kiepski.
Nierówne traktowanie klientów. Jednym się uznaje reklamacje innym nie. -
~Polak / 2021-05-18 18:38
Zasięg jest taki sobie, problemem jest to cze często urywa rozmowy lub nie można sie dodzwonić ZaletyInternetWadyZrywane połączenia ogólnie zasieg -
~Rajmund / 2023-03-23 20:15
Dziwne ale jak cokolwiek pada to zasięg tmobile wariuje. Problem dotyczy wsi i małych miasteczek. Mam karty Play, Orange i tam tego problemu nie ma. Wiadomo, że latem piorun pierd....nie ale tu mowa o zwykłych opadach. Nie polecam. ZaletyVoLTE, Wi-CallingWadyzasięg -
~RD / 2019-08-07 13:53
Przeniosłem 4 numery do sieci T-mobile z PLAY. Wszystko było cy dobrze gdyby nie fakt nie dotrzymania słowa przez Panią z punktu T-mobile w Poznaniu w CH M1. Obiecywano mi , że nie zostaną naliczone opłaty za podłączenie do sieci. Na fakturze jednak się pojawiły. Ponadto nie zamawiałem usługi sms i mms nielimitowane w T-mobile, za które również naliczono mi opłaty. Działanie serwisu internetowego jest fatalne. Jak tylko skończy się umowa rezygnuję z tej obsługi. -
-
~Robert 251076 / 2019-05-29 18:42
Do bani, dlaczego po wykorzystaniu internetu co oferują w abonamencie internet zwalnia do takiego stopnia że nie można nic oglądać, byłem w Orange dziesięć lat i nie było takiego problemu nawet po wykorzystaniu internetu można było wszystko oglądać a w t-mobile karzą sobie płacić za dodatkowy internet jedno wielkie oszustwo i naciagactwo. Napewno wrócę do poprzedniej sieci a im podziękuję. Powiedzcie gdzie oni mają najlepszy internet. Oszuści i naciagacze na kasę....... ZaletyBrakWadyInternet niby lte.... -
~Roger / 2019-10-29 21:25
Wszystko fajnie z dwa miesiąca od podpisania umowy na internet stacjonarny - a potem dno totalne dno przepustowość na poziomie 1 mb Zaletynie widzęWadyprzepustowość , skomplikowana aplikacja na androida -
~Roman / 2022-10-11 19:37
Bardzo niedoświadczona obsługa, prosiłem o nową kartę, dali nowy №, dzwonie do nich, przełączają na Ukraińców. -
~rzymia / 2019-02-02 09:59
Awaria 2019. Podają w komunikaci że mogą występować utrudnienia w dostępie do Internetu, przesyłania SMS, itp. a ja jestem bombardowany SPAM SMS. To jak to jest z tą łącznością w T-Mobile?. Po 20 latach powiem NIE!!!. By by WadyTylko liczy się pieniądz -
~Sebastian / 2020-08-30 22:07
Zasięg zdecydowanie się pogorszył w moim miejscu zamieszkania.okolice Gostynina..internet taki sobie wolny ale działa. Ale ubezpieczenie urządzenia to totalna porażka.. wyświetlacz a nie wymienili bo nie chciałem dopłacić za wymianę obudowy... Wypłacili odszkodowanie 400zl akurat na naprawę w jakimś serwisie...Ale telefon odesłali inny ..nic w nim nie działa chociaż wszystko działało..był tylko pęknięty wyświetlacz.. PIDMIENILI TELEFON !!! złodzieje z serwisu!! ZaletyMiła obsługa, niestety bezużyteczna bo nic konsultant nie może...tak to działa..WadyNie szanują klientów..telefony w serwisie podmieniają nagminnie,proceder kwitnie a T-Mobile mówi że to firma zewnętrzna... A kto z tafirma kontrakt podpisał. Ja czy T-Mobile??? To może warto bronić swoich klientów albo nie polecać dziadowskich firm ubezpieczeniowych z siedzibą w Irlandii.. -
~Tomasz / 2025-02-19 18:45
Ostrzegam wszystkich aby przy zawieraniu umowy nie zgodzili się na usługę bezpieczny internet (czy tez bezpieczne surfowanie). Powoduje ona brak możliwości podejmowania decyzji która stronę internetową chcecie oglądać. Ponadto trzeba czekać na wyłączenie usługi aż do końca miesiąca rozliczeniowego aby mogli doliczyć pełną opłatę za tą usługę. Tat, tak. Za coś co ogranicza waszą wolność musicie płacić. ZaletySzybszy internetowa niż np. W Orange. Zasięgi też wydają się nieco lepszeWadyBardzo mało intuicyjna strona internetowa operatora a aplikacja jeszcze gorsza. -
~Użytkownik / 2023-12-06 21:38
Tragedia napewno już nie przedłuze umowy place 260 zł za dwa numery wzamian brak zasięgu brak internetu i wszystko niby bez limitu . ZaletyBrakWadyBardzo słaby zasięg
Bardzo wolny internet jak już jest . -
~ZALKA / 2022-08-12 14:53
Jestem w T-mobile od lat. Podpisuję się pod wszystkimi negatywami - oszuści i naciągacze. Uważajcie, co podpisujecie, bo i tak odwrócą kota ogonem i wcisną wam droższy abonament za tę samą usługę. Co innego mówią, co innego przysyłają. Nie ma mowy o odwołaniu. Nie słuchają klienta. Z umową najlepiej najpierw iść do prawnika. Serio. Wykołowali mnie już drugi raz, pomimo że słucham, co się do mnie mówi i to rozumiem. Przysyłają nagrania z rozmowy telefonicznej, ale pomimo że na nagraniu jest co innego, oni twierdza swoje. Nie szanują wieloletniego klienta. NIGDY WIĘCEJ !!! WadyOSZUŚCI -
-
~Jerzy Ząbek / 2020-03-03 15:25
Jestem klientem biznesowym T-Mobile, mam kilkadziesiąt aktywnych numerów w tej sieci. Mam nawet opiekuna biznesowego, który pozbawił moją firmę kontaktu ze światem przez 6 dni blokując dwa główne numery stacjonarne w firmie.
Od 35 dni oczekuję na zmianę opiekuna biznesowego T-Mobile. Moje rozmowy telefoniczne jak i e-maile pozostają bez żadnych działań ze strony T-Mobile. Wyczerpuję już możliwości porozumienia się z T-Mobile.
Zaczynam przygotowywać się do zmiany operatora. Oczywiście opinia jaką mam na temat T-Mobile może być tylko jedna.Nie pozostaje mi nic innego jak powszechnie dzielić się negatywną opinią na temat obsługi klientów biznesowych przez T-Mobile. Mogę sobie tylko wyobrazić jak T-Mobile traktuje klientów z jednym numerem, skoro stosunek do klientów biznesowych jest jednoznacznie negatywny i bardzo wrogi.ZaletyCiekawa ofertaWadyBardzo złe traktowanie klientów biznesowych -
~A.D. / 2021-07-17 12:54
Światłowód jest do d... Kilkanaście razy monitorowałam i nic. Płacę co miesiąc, a przerywa odbiór. Odliczm dni, kiedy będę mogla zrezygnować z umowy. Cieszę się z góry na ten dzień. -
~Abonent / 2021-07-01 17:49
Cóż. Oferty na abonament są nie zbyt opłacalne. Mało internetu. Płacę prawie 80 zł i mam 15 GB internetu. A poza tym są skoki wartości w internecie. Zrywa mi radio internetowe i kilka razy buforuje w ciągu 8 godzin. No i w aplikacji mój tmobile już nic nie dają. A tam czasami dawali dodatkowy pakiet internetu. Doczekam do końca umowy i spadam z tej sieci. Nie polecam.
-
~Aha / 2019-09-09 10:30
Rok temu skończyła mi się umowa i przeszła na czas nieokreślony. Od tego momentu ZERO kontaktu ze strony T-Mobile z nowymi propozycjami, oferty na stronie bardzo niekorzystne, że od roku nie ma co wybrać. Natomiast dla innego numeru, który posiadam (zarejestrowanego na tą samą osobę) znalazła się oferta z nowym telefonem i dodatkową kartą z 20 GB internetu. Raz telefonicznie konsultant tak kierował rozmowę, że nieświadomie zawarłam umowę, inny - gdy powiedziałam mu o tym zdarzeniu i że telefonicznie nie chcę niczego załatwiać, tylko pójdę do salonu - był wręcz chamski, że coś takiego nie mogło się wydarzyć. Na zasięg raczej nie narzekam. Wadykiepska oferta
nieuczciwi konsultanci BOK
strona 18 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »