Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2605 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Doświadczona / 2023-02-14 19:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultanci mają zwyczaj dzwonić pół roku przed zakończeniem umowy. Przedostatnim razem umówiłam się tak na konkretne warunki w konkretnej cenie, ale nie uwzględnił mi w umowie nielimitowanego internetu. Musiałam zgłaszać reklamację i wtedy pomogło.

    Przy następnym przedłużeniu umowy, które było na przełomie 2022/2023, to już zobaczyłam największe dno obsługi klienta w całym moim życiu. Nawet w telewizji, w programie typu sprawa dla reportera takiego dna nie widziałam. Umówiłam się z konsultantem na konkretne warunki ponad miesiąc, max trzy przed końcem umowy o abonament. Później się okazało, że moje ustalenia z pracownikiem ich Biura Obsługi Klienta się nie liczą, bo oni mi wysłali maila, którego nazywają Pismem, że do daty, która była ponad miesiąc po tej rozmowie mam wysłać wypowiedzenie starej umowy. Ich pracownik mi powiedział, że nowa już jest zawarta i nic mi nie powiedział, że mam wysłać to wypowiedzenie, aby inna umowa mogła wejść w życie. Do tego mówiłam mu co najmniej dwa razy, że "te nowe warunki, które mi wysłali w mailu są fatalne", "nie ma mowy, żebym się zgodziła na takie" i "głównie dlatego z nim rozmawiam o nowej umowie".

    Zgłosiłam reklamację i tym razem dział reklamacji powiedział, że "mogę tylko anulować część umowy, w tym zakresie co właśnie miała wejść w życie, ale nic więcej nie mogą zrobić, bo się nie da". Złożyłam podanie żeby mój abonament za telefon zmienili na ofertę na kartę i planuję od nich uciec. Jeszcze nie wiem czy mi się uda, czy coś jeszcze wymyślą.

    Napisałam w mailu z tym podaniem o wypowiedzenie umowy, "aby mi napisali czy jego treść jest jednoznaczna i zrozumiała", choć starałam się pisać najprościej i najbardziej zrozumiale jak można. Mija trzecia doba od czasu kiedy im to wysłałam a oni do tej pory mi nie odpowiedzieli na to moje pytanie. Nie pisałam im obelg itp. Teraz się martwię co będzie dalej, znając ich możliwości.
    ZaletyZasięg w Warszawie oprócz Aleksandrowa, szybki internet
    WadyNieodpowiedzialna, bezkarna, prawdopodobnie słabo nadzorowana obsługa klienta. Pracownicy bronią kolegów zamiast dbać o markę i relacje z klientami. Niewiarygodna i nieodpowiedzialna firma.
  • ~Ernest / 2021-12-13 18:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry, nie polecam nikomu przenoszenia się do tej sieci. Minęło 5 tygodni a ja dalej nie doczekałem się pozytywnego zamknięcia sprawy. Ogromna strata czasu, średnio straciłem 3h poprzez różnego rodzaju rozmowy z infolinią i tłumaczeniu każdemu z osobna tego samego problemu, ponieważ żadna dzwoniąca osoba nie ma wglądu w poprzednie rozmowy. Salon T-mobile odwiedziłem 4 razy jednak rozkładają ręce i sami nie wiedzą co mogą zrobić, ponieważ za problemy odpowiada dział przeniesień, który wychodzi na to że ma sprawdzę gdzieś. Obecnie wybrałem Play tutaj przeniesienie trwało 2 dni i nikt mi tego nie utrudniał. Pozdrawiam i każdemu odradzam tą sieć.
  • ~EXEVO / 2023-08-15 20:02
    Ocena: 2.67 / 5
    5g z prędkością 2 mb na s żart i to nie śmieszny do tego
  • ~Gerhard / 2023-03-06 12:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie zasięg całkiem spoko, bo firma korzysta z kabli ORANGE !! Serwis... Tragedia... Nic nie mogą, przełączą do technika, a ten... za 20 minut rozmowy kosztuje klienta 50 zł dodatkowo do rachunku... Wizyta serwisu w domu, bo kabel się zegnie (a monterzy raczej nie dbają o bezpieczne położenie kabelków w domu) to koszt + 500 zł do rachunku... Więc robi się gorąco...
    ZaletyDobrze działa, bo po kablach ORANGE !!
    WadySERWIS, bardzo drogi i potrzebny...
  • ~Ja / 2021-02-24 08:27
    Ocena: 2.67 / 5
    U mnie sprawa wygląda tak , że w każdym miesiącu doliczane mi są dodatkowe opłaty za dodatkowe usługi , pomimo,że prosiłem o wyłączenie dodatkowych usług , baa to było warunkiem podpisania umowy z t mobilem. Pomimo miłej obsługi i miłej pani z drugiej strony sytuacja bez zmian, jest jakaś paranoja.
    ZaletyBrak
  • ~Jacek / 2020-02-19 08:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry
    Kilkanaście lat w T-Mobile i mam dosyć
    1. abonament na dwa lata a raty za tablet na 3 lata (na plus karta działała w 3 roku)
    2. w zeszłym roku pojawiła się pozycja w fakturze TARYFA PROFIRMA+ ma to nawet nr telefonu ? P.S.nigdy takiego nie miałem 60 zł brutto, po kilku miesiacach wchodzę do biura obsługi i pytam się co to jest, a to jakaś zaszłość sprzed kilku lat i można to wypowiedzieć - ale to wygląda na jakieś wyłudzenie, metody z pewnej francuskiej sieci telewizji satelitarnej.
    Zaletyprzenieść się do innej sieci
  • ~Jajo / 2024-02-02 17:26
    Ocena: 2.67 / 5
    W t-mobile powinnam być 50 Mb internetu na abonament internet mobilny powinien być mb jest propozycja za 70 zł abonament rozmowy bez bitu do wszystkich sieci i Internet mobilny 50MB
    ZaletySłabe mam zalety dla państwa
    WadyZa słaby jest internet mobilny na abonament za 70 zł rozmowy mi to do wszystkich sieci 30MB
  • ~Joanna Chlebba / 2023-03-15 14:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa w serwisie totalna porażka , jak rezygnujesz z internetu traktują cie jak gówno, zwracałam sprzęt internetowy po rozwiązanej umowie, nie posiadałam oryginalnego pudełka, pan nie chciał przyjąć mi sprzętu, dopiero po awanturze to z łaska zrobil Wroclaw serwis Galeria Dominikanska
    ZaletyZ internetu byłam zadowolona
    WadyObsługa klienta dno
  • ~JT / 2021-09-29 22:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet do ch*JA sie nadaje nawet filmu w 240p nie dasie obejrzec bo te ku*wy tydzień po opłaceniu faktury zmniejszają szybkość internetu z 30mb/s do 2mb/s nie polecam tej firmy gó*no tak jak orange :)
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Kaczy / 2023-02-19 23:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Nigdy nie myślałem, że to napiszę ale w mojej okolicy (Marki) pod względem jakości internetu mobilnego Plus wyprzedził TMOBILE. Co za spektakularny upadek lidera.
    ZaletyŁadne reklamy
    WadyDegradacja sieci mobilnej
  • ~Kamil / 2021-05-05 11:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Mówiąc wprost - oszukują. Internet na firmę LTE, podczas rozmowy podany dokładny adres, oczywiście super zasięg, blisko anteny, nie będzie żadnego problemu. Pierwszy miesiąc wszystko ok, transfer 30-40 mb/s. Po czym nagle jakby ktoś uciął, poniżej 1 mb/s, strony się nie ładują, nawet maila odczytać się nie da żadnego. Interwencja jedna, druga, trzecie. Wysyłam screeny speed testów, dodam że internet bez ograniczeń, bez limitu danych. W końcu ktoś się odezwał i napisał, że wszystko jest w porządku. I tyle. Kolejne dni - to samo, internetu praktycznie nie ma, resetowanie routera, sprawdzanie na innym, 4-5 kresek zasięgu a internet to śmiech na sali - 0,2 mb/s. Screeny, znowu maile i znowu odpowiedź, że wszystko jest dobrze bo oni sprawdzili. Zagroziłem zgłoszeniem do UOKiK i zerwaniem umowy z ich winy - odpisali że jak zapłacę karę umowną to mogę zrywać. Chamy. Jednak po tym mailu coś ruszyło, internet znowu przez około miesiąc 20-30 mb/s. Myślałem, że już będzie wszystko ok. Nie na długo, znowu to samo, walka do dziś. Mało tego - ich strona Mój T-mobile więcej nie działa niż działa, jest problem z opłacaniem rachunków. Ale przypomnienia o płaceniu przysyłają co chwilę, nawet po tym jak się już opłaci. Porażka, szkoda nerwów, odradzam wszystkim internet od nich. Nie wiem jak ze światłowodem, ale LTE to dramat, ich obsługa także.
    Wadyszybkość, obsługa, strona
  • ~klient-niewolnik / 2023-07-10 19:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Kilka tygodni z rzędu internet muli jak Odra po śnięciu ryb. T-mobile ma jedną odpowiedź na zgłoszenia - "sieć jest przeciążona". Więc po co mi taka usługa skoro T-mobile oferuje żenadę nie udostepnienie internetu.
    WadyOszukują , nie dotrzymują umowy jakości usługi.
  • ~klientka / 2018-09-18 10:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem od 18 lat tej sieci. I jako długoletni klient myślałam ,ze można liczyć na jakieś plusy , niestety byłam w wielkim błędzie . Potrafia nawciskać niestworzonych rzeczy do oferty , a potem gdy dostajesz pierwszy rachunek jesteś zaskoczony jego wysokością , ale to już mina ponad miesia od podpisania umowy i nie można z niej już się wycofać . Uważajcie podczas kupowania oferty przez telefon , bo konsultantom nie można ufać.
    Zaletyzależy od oferty
    Wadyzależy co kupimy
  • ~Leszek / 2018-09-27 08:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeżeli nie musicie, to unikajcie 'paskudztwa' jak możecie. Operatora interesuje tylko złapanie klienta, potem to szukajcie wiatru w polu, arogancja i ściema. a oferta-podobna jak u konkurencji-żadna rewelacja. Skorzystałem i mam dwa lata na głowie. Nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadyignorancja
  • ~Marcel / 2023-01-09 20:37
    Ocena: 2.67 / 5
    internet po tygodniu jest slaby w grach jest duzy ping oraz lagi
    Zaletyczasami jest dobrze
    Wadylagi w grach
  • ~Marcello / 2023-11-07 20:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaby Internet Zacina się jest opóźnienie i trzeba się caĺy czas łączyć na nowo
    ZaletyNie ma
    WadyZacinanie, opóźnienie i trzeba się łączyć na nowo co kilka godzin
  • ~Mioxel / 2020-04-15 23:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Nielimitowany internet na routerze cena 60 zł co dostaję? Maks 1 urządzenie może korzystać z internetu bo jak 2 zaczną to jest nawet 999 pingu w grze
    ZaletyNie kupywa.
    WadyWszystko
  • ~MO / 2020-04-08 12:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultanci nadają się do segregacji śmieci na wysypisku.
  • ~Monika / 2025-06-03 19:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem T-Mobile przeszło 15 lat, prowadzę firmę. Jednak sytuacja na rynku, zamykanie się małych sklepów, coraz większa konkurencja ze strony marketów oraz drożejące koszty pracowników zostałam zmuszona do redukcji personelu, który zatrudniam. 30 marca br. przesłałam rozwiązanie umowy na 4 telefony. Gdzie moja umowa ma miesięczny okres wypowiedzenia i co się stało. Żaden z pracowników T-Mobile nie otworzył mojej rezygnacji, zamiast wyłączyć 4 telefony z dniem 02 maja , to one dalej działały, więc postanowiłam odezwać się w maju z powrotem co się dzieje, aż w końcu łaskawie w połowie maja ktoś zadzwonił i powiedział - system zawalił. No nie sieć T-Mobile zatrudnia tylu pracowników i nikt nie otworzyła sprawy - żenada . Najlepsze jest to, że faktura za maj obejmu 4 telefony, które już powinny być wyłączone, to nie moja wina, że nikt w t-mobile się tym nie zainteresował . nie polecam T-Mobile
    Zaletybrak
    Wadybrak zaangażowania konsultanta - opiekuna, brak dbałości o stałych klientów, brak zainteresowania
  • ~Net / 2021-01-22 22:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet w okolicach Pułtuska na Mazowszu właściwie nie działa. 60 km od Warszawy i pustynia cyfrowa. W domu mam dwa rutery jeden w różnych miejscach z antenami i max prędkości to 3mb w nocy. Normalnie max 0.3 do 1.5mb, dramat!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słaba przepustowość internetu Ponikiew koło Pułtuska woj. Mazowieckie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.91, ilość opinii: 1068
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186