Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2581 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Orzeszek 03 / 2024-06-03 08:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet od miesiąca nie działa jak powinien, jak miałam zawsze 4 kreski zasięgu, tak teraz z ledwością 1.
  • ~Ostry / 2023-11-25 23:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Do PiotraP. Żadna firma nie zrobi wyjątku bo byłby to precedens, który zostałby bezlitośnie wykorzystany przez m.in. takich jak Ty.
  • ~Piotr / 2023-12-22 16:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Pracuję z tą siecią jeszcze od czasów ERY GSM. Nigdy nie miałem większych problemów... aż do tego roku kiedy to finalizowaliśmy kolejne już przedłużenie umowy o 2 lata (łącznie 40 numerów w firmie). Po ustaleniach mailowych i uzgodnieniu wszystkich szczegółów otrzymałem 3 dokumenty (umowę) (1 - 36 stron, 2- 18 stron i 3- 11 stron). Ponieważ do tej pory przez ponad 25 lat współpracy nigdy nie było rozbieżności pomiędzy ustaleniami handlowymi a umową finalną podpisałem dokumenty bez głębszej analizy. Tak, już teraz wiem, że liczy się tylko to co podpisane (ale według mnie nawet w tych podłych czasach powinien obowiązywać jakiś kodeks honorowy, dane słowo itp...). Ale do rzeczy, zamiast ustalonej kwoty zobowiązania miesięcznego w kwocie X po wdrożeniu nowej umowy otrzymałem fakturę na X + 1000zł, ponieważ handlowiec pomylił się, ofertę skalkulował na 25 numerów a nie na 40 jak powinien.
    Na moją reklamację T-Mobile odpowiedział, że nie mogą odnieść się do rozmów negocjacyjnych (mimo ewidentnej pomyłki ich pracownika), dla nich liczy się tylko umowa.
    Zatem przestrzegam zanim cokolwiek podpiszecie z tą firmą, czytajcie dwa razy.
    Wadyniezgodna umowa z ustaleniami
  • ~Pracownik telekomu / 2023-09-17 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Do Zenona: niestety nie masz racji. Podpisałeś umowę w ramach telefonii komórkowej (mobilnej), a nie stacjonarnej. Inaczej pisząc w tego typu umowach nie występuje pojęcie tzw. adresu świadczenia usługi. Nic nie zrobisz. Możesz oczywiście reklamować ale to nie zwiększy u ciebie zasięgu. Ewentualnie w ramach polityki firmy możesz otrzymać upust od abonamentu. Jedyne logiczne rozwiązanie to zmienić sieć (pod warunkiem, że nie masz już umowy terminowej). To tyle.
  • ~Prezes / 2023-10-08 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: człowieku i Ty prowadzisz firmę i piszesz przed całą Polską, że poszedłeś do salonu T-Mobile i tam cyt. "Obiecali Ci 50 mega", a w umowie, której z pewnością nie przeczytałeś, nie ma żadnej gwarancji prędkości (bo nie może być), masz pretensje teraz do całego świata? Jak Ty zarabiasz człowieku na siebie co???
  • ~Prezes / 2023-11-21 10:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: po pierwsze żaden operator komórkowy nie ma w swojej ofercie i nie będzie jeszcze długo mieć zapisu w regulaminie danej promocji, że gwarantuje określoną prędkość. Po drugie zanim coś napiszesz na forum, wylewając swoje żale, przeczytaj na spokojnie jeszcze raz regulamin swojej umowy, a zobaczysz, że nie ma tam zapisu gwarantującego pobieranie 60 mega, a do 60 mega.
  • ~Prezes / 2023-11-23 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ośmieszasz się na potęgę przed wszystkimi. W tym swoim rozumku myślisz, że jak masz wykupioną opcję do 60 mega, to masz mieć prędkości zbliżone do górnej wartości??? Oszalałeś??? Jedyną opcją, którą operator gwarantuje to, że nie przekroczysz górnej granicy pobierania. A to czy masz 5 mega czy 55 mega nikogo NIE OBCHODZI, bo wszystkie prędkości są zależne od wielu czynników, o czym jest mowa w regulaminie promocji. Nie "umisz" czytać ze zrozumieniem. Co za wstyd. Nie brnij w ten temat dalej. Dokształć się.
  • ~Prosumer / 2023-09-01 09:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy bym nie podpisał umowy z okresem spłaty sprzętu dłuższym niż sama umowa terminowa. Po drugie gdzie jest UOKiK dla takiej PATOLOGII??? Polska to dziki kraj.
  • ~R. / 2023-02-27 17:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Do telefonu nie mam uwag, tv poprzez światłowód byłaby OK, gdyby Firma posiadała multiroom. Brak jest możliwości posiadania tv na dwa telewizory w domu, chyba jedyna firma, która nie oferuje multiroom, albo chociażby drugiego dekodera !!!!!.
    Zaletycena, obsługa instalacji światłowodu i routera.
    WadyBRAK MULTIROOM dla TV.
  • ~Regon / 2024-01-02 22:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: mieszkasz na zadupiu z bieda-nadajnikiem na marnej jakości radiolinii. Poczekaj na śnieg to dopiero będziesz mieć jazdy.
  • ~Rumcajs / 2023-09-14 09:41
    Ocena: 3.00 / 5
    I dlatego tmobile nie zawojuje polskiego rynku mobile (czytając setki opinii). Jedyne w czym mogą jeszcze coś ugrać to FTTH.
  • ~Rysiek / 2024-09-01 11:58
    Ocena: 3.00 / 5
    W 2023 marzec, zmieniłem światłowód Orange na TMobile. Przez kilka miesięcy było niby bez zastrzeżeń (zdarzały się krótkotrwałe zawieszenia sygnału). W drugim roku zaczął się horror. Zrywanie internetu co pół godziny na od kilkunastu sekund do minut. Zawsze w najlepszej chwili filmu lub podczas "wizyty" w banku. Porada obsługi : trzeba resetować router i dekoder TV. Oprogramowanie routera, pomimo kilkukrotnych aktualizacji zmniejszyło awarie o połowę. Reklamacje uwzględniono poprzez jednokrotne obniżenie opłaty o 50 PLN. Nadal kilkanaście razy dziennie brak sygnału na 10 - 20 sekund. Nie mam siły ani ochoty walczyć. Doczekam do marca 2025 i asta la vista.
    Zaletyżadne
    WadyPodstawowe. Nie zabezpieczona jest dostawa internetu
  • ~Ryszard / 2024-03-24 19:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Od podpisania w grudniu 2023 roku umowy na dostarczanie połączenia internetowego za pomocą światłowodu oraz telewizji czekam na montaż tych usług . Na 5 kwietnia mam , niby , ustalony trzeci już albo czwarty termin montażu...
    Na początku pracownicy T-Mobile wyjaśniali, że montaż połączenia światłowodowego nie jest możliwy, ponieważ...nie dopracowano szczegółów umowy z właścicielem łącza w mojej lokalizacji czyli z Orange...

    Jeżeli faktycznie T-Mobile nie miał jeszcze podpisanej umowy z Orange, to dlaczego sprzedawano usługę?
    WadyOczekiwanie, ustalanie kolejnych dat " montażu" dopiero po moim kontakcie z biurem obsługi klienta, brak informacji, że jednak ekipa nie pojawi się w ustalonym dniu...
  • ~Sandra / 2024-02-15 20:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka może być dramat zasięg tragedia .... Rozmowa urywa się ..... Internet dramat ...
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~SARA / 2021-05-21 10:51
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE POLECAM ZAWIERANIA UMÓW PRZEZ SKLEP T MOBILE PRZZ TELEFON ZOSTAŁAM OSZUKANA PRZEZ KONSULTANTA SKŁADAJAC SKARGE I REKLAMACJE NIE BRALI POD UWAGE KLIENTA TYLKO PRACOWNIKA !!!!!! NIE POLECAM
    Zalety....
    Wady....
  • ~Sławek z Niska / 2022-06-21 16:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Ani w salonie, ani w Żabce, ani w żadnym innym miejscu w miejscowości Nisko nie można kupić starter Bez Limitu 40 GB T5G dla telefonów 5G nie interesuje mnie inny starter z którego można przejść na ofertę XL 5G bo karta SIM jest 4G noi ch...
  • ~Sobiesky / 2020-05-16 08:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłem Netflix ale link rejestracji nie zdziałał. Minął już tydzień I dział techniczny dalej tego nie ogarnął.. porażka..
    WadySerwis
  • ~Stanisław / 2021-04-12 23:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet nie nadaje się do jakiegokolwiek użycia czy w dzień czy w nocy jest beznadziejny
    ZaletyDuży transfer w stosunku do ceny
    WadyStrasznie słaby zasięg
  • ~Stonka / 2024-04-21 14:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: napisz list do papieża.
  • ~Technik / 2023-11-23 14:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tego nygusa, który chce mieć gwarancje prędkości w internecie mobilnym: w internecie mobilnym nie może być żadnych gwarancji bo ograniczeniem jest sama technologia radiowa. Załóż sobie stałkę to będziesz bliższy ideału. Prezes ma rację. Twój przykład to z jednej strony dowód na absolutny brak wiedzy u ciebie, a z drugiej przykład jak operatorzy komórkowi zbijają kasę na takich jak Ty. Amen.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186