Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2642 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartek / 2023-03-09 00:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Dawna Era to teraz nic nadzwyczajnego. Cholernie drogo, a usługi niestabilne na sieci komórkowej (internet). Nie polecam.
    ZaletyFajne kolory reklam
    WadyReklamy to mega ściema
  • ~Basia / 2022-06-04 20:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem ich klientem od prawie 20 lat, ale tym razem miarka się przebrała. Nikt mnie w ten sposób nie potraktował.
    Udałam się do punktu stacjonarnego w celu przedłużenia pakietu umów. Pani X wysłuchała moich zyczeń, zaproponowała telefon, zegarek. Nie było z mojej strony zainteresowania, był wyrażny sprzeciw. Po czym przygotowywała umowy przyjażnie ze mną gawędząc. Na koniec podsunęła mi do podpisu rewersy umów. Ja głupia i naiwna nie miałam żadnych podejrzeń, że w umowach może być nie to, o co prosiłam, podpisałam. Na koniec dostałam "gratis" w postaci 2 zegarków. Pani poinformowała mnie, że to nagroda, za przedłużenie umowy. One nic mnie nie kosztują. Moje protesty zostały skomentowane: Jak Pani naprawdę ich nie chce, to proszę je sprzedać, zarobi sobie Pani. Po powrocie do domu w teczce z umowami miało byc 5 aneksów, były 4 i 2 nowo zawarte umowy na 2 zegarki !!!!. Jedna umowa była pominieta.
    Tym sposobem sprzedawca zdecydował za mnie co mam kupić, a na dodatek oszukał mnie na kwotę 960 zł.
    Moje reklamacje nic nie dały, podpisana umowa jest wiążąca. Kto jest naiwny i wierzy w ludzką uczciwość to płaci!!!!
    I jak w tej sytuacji mam mieć pozytywną opinię, skoro mnie traktuje się jak oszusta a nieuczciwemu sprzedawcy się wierzy ?????
    Pozdrawiam wszystkich, którzy zostali w podobny sposób oszukani.
  • ~Bożena / 2021-11-06 10:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Od jakiegoś czasu mam ciągle problemy z funkcjonowaniem tej sieci. Doszło do nieporozumień z moimi znajomymi ponieważ okazało się, że nie dochodzą ich wiadomości lub na odwrót - ja nie potrafię wysłać komunikacji do nich. Niektóre z tych wiadomości pojawiły się u adresata czy u mnie z trzy tygodniowym opóźnieniem! Nie potrafię również połączyć się z aktywnymi i aktualnymi nr niektórych z moich znajomych pomimo, że oni umieją do mnie dzwonić (operator odpowiedział mi pobieżnie, że nie ma takiego nr!!! pomimo, że na bilingach widać, że nr ten się ze mną kontaktuje). Obecnie trwa (prawie miesiąc) reklamacja ale rozważam przeniesienie nr do innych sieci z których wcześniej korzystałam a nigdy nie miałam żadnych problemów!
    Odradzam.
    WadyBłędy w sieci. Długie rozpatrywanie reklamacji.
  • ~Były / 2023-02-12 12:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Tmobile upada. Non stop problemy z jakością internetu. BOK jak katarynka gada, że dużo osób korzysta. Madżentowy shit zapakowany w kolorowy papierek. Omijać usługi mobile tego operatora.
    Zaletytylko miła obsługa
    Wadyusługi mobilne na poziomie sieci Plus (reklamy i speedtesty KŁAMIĄ!!!)
  • ~Cyngiel / 2025-06-13 12:49
    Ocena: 3.00 / 5
    T-Mobile zatrudnia podwórkową dzieciarnię na czacie dostępnym przez mobilną aplikację. Poziom w zasadzie zerowy. Nie mam pojęcia za co tym ludziom płacą. Lepszy pożytek to wygonić ich z biur do zbierania ziemniaków.
    ZaletySieć działa satysfakcjonująco
    WadyObsługa klienta na czacie to w zasadznie DNO
  • ~Daro / 2022-01-27 21:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Od około 20:00 do około 13:30 nie miałem wogule zasięgu a Pani z czatu poinformowała mnie, że sprawdziła co się dzieje i ,że to TYLKO przeciążenie w sieci... K.... Przeciążenie??? Dobrze, że umowa mi się już kończy i mogę przejść do innej.. może tam nie będzie przeciążenia
  • ~dawid / 2022-05-13 21:24
    Ocena: 3.00 / 5
    intermet jest cały czas słaby jest prawie codzienie po 500 ms w zwyż
  • ~Ewelina / 2024-11-09 21:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Chcę mieć w Orange 50 a nam 20, duże miasto powiatowe.
    ZaletyOrange to że w ogóle jest 5 g
    WadyTragiczne rozmowy.
  • ~Gość / 2022-12-08 13:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Umówiłem się dziś na montaż internetu, brak kontaktu nikogo nie było. A w systemie mają że monter dzwonił telefonicznie i do domu. Tak się nie robi. Najchętniej bym zrezygnował.
  • ~Greg / 2021-07-06 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory byłem zadowolony ze świadczonych usług aż do momentu kiedy postanowiłem przenieść kolejny numer. Poprzedni operator zwolnił numer a północy natomiast T-Mobile uaktywnił go u siebie dopiero 40h później. Przez ten czas byłem poza zasięgiem, nie można się było dodzwonić na mój aktualny numer. Oczywiście wykonałem kilka połączeń do działu obsługi gdzie zapewniano mnie, że to wina mojego smartphona bo w systemie już widnieje status przeniesiony. Karta była przekładana do 3 różnych telefonów dlatego wiem, że wina była po stronie operatora. Kiedy numer już się przeniósł nie mogę aktywować dodatkowej usługi z poziomu aplikacji jak i www nie mówiąc już o aktywacji esim na Apple watch. Zgłoszenie w systemie ma już tydzień i dalej żadna usługa nie działa. Codziennie dostaje SMS że zgłoszenie potrzebuje dodatkowej weryfikacji. Zobaczymy co przyniesie czas, na razie jest słabo.
  • ~Henryk / 2021-07-23 14:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać na umowę o nielimitowanym dostępie do internetu. Mam taką umowę ponad dwa lata. Ostatnio T-mobile ponownie proponuje takie umowy. Używam internet w okolicach zalewu Jeziorsko przez ok. 6 miesięcy (działka letniskowa).Jeśli pobieram więcej internetu, np. oglądam film, przez pewien czas wszystko chodzi dobrze a potem T-mobile drastycznie pogarsza parametry, uniemożliwiając korzystanie z internetu. I to jest ten nielimitowany internet. Jedno wielkie oszustwo!
    ZaletyBrak
    WadyLimitowanie internetu, mimo zawartej umowy o nielimitowany internet.
  • ~Hlor Andrzej / 2021-11-27 08:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedy im powiedziałem że jestem bezdomny i chcę komórkę ale taka żeby oni za nią płacili wyrzucili mnie z lokalu. (0..0)
    Zaletydostałem kawę
    Wadybyła zimna
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Igor / 2020-08-07 16:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo nie polecam oddziału w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Dzisiaj byłem już 6 raz załatwić sprawę przeniesienia numeru i dalej pozostawiono mnie bez żadnych informacji. Pracownicy są niekompetentni, dopiero za 4 razem jeden z Panów sprawdził w systemie co jest nie tak. Zrobiłem wszystko zgodnie z zaleceniami, przejechałem 200 kilometrów zrobić wszystko według instrukcji w moim rodzinnym mieście ponieważ była taka potrzeba, straciłem na to cały dzień. Później przyniosłem ze sobą potwierdzenie z mojej poprzedniej sieci aby czarno na białym widoczne były wszystkie aktualne dane, wniosek został wysłany, ale niestety bez skutku.
    Jedna z Pań która dzisiaj mnie obsługiwała była bardzo niemiła i opryskliwa, niczego się nie dowiedziałem. Omijajcie ten oddział szerokim łukiem, ponieważ nie dba się tam o klienta, nie ma to nic wspólnego z profesjonalną obsługą.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługa klienta
  • ~Jacek z Warszawy / 2020-09-17 10:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Od ponad roku zgłaszam w T-Mobile problemy z internetem. Dział techniczny regularnie informował mnie o tym, że wszystko jest w porządku. Dopiero w ubiegłym tygodniu pewien miły pracownik T-Mobile powiedział mi, że jest źle i tak będzie, bo trwają prace techniczne. Nie umiał powiedzieć jak długo prace potrwają. Mimo, iż mam regularne problemy z sygnałem, dział reklamacji twierdzi, ze dobrze realizuje umowę i dostarcza to, na co się ze mną umawiał, prawidłowo. Jeżeli częste zrywanie sygnału jest prawidłowym świadczeniem usługi przez T-Mobile, gratuluję dobrego samopoczucia. Za kilka miesięcy kończą mi się umowy na 4 numery, w tym na internet. Nie wiem czy skuszę się na ich ofertę....
    ZaletyZasięg telefonu
    WadySłaby internet
  • ~jerzy / 2025-05-25 07:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem przez długi czas problem z internetem nawet wystawiałem tu opinię ale po modernizacji nadajnika problem ustał. Nawet byłem zadowolony bo na umowie 90 często łapałem większą prędkość. Byłem na tyle zadowolony że podpisałem nową umowę tym razem z anteną zewnętrzną i prędkością 300 mb. I tu zaczyna się moja nowa przygoda o ile przez pierwsze 2 miesiące prędkość na spedtestach pokazywało mi w okolicach 500mb na nocnym i w godzinach szczytu trochę ponad 300. Tak teraz po 4 miesiącu na nocnym mam 20 mb, jest gorzej niż było na starej umowie. Znowu dałem się oszukać.
  • ~Joanna / 2023-07-30 08:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie mam w TMobile internet od 3 lat, i do tej pory nie narzekałam jakoś, jednak od ponad tygodnia nie mam w ogóle zasięgu. Co kontaktuję się z Obsługą Klienta to słyszę że awaria, że technicy już pracują, że Pani mi zakłada ticketa, czy tam dodaje mój numer do już istniejącego, dziękujemy za zgłoszenie, milego dnia. I tak w kółko i nic się nie poprawia. Doprawdy zastanawiam się czy te Panie faktycznie gdziekolwiek przekazują moje zgłoszenie czy tylko tak sobie gadają żeby zbyć człowieka ://
  • ~Kler / 2022-01-30 11:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Czat na żywo. Zapytanie o haslo do routera. Odpowiedz: jest na routerze.
    - brak pytania o nazwe routera
    - odeslanie na platna infolinie (dzial techniczny 2,80/minute !!!)
    - gdyby konsultant Aleksander mial wiedzę, ze to alcatel - może umiałby podać uniwersalne haslo: admin
    - brak pozegnania na czacie - po prostu zamknal czat
    Pisalam za mamę (77 lat). I cale szczescie. Odpowiedz znalazlam w sieci.
    Zaletyoceniam czat: dostęp w weekend
    Wadybrak profesjonalizmu konsultanta; brak elementarnej wiedzy; oplata za kontakt z dzialem technicznym 2,80/minute
  • ~Klient / 2022-04-13 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Salon T-Mobile w Tychach (Auchan). Dwójka młodych doradców. Pan, który obsługuje Klientów firmowych ma chyba problem z pracą w ramach podstawowego wynagrodzenia. Dlaczego? Przy poinformowaniu go, że chciałbym przenieść numer z innej sieci do oferty na kartę w T-Mobile stwierdził, że ma tylko karty do abonamentu i na MIXa. Kiedy zapytałem przy wszystkich Klientach w salonie, czy chce mnie utwierdzić w przekonaniu panującym w Internecie, że zrobi to w ramach podstawowego wynagrodzenia i nie dostanie premii za nowego Klienta, to wydał się zdziwiony. Poinformowałem, ze w takim razie zadzwonię na numer infolinii T-Mobile z zapytaniem jak to jest. Nagle sobie uzmysłowił, że jednak chyba da się ten numer przenieść i to zrobił. O dziwo karta SIM też się znalazła i numer przygotowany do przeniesienia.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4753
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2642
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2042
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187