Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek z Warszawy / 2020-09-17 10:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Od ponad roku zgłaszam w T-Mobile problemy z internetem. Dział techniczny regularnie informował mnie o tym, że wszystko jest w porządku. Dopiero w ubiegłym tygodniu pewien miły pracownik T-Mobile powiedział mi, że jest źle i tak będzie, bo trwają prace techniczne. Nie umiał powiedzieć jak długo prace potrwają. Mimo, iż mam regularne problemy z sygnałem, dział reklamacji twierdzi, ze dobrze realizuje umowę i dostarcza to, na co się ze mną umawiał, prawidłowo. Jeżeli częste zrywanie sygnału jest prawidłowym świadczeniem usługi przez T-Mobile, gratuluję dobrego samopoczucia. Za kilka miesięcy kończą mi się umowy na 4 numery, w tym na internet. Nie wiem czy skuszę się na ich ofertę....
    ZaletyZasięg telefonu
    WadySłaby internet
  • ~Joanna / 2023-07-30 08:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie mam w TMobile internet od 3 lat, i do tej pory nie narzekałam jakoś, jednak od ponad tygodnia nie mam w ogóle zasięgu. Co kontaktuję się z Obsługą Klienta to słyszę że awaria, że technicy już pracują, że Pani mi zakłada ticketa, czy tam dodaje mój numer do już istniejącego, dziękujemy za zgłoszenie, milego dnia. I tak w kółko i nic się nie poprawia. Doprawdy zastanawiam się czy te Panie faktycznie gdziekolwiek przekazują moje zgłoszenie czy tylko tak sobie gadają żeby zbyć człowieka ://
  • ~Kler / 2022-01-30 11:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Czat na żywo. Zapytanie o haslo do routera. Odpowiedz: jest na routerze.
    - brak pytania o nazwe routera
    - odeslanie na platna infolinie (dzial techniczny 2,80/minute !!!)
    - gdyby konsultant Aleksander mial wiedzę, ze to alcatel - może umiałby podać uniwersalne haslo: admin
    - brak pozegnania na czacie - po prostu zamknal czat
    Pisalam za mamę (77 lat). I cale szczescie. Odpowiedz znalazlam w sieci.
    Zaletyoceniam czat: dostęp w weekend
    Wadybrak profesjonalizmu konsultanta; brak elementarnej wiedzy; oplata za kontakt z dzialem technicznym 2,80/minute
  • ~Klient / 2022-04-13 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Salon T-Mobile w Tychach (Auchan). Dwójka młodych doradców. Pan, który obsługuje Klientów firmowych ma chyba problem z pracą w ramach podstawowego wynagrodzenia. Dlaczego? Przy poinformowaniu go, że chciałbym przenieść numer z innej sieci do oferty na kartę w T-Mobile stwierdził, że ma tylko karty do abonamentu i na MIXa. Kiedy zapytałem przy wszystkich Klientach w salonie, czy chce mnie utwierdzić w przekonaniu panującym w Internecie, że zrobi to w ramach podstawowego wynagrodzenia i nie dostanie premii za nowego Klienta, to wydał się zdziwiony. Poinformowałem, ze w takim razie zadzwonię na numer infolinii T-Mobile z zapytaniem jak to jest. Nagle sobie uzmysłowił, że jednak chyba da się ten numer przenieść i to zrobił. O dziwo karta SIM też się znalazła i numer przygotowany do przeniesienia.
  • ~Konrad / 2020-10-22 09:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w T-mobile od dłuższego już czasu, myśle że ze względu na rodziców, którzy byli od samych początków Ery, sprawa którą opisze jest przedawniona, ale i przestrogą dla wszystkich. 2,5 roku temu kupiłem nowy telefon od T-mobile, czyli iPhona 7 Plus, nie była to jakaś wielka nowość, aczkolwiek od zawsze chciałem go mieć. Od początku telefon miał pewien problem, otóż podczas rozmowy ze mną, uczestnik po drugiej stronie mnie nie słyszał. Udaliśmy się do serwisu w naszym mieście i Pani powiedziała, że wyślą telefon na naprawę. Wszystko super. Po 2 tygodniach z telefonem zastępczym (telefon pamiętający epokę Gierka) przyszedł mój. Stwierdzono, że mikrofon działa i wgrali nowy system, co wiązało się z utratą wszystkich danych, a telefon dalej nie działa, historia zatoczyła krąg, znów Gierek zamiast iPhona i znów nowy system, utrata danych itd. Powoli zaczęło mnie to irytować a mikrofon w telefonie jak nie działał, tak nie działał, w końcu stwierdziłem, ze może pomoże oddanie do serwisu w innym mieście. Niestety, sprawa znów ta sama, telefon wrócił a mikrofon jak nie działał, tak nie działał. W końcu przerzuciłem się na korzystanie ze słuchawek podczas rozmowy i tak już od 1,5 roku. Okres gwarancji minął, a T-mobile sprzedało mi zepsuty fabrycznie telefon, bardzo przykra sprawa i postanowiłem, że już nigdy więcej nie kupię od nich telefonu. Rzecz była normalna gdybym zapłacił za niego 1000 złotych, ale nie 4 razy tyle.
  • ~Kosa / 2023-12-04 18:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ajnsztajnie zmień kanał nadawania wifi, a po drugie sprawdź poprawność podłączenia routera. Cholerne pokolenie lemingów.
  • ~Krzysztof / 2024-05-27 22:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Szajs na maxa olewają wszystko i wszystkich zasięg ich w odległości od centrum Piły 5 km prawię zerowy trzeba latać po działce albo wkoło domu żeby cokolwiek złapać
  • ~Lox / 2024-01-11 20:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z sieci od wielu lat. Najpierw ERA potem Tak-tak teraz T-Mobile. Bez większych problemów. Niestety obecnie są zbyt drodzy na to co oferują. Mają bardzo dobry zasięg wręcz wybitny
    ZaletyZasięg
    WadyCena
  • ~Marcin / 2020-03-30 18:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet na poziomie rowu mariańskiego nie działa a jak działa to słabo a na infolinii tylko od roku że problem mają.
    ZaletyNo w sumie to nic
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2024-01-10 18:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przysłali mi telefon z wada fabryczna który działał normalnie tylko był lekko wygięty. Odesłałem to kazali zapłacić za naprawę i jeszcze straszyli blokadami. Telefon spłacany w ratach i zaplacone za niby wadę fabryczna a telefonu już pół roku nie mam. Z daleka od tej sieci są tańsze oferty. Ja tylko czekam na koniec umów.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Maska / 2023-02-22 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    9 km od centrum Białegostoku internet 2 mb/s Odradzam T-Mobile komukolwiek
  • ~Mateusz / 2023-09-18 12:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny minus dla tmobile. Nie generują kart esim na telefony usługi bez abonamentu
  • ~Mich / 2022-08-12 12:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeszedłem do T-Mobile kilka dni temu i jestem trochę rozczarowany. Nie przychodziły smsy na telefon. Po wykonaniu niezbędnych czynności jak wyłączenie funkcji czatu, ręcznym wpisaniu nr centrum SMS, wielokrotnym restartowania telefonu nic nie pomogło. Konsultant stwierdził że jest jakaś blokada usług SMS przed pierwszym doładowaniem i niby to wyłączył. Potem okazało się że nadajnik w mojej okolicy ma awarie i niektóre usługi mogą nie działać prawidłowo do czasu naprawy która trwa od 27 lipca. Po wyjeździe z domu i po korzystaniu z innego nadajnika zaczęły przychodzić niektóre smsy. Jednak do teraz nie doszły wszystkie. Znajomi wysyłają i nie dochodzą. Zastanawiam się czy to jest normalne? Inna sprawa, czy w aplikacji mobilnej można dodać kolejne numery jeśli pierwszy należy do innej osoby z rodziny. Konsultant twierdzi że nie a mi się udało to zrobić, przecież nie można mieć kilku aplikacji na każdy numer telefonu. W Play jest podziel na właścicieli imię i nazwisko w w t- mobile tego nie ma. Kolejna sprawa, jakaś pani wydzwania jak przebiegła wizyta i obsługa w salonie T-Mobile. Czy to jest konieczne?
    ZaletyZasięg
    WadyProblem techniczny z SMS
  • ~N1oks / 2022-09-22 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet nie wart swojej ceny w mojej okolicy jak pan z obsługi klienta mówi jest przeciążenie internetowe i może być przeto problem z Internetem ale gdy przesyłam czy pobieram jest na tyle słaby że potrafi przerwać w dowolnym momencie i się nie pobiera nie polecam. PS ms wynosi co najmniej 70
    Wadysłabi internet t-mobile
  • ~NataliaS / 2019-11-06 17:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Z początku byliśmy bardzo zadowoleni zarówno ceną, jak i jakością internetu. Jednak dokładnie po roku od podpisania umowy, oferta Tmobile stała sie porownywalna z każdą inna oferta internetu na rynku... Dobrze jest na początku, później juz coraz gorzej...
    ZaletyPierwszy rok umowy (umowa na dwa lata) internet działał płynnie, szybko.
    Cena przystepna (ok 50zl) za wystarczający pakiet internetu (do przegladania, ogladania tv internetowej, Netflixa).
    WadyOd połowy trwania umowy internet spowolnil, nie łączy sie z urzadzeniami (wszystkie kreski)
  • ~Nicko / 2023-11-23 22:05
    Ocena: 3.00 / 5
    UKE nie ma kompletnie nic do tego. Pozew zbiorowy musi iść do sądu ale w pierwszej kolejności lepiej sprawę zgłosić do UOKiK.
  • ~Orzeszek 03 / 2024-06-03 08:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet od miesiąca nie działa jak powinien, jak miałam zawsze 4 kreski zasięgu, tak teraz z ledwością 1.
  • ~Ostry / 2023-11-25 23:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Do PiotraP. Żadna firma nie zrobi wyjątku bo byłby to precedens, który zostałby bezlitośnie wykorzystany przez m.in. takich jak Ty.
  • ~Piotr / 2023-12-22 16:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Pracuję z tą siecią jeszcze od czasów ERY GSM. Nigdy nie miałem większych problemów... aż do tego roku kiedy to finalizowaliśmy kolejne już przedłużenie umowy o 2 lata (łącznie 40 numerów w firmie). Po ustaleniach mailowych i uzgodnieniu wszystkich szczegółów otrzymałem 3 dokumenty (umowę) (1 - 36 stron, 2- 18 stron i 3- 11 stron). Ponieważ do tej pory przez ponad 25 lat współpracy nigdy nie było rozbieżności pomiędzy ustaleniami handlowymi a umową finalną podpisałem dokumenty bez głębszej analizy. Tak, już teraz wiem, że liczy się tylko to co podpisane (ale według mnie nawet w tych podłych czasach powinien obowiązywać jakiś kodeks honorowy, dane słowo itp...). Ale do rzeczy, zamiast ustalonej kwoty zobowiązania miesięcznego w kwocie X po wdrożeniu nowej umowy otrzymałem fakturę na X + 1000zł, ponieważ handlowiec pomylił się, ofertę skalkulował na 25 numerów a nie na 40 jak powinien.
    Na moją reklamację T-Mobile odpowiedział, że nie mogą odnieść się do rozmów negocjacyjnych (mimo ewidentnej pomyłki ich pracownika), dla nich liczy się tylko umowa.
    Zatem przestrzegam zanim cokolwiek podpiszecie z tą firmą, czytajcie dwa razy.
    Wadyniezgodna umowa z ustaleniami
  • ~Pracownik telekomu / 2023-09-17 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Do Zenona: niestety nie masz racji. Podpisałeś umowę w ramach telefonii komórkowej (mobilnej), a nie stacjonarnej. Inaczej pisząc w tego typu umowach nie występuje pojęcie tzw. adresu świadczenia usługi. Nic nie zrobisz. Możesz oczywiście reklamować ale to nie zwiększy u ciebie zasięgu. Ewentualnie w ramach polityki firmy możesz otrzymać upust od abonamentu. Jedyne logiczne rozwiązanie to zmienić sieć (pod warunkiem, że nie masz już umowy terminowej). To tyle.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185