Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2581 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hlor Andrzej / 2021-11-27 08:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedy im powiedziałem że jestem bezdomny i chcę komórkę ale taka żeby oni za nią płacili wyrzucili mnie z lokalu. (0..0)
    Zaletydostałem kawę
    Wadybyła zimna
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Igor / 2020-08-07 16:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo nie polecam oddziału w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Dzisiaj byłem już 6 raz załatwić sprawę przeniesienia numeru i dalej pozostawiono mnie bez żadnych informacji. Pracownicy są niekompetentni, dopiero za 4 razem jeden z Panów sprawdził w systemie co jest nie tak. Zrobiłem wszystko zgodnie z zaleceniami, przejechałem 200 kilometrów zrobić wszystko według instrukcji w moim rodzinnym mieście ponieważ była taka potrzeba, straciłem na to cały dzień. Później przyniosłem ze sobą potwierdzenie z mojej poprzedniej sieci aby czarno na białym widoczne były wszystkie aktualne dane, wniosek został wysłany, ale niestety bez skutku.
    Jedna z Pań która dzisiaj mnie obsługiwała była bardzo niemiła i opryskliwa, niczego się nie dowiedziałem. Omijajcie ten oddział szerokim łukiem, ponieważ nie dba się tam o klienta, nie ma to nic wspólnego z profesjonalną obsługą.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługa klienta
  • ~Jacek z Warszawy / 2020-09-17 10:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Od ponad roku zgłaszam w T-Mobile problemy z internetem. Dział techniczny regularnie informował mnie o tym, że wszystko jest w porządku. Dopiero w ubiegłym tygodniu pewien miły pracownik T-Mobile powiedział mi, że jest źle i tak będzie, bo trwają prace techniczne. Nie umiał powiedzieć jak długo prace potrwają. Mimo, iż mam regularne problemy z sygnałem, dział reklamacji twierdzi, ze dobrze realizuje umowę i dostarcza to, na co się ze mną umawiał, prawidłowo. Jeżeli częste zrywanie sygnału jest prawidłowym świadczeniem usługi przez T-Mobile, gratuluję dobrego samopoczucia. Za kilka miesięcy kończą mi się umowy na 4 numery, w tym na internet. Nie wiem czy skuszę się na ich ofertę....
    ZaletyZasięg telefonu
    WadySłaby internet
  • ~Joanna / 2023-07-30 08:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie mam w TMobile internet od 3 lat, i do tej pory nie narzekałam jakoś, jednak od ponad tygodnia nie mam w ogóle zasięgu. Co kontaktuję się z Obsługą Klienta to słyszę że awaria, że technicy już pracują, że Pani mi zakłada ticketa, czy tam dodaje mój numer do już istniejącego, dziękujemy za zgłoszenie, milego dnia. I tak w kółko i nic się nie poprawia. Doprawdy zastanawiam się czy te Panie faktycznie gdziekolwiek przekazują moje zgłoszenie czy tylko tak sobie gadają żeby zbyć człowieka ://
  • ~Kler / 2022-01-30 11:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Czat na żywo. Zapytanie o haslo do routera. Odpowiedz: jest na routerze.
    - brak pytania o nazwe routera
    - odeslanie na platna infolinie (dzial techniczny 2,80/minute !!!)
    - gdyby konsultant Aleksander mial wiedzę, ze to alcatel - może umiałby podać uniwersalne haslo: admin
    - brak pozegnania na czacie - po prostu zamknal czat
    Pisalam za mamę (77 lat). I cale szczescie. Odpowiedz znalazlam w sieci.
    Zaletyoceniam czat: dostęp w weekend
    Wadybrak profesjonalizmu konsultanta; brak elementarnej wiedzy; oplata za kontakt z dzialem technicznym 2,80/minute
  • ~Klient / 2022-04-13 15:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Salon T-Mobile w Tychach (Auchan). Dwójka młodych doradców. Pan, który obsługuje Klientów firmowych ma chyba problem z pracą w ramach podstawowego wynagrodzenia. Dlaczego? Przy poinformowaniu go, że chciałbym przenieść numer z innej sieci do oferty na kartę w T-Mobile stwierdził, że ma tylko karty do abonamentu i na MIXa. Kiedy zapytałem przy wszystkich Klientach w salonie, czy chce mnie utwierdzić w przekonaniu panującym w Internecie, że zrobi to w ramach podstawowego wynagrodzenia i nie dostanie premii za nowego Klienta, to wydał się zdziwiony. Poinformowałem, ze w takim razie zadzwonię na numer infolinii T-Mobile z zapytaniem jak to jest. Nagle sobie uzmysłowił, że jednak chyba da się ten numer przenieść i to zrobił. O dziwo karta SIM też się znalazła i numer przygotowany do przeniesienia.
  • ~Konrad / 2020-10-22 09:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w T-mobile od dłuższego już czasu, myśle że ze względu na rodziców, którzy byli od samych początków Ery, sprawa którą opisze jest przedawniona, ale i przestrogą dla wszystkich. 2,5 roku temu kupiłem nowy telefon od T-mobile, czyli iPhona 7 Plus, nie była to jakaś wielka nowość, aczkolwiek od zawsze chciałem go mieć. Od początku telefon miał pewien problem, otóż podczas rozmowy ze mną, uczestnik po drugiej stronie mnie nie słyszał. Udaliśmy się do serwisu w naszym mieście i Pani powiedziała, że wyślą telefon na naprawę. Wszystko super. Po 2 tygodniach z telefonem zastępczym (telefon pamiętający epokę Gierka) przyszedł mój. Stwierdzono, że mikrofon działa i wgrali nowy system, co wiązało się z utratą wszystkich danych, a telefon dalej nie działa, historia zatoczyła krąg, znów Gierek zamiast iPhona i znów nowy system, utrata danych itd. Powoli zaczęło mnie to irytować a mikrofon w telefonie jak nie działał, tak nie działał, w końcu stwierdziłem, ze może pomoże oddanie do serwisu w innym mieście. Niestety, sprawa znów ta sama, telefon wrócił a mikrofon jak nie działał, tak nie działał. W końcu przerzuciłem się na korzystanie ze słuchawek podczas rozmowy i tak już od 1,5 roku. Okres gwarancji minął, a T-mobile sprzedało mi zepsuty fabrycznie telefon, bardzo przykra sprawa i postanowiłem, że już nigdy więcej nie kupię od nich telefonu. Rzecz była normalna gdybym zapłacił za niego 1000 złotych, ale nie 4 razy tyle.
  • ~Kosa / 2023-12-04 18:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ajnsztajnie zmień kanał nadawania wifi, a po drugie sprawdź poprawność podłączenia routera. Cholerne pokolenie lemingów.
  • ~Krzysztof / 2024-05-27 22:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Szajs na maxa olewają wszystko i wszystkich zasięg ich w odległości od centrum Piły 5 km prawię zerowy trzeba latać po działce albo wkoło domu żeby cokolwiek złapać
  • ~Lox / 2024-01-11 20:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z sieci od wielu lat. Najpierw ERA potem Tak-tak teraz T-Mobile. Bez większych problemów. Niestety obecnie są zbyt drodzy na to co oferują. Mają bardzo dobry zasięg wręcz wybitny
    ZaletyZasięg
    WadyCena
  • ~Marcin / 2020-03-30 18:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet na poziomie rowu mariańskiego nie działa a jak działa to słabo a na infolinii tylko od roku że problem mają.
    ZaletyNo w sumie to nic
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2024-01-10 18:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przysłali mi telefon z wada fabryczna który działał normalnie tylko był lekko wygięty. Odesłałem to kazali zapłacić za naprawę i jeszcze straszyli blokadami. Telefon spłacany w ratach i zaplacone za niby wadę fabryczna a telefonu już pół roku nie mam. Z daleka od tej sieci są tańsze oferty. Ja tylko czekam na koniec umów.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Maska / 2023-02-22 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    9 km od centrum Białegostoku internet 2 mb/s Odradzam T-Mobile komukolwiek
  • ~Mateusz / 2023-09-18 12:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny minus dla tmobile. Nie generują kart esim na telefony usługi bez abonamentu
  • ~Mich / 2022-08-12 12:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeszedłem do T-Mobile kilka dni temu i jestem trochę rozczarowany. Nie przychodziły smsy na telefon. Po wykonaniu niezbędnych czynności jak wyłączenie funkcji czatu, ręcznym wpisaniu nr centrum SMS, wielokrotnym restartowania telefonu nic nie pomogło. Konsultant stwierdził że jest jakaś blokada usług SMS przed pierwszym doładowaniem i niby to wyłączył. Potem okazało się że nadajnik w mojej okolicy ma awarie i niektóre usługi mogą nie działać prawidłowo do czasu naprawy która trwa od 27 lipca. Po wyjeździe z domu i po korzystaniu z innego nadajnika zaczęły przychodzić niektóre smsy. Jednak do teraz nie doszły wszystkie. Znajomi wysyłają i nie dochodzą. Zastanawiam się czy to jest normalne? Inna sprawa, czy w aplikacji mobilnej można dodać kolejne numery jeśli pierwszy należy do innej osoby z rodziny. Konsultant twierdzi że nie a mi się udało to zrobić, przecież nie można mieć kilku aplikacji na każdy numer telefonu. W Play jest podziel na właścicieli imię i nazwisko w w t- mobile tego nie ma. Kolejna sprawa, jakaś pani wydzwania jak przebiegła wizyta i obsługa w salonie T-Mobile. Czy to jest konieczne?
    ZaletyZasięg
    WadyProblem techniczny z SMS
  • ~N1oks / 2022-09-22 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet nie wart swojej ceny w mojej okolicy jak pan z obsługi klienta mówi jest przeciążenie internetowe i może być przeto problem z Internetem ale gdy przesyłam czy pobieram jest na tyle słaby że potrafi przerwać w dowolnym momencie i się nie pobiera nie polecam. PS ms wynosi co najmniej 70
    Wadysłabi internet t-mobile
  • ~NataliaS / 2019-11-06 17:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Z początku byliśmy bardzo zadowoleni zarówno ceną, jak i jakością internetu. Jednak dokładnie po roku od podpisania umowy, oferta Tmobile stała sie porownywalna z każdą inna oferta internetu na rynku... Dobrze jest na początku, później juz coraz gorzej...
    ZaletyPierwszy rok umowy (umowa na dwa lata) internet działał płynnie, szybko.
    Cena przystepna (ok 50zl) za wystarczający pakiet internetu (do przegladania, ogladania tv internetowej, Netflixa).
    WadyOd połowy trwania umowy internet spowolnil, nie łączy sie z urzadzeniami (wszystkie kreski)
  • ~Nicko / 2023-11-23 22:05
    Ocena: 3.00 / 5
    UKE nie ma kompletnie nic do tego. Pozew zbiorowy musi iść do sądu ale w pierwszej kolejności lepiej sprawę zgłosić do UOKiK.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186