Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2564 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zyga / 2024-11-15 19:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Mirek nawet nie masz pojęcia jakie bzdury piszesz. Rozmowy po sieci 5G to będziesz mieć wtedy kiedy w Polsce powstaną sieci 5G SA. Obecnie wszyscy polscy operatorzy budują sieci 5G w modelu NSA. A teraz idź na piwo i przemyśl jakie bzdury napisałeś.
  • ~adam260675 / 2021-03-23 19:05
    Ocena: 3.00 / 5
    SyfFirma tmobile nie jest uczciwą

    Internet w trakcie testów śmiga, a po podpisaniu umowy przesył ów ość stopniowo spada prawie do zera. Głupio się tłumaczą że robią to zgodnie z umową i prawem.
    Ostrzegam omijajcie z daleka.
  • ~Agata / 2019-02-01 01:14
    Ocena: 3.00 / 5
    ciekawe czy pożar w warszawie skłoni was do niewyciągania wniosków ws rachunków nie wykonanych usług. pewnie nie. za co jako korporacja przeprosicie...? jakby nie był tematu... ale miejcie na uwadze, że mimo waszej straty ktoś właśnie poniósł stratę w zaistniałej sytuacji...
  • ~Andrzej K. / 2018-03-29 19:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Postanowiłem przenieść 2 numery na kartę z Play do T-mobile. Są mi ważne bo używam ich ok. 10 lat.
    Na stronie internetowej T-mobile zachęcają "Przenieś numer do T-Mobile, zobacz jakie to proste"
    Wypełniłem formularze do każdego z numerów osobno, wysłałem i po dwóch dniach kurier dostarczył papiery do podpisu i dwie nowe karty sim.
    16 marca miałem być już w T-mobile. Tak jednak się nie stało.
    Poszedłem więc do "Salonu T-mobile" wyjaśnić sprawę. Pokazałem papiery. W salonie dowiedziałem się, że kurier jeszcze nie dostarczył dokumentów (PO 2 TYGODNIACH.) Kazali napisać jeszcze raz przeniesienie, że niby jutro już będą numery przeniesione. Nie zostały przeniesione.
    Po dwóch dniach zachodzę do "Salonu" z prośbą o wyjaśnienie. Wzruszają ramionami i "Napiszemy jeszcze raz" jutro już numery zostaną przeniesione. Nie zostały przeniesione. Po dwóch dniach poszedłem ponownie. Ta sama "bajka"
    Poszedłem po raz czwarty. Chcieli zrobić to samo ale tym razem zapytałem ich czy robią sobie ze mnie kpiny?
    Odpowiedzieli mi, że coś w systemie się zawiesiło i to ja ponoszę winę bo to ja załatwiałem przez internet, a potem przez "salon"
    Z bardziej arogancką bezczelnością chyba jeszcze się nie spotkałem. W końcu dotarło do mnie, że to nie są uczciwi doradcy tylko dobrze wyszkoleni naciągacze.
    Do dziś numery nie zostały przeniesione. Rozważam możliwość rezygnacji z ich "usług"
    Numery chciałem przenieść ze względu na zasięg. W moim miejscu zamieszkania T-mobile ma o wiele lepsze LTE.
    Zaletyzasięg
    Wadynierzetelne informacje
  • ~art123 / 2019-07-18 01:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie jest źle, ale szału też nie ma. Cena średnio korzystna, mogło być zdecydowanie lepiej pod tym względem. Grunt, że sieć ma względnie dobry zasięg, internet działa na ogół bez zarzutów. Zaznaczam, że byłem wcześniej wieloletnim klientem Play-a, więc mogę mieć zaburzony obraz rzeczywistości.
    ZaletyDobry zasięg
    WadyMało atrakcyjna cena usługi
  • ~Artur / 2023-08-13 18:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg jak w innych sieciach. Duża wada, że podczas rozmowy nie działa internet. W smsach o nieodebranym połączeniu nie ma nazwy, tylko numer. Muszę znać na pamięć numery, żeby wiedzieć kto dzwonił. Już moke drugie kiepskie doświadczenia z TMobile.
    ZaletyOferta spoko
    WadyNie działające proste funkcje, które w innych sieciach działają
  • ~Bartek / 2023-03-09 00:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Dawna Era to teraz nic nadzwyczajnego. Cholernie drogo, a usługi niestabilne na sieci komórkowej (internet). Nie polecam.
    ZaletyFajne kolory reklam
    WadyReklamy to mega ściema
  • ~Basia / 2022-06-04 20:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem ich klientem od prawie 20 lat, ale tym razem miarka się przebrała. Nikt mnie w ten sposób nie potraktował.
    Udałam się do punktu stacjonarnego w celu przedłużenia pakietu umów. Pani X wysłuchała moich zyczeń, zaproponowała telefon, zegarek. Nie było z mojej strony zainteresowania, był wyrażny sprzeciw. Po czym przygotowywała umowy przyjażnie ze mną gawędząc. Na koniec podsunęła mi do podpisu rewersy umów. Ja głupia i naiwna nie miałam żadnych podejrzeń, że w umowach może być nie to, o co prosiłam, podpisałam. Na koniec dostałam "gratis" w postaci 2 zegarków. Pani poinformowała mnie, że to nagroda, za przedłużenie umowy. One nic mnie nie kosztują. Moje protesty zostały skomentowane: Jak Pani naprawdę ich nie chce, to proszę je sprzedać, zarobi sobie Pani. Po powrocie do domu w teczce z umowami miało byc 5 aneksów, były 4 i 2 nowo zawarte umowy na 2 zegarki !!!!. Jedna umowa była pominieta.
    Tym sposobem sprzedawca zdecydował za mnie co mam kupić, a na dodatek oszukał mnie na kwotę 960 zł.
    Moje reklamacje nic nie dały, podpisana umowa jest wiążąca. Kto jest naiwny i wierzy w ludzką uczciwość to płaci!!!!
    I jak w tej sytuacji mam mieć pozytywną opinię, skoro mnie traktuje się jak oszusta a nieuczciwemu sprzedawcy się wierzy ?????
    Pozdrawiam wszystkich, którzy zostali w podobny sposób oszukani.
  • ~Bożena / 2021-11-06 10:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Od jakiegoś czasu mam ciągle problemy z funkcjonowaniem tej sieci. Doszło do nieporozumień z moimi znajomymi ponieważ okazało się, że nie dochodzą ich wiadomości lub na odwrót - ja nie potrafię wysłać komunikacji do nich. Niektóre z tych wiadomości pojawiły się u adresata czy u mnie z trzy tygodniowym opóźnieniem! Nie potrafię również połączyć się z aktywnymi i aktualnymi nr niektórych z moich znajomych pomimo, że oni umieją do mnie dzwonić (operator odpowiedział mi pobieżnie, że nie ma takiego nr!!! pomimo, że na bilingach widać, że nr ten się ze mną kontaktuje). Obecnie trwa (prawie miesiąc) reklamacja ale rozważam przeniesienie nr do innych sieci z których wcześniej korzystałam a nigdy nie miałam żadnych problemów!
    Odradzam.
    WadyBłędy w sieci. Długie rozpatrywanie reklamacji.
  • ~Były / 2023-02-12 12:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Tmobile upada. Non stop problemy z jakością internetu. BOK jak katarynka gada, że dużo osób korzysta. Madżentowy shit zapakowany w kolorowy papierek. Omijać usługi mobile tego operatora.
    Zaletytylko miła obsługa
    Wadyusługi mobilne na poziomie sieci Plus (reklamy i speedtesty KŁAMIĄ!!!)
  • ~Daro / 2022-01-27 21:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Od około 20:00 do około 13:30 nie miałem wogule zasięgu a Pani z czatu poinformowała mnie, że sprawdziła co się dzieje i ,że to TYLKO przeciążenie w sieci... K.... Przeciążenie??? Dobrze, że umowa mi się już kończy i mogę przejść do innej.. może tam nie będzie przeciążenia
  • ~dawid / 2022-05-13 21:24
    Ocena: 3.00 / 5
    intermet jest cały czas słaby jest prawie codzienie po 500 ms w zwyż
  • ~Ewelina / 2024-11-09 21:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Chcę mieć w Orange 50 a nam 20, duże miasto powiatowe.
    ZaletyOrange to że w ogóle jest 5 g
    WadyTragiczne rozmowy.
  • ~Gość / 2022-12-08 13:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Umówiłem się dziś na montaż internetu, brak kontaktu nikogo nie było. A w systemie mają że monter dzwonił telefonicznie i do domu. Tak się nie robi. Najchętniej bym zrezygnował.
  • ~Greg / 2021-07-06 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory byłem zadowolony ze świadczonych usług aż do momentu kiedy postanowiłem przenieść kolejny numer. Poprzedni operator zwolnił numer a północy natomiast T-Mobile uaktywnił go u siebie dopiero 40h później. Przez ten czas byłem poza zasięgiem, nie można się było dodzwonić na mój aktualny numer. Oczywiście wykonałem kilka połączeń do działu obsługi gdzie zapewniano mnie, że to wina mojego smartphona bo w systemie już widnieje status przeniesiony. Karta była przekładana do 3 różnych telefonów dlatego wiem, że wina była po stronie operatora. Kiedy numer już się przeniósł nie mogę aktywować dodatkowej usługi z poziomu aplikacji jak i www nie mówiąc już o aktywacji esim na Apple watch. Zgłoszenie w systemie ma już tydzień i dalej żadna usługa nie działa. Codziennie dostaje SMS że zgłoszenie potrzebuje dodatkowej weryfikacji. Zobaczymy co przyniesie czas, na razie jest słabo.
  • ~Henryk / 2021-07-23 14:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie dajcie się nabrać na umowę o nielimitowanym dostępie do internetu. Mam taką umowę ponad dwa lata. Ostatnio T-mobile ponownie proponuje takie umowy. Używam internet w okolicach zalewu Jeziorsko przez ok. 6 miesięcy (działka letniskowa).Jeśli pobieram więcej internetu, np. oglądam film, przez pewien czas wszystko chodzi dobrze a potem T-mobile drastycznie pogarsza parametry, uniemożliwiając korzystanie z internetu. I to jest ten nielimitowany internet. Jedno wielkie oszustwo!
    ZaletyBrak
    WadyLimitowanie internetu, mimo zawartej umowy o nielimitowany internet.
  • ~Hlor Andrzej / 2021-11-27 08:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedy im powiedziałem że jestem bezdomny i chcę komórkę ale taka żeby oni za nią płacili wyrzucili mnie z lokalu. (0..0)
    Zaletydostałem kawę
    Wadybyła zimna
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Iga / 2021-06-17 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam,rozbieżności cenowe pomiędzy ofertą jaką przedstawił doradca w salonie a tym co jest napisane w umowie. Doradca twierdził, że będą naliczone rabaty od kwot w umowie a się nie naliczają. Poprawił kwotę ręcznie tylko jak się okazało na mojej umowie. Późniejsza reklamacja trwa bardzo opieszale i długo. Po ok miesiącu czasu i klikakrotnym reklamowaniu na infolinii i w salonie kwota abonamentu została skorygowana do oferty przedstawionej przez doradcę. Szkoda czasu na telefony i e maile.
    Zalety???
    Wadyniekompetencja, brak rzetelności, solidności, próby oszustwa,
  • ~Igor / 2020-08-07 16:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo nie polecam oddziału w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Dzisiaj byłem już 6 raz załatwić sprawę przeniesienia numeru i dalej pozostawiono mnie bez żadnych informacji. Pracownicy są niekompetentni, dopiero za 4 razem jeden z Panów sprawdził w systemie co jest nie tak. Zrobiłem wszystko zgodnie z zaleceniami, przejechałem 200 kilometrów zrobić wszystko według instrukcji w moim rodzinnym mieście ponieważ była taka potrzeba, straciłem na to cały dzień. Później przyniosłem ze sobą potwierdzenie z mojej poprzedniej sieci aby czarno na białym widoczne były wszystkie aktualne dane, wniosek został wysłany, ale niestety bez skutku.
    Jedna z Pań która dzisiaj mnie obsługiwała była bardzo niemiła i opryskliwa, niczego się nie dowiedziałem. Omijajcie ten oddział szerokim łukiem, ponieważ nie dba się tam o klienta, nie ma to nic wspólnego z profesjonalną obsługą.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185