strona 129 z 136
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
-
~magda / 2017-03-22 23:38Ocena: 1.00 / 5
Przez wiele lat byłam klientką T-mobile - obecnie nie polecę tej firmy nawet przysłowiowemu wrogowi! W chwili, gdy kończyła mi się umowa udałam się do salonu. Tam zaproponowano mi telefoniczny kontakt z działem utrzymania klienta celem zaproponowania nowych warunków umowy - bardziej atrakcyjnych niż te proponowane przez salon (bo tam przecież tylko zdobywa się nowych "łosi"). Otóż później na fakturze warunki okazały się jednak inne - kwota była inna (wyższa) niż ustalona. I pomimo mojego parokrotnego pytania podczas rozmowy czy na pewno jest to ostateczna kwota jaką będę płacić i czy nie będzie później żadnych niespodzianek oraz zapewnień z strony Pana - kwota okazała się wyższa! Dokonując reklamacji (dwukrotnie) - notabene na stronie T-mobile nie uświadczysz takiej zakładki - w korespondencji dowiedziałam się, iż miałam czas na zapoznanie się z warunkami umowy i oczywiście reklamacja została odrzucona. Nie będę cytować treści wiadomości - zbyt długo by pisać o zniesmaczeniu! -
-
~Joan / 2017-02-28 09:07Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna sieć gdzie w świetle prawa a może raczej bezprawia "twoje środki na koncie zostaną skasowane"jeżeli w przeciągu....dni nie doładujesz konta kwotą min.10 zł. Ściągają środki z konta nawet jeśli klient nie ma podłączonego internetu a w salonie siedzą niekompetentni pracownicy wciskający kit i robiący z klienta niedouczonego wieśniaka.Byłam ich klientem ponad 12 lat a jak przyszło co do czego to nawet nie chcieli mi karty wymienić bo pomylili nazwisko i ja to nie ja a pesel jest nie ważny.Proszę znaleźć puk(a kto trzyma po 12 latach puk skoro z niego nie korzystał)."Nic nie da się zrobić"-powiedział pan w 1 i 2 salonie-profesjonalna obsługa klienta!!!!Nie polecam zdecydowanie. -
~Zyragon / 2017-02-04 17:19Ocena: 1.67 / 5
W T-mobile byłem kilka lat. Na początku nie miałem jakichś większych zastrzeżeń. Nawet byłem zadowolony. Niestety w 2016 zaczęli sobię pozwalać. Otrzymywałem mase spamu nie podając nigdzie swojego numeru. Operator również aktywował różne usługi, na które nie wyrażałem zgody. Jedną z nich było granie na czekanie. Raz zacząłem dostawać SMSy w ramach usługi "ciekawostki", które były za darmo. Tydzień później dostałem smsa, że usługa zostaje przedłużona na kolejny tydzień, a koszt każdego SMSa wynosił 10gr. To jest jeszcze znośne, ale to co sprawiło, że zmieniłem operatora, to fakt, że nie raz otrzymywałem SMSy o 1 w nocy. Nawet od samego operatora. Nie polecam tych bezczelnych oszustów! ZaletyCałkiem dobry internetWadyAutomatycznie aktywowane usługi
Spam
Smsy w środku nocy -
~max / 2017-01-20 20:21Ocena: 1.00 / 5
Po rejestracji nowego numeru na karte juz następnego dnia zaczely wydzwanic numery tzw nekajce np. City Bank oraz jakies ankiety oczywisxie blokuje tego typu numery.
Sytuacja jest dziwna bo nikt poza T Mobile numeru nie znal zatem wniosek jest jeden, operstor przekazuje numery klijentow wedlug mnie bezprawnie bo nie wurazilem zgody na przetwazanie danych. Dla mnie dziadostwo i napewno zrezygnuje z uslug tej pseudo firmy.
Jeszcze nie zdarzylem przelazc numeru komukolwiek a juz zaczelo sie nekanie !!!!
ZaletyBrakWadyBezprawne przekazywanie danych innym podmiotom !! Biuro obslugi klijenta to fikcja doszwonienie graniczy z cudem !!!! -
~Patrycja / 2017-01-17 15:55Ocena: 1.00 / 5
Czy jest ktoś kto z usług T-mobile jest zadowolony???? Jesteście oszustami!!!! Wczoraj mój tata pojechał do salonu do Galerii Odrzańskie Ogrody w K-Koźlu. Chciał zarejestrować numer. Dostał do podpisu jedną stronę gdzie nie było żadnych szczegółów. Wrócił do domu z umową. Na której nie ma nawet numeru. Nikt go nie poinformował co podpisuje i nie miał nawet możliwości zapoznania się z nią. Dodatkowo Pan włączył mu pakiety na kwotę 30 zł o których też nie ma mowy w umowie. Podczas dzisiejszej wizyty (również w tym samym salonie) Pani Nie potrafiła odpowiedź na zadawane pytania. Ciekawe ile starszych ludzi zostało w taki sposób oszukanych przez T-mobile???? I potem się dziwimy że jest tyle zawałów??? ODRADZAM WSZYSTKIM!!!!! ZaletybrakWadytylko wady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Kaymanpl / 2016-11-27 21:34Ocena: 4.00 / 5
Jestem ostatnio bardzo zadowolony internet działa u mnie bardzo szybko ostatnio miałem z Play to była chyba najgorsza rzecz co mogłem zrobić internet wolny prawie zasięgu nie było a z t-mobile zasięg jest czasami 5 kresek ZaletySzybki, dobry zasięgWadynie ma -
~ula 1958 / 2016-09-28 08:36
nie polecam internetu mobilnego z tej firmy. Mimo iż nie było zasięgu musiałam płacić do końca umowy. Ich nie interesuje czy klient ma zasięg ważne, że oni mają dobre parametry. Wadyniemożność korzystania z internetu mobilnego -
~Czarek / 2016-09-05 23:57Ocena: 4.33 / 5
Nie mam zastrzeżeń, ostatnio uprościli ofertę abonamentu, nie naliczają dodatkowych kosztów, jest dużo tel do wyboru, czasem nawet niezłe promocje. Nie mogę narzekać! -
-
~Ambroży / 2016-09-05 11:29Ocena: 2.00 / 5
Jestem długo w firmie t-mobile, jednakże oferty bardzo podobne do innych sieci, a nawet ciut gorsze, jednakowoż jakość obsługi klienta, niestety bardzo niska. Jestem jeszcze w innej sieci komórkowej i w najbliższym czasie przenoszę wszystkie numery tam. Żegnaj T-mobile... Zaletyinfrastruktura telekomunikacyjna...Wadyjakość obsługi, słabe promocje dla stałych klientów,15 latTelefon:na abonament i na kartę -
~Agusława / 2016-09-04 15:00Ocena: 4.00 / 5
jestem zadowolona, od ponad 10 lat mam u nich abo, również korzystam z oferty dla firm, fajna, prosta faktura, nie naliczają dodatkowych kosztów, dużo korzystnych rozwiązań! -
~Wero / 2016-08-30 11:12Ocena: 4.67 / 5
przetestowałam już u nich nr na kartę, MIXa i ten uproszczony abonament, z każdej umowy byłam/jestem zadowolona, pracownicy potrafią doradzić, oferują sporo telefonów, naprawdę nie ma co hejtować! -
~Marcin / 2016-08-26 22:41Ocena: 4.33 / 5
szanuję TMobile za ostatnie zmiany w ofertach, już całą rodziną przeszliśmy na ich usługi, w firmie też mam ich ofertę, najbardziej mi się podoba, że nie doliczają dodatkowych kosztów do abonamentów i wprowadzili przejrzyste faktury -
~lary / 2016-08-26 16:40
To już trzeci dostawca internetu z którym podpisałem umowę, poprzedni byli prawidłowi ale zwykle zawodziła prędkość i pojawiały się różne drobne awarie. W chwili obecnej takie problemy nie występują a prędkość jest taka jak w umowie, a nie zaniżona i usprawiedliwiana tym że w umowie jest "do" co było wyjątkowo irytujące. ZaletyDobra jakość do ceny -
~Radzimir / 2016-08-25 00:45Ocena: 4.33 / 5
jestem zadowolony, polecam! nowa, uproszczona oferta mi się bardzo spodobała, dzięki temu przeszdłem na abonament Zaletydobry zasięg; stabilny net; jasna umowa; brak dodatkowych kosztówpierwszy rok dwuletniego abonamentu -
~Robert / 2016-08-24 11:31Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z LTE w T mobile i internet jest ok, prędkość bardzo ładna, korzystam stacjonarnie, w razie problemów jest szybka reakcja. Śmiało mogę polecić. ZaletySzybka prędkość i niezawodność.WadyNie zauważyłem jakiś szczególnych wad.korzystam od ponad 6 miesięcy -
~agat / 2016-08-23 23:21Ocena: 4.00 / 5
wszystkie sieci mają wady i zalety, ja z usług TMobile jestem zadowolona, oferty mają okej, nie doliczają żadnych dodatkowych kosztów do faktur za abonament, net jest dobry, zasięg stabilny -
-
~Jędrzej / 2016-08-20 19:40
NIE POLECAM. Uważać na pracujących tam konsultantów. Wpisują do umowy inne dane, niż się podaje, z automatu odhaczają na umowie zgodę o udostępnianiu numeru telefonu i danych do przesyłanie reklam i innego spamu. -
~dawidos / 2016-08-17 17:36Ocena: 4.67 / 5
nigdy nie miałem problemów ani z obsługą klienta, ani z jakimiś astronomicznymi rachunkami. ostatnio korzystam już tylko z ich uproszczonego abonamentu, zasięg mi łapie nawet w trasie, więc nie mogę narzekać. dobra jakość rozmów, stabilny internet, polecam! -
~Moniczka82 / 2016-08-11 15:53Ocena: 4.33 / 5
całą rodziną mamy w TM (dzieciaki MIX, my z mężem abonamenty). akurat w mieście jest jeden ich salon, gdzie zawsze coś nam podpowiedzą z ofertą, zasięg jest dobry nawet w podróży, do abonamentów już nie doliczają więcej kosztów, więc póki co przedłużamy umowy już dobrych kilka lat. -
~Dariusz / 2016-08-09 15:47Ocena: 4.67 / 5
nigdy mnie nie naciągnęli na hajs, mam zaufany salon sprzedaży, gdzie mi zawsze doradzą, przedłużam u nich umowę regularnie, ostatnio nawet jeden z numerów przeniosłam na abonament, bo fajnie uprościli faktury i nie doliczają zwyżek. moim zdaniem można sobie dopasować ich ofertę pod siebie i być zadowolonym!
strona 129 z 136
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
