Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2637 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ziss / 2025-03-25 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    T-MOBILE
    Kłamcy, oszuści, złodzieje !!!
    Mój błąd że po ponad 25 latach idealnej współpracy z ORANGE dałem się namówić na badziew jakim jest T-MOBILE
    NIE !!! POLECAM !!!
    Zalety????????????????????????
  • ~ZiziV2 / 2022-12-27 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet chodzi jak Ruski na wojnie nie wiem czy lepiej mieć ten interent czy go się pozbyć.Nie bierzecie tego za żadne skarby.Pobieranie fatalne na umowie mam 30 mb/s a w praktyce to nie cały 1 mb nie dajcie się oszukiwać. Zadzwonicie do nich nic nie pomaga dalej ocena 0/10.
    ZaletyZalety brak
  • ~Zly klient / 2018-12-27 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    UCIEKAJMY Z TEJ CHUJNI
    Nie ogarniaja, klient wie wiecej niz oni, niedouki na infolini pracuja
    ZaletyNie na nie bylo i nie bedzie
    Wadywszystko
  • ~Znajdzie się pała / 2023-12-02 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    W kwestii internetu mobilnego: każdy to widzi, że tmobile oraz pozostali operatorzy podchodzą do jakości internetu na zasadzie: ciesz się, że cokolwiek działa i nie narzekaj i nie zawracaj reklamacjami głowy. To jest konsumencki upadek, a urzędy broniące interesów klientów milczą. Polska to dziki kraj.
    Wadyupadek wszelkich zasad
  • ~Zniesmaczona / 2022-03-08 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelna panienka z Tmobile stwierdzila ze jesli nie nie jestem zainteresowana jej oferta to MOJA SPRAWA I SIE ROZŁĄCZYŁA
    Jak tak mozna rozmawiac z obca osoba, przypominam ze te rozmowy sa nagrywane, wiec ta pani powinna dostac naganę za swoje podejscie do klienta.
    Dzien wczesniej mąż dzwonil z wyjasnieniem faktury, jak co miesiac, niekompetencja jest ogromna.
  • ~Zniesmaczony / 2020-07-17 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w telefonie po wykorzystaniu limitu z kosmosu wziętego ( brak poinformowania w momencie zawierania umowy ) staje się prawie nie do użytku. Bezczelna próba drenażu portfela.
  • ~Zrobiony w konia / 2020-06-19 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadkowi ukradli kartę SIM, poszedł do salonu T-Mobile żeby wyrobić duplikat a wrócił z UWAGA! podpisanym abonamentem bez telefonu na 2 lata... Do końca był przekonany że on tylko wyrobił duplikat karty, nie przeczytał co podpisuje a na kartce jaką przyniósł do domu nie widnieje nigdzie słowo "abonament".
    Podsumowując krótko: Naciągacze i złodzieje, omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i złodzieje
  • ~zrozpaczony klient / 2022-06-20 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci nikomu!
    korzystanie z "usług" choć tego bym tak nie nazwał robi się coraz bardziej uciążliwe!
    Bardzo słaby zasięg internetu i sieci a raczej brak tego coraz bardziej zaczyna irytować!
    Być może czas najwyższy zgłosić tą firmę do odpowiednich służb i zerwać umowę skoro nic się z tym nie robi!
    Może warto też wspomnieć że T-Mobile nie dba o stałych klientów i nie oferuje nic na przedłużenie umowy oprócz podniesienia cen które nie są adekwatne do jakości usługi!
    I proszę nie wciskać mi kitu że zainteresujecie się tym, że wina leży po mojej stronie, że jest jakaś awaria bo póki co to wiecznie macie awarie!
    Albo rachunki za problemy z waszej strony zostaną obniżone albo naprawicie w końcu tą sieć albo umowa zostanie zerwana i numery przejdą do innej sieci!
    Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu sieci
    Brak internetu
    Brak zainteresowania
    Ciągle podwyższane ceny
    Tragiczna jakość
  • ~Zuzaa17 / 2020-02-15 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile jest do niczego oszukują aby zdobyć klienta
    Tak było ze mną podpisałam i jak mowilam o tym bo byłam w salonie to co mi powiedzieli miała pani umowę wiec mogla pani czytać bez komentarza. Mówiłam że zaufalam sprzedawcy jak mówił i podpisalam. Co odpisali podpisalam wiec koniec rozmowy śmiech. Skończyła mi się umowa i co zrobili miałam oprócz tego co w umowie doladowywalam jeszcze ponad 100zl i mi je zabrali mam 0 zł na koncie złodzieje
  • ~Zuzanna / 2024-09-30 11:50
    Ocena: 1.00 / 5

    Jeszcze nigdy w życiu nie byłam tak bardzo niezadowolona ze współpracy z jakąś firmą, tak jak jestem z t-mobile. Miałam wykupiony internet bezprzewodowy przez rok. Podczas podpisywania umowy nie została mi przekazana informacja, że w moim miejscu zamieszkania sieć bezprzewodowa praktycznie nie działa. Prawdziwy cyrk zaczął się już tydzień po uruchomieniu usługi, kiedy to podczas pracy zdalnej musiałam udostępniać internet z telefonu od Orange ponieważ też z tym od t-mobile nie mogłam nawet wysłać maila. Po wykonaniu speed testu okazało się, że mój internet od t-mobile ma zawrotną prędkość 1mb/s, podczas gdy wykupiłam pakiet, który miał mi zapewniać nawet 90mb/s. I wtedy zaczęło się piekło. Nie było możliwości wcześniejszego wypowiedzenia umowy, więc cały rok płaciłam za usługę, która nawet nie istniała. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię proszę o rozwiązanie tego problemu, większość razy konsultanci byli zupełnie nie pomocni, raz nawet usłyszałam od sympatycznego konsultanta że niestety ale dałam się „wyrolować” bo na naszej ulicy ich internet nie działa w sumie za bardzo :) Kiedy zgłaszałam problemy techniczne, za każdym razem konsultant był zaskoczony bo moje poprzednie zgłoszenia nie były nawet w systemie. Było mnóstwo obietnic, wprowadzanych zmian, resetowania i długich rozmów - nic nie pomogło. Jednak dnem dna był moment, gdy Firma wyłączyła nam internet całkowicie na 2 tygodnie za karę, ponieważ jak to usłyszałam „wyciągnęłam kartę z routera a tak nie można”. Tylko, że taka sytuacja wcale nie miała miejsca, ani routera ani karty nie ruszałam. Z resztą co miałabym zrobić z kartą, która zapewnia mi 1mb/s? Oczywiście o tej wspaniałej każe nawet mnie nie poinformowano, musiałam spędzić pół dnia na infolinii aby się o tym dowiedzieć. Dodatkowo karuzela śmiechu jeszcze bardziej się rozpędziła, gdy raz zapomniałam zapłacić w terminie i obniżono szybkość internetu do 16kb/s i wiecie co - nie było kompletnie żadnej różnicy! Był tak samo wolny i niemal nie istniejący jak podczas płacenia! NIE POLECAM NIKOMU WSPÓŁPRACY Z T-MOBILE. Jeszcze nigdy nie czułam się tak olewana i wykorzystana. Ich oferta, obsługa klienta i poziom przekazywania informacji to jeden wielki żart. To co tutaj opisałam to nie jest nawet połowa nieprzyjemnych sytuacji, jakie mi zaserwowali. Nigdy więcej nie chcę mieć z tą firmą i ich usługami nic wspólnego.
    WadyWszystko
  • ~zuzka / 2025-05-29 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    no to jest chore jakieś, nie mam zasięgu prawie nigdzie. Można kurw*icy się nabawić, przenoszę numer do play.
    Zaletyczasem działa normalnie, ale rzadko kiedy
    Wadyno zero zasięgu, nic kompletnie
  • ~ZYGI / 2020-09-10 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość połączeń telefonicznych sieci T-mobile w Warszawie jest zła. częste są rozłączenia. Stacje bazowe nie radzą sobie w warunkach miejskich i interferencji sygnałów.
    Zalety5% lepiej niż było w Plus GSM - rejon Bielan w Warszawie.
    WadyTragiczna logistyka obsługi klienta.
    Jednak prymitywny portal z niewielką ilością rzetelnych informacji, krok w stecz.
  • ~Zygmunt / 2020-11-05 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pozal sie boze z obsluga w Sztumie w punkcie obslugi bylem juz 7 razy moja karta nie jest zarejstrowana tak podaje serwis ,karta na rozmowy miala byc bezplatna a sciagnelo mnie wszystkie pieniadze i nie moge nigdzie przedzwonic .Doladowalem za 25 zl ktore nie wplynelo na konto bylo zero i jest zero a punkt w Sztumie kaze co roz dowiadywac co sie z tym dzieje jak oni togo by nie mogli dojsc sami nabalaganili a teraz ja musze cierpiec mam tydzien ta karte plus doladowanie i nie moge nigdzie przedzwonic i internetu tez nie mam .Nie wiem czy tak dziala t.mobile czy ma takich pracownikow w punkcie w Sztumie .Obsluga pozal sie boze jak do nich sie wydzwania to nie odbieraja tel to juz sprawdzilem siedza i patrza co za nr i nie odbieraja
    ZaletyTragedia
    WadyNaciaganie klijentow
  • ~Żaneta / 2023-01-07 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    T-Mobile najgorszy operator . Reklamy wypasione ale nic nie zgodne z prawdą. Prędkość internetu mniejsza niż szybkość konia z obciążonym wozem. Od pół roku zgłaszam zwolnioną prędkość internetu . Dział techniczny prosi mnie o cierpliwość. Jak trzeba płacić nikt nie pyta czy mam cierpliwość zapłacić za coś co nie działa .
    WadyBrak zalet
  • ~Dawid / 2017-07-10 18:32
    Odradzam, nie polecam, nie odbierajcie telefonu a jak odbierzecie to uprzedźcie, że nie wyrażanie zgody na nagrywanie :) dzwonią i obiecują złote góry, nawigacje do samochodu, poczym się okazuje, że nawigacja o której pani zapewniała że to jest nawigacja do auta i jest to dodatek do telefonu okazała się zwykłą badziewną aplikacją :D brawo Wy :D Mam nadzieje, że ta sieć skończy bardzo szybko swą karierę przez takie robienie ludzi w bambuko :D Pzdr.
    ZaletyBardzo miła Pani w obsłudze, która podaje nr konta na który należy wpłacać karę umowną :)
    WadyUmowy wprowadzające klientów w błąd, telefony niesprawnie technicznie, nie działający internet,
    Telefon:Polecam plusa :)
  • ~dorina / 2017-11-22 18:19
    Witam. W t-mobile jestem od lat 15. Oto co mnie spotkało po tylu latach. W dniu 27.09.27r. przekazałam do naprawy telefon Lenovo P2. "W tym dniu w godzinach rannych telefon Lenovo P2, który w tym czasie nie był użytkowany nagle zaczął sam pękać. Pojawiające się samoistnie pajączki powstały w okolicach przycisku HOME. W salonie T- Mobile słychać było jeszcze postępujące pęknięcia. Po kilku dniach otrzymałam od państwa informację o nieuznaniu gwarancji ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Po przeprowadzonych rozmowach telefonicznych i wymianie maili wyraziłam zgodę na naprawę telefonu przez serwis CTDI PL za gotówkę. Po dwóch miesiącach w rozmowie telefonicznej, konsultant serwisu w bezczelny sposób poinformował mnie, że nie są zobowiązani naprawiać telefonu
    w żadnym konkretnym terminie i naprawa może zostać zrobiona nawet za rok.
    Poza tym skoro uszkodzeniu mechanicznemu uległ wyświetlacz to dlaczego informują mnie
    o tym, że: „urządzenie zdiagnozowane, konieczne było zamówienie dodatkowych części do naprawy, czekamy na dostawę”? Pytanie jakich części?
    Dzisiaj dowiaduję się od serwisu producenta, że telefon z uwagi na niedostępność jakiś bliżej nieokreślonych części, nieposiadanych przez producenta????? nie zostanie naprawiony. Czyli po trzech miesiącach mam informację, że uszkodzeniu uległy jakieś bliżej nieokreślone części, naprawy nie będzie a sprzedawca nie czuje odpowiedzialności za sprzedany uszkodzony, tygodniowy sprzęt. Nie polecam...zresztą cisną się na usta gorsze określenia niz tylko ...nie polecam.
  • ~Janusz / 2017-10-27 16:03
    Naciagania nie ma końca, przedłużałem umowę przez telefon i niestety. Okazało się że ponoć zawarłem umowę na jakieś bzdurne ubezpieczenie.
    . Czuję się naciągany przez pracowników i wciskanie czegoś czego potencjalny klient nie chce.
    Rozmawiając z pracownicą wyraźnie podkreslałem,że z uwagi na dwa telefony nie stać mnie na dużo wyższe rachunki i nie chcę nic zmieniać.

    Jestem Klientem T-mobile wiele lat, ale to co się obecnie dzieje wykracza wszelkie znamiona normalnego traktowania stałego klienta.
    Konin
  • ~Jędrzej / 2016-08-20 19:40
    NIE POLECAM. Uważać na pracujących tam konsultantów. Wpisują do umowy inne dane, niż się podaje, z automatu odhaczają na umowie zgodę o udostępnianiu numeru telefonu i danych do przesyłanie reklam i innego spamu.
  • ~lary / 2016-08-26 16:40
    To już trzeci dostawca internetu z którym podpisałem umowę, poprzedni byli prawidłowi ale zwykle zawodziła prędkość i pojawiały się różne drobne awarie. W chwili obecnej takie problemy nie występują a prędkość jest taka jak w umowie, a nie zaniżona i usprawiedliwiana tym że w umowie jest "do" co było wyjątkowo irytujące.
    ZaletyDobra jakość do ceny
  • ~maria / 2017-09-09 12:47
    jestem w t.mobile od 10 lat oddałam telefon na ubezpieczenie za które płace kiedy upłynoł miesiąc poszłam do salonu dowiedzieć się co dzieję się z moim telefonem usłyszałam tam że serwis ma nieograniczone serwisowanie i to nie jest ich sprawa dlaczego serwis trzyma tak długo telefon wspomne tylko ze padł mi głosnik a telefon to i phone 5s po 1,5 miesiaca walki z tym pseudo salonem odebrałam tel. ponoć nowy tylko ze działał w trybie awaryjnym i cały czas się wyłanczał oddałam go znów tym razem na gwarancje w salonie totalne hamstwo pomylili e- maila zaczeła się walka rachunki przysyłają kolosalnie zawyrzone dzwoniac do biura osługi z jakimś problemem zlewają cię i traktują jak pajaca w salonie to samo także 4 miesiące walcze o odzyskanie telefonu rachunki opłacam bo zaraz by mi kare naliczyli żadnej pomocy nie uzysałam z ich strony zasięg fatalny odradzam wszystkim ta sieć
    Zaletyżadnych zalet
    Wadycała ta sieć to wada
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187