Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2637 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zażenadson / 2021-06-13 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarejestrowany telefon na kartę. W momencie przeniesienia do innej sieci okazuje się,że brak moich danych. Konsultant infolinii twierdzi, że musiałem rejestrować telefon zza granicy w formie uproszczonej. Nic to że posiadam potwierdzenie rejestracji w salon i firmowym. Jadę 40 km do tzw. salonu t-mobile, okazuje się, że jest numer dowodu osobistego, a adres zniknął. Próbuje mi wmówić, że to wina rządzącego PiS-u, ma trudności z zapamiętaniem i poprawnym wpisaniem danych. W końcu ponawiam wniosek o przeniesienie numeru. Udało się, jestem już w innej sieci. Występuję do T-Mobile z wnioskiem o zwrot pozostałych środków, mają obowiązujące wytyczne UOKiK. Odpowiedź negatywna, według nich mam dalej aktywne usługi w ich sieci, proponują by zużyć te środki na ich usługi, choć telefon dawno wyłączony z systemu.
    Zaletyżadnych
    Wadykłamstwo na każdym kroku, umowy to tylko zbędny dodatek, usługi dno.
  • ~Zażenowana / 2018-10-10 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć jedną wielka żenada jakby tam osoby naćpane pracowały!!! Mąż przeniósł nr z Play do T mobile i okazało się co? Raz, inne kwoty na fakturze przez co była zgłaszana reklamacja oczywiście uwzględniona a dwa,nr w ogóle nie został przeniesiony bo t mobile nie powiadomiło innej sieci o przejęciu numeru, złożona zatem kolejną reklamacja w toku!!! Paranoja!!! Co za ludzie tam pracują? Brak kompetencji!!! Problemów z nimi tyle że to jakieś nieporozumienie!!!
    ZaletySame wady
    WadyJeszcze raz wady
  • ~Zbig19 / 2023-10-28 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jak taki stwór utrzymuje się jeszcze w Polsce działają na zasadzie oszustwa i naciągania ludzi. Internet -zaniżone przesyłanie danych prawie 40%od zawartej umowy. Telewizja to wielkie nieporozumienie. Programy bez przerwy szukają zasięgu właściwie właściwie ogląda się tylko kręcące kółko. Na reklamacje nie odpowiada nikt a jeżeli już to nie potwierdza się to w rzeczywistości. Ogólnie najgorszy przedstawiciel tej branży. Omijać z daleka.
    Zaletybędą jak znikną z tej branży
    Wadyoszustwo i naciąganie
  • ~Zbigniew / 2018-04-05 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    T- Mobile to najgorszy operator sieci komórkowych pod słońcem jaki może być, nie wywiązują się z umowy, ponieważ mam rodzinę za granicą w Szwajcarii,i nie tylko, i nie mogę wysyłać do nich sms-ów, ze Szwajcarii ( dziwne to ) dochodzą a ode mnie do Szwajcarii nie,wszędzie mogę wysyłać do całej Europy oprócz Szwajcarii,a miesiąc wstecz dochodziły,( jeszcze dziwniejsze ) na zgłaszany problem reagują bardzo ale to bardzo opieszale nie powiadamiając klienta, płacę systematycznie a ze strony T-Mobile spotyka nas klientów takie niespodzianki. Reklamy mają w telewizji na swój temat cudowne a okazuje się że jest to jedno wielkie bagno. Ostrzegam nowo wstępujących klientów żeby omijali tą sieć z daleka, bo są dużo lepsze sieci.Ja już jestem klientem od samego początku, jeszcze jak była stara Era to wszystko było OK. A teraz dno!
    ZaletyŻadnych
    Wady100% wad
  • ~Zbigniew / 2025-05-19 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się oszukany
    W marcu podpisałem umowę na Internet światłowodowy w promocji "Internet światłowodowy dla nowych abonentów w super cenie i z ekstra rabatem przez 12 miesięcy. Korzyści dla domu" z terminem instalacji w kwietniu (w związku czasem potrzebnym na wypowiedzenie dotychczasowej umowy).
    W uzgodnionym terminie instalacji w kwietniu instalator nie pojawił się. Po wyjaśnieniach z BOK okazało się, że instalacja została anulowane przez T-Mobile jeszcze w marcu. Mogę im zlecić nową instalację, ale koszty miesięczne wzrosną o 35% (bo poprzednia promocja nie jest już dostępna w ofercie T-Mobile). Nie ma szans (nawet w drodze wyjątku) na wdrożenie umowy w uzgodnionych pierwotnie warunkach. Wygląda mi na zwykły wałek, aby naciągnąć klientów na wyższe opłaty.
    Czy ktoś jeszcze spotkał się z czymś takim – może to standardowy proceder?
  • ~Zbynio / 2020-04-04 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci po zakupie dodatkowego transferu danych by cieszyć się internetem w pełnej prędkości osiągnąłem transfer w porywach 1,6 MB/s.150 mb/s jest nie do osiągnięcia 20 mega to max przy pełnym zasięgu LTE prędkość którą gwarantuje operator liczy się w kb/s
    ZaletyNie widzę żadnych zalet
    WadyKonsultanci to chamy odkładający słuchawkę. rozmowa z kimś normalnym to rzadkość
  • ~Zbyszek / 2017-06-28 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdaję sobie sprawę z tego, że w takich miejscach jak to udzielają się głównie krytycy, ale to nie powstrzymuje mnie przed wyrażeniem opinii, która może innych uchroni przed nieprzyjemnościami. Na początek opis dosyć banalnej sytuacji - przedłużenie i małe zmiany w umowie na dostawę internetu mobilnego skutkują błędnie wystawioną fakturą. Interwencja na infolinii i uzgodnienie - faktura jest błędna, wystawiona będzie korekta, nie wiadomo ile za dany okres rozliczeniowy w rzeczywistości trzeba zapłacić, więc doradca proponuje - zamrażam płatność na miesiąc, w kolejnym okresie rozliczeniowym będzie płatność za dwa miesiące. Spokojnie czekam i ..... po trzech tygodniach na ekranie komputerów w moim domu pojawia się monit - nie zapłaciłeś za fakturę, zrób to teraz, albo za trzy dni odcinamy internet. Żona pyta się, czy zbankrutowałem skoro nawet osiemdziesięciu kilku złotych nie mam? A może to już początki starczej demencji?Tego samego dnia przychodzi faktura korygująca z inną kwotą należności niż była we wspomnianym ostrzeżeniu. Kolejna rozmowa z infolinią i mały szok - kwotę do zapłaty powinienem sobie sam wyliczyć na podstawie odejmowania kwot z obu faktur, a ustalenie o zamrożeniu płatności są gówno warte i nie wiadomo dlaczego zostało mi zaproponowane. Potem kolejny szok - na fakturze za następny okres rozliczeniowy są karne odsetki za okres zamrożenia płatności. Teraz wysyłam reklamację do zarządu T-Mobile (bo na infolinii nie można skontaktować się z nikim poza doradcami). Dzisiaj dostałem odpowiedź i tu jest największy szok. Z odpowiedzi wynika bowiem, że w T-Mobile zamrożenie płatności nie wstrzymuje płatności, za okres zamrożenia naliczane są karne odsetki, faktury korygujące bez wyliczonej nowej kwoty do zapłaty to standard, a samopoczucie klienta to dla firmy jakaś abstrakcja. Tak więc drogi internauto - zamiast wylewać swoje żale w Sieci, przed podpisaniem umowy z T-Mobile kup sobie młotek i walnij się w głupi łeb. Chyba, że lubisz, gdy z byle powodu traktują cię jak oszusta chcącego wyłudzić bezpłatne usługi. Chyba, że lubisz firmy, które wykorzystają każdą okazję, by wyrwać ci nawet 1 grosz (tyle wyniosły karne odsetki za okres zamrożenia płatności). Chyba, że lubisz doradców partaczy i zarząd mający pojedynczego klienta głęboko w ... poważaniu. Wtedy polecam T-Mobile.
    Biłgoraj
  • ~Zbyszek / 2021-02-25 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile w ostatnim czasie praktykuje obcinanie transferu danych internetu bezprzewodowego lte nielimitowanego do 10%. Jesli ktos uwaza ze jego internet jest gorszej jakosci to zapewne T-mobile zmniejszyl.mu internet.na początku zaslania sie awariami i przeciążenie nadajnikow by pozniej oswiadczyc ze za duzo siedzicie na internecie i musicie zostac odcieci poprzez zmniejszenie transmisji do min. Ktora nie chce otworzyc nawet strony. Co jest uciazlowe w trakcie nauczania zdalnego.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo brak odzwierciedlenia stanu faktycznego z proponowanym
  • ~Zbyszek / 2023-08-21 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bardzo duże problemy, kiepski kontakt z obsługą.
    Bezpodstawnie naliczyli mi opłaty, mało tego , nigdy nie przysłali na to faktury! Od razu nakaz zapłaty z sądu! Od nakazu oczywiście się odwołałem i czekam , T mobile z kolei nadal nie dało mi odp na reklamcje złożona ponad 3 tyg temu.
    Wyłudzenie że strony T mobile, z tego co czytałem bardzo częste w ich przypadku. nie Polecam!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
  • ~Zbyszek / 2025-05-29 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę!
    OSZUSCI!!! Dużo obiecują,a po zawarciu umowy, są same problemy i nerwówka. Przekręty z umową, problemy zainstalowaniem routera, telefonicznie nie osiągalni. Beszczelni!!! Jak się w końcu dodzwoniłam to rzucił mi słuchawką!!!
    ZaletyMili, nim się zgodzisz na umowę!
    WadyNie kompetentni,oszusci!
  • ~Zbyszek. / 2024-03-13 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przedłużeniu umowy zero korzyści. Wręcz przeciwnie. Zmniejszono mi nawet limit danych w UE. Porażka. Nie polecam.
    ZaletyBrak.
  • ~Zdegustowany / 2024-05-26 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internet zrywa, szarpie i stoi w miejscu, Niedługo mam przedłużenie umowy ale czy warto. nawet teraz nie mogę wpisać swoich uwag bo internet stoi.
    ZaletyNie ma
    Wadycały czas są
  • ~Zecky / 2023-12-10 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka mogła powstać okłamują ludzi na wszystko, byle by zarobić najgorszy internet.
    WadyNic dobrego idiotyzm
  • ~Zefir / 2024-11-20 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    T Mobile Przemyśl Kazimierza Wielkiego ......to porażka . Tragiczna obsluga. kierownik bufon jeden .
    Wadytragegia nie idzcie tam
  • ~Zenek / 2019-08-19 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Lubisz biegać za zasięgiem?
    T mobile ci to zapewni!!!
    Sieć problemów i beznadzieja.
    Pomyślcie zanim dolaczycie.
    WadyOd groma
  • ~Zhp / 2021-04-25 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno,smietnik,i nachalne reklamy. Ludziom w spiaczce w hospicjum robic problem z zakonczeniem umowy to jest juz elita skq...stwa. Zdechnijcie,pozdrawiam
  • ~Zibo / 2023-09-17 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w T-Mobile od kilku lat, początkowo że tak powiem było ok szło się z nimi dogadać, potrafili zrobić coś pod abonent. Ostatnio wszystko się jednak zmieniło oczywiście na korzyść T-Mobile. Po przedłużeniu umowy na telefon rozmowy, smsy, mmsy oraz internet bez limitu za 59.99zł,miałem też dwie karty sim 40G za20zł i20G za 10zł internetu, i internet domowy bez limitu za 39.99zł na który umowa była zawierania w innym czasie niż na telefon i kończy się dopiero w w maju przyszłego roku! Przy przedłużeniu umowy na tel wszystko bez limitu zrezygnowałem z karty sim 40G internetu za 20 zł i zostawiłem sobie 20G i i domowy internet za 39.99zł! Przy pierwszej fakturze niezgodności okazuję się że internet 20G za 10 nagle zdrożało na 19, 99 więc zrezygnowałem i z karty sim 20G internetu. Druga nie zgodność internet domowy nagle zdrożało z 39,99 na 59,99zł rozmawiam z Panem z T-Mobile sprawdza wszystko i twierdzi że jest to pomyłka z ich strony i że za chwilę w aplikacji mój T-Mobile będzie widoczna kwota 39,99 a kwota 20 zł którą za dużo policzyli będzie odliczona przy następnej fakturze. Mijają dwa tygodnie w aplikacji mój T-Mobile kwota za internet nadal wyświetla się 59.99! Dzwonię do T-Mobile, tym razem rozmawiam z Panią która po sprawdzeniu wszystkiego mówi mi że wszystko jes ok kwota za internet domowy to 39.99 i że od następnego okresu rozliczeniowego w aplikacji też będzie widoczne 39.99zł.Mija okres rozliczeniowy i otrzymuję nową fakturę i znów nie zgodność mało tego że nie odliczone 20 zł to doliczone kolejne! ????Dzwonię rozmawiam z Panem który stwierdza mi że ten internet musi kosztować 59.99 ponieważ skończył mi się 24 miesięczny okres rozliczeniowy! Przypominam że ten okres kończy się dopiero 29 mają przyszłego roku więc Pan wtedy mówi mi że ten internet kosztuje normalnie u nich ponad 80 zł a dla mnie po rabatach jest za 59,99 i nic się nie da zrobić! Więc teraz płacz i płać????pozostało dobrnąć do końca umowy i szybko uciekać do konkuręcji bo taki internet oferują nie za 80 czy jak to teraz muszę płacić 59,99 czy jak wcześniej płaciłem 39,99 A za 34.99zł. Zaś z msm, MMS rozmowy i internet bez limitu żona u konkuręcji płaci 19.99zla nie jak ja w T-Mobile 59.99zł Jak dla mnie Sieć T-Mobile już dzisiaj jest ni do polecenia! Czuję się OSZUKANY I OKRADZIONY! MASAKRA????????????????????????????????
    ZaletyNie znajduję
    WadySame wady
  • ~Ziko / 2023-11-04 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyłączenie 3G w T-Mobile to był błąd. Mądrzej podchodzi do tego Orange. Najlepiej pod względem sieciowym jest jednak w Play.
  • ~Ziom zza granicy / 2023-12-17 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Podam prosty przykład jak nasi polscy operatorzy nas traktują. Aktualnie pociągi IC w większości posiadają zainstalowane wzmacniacze sygnału LTE. A T-Mobile Deutschland na Euro 2024 pokryje wszystkie znaczące szlaki kolejowe sygnałem 5G. Polska to kolonia dla wielkich korporacji. A wy Polaczki podpisujecie umowy ze sprzętem z takimi obleśnymi firmami, a potem płaczecie na różnych forach. Dym...ć was to prawdziwa przyjemność i jeszcze na tym zarabiać. Obudźcie się w końcu bo kolonią pozostaniecie na zawsze.
  • ~Zirytowany chłop / 2023-05-06 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteś graczem? Albo streamerem? Nigdy ale to nigdy nie bierz T-mobila z pierwszej ofercie jest spoko szybki internet, ale daj 2-5 miesięcy internet tak muli Dramat I od siebie powiem Zabrać inną oferte niż T-mobile jest drogo jest drogo jest dobrze? Jest drogo więc T-mobile to masakra tylko mają fajną oferte z Telefonem
    ZaletyRozmowy sms mms nielimitowane za 30zł
    WadyWIFI słabe do grania , streamowania nawet do rozmawiania na discord i też oglądania Tiktoka. Jak dadzą ci ruter to się nagrzewa że nawet jak jest w pomieszczeniu co ma chłodne powietrze i zawsze ma 10℃ to nagrzewa się, a jak nic nie jest podłączone na nim też sie nagrzewa więc WTF. Dali mi ruter 5G niby a na ruterze pisze 3/4G więc xDDDDD beka w ... Nie róbcie takiego błędu bo tylko szkoda kasy na te gówno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187