Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bernard / 2016-02-18 21:06
    Ocena: 5.00 / 5
    W Erze i T-Mobile jestem ponad 13 lat.Posiadam u nich 5 usług.Era była super a z T-Mobile miałem tylko jedno spięcie, które trwało prawie rok przez co miałem nawet zmieniać operatora.Jednak w ostatnim czasie zachowali się jak należy i uwzględnili mi tą starą reklamację.Wydaje mi się że ostatnio są lepiej dla klienta ustawieni niż byli wcześniej i coś się zmieniło u nich na lepsze.
    Co do ich możliwości technicznych i zasięgu uważam że są najlepszą siecią w Polsce.Nie są idealni jak każdy operator ale mimo wszystko uważam że są najlepsi i szczerze ich polecam pod każdym względem.
    ZaletyZasięg,stabilność,możliwości techniczne dla każdej usługi
    WadyCzasami konsultanci się mylą odnośnie regulaminów
    ponad 13lat,280zł
  • ~Barbara / 2014-12-10 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy klientami tej firmy ponad 10 lat, jednak po przejęciu przez T-mobile, jakość świadczonych usług znacznie spadła. Jest drogo, zasięg się pogorszył, obsługa również (BOK - właściwie po co on istnieje? Nawet jak się ktoś jakimś cudem dodzwoni, to i tak nic nie załatwi, a spotka go niemiłe traktowanie, wręcz chamstwo). Kto ma telefon na kartę, ten jakoś funkcjonuje, bo abonament jest porażką. Już pod koniec działalności Ery było źle, stąd też powiedzenie "takie cuda tylko w erze". Ich kampanie marketingowe są kompletnie nietrafione, wręcz odstraszają - dzwoni jakaś nachalna kobieta i natarczywie domaga podania adresu,na który kurier dostarczy nową umowę wraz z tabletem jakiejś badziewnej firmy.
    Zaletynie ma
    Wadycoraz więcej
    ponad 10 lat
  • ~Na kartę / 2014-07-22 02:51
    Ocena: 4.33 / 5
    Generalnie jestem zadowolony, mam ofertę na kartę. Płacę co 3 miesiące 50zł, co wsytarcza na rozsądną ilość połączeń, a co najważniejsze, na 50MB internetu dziennie za darmo. Nie ma problemów z zasięgiem, jedynie na początku wysyłali masę beznadziejnych reklam, i trzeba było z nimi powalczyć tydzień, by przestali to robić.
    Zaletyniska cena
    Wadybeznadziejna obsługa klienta, toporna aplikacja na androida
    4 miesiące
  • ~maks / 2014-05-16 07:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Mamy telefony fon w mixie i nie narzekamy! Zasięg dobry.
    Zaletynie widzę
    Wadynie widzę
    długo
  • ~Polak / 2013-09-29 17:06
    http://forsal.pl/artykuly/734086,predkosc-internetu-w-polsce-prawo-telekomunikac yjne.html Prędkość minimalna to 8 kb/s
  • ~A / 2013-04-11 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    gość z obsługi klienta: dlaczego nie chce pani podać nr do właściciela telefonu? Moja odpowiedz: po prostu nie chcę. Na moje pytanie do osoby dzwoniącej do mnie (z obsługi klienta): w czym problem? Otrzymuje odpowiedz: Do widzenia. Miłego dnia.

    Bezczelność!
    Wadybezczelni ignoranci z obsługi klienta
    od 6lat
  • ~niko / 2012-12-23 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego szajsu jak ta firma w nowej odsłonie nie ma chyba niegdzie na Świecie. Pierwsze "jaskółki" jak to będzie wyglądać były już pod koniec marki era, gdy bezczelnie kradli przez sms-y premium. Teraz jest jeszcze gorzej. Dzierżawią lub sprzedją BTS-y przez co jakość usugi spadła na łeb na szyję, a obsługa klienta to banda ignorantów z wyuczonymi formułkami. Nie chcesz tracić nerwów, to omijaj szerokim łukiem salony t-mobil.
    Zaletymożna się od nich uczyć jak okradać klienta
    Wadytylko wady
    6 lat i się pozbyłem
  • ~tomas / 2012-12-14 04:06
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżeli wszystkie usługi u obecnego t-mobil działają jak blueconnect pre paid, to tylko pogratulować wyboru. Era kiedyś była wzorem podejścia do klienta, po zmianie na obecną markę, zaczęło się łupienie klientów. przykład -Wszystkich chętnych do zakupu karty w mega promocji przestrzegam(pre paid) - Nie róbcie tego ! To dla ludzi o mocnych nerwach i nieprzeciętnej cierpliwości. Minusy: 1.czas aktywacji pakietu free MB po doładowaniu, to loteria - szczęśliwcy w 24 godziny a pozostali zależne od upierdliwości w telefonach(płatnych połączeniach) do BOU od 24 godz. do 10 dni(tak właśnie DNI) 2.Sesje zrywane co 10-15MB i to jest standard i pisanie dzwonienie w tej sprawie nic nie daje. Max transfer przy poziomie sygnału 98%(prawie idealnym) i pobieraniu jednego pliku to 300KB/s czyli jakieś 3MBit/s w porywach i po 10-15MB zerwana sesja. Zalety - BRAK ! Propozycja rozwiązania - darmowe Aero(niby 512KBit/s ale za to stabilne i godzinowe sesje lub PLAY. T-Mobil ma klientów w głębokim poważaniu.
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka wada
    blueconnect ponad 5 lat, zwykły "fon" 12 lat i wystarczy
  • ~jan klag / 2012-11-01 23:25
    Ocena: 5.00 / 5
    super obsługa
    Zaletyniema
    Wadynie ma
    dlugo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.97, ilość opinii: 1037
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186