strona 123 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »
-
~Ziko / 2023-11-04 13:33
Wyłączenie 3G w T-Mobile to był błąd. Mądrzej podchodzi do tego Orange. Najlepiej pod względem sieciowym jest jednak w Play. -
-
~Ziom zza granicy / 2023-12-17 14:47
Podam prosty przykład jak nasi polscy operatorzy nas traktują. Aktualnie pociągi IC w większości posiadają zainstalowane wzmacniacze sygnału LTE. A T-Mobile Deutschland na Euro 2024 pokryje wszystkie znaczące szlaki kolejowe sygnałem 5G. Polska to kolonia dla wielkich korporacji. A wy Polaczki podpisujecie umowy ze sprzętem z takimi obleśnymi firmami, a potem płaczecie na różnych forach. Dym...ć was to prawdziwa przyjemność i jeszcze na tym zarabiać. Obudźcie się w końcu bo kolonią pozostaniecie na zawsze. -
~Zirytowany chłop / 2023-05-06 21:08
Jesteś graczem? Albo streamerem? Nigdy ale to nigdy nie bierz T-mobila z pierwszej ofercie jest spoko szybki internet, ale daj 2-5 miesięcy internet tak muli Dramat I od siebie powiem Zabrać inną oferte niż T-mobile jest drogo jest drogo jest dobrze? Jest drogo więc T-mobile to masakra tylko mają fajną oferte z Telefonem ZaletyRozmowy sms mms nielimitowane za 30złWadyWIFI słabe do grania , streamowania nawet do rozmawiania na discord i też oglądania Tiktoka. Jak dadzą ci ruter to się nagrzewa że nawet jak jest w pomieszczeniu co ma chłodne powietrze i zawsze ma 10℃ to nagrzewa się, a jak nic nie jest podłączone na nim też sie nagrzewa więc WTF. Dali mi ruter 5G niby a na ruterze pisze 3/4G więc xDDDDD beka w ... Nie róbcie takiego błędu bo tylko szkoda kasy na te gówno -
~Ziss / 2025-03-25 15:44
T-MOBILE
Kłamcy, oszuści, złodzieje !!!
Mój błąd że po ponad 25 latach idealnej współpracy z ORANGE dałem się namówić na badziew jakim jest T-MOBILE
NIE !!! POLECAM !!!Zalety???????????????????????? -
~ZiziV2 / 2022-12-27 19:47
Internet chodzi jak Ruski na wojnie nie wiem czy lepiej mieć ten interent czy go się pozbyć.Nie bierzecie tego za żadne skarby.Pobieranie fatalne na umowie mam 30 mb/s a w praktyce to nie cały 1 mb nie dajcie się oszukiwać. Zadzwonicie do nich nic nie pomaga dalej ocena 0/10. ZaletyZalety brak -
~Zly klient / 2018-12-27 16:35
UCIEKAJMY Z TEJ CHUJNI
Nie ogarniaja, klient wie wiecej niz oni, niedouki na infolini pracujaZaletyNie na nie bylo i nie bedzieWadywszystko -
~Znajdzie się pała / 2023-12-02 18:07
W kwestii internetu mobilnego: każdy to widzi, że tmobile oraz pozostali operatorzy podchodzą do jakości internetu na zasadzie: ciesz się, że cokolwiek działa i nie narzekaj i nie zawracaj reklamacjami głowy. To jest konsumencki upadek, a urzędy broniące interesów klientów milczą. Polska to dziki kraj. Wadyupadek wszelkich zasad -
~Zniesmaczona / 2022-03-08 10:48
Bezczelna panienka z Tmobile stwierdzila ze jesli nie nie jestem zainteresowana jej oferta to MOJA SPRAWA I SIE ROZŁĄCZYŁA
Jak tak mozna rozmawiac z obca osoba, przypominam ze te rozmowy sa nagrywane, wiec ta pani powinna dostac naganę za swoje podejscie do klienta.
Dzien wczesniej mąż dzwonil z wyjasnieniem faktury, jak co miesiac, niekompetencja jest ogromna. -
-
~Zniesmaczony / 2020-07-17 17:05
Internet w telefonie po wykorzystaniu limitu z kosmosu wziętego ( brak poinformowania w momencie zawierania umowy ) staje się prawie nie do użytku. Bezczelna próba drenażu portfela. -
~Zrobiony w konia / 2020-06-19 14:17
Dziadkowi ukradli kartę SIM, poszedł do salonu T-Mobile żeby wyrobić duplikat a wrócił z UWAGA! podpisanym abonamentem bez telefonu na 2 lata... Do końca był przekonany że on tylko wyrobił duplikat karty, nie przeczytał co podpisuje a na kartce jaką przyniósł do domu nie widnieje nigdzie słowo "abonament".
Podsumowując krótko: Naciągacze i złodzieje, omijać szerokim łukiem!!!ZaletybrakWadyoszuści i złodzieje -
~zrozpaczony klient / 2022-06-20 19:09
Nie polecam tej sieci nikomu!
korzystanie z "usług" choć tego bym tak nie nazwał robi się coraz bardziej uciążliwe!
Bardzo słaby zasięg internetu i sieci a raczej brak tego coraz bardziej zaczyna irytować!
Być może czas najwyższy zgłosić tą firmę do odpowiednich służb i zerwać umowę skoro nic się z tym nie robi!
Może warto też wspomnieć że T-Mobile nie dba o stałych klientów i nie oferuje nic na przedłużenie umowy oprócz podniesienia cen które nie są adekwatne do jakości usługi!
I proszę nie wciskać mi kitu że zainteresujecie się tym, że wina leży po mojej stronie, że jest jakaś awaria bo póki co to wiecznie macie awarie!
Albo rachunki za problemy z waszej strony zostaną obniżone albo naprawicie w końcu tą sieć albo umowa zostanie zerwana i numery przejdą do innej sieci!
Nie polecam!ZaletyBrakWadyBrak zasięgu sieci
Brak internetu
Brak zainteresowania
Ciągle podwyższane ceny
Tragiczna jakość -
~Zuzaa17 / 2020-02-15 09:22
T mobile jest do niczego oszukują aby zdobyć klienta
Tak było ze mną podpisałam i jak mowilam o tym bo byłam w salonie to co mi powiedzieli miała pani umowę wiec mogla pani czytać bez komentarza. Mówiłam że zaufalam sprzedawcy jak mówił i podpisalam. Co odpisali podpisalam wiec koniec rozmowy śmiech. Skończyła mi się umowa i co zrobili miałam oprócz tego co w umowie doladowywalam jeszcze ponad 100zl i mi je zabrali mam 0 zł na koncie złodzieje -
~Zuzanna / 2024-09-30 11:50
Jeszcze nigdy w życiu nie byłam tak bardzo niezadowolona ze współpracy z jakąś firmą, tak jak jestem z t-mobile. Miałam wykupiony internet bezprzewodowy przez rok. Podczas podpisywania umowy nie została mi przekazana informacja, że w moim miejscu zamieszkania sieć bezprzewodowa praktycznie nie działa. Prawdziwy cyrk zaczął się już tydzień po uruchomieniu usługi, kiedy to podczas pracy zdalnej musiałam udostępniać internet z telefonu od Orange ponieważ też z tym od t-mobile nie mogłam nawet wysłać maila. Po wykonaniu speed testu okazało się, że mój internet od t-mobile ma zawrotną prędkość 1mb/s, podczas gdy wykupiłam pakiet, który miał mi zapewniać nawet 90mb/s. I wtedy zaczęło się piekło. Nie było możliwości wcześniejszego wypowiedzenia umowy, więc cały rok płaciłam za usługę, która nawet nie istniała. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię proszę o rozwiązanie tego problemu, większość razy konsultanci byli zupełnie nie pomocni, raz nawet usłyszałam od sympatycznego konsultanta że niestety ale dałam się „wyrolować” bo na naszej ulicy ich internet nie działa w sumie za bardzo :) Kiedy zgłaszałam problemy techniczne, za każdym razem konsultant był zaskoczony bo moje poprzednie zgłoszenia nie były nawet w systemie. Było mnóstwo obietnic, wprowadzanych zmian, resetowania i długich rozmów - nic nie pomogło. Jednak dnem dna był moment, gdy Firma wyłączyła nam internet całkowicie na 2 tygodnie za karę, ponieważ jak to usłyszałam „wyciągnęłam kartę z routera a tak nie można”. Tylko, że taka sytuacja wcale nie miała miejsca, ani routera ani karty nie ruszałam. Z resztą co miałabym zrobić z kartą, która zapewnia mi 1mb/s? Oczywiście o tej wspaniałej każe nawet mnie nie poinformowano, musiałam spędzić pół dnia na infolinii aby się o tym dowiedzieć. Dodatkowo karuzela śmiechu jeszcze bardziej się rozpędziła, gdy raz zapomniałam zapłacić w terminie i obniżono szybkość internetu do 16kb/s i wiecie co - nie było kompletnie żadnej różnicy! Był tak samo wolny i niemal nie istniejący jak podczas płacenia! NIE POLECAM NIKOMU WSPÓŁPRACY Z T-MOBILE. Jeszcze nigdy nie czułam się tak olewana i wykorzystana. Ich oferta, obsługa klienta i poziom przekazywania informacji to jeden wielki żart. To co tutaj opisałam to nie jest nawet połowa nieprzyjemnych sytuacji, jakie mi zaserwowali. Nigdy więcej nie chcę mieć z tą firmą i ich usługami nic wspólnego.WadyWszystko -
~ZYGI / 2020-09-10 22:25
Jakość połączeń telefonicznych sieci T-mobile w Warszawie jest zła. częste są rozłączenia. Stacje bazowe nie radzą sobie w warunkach miejskich i interferencji sygnałów. Zalety5% lepiej niż było w Plus GSM - rejon Bielan w Warszawie.WadyTragiczna logistyka obsługi klienta.
Jednak prymitywny portal z niewielką ilością rzetelnych informacji, krok w stecz. -
~Zygmunt / 2020-11-05 09:08
Pozal sie boze z obsluga w Sztumie w punkcie obslugi bylem juz 7 razy moja karta nie jest zarejstrowana tak podaje serwis ,karta na rozmowy miala byc bezplatna a sciagnelo mnie wszystkie pieniadze i nie moge nigdzie przedzwonic .Doladowalem za 25 zl ktore nie wplynelo na konto bylo zero i jest zero a punkt w Sztumie kaze co roz dowiadywac co sie z tym dzieje jak oni togo by nie mogli dojsc sami nabalaganili a teraz ja musze cierpiec mam tydzien ta karte plus doladowanie i nie moge nigdzie przedzwonic i internetu tez nie mam .Nie wiem czy tak dziala t.mobile czy ma takich pracownikow w punkcie w Sztumie .Obsluga pozal sie boze jak do nich sie wydzwania to nie odbieraja tel to juz sprawdzilem siedza i patrza co za nr i nie odbieraja ZaletyTragediaWadyNaciaganie klijentow -
~Żaneta / 2023-01-07 21:29
T-Mobile najgorszy operator . Reklamy wypasione ale nic nie zgodne z prawdą. Prędkość internetu mniejsza niż szybkość konia z obciążonym wozem. Od pół roku zgłaszam zwolnioną prędkość internetu . Dział techniczny prosi mnie o cierpliwość. Jak trzeba płacić nikt nie pyta czy mam cierpliwość zapłacić za coś co nie działa . WadyBrak zalet -
-
~Dawid / 2017-07-10 18:32
Odradzam, nie polecam, nie odbierajcie telefonu a jak odbierzecie to uprzedźcie, że nie wyrażanie zgody na nagrywanie :) dzwonią i obiecują złote góry, nawigacje do samochodu, poczym się okazuje, że nawigacja o której pani zapewniała że to jest nawigacja do auta i jest to dodatek do telefonu okazała się zwykłą badziewną aplikacją :D brawo Wy :D Mam nadzieje, że ta sieć skończy bardzo szybko swą karierę przez takie robienie ludzi w bambuko :D Pzdr. ZaletyBardzo miła Pani w obsłudze, która podaje nr konta na który należy wpłacać karę umowną :)WadyUmowy wprowadzające klientów w błąd, telefony niesprawnie technicznie, nie działający internet,Telefon:Polecam plusa :) -
~dorina / 2017-11-22 18:19
Witam. W t-mobile jestem od lat 15. Oto co mnie spotkało po tylu latach. W dniu 27.09.27r. przekazałam do naprawy telefon Lenovo P2. "W tym dniu w godzinach rannych telefon Lenovo P2, który w tym czasie nie był użytkowany nagle zaczął sam pękać. Pojawiające się samoistnie pajączki powstały w okolicach przycisku HOME. W salonie T- Mobile słychać było jeszcze postępujące pęknięcia. Po kilku dniach otrzymałam od państwa informację o nieuznaniu gwarancji ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Po przeprowadzonych rozmowach telefonicznych i wymianie maili wyraziłam zgodę na naprawę telefonu przez serwis CTDI PL za gotówkę. Po dwóch miesiącach w rozmowie telefonicznej, konsultant serwisu w bezczelny sposób poinformował mnie, że nie są zobowiązani naprawiać telefonu
w żadnym konkretnym terminie i naprawa może zostać zrobiona nawet za rok.
Poza tym skoro uszkodzeniu mechanicznemu uległ wyświetlacz to dlaczego informują mnie
o tym, że: „urządzenie zdiagnozowane, konieczne było zamówienie dodatkowych części do naprawy, czekamy na dostawę”? Pytanie jakich części?
Dzisiaj dowiaduję się od serwisu producenta, że telefon z uwagi na niedostępność jakiś bliżej nieokreślonych części, nieposiadanych przez producenta????? nie zostanie naprawiony. Czyli po trzech miesiącach mam informację, że uszkodzeniu uległy jakieś bliżej nieokreślone części, naprawy nie będzie a sprzedawca nie czuje odpowiedzialności za sprzedany uszkodzony, tygodniowy sprzęt. Nie polecam...zresztą cisną się na usta gorsze określenia niz tylko ...nie polecam. -
~Janusz / 2017-10-27 16:03
Naciagania nie ma końca, przedłużałem umowę przez telefon i niestety. Okazało się że ponoć zawarłem umowę na jakieś bzdurne ubezpieczenie.
. Czuję się naciągany przez pracowników i wciskanie czegoś czego potencjalny klient nie chce.
Rozmawiając z pracownicą wyraźnie podkreslałem,że z uwagi na dwa telefony nie stać mnie na dużo wyższe rachunki i nie chcę nic zmieniać.
Jestem Klientem T-mobile wiele lat, ale to co się obecnie dzieje wykracza wszelkie znamiona normalnego traktowania stałego klienta.Konin -
~Jędrzej / 2016-08-20 19:40
NIE POLECAM. Uważać na pracujących tam konsultantów. Wpisują do umowy inne dane, niż się podaje, z automatu odhaczają na umowie zgodę o udostępnianiu numeru telefonu i danych do przesyłanie reklam i innego spamu.
strona 123 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »