Tragedia z tą firmą radzę unikać z daleka, regulaminy zagmatwane dużo haczyków, słabe zasięgi w porównaniu do byle jakiej innej sieci, wydzwaniają i wciskają dodatkowe oferty a najgorsze jest to że oszukują obiecali ludziom możliwość oddania zgromadzonych środków na koncie od dnia 8.10.2020r. a co do czego przyszło to nie mogą oddać pieniędzy i radzą je wykorzystać. NIE POLECAM!!!
ZaletyNIE MA ŻADNEJ!
WadyOSZUKUJĄ W REGULAMINACH, NACIĄGAJĄ, NIE ODDAJĄ ZEBRANYCH ŚRODKÓW NA KONCIE CHODZIAŻ JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ OD 8.10.2020r.
~ZAWIEDZIONY / 2020-11-15 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Pańswo - T-mobiele to banda oszustów !!! Bazując na ludzkiej naiwności no i lenistwie w kotrolowaniu faktur od dwoch miesięcy po spłaceniu iphona w ratach po 164zł /miesiąc i mając stałą sumę 194,-z groszami do zapłacenia nie zwróciłem uwagi że abonamet bez limitu o wartości 33zł zmienil na 170zł tak żeby suma nadal wychodziłą 194,- Nigdy nie sprawdzam faktur bo przyzwyczaiłem sie do sumy 194zł i płacił bym tak dalej gdyby nie przypadek o którym już nie bedę pisał. Nie zmenili faktury pomnieszając o wartość spłaty ratalnej która się zakończyła ale bezpodstawinie ponieśli abonament który nie ma sensu i którego nie w ofertach.
JEDNO ZŁODZIEJSTWO I NACIĄGANIE.
UWAŻAJCIE NA NIECZCIWE TRYKI T-MOBAIL
ZaletyNIE MA
~Zawiedziony / 2021-09-24 11:57
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile na karte to jakas masakra. Opcje doladowania nie jasne, kompletny brak przejrzystych informacji i instrukcji jak aktywowac pakiety. Nie polecam i jak mozna to omijac szerokim lukiem.
ZaletyBrak
WadyZbyt duzo by wymieniac
~zawiedziony / 2023-09-01 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Unikać jak ognia, podpisują umowe na 2 lata a potem mają cie gdzieś. Ja korzystam juz z usług innej sieci a tym cały czas musze placic mimo ze nie korzystam (bo nie da sie korystac, nie działają) z ich uslug.
ZaletyBrak
WadyUslugi nie dzialają, konsultanci klepią formułki zamiast pomóc, BOK nie istnieje, też klepią formułki korzystając z tego ze jest podpisana umowa. Klika do sciągania pieniedzy od łosiów a nie irma. UNIKAĆ
~zazenowanyuzytkownik / 2022-02-10 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Internet trzeba stale resetować, ponieważ nie działa, obsługa nie wymieni routera bez zgody na następną umowe. Megabajty nadzwyczaj szybko znikają, obsługa powiedziała że internet kradną sąsiedzi, natomiast sąsiadów nie mamy.
ZaletyBrak
~zażenadson / 2021-06-13 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Zarejestrowany telefon na kartę. W momencie przeniesienia do innej sieci okazuje się,że brak moich danych. Konsultant infolinii twierdzi, że musiałem rejestrować telefon zza granicy w formie uproszczonej. Nic to że posiadam potwierdzenie rejestracji w salon i firmowym. Jadę 40 km do tzw. salonu t-mobile, okazuje się, że jest numer dowodu osobistego, a adres zniknął. Próbuje mi wmówić, że to wina rządzącego PiS-u, ma trudności z zapamiętaniem i poprawnym wpisaniem danych. W końcu ponawiam wniosek o przeniesienie numeru. Udało się, jestem już w innej sieci. Występuję do T-Mobile z wnioskiem o zwrot pozostałych środków, mają obowiązujące wytyczne UOKiK. Odpowiedź negatywna, według nich mam dalej aktywne usługi w ich sieci, proponują by zużyć te środki na ich usługi, choć telefon dawno wyłączony z systemu.
Zaletyżadnych
Wadykłamstwo na każdym kroku, umowy to tylko zbędny dodatek, usługi dno.
~Zażenowana / 2018-10-10 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Sieć jedną wielka żenada jakby tam osoby naćpane pracowały!!! Mąż przeniósł nr z Play do T mobile i okazało się co? Raz, inne kwoty na fakturze przez co była zgłaszana reklamacja oczywiście uwzględniona a dwa,nr w ogóle nie został przeniesiony bo t mobile nie powiadomiło innej sieci o przejęciu numeru, złożona zatem kolejną reklamacja w toku!!! Paranoja!!! Co za ludzie tam pracują? Brak kompetencji!!! Problemów z nimi tyle że to jakieś nieporozumienie!!!
ZaletySame wady
WadyJeszcze raz wady
~Zbig19 / 2023-10-28 07:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jak taki stwór utrzymuje się jeszcze w Polsce działają na zasadzie oszustwa i naciągania ludzi. Internet -zaniżone przesyłanie danych prawie 40%od zawartej umowy. Telewizja to wielkie nieporozumienie. Programy bez przerwy szukają zasięgu właściwie właściwie ogląda się tylko kręcące kółko. Na reklamacje nie odpowiada nikt a jeżeli już to nie potwierdza się to w rzeczywistości. Ogólnie najgorszy przedstawiciel tej branży. Omijać z daleka.
Zaletybędą jak znikną z tej branży
Wadyoszustwo i naciąganie
~Zbigniew / 2018-04-05 13:59
Ocena: 1.00 / 5
T- Mobile to najgorszy operator sieci komórkowych pod słońcem jaki może być, nie wywiązują się z umowy, ponieważ mam rodzinę za granicą w Szwajcarii,i nie tylko, i nie mogę wysyłać do nich sms-ów, ze Szwajcarii ( dziwne to ) dochodzą a ode mnie do Szwajcarii nie,wszędzie mogę wysyłać do całej Europy oprócz Szwajcarii,a miesiąc wstecz dochodziły,( jeszcze dziwniejsze ) na zgłaszany problem reagują bardzo ale to bardzo opieszale nie powiadamiając klienta, płacę systematycznie a ze strony T-Mobile spotyka nas klientów takie niespodzianki. Reklamy mają w telewizji na swój temat cudowne a okazuje się że jest to jedno wielkie bagno. Ostrzegam nowo wstępujących klientów żeby omijali tą sieć z daleka, bo są dużo lepsze sieci.Ja już jestem klientem od samego początku, jeszcze jak była stara Era to wszystko było OK. A teraz dno!
ZaletyŻadnych
Wady100% wad
~Zbynio / 2020-04-04 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci po zakupie dodatkowego transferu danych by cieszyć się internetem w pełnej prędkości osiągnąłem transfer w porywach 1,6 MB/s.150 mb/s jest nie do osiągnięcia 20 mega to max przy pełnym zasięgu LTE prędkość którą gwarantuje operator liczy się w kb/s
ZaletyNie widzę żadnych zalet
WadyKonsultanci to chamy odkładający słuchawkę. rozmowa z kimś normalnym to rzadkość
~Zbyszek / 2017-06-28 11:36
Ocena: 1.00 / 5
Zdaję sobie sprawę z tego, że w takich miejscach jak to udzielają się głównie krytycy, ale to nie powstrzymuje mnie przed wyrażeniem opinii, która może innych uchroni przed nieprzyjemnościami. Na początek opis dosyć banalnej sytuacji - przedłużenie i małe zmiany w umowie na dostawę internetu mobilnego skutkują błędnie wystawioną fakturą. Interwencja na infolinii i uzgodnienie - faktura jest błędna, wystawiona będzie korekta, nie wiadomo ile za dany okres rozliczeniowy w rzeczywistości trzeba zapłacić, więc doradca proponuje - zamrażam płatność na miesiąc, w kolejnym okresie rozliczeniowym będzie płatność za dwa miesiące. Spokojnie czekam i ..... po trzech tygodniach na ekranie komputerów w moim domu pojawia się monit - nie zapłaciłeś za fakturę, zrób to teraz, albo za trzy dni odcinamy internet. Żona pyta się, czy zbankrutowałem skoro nawet osiemdziesięciu kilku złotych nie mam? A może to już początki starczej demencji?Tego samego dnia przychodzi faktura korygująca z inną kwotą należności niż była we wspomnianym ostrzeżeniu. Kolejna rozmowa z infolinią i mały szok - kwotę do zapłaty powinienem sobie sam wyliczyć na podstawie odejmowania kwot z obu faktur, a ustalenie o zamrożeniu płatności są gówno warte i nie wiadomo dlaczego zostało mi zaproponowane. Potem kolejny szok - na fakturze za następny okres rozliczeniowy są karne odsetki za okres zamrożenia płatności. Teraz wysyłam reklamację do zarządu T-Mobile (bo na infolinii nie można skontaktować się z nikim poza doradcami). Dzisiaj dostałem odpowiedź i tu jest największy szok. Z odpowiedzi wynika bowiem, że w T-Mobile zamrożenie płatności nie wstrzymuje płatności, za okres zamrożenia naliczane są karne odsetki, faktury korygujące bez wyliczonej nowej kwoty do zapłaty to standard, a samopoczucie klienta to dla firmy jakaś abstrakcja. Tak więc drogi internauto - zamiast wylewać swoje żale w Sieci, przed podpisaniem umowy z T-Mobile kup sobie młotek i walnij się w głupi łeb. Chyba, że lubisz, gdy z byle powodu traktują cię jak oszusta chcącego wyłudzić bezpłatne usługi. Chyba, że lubisz firmy, które wykorzystają każdą okazję, by wyrwać ci nawet 1 grosz (tyle wyniosły karne odsetki za okres zamrożenia płatności). Chyba, że lubisz doradców partaczy i zarząd mający pojedynczego klienta głęboko w ... poważaniu. Wtedy polecam T-Mobile.
Biłgoraj
~Zbyszek / 2021-02-25 11:16
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile w ostatnim czasie praktykuje obcinanie transferu danych internetu bezprzewodowego lte nielimitowanego do 10%. Jesli ktos uwaza ze jego internet jest gorszej jakosci to zapewne T-mobile zmniejszyl.mu internet.na początku zaslania sie awariami i przeciążenie nadajnikow by pozniej oswiadczyc ze za duzo siedzicie na internecie i musicie zostac odcieci poprzez zmniejszenie transmisji do min. Ktora nie chce otworzyc nawet strony. Co jest uciazlowe w trakcie nauczania zdalnego.
ZaletyBrak
WadyOszustwo brak odzwierciedlenia stanu faktycznego z proponowanym
~Zbyszek / 2023-08-21 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, bardzo duże problemy, kiepski kontakt z obsługą.
Bezpodstawnie naliczyli mi opłaty, mało tego , nigdy nie przysłali na to faktury! Od razu nakaz zapłaty z sądu! Od nakazu oczywiście się odwołałem i czekam , T mobile z kolei nadal nie dało mi odp na reklamcje złożona ponad 3 tyg temu.
Wyłudzenie że strony T mobile, z tego co czytałem bardzo częste w ich przypadku. nie Polecam!!!!
ZaletyŻadnych
WadyWiele
~Zbyszek. / 2024-03-13 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Przy przedłużeniu umowy zero korzyści. Wręcz przeciwnie. Zmniejszono mi nawet limit danych w UE. Porażka. Nie polecam.
ZaletyBrak.
~Zdegustowany / 2024-05-26 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internet zrywa, szarpie i stoi w miejscu, Niedługo mam przedłużenie umowy ale czy warto. nawet teraz nie mogę wpisać swoich uwag bo internet stoi.
ZaletyNie ma
Wadycały czas są
~Zecky / 2023-12-10 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka mogła powstać okłamują ludzi na wszystko, byle by zarobić najgorszy internet.
WadyNic dobrego idiotyzm
~Zefir / 2024-11-20 13:54
Ocena: 1.00 / 5
T Mobile Przemyśl Kazimierza Wielkiego ......to porażka . Tragiczna obsluga. kierownik bufon jeden .
Wadytragegia nie idzcie tam
~Zenek / 2019-08-19 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Lubisz biegać za zasięgiem?
T mobile ci to zapewni!!!
Sieć problemów i beznadzieja.
Pomyślcie zanim dolaczycie.
WadyOd groma
~Zhp / 2021-04-25 01:15
Ocena: 1.00 / 5
Dno,smietnik,i nachalne reklamy. Ludziom w spiaczce w hospicjum robic problem z zakonczeniem umowy to jest juz elita skq...stwa. Zdechnijcie,pozdrawiam
~Zibo / 2023-09-17 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w T-Mobile od kilku lat, początkowo że tak powiem było ok szło się z nimi dogadać, potrafili zrobić coś pod abonent. Ostatnio wszystko się jednak zmieniło oczywiście na korzyść T-Mobile. Po przedłużeniu umowy na telefon rozmowy, smsy, mmsy oraz internet bez limitu za 59.99zł,miałem też dwie karty sim 40G za20zł i20G za 10zł internetu, i internet domowy bez limitu za 39.99zł na który umowa była zawierania w innym czasie niż na telefon i kończy się dopiero w w maju przyszłego roku! Przy przedłużeniu umowy na tel wszystko bez limitu zrezygnowałem z karty sim 40G internetu za 20 zł i zostawiłem sobie 20G i i domowy internet za 39.99zł! Przy pierwszej fakturze niezgodności okazuję się że internet 20G za 10 nagle zdrożało na 19, 99 więc zrezygnowałem i z karty sim 20G internetu. Druga nie zgodność internet domowy nagle zdrożało z 39,99 na 59,99zł rozmawiam z Panem z T-Mobile sprawdza wszystko i twierdzi że jest to pomyłka z ich strony i że za chwilę w aplikacji mój T-Mobile będzie widoczna kwota 39,99 a kwota 20 zł którą za dużo policzyli będzie odliczona przy następnej fakturze. Mijają dwa tygodnie w aplikacji mój T-Mobile kwota za internet nadal wyświetla się 59.99! Dzwonię do T-Mobile, tym razem rozmawiam z Panią która po sprawdzeniu wszystkiego mówi mi że wszystko jes ok kwota za internet domowy to 39.99 i że od następnego okresu rozliczeniowego w aplikacji też będzie widoczne 39.99zł.Mija okres rozliczeniowy i otrzymuję nową fakturę i znów nie zgodność mało tego że nie odliczone 20 zł to doliczone kolejne! ????Dzwonię rozmawiam z Panem który stwierdza mi że ten internet musi kosztować 59.99 ponieważ skończył mi się 24 miesięczny okres rozliczeniowy! Przypominam że ten okres kończy się dopiero 29 mają przyszłego roku więc Pan wtedy mówi mi że ten internet kosztuje normalnie u nich ponad 80 zł a dla mnie po rabatach jest za 59,99 i nic się nie da zrobić! Więc teraz płacz i płać????pozostało dobrnąć do końca umowy i szybko uciekać do konkuręcji bo taki internet oferują nie za 80 czy jak to teraz muszę płacić 59,99 czy jak wcześniej płaciłem 39,99 A za 34.99zł. Zaś z msm, MMS rozmowy i internet bez limitu żona u konkuręcji płaci 19.99zla nie jak ja w T-Mobile 59.99zł Jak dla mnie Sieć T-Mobile już dzisiaj jest ni do polecenia! Czuję się OSZUKANY I OKRADZIONY! MASAKRA????????????????????????????????