Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maria / 2017-09-09 12:47
    jestem w t.mobile od 10 lat oddałam telefon na ubezpieczenie za które płace kiedy upłynoł miesiąc poszłam do salonu dowiedzieć się co dzieję się z moim telefonem usłyszałam tam że serwis ma nieograniczone serwisowanie i to nie jest ich sprawa dlaczego serwis trzyma tak długo telefon wspomne tylko ze padł mi głosnik a telefon to i phone 5s po 1,5 miesiaca walki z tym pseudo salonem odebrałam tel. ponoć nowy tylko ze działał w trybie awaryjnym i cały czas się wyłanczał oddałam go znów tym razem na gwarancje w salonie totalne hamstwo pomylili e- maila zaczeła się walka rachunki przysyłają kolosalnie zawyrzone dzwoniac do biura osługi z jakimś problemem zlewają cię i traktują jak pajaca w salonie to samo także 4 miesiące walcze o odzyskanie telefonu rachunki opłacam bo zaraz by mi kare naliczyli żadnej pomocy nie uzysałam z ich strony zasięg fatalny odradzam wszystkim ta sieć
    Zaletyżadnych zalet
    Wadycała ta sieć to wada
  • ~Tosiencja / 2017-08-29 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg - tragedia!. I taka ciekawostka kiedyś rpzeniosłam numer z t-mobile do innej sieci i po dwóch latach od tego wydarzenia dzwoni do mnie pan z t-mobile, ze mają dla mnie, jako swojej klientki super ofertę :-)
    Zaletybrak
    Wadyfatalny zasięg, nidoinformowana obsługa klienta
    w dość którtkim czasie udowodnili mi, że nie chcę mieć u nich numeru :-)
  • ~Aleksander / 2017-08-19 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile szasta moimi danymi osobowymi na prawo i lewo pomimo mojej niezgody.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    2017
  • ~mateusz / 2017-08-16 14:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez wiele lat miałem problemy z tą siecią telefonii komórkowej, teraz w końcu zmieniłem operatora i jestem bardzo zadowolony.
    WadyKiepskie umowy, kiepski internet, słaba obsługa klienta, problemy techniczne
  • ~Dawid / 2017-07-10 18:32
    Odradzam, nie polecam, nie odbierajcie telefonu a jak odbierzecie to uprzedźcie, że nie wyrażanie zgody na nagrywanie :) dzwonią i obiecują złote góry, nawigacje do samochodu, poczym się okazuje, że nawigacja o której pani zapewniała że to jest nawigacja do auta i jest to dodatek do telefonu okazała się zwykłą badziewną aplikacją :D brawo Wy :D Mam nadzieje, że ta sieć skończy bardzo szybko swą karierę przez takie robienie ludzi w bambuko :D Pzdr.
    ZaletyBardzo miła Pani w obsłudze, która podaje nr konta na który należy wpłacać karę umowną :)
    WadyUmowy wprowadzające klientów w błąd, telefony niesprawnie technicznie, nie działający internet,
    Telefon:Polecam plusa :)
  • ~roman / 2017-07-02 19:44
    t-mobile nie polecam oszuści...jestem z nimi od prawie 20 lat kończy mi się poprzednia umowa i zadzwoniła do mnie pani z infolinii obiecując darmowy telefon przy abonamencie nie wyższym niż poprzedni ,warunek to umowa na 36 miesięcy
    zgodziłem się.na drugi otrzymałem telefon przesyłką kurierską i fakturę na spłatę telefonu w wysokości 700 zł z hakiem rozbitą w ratach na 36 miesięcy....Uważajcie na nich !!!
    aleksandrów łódzki
  • ~ryszard / 2017-07-02 13:34
    po wielu latach współpracy z t-mobile zamierzam zrezygnować z ich usług ,za brak notoryczny brak dostępu do internetu ,zdarzały się przypadki gdy nie mogłem się dodzwonic do nikogo ani odbierać wiadomosci ,co ich dyskwalifikuje kompletnie ,pozatym niekompetencja placówek t-mobile w mojej miejscowośći które są tylko od sprzedaży ,a nie informacji , natomiast dodzwonienie się na znajomych aby unikali tą firmę.
  • ~Zbyszek / 2017-06-28 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdaję sobie sprawę z tego, że w takich miejscach jak to udzielają się głównie krytycy, ale to nie powstrzymuje mnie przed wyrażeniem opinii, która może innych uchroni przed nieprzyjemnościami. Na początek opis dosyć banalnej sytuacji - przedłużenie i małe zmiany w umowie na dostawę internetu mobilnego skutkują błędnie wystawioną fakturą. Interwencja na infolinii i uzgodnienie - faktura jest błędna, wystawiona będzie korekta, nie wiadomo ile za dany okres rozliczeniowy w rzeczywistości trzeba zapłacić, więc doradca proponuje - zamrażam płatność na miesiąc, w kolejnym okresie rozliczeniowym będzie płatność za dwa miesiące. Spokojnie czekam i ..... po trzech tygodniach na ekranie komputerów w moim domu pojawia się monit - nie zapłaciłeś za fakturę, zrób to teraz, albo za trzy dni odcinamy internet. Żona pyta się, czy zbankrutowałem skoro nawet osiemdziesięciu kilku złotych nie mam? A może to już początki starczej demencji?Tego samego dnia przychodzi faktura korygująca z inną kwotą należności niż była we wspomnianym ostrzeżeniu. Kolejna rozmowa z infolinią i mały szok - kwotę do zapłaty powinienem sobie sam wyliczyć na podstawie odejmowania kwot z obu faktur, a ustalenie o zamrożeniu płatności są gówno warte i nie wiadomo dlaczego zostało mi zaproponowane. Potem kolejny szok - na fakturze za następny okres rozliczeniowy są karne odsetki za okres zamrożenia płatności. Teraz wysyłam reklamację do zarządu T-Mobile (bo na infolinii nie można skontaktować się z nikim poza doradcami). Dzisiaj dostałem odpowiedź i tu jest największy szok. Z odpowiedzi wynika bowiem, że w T-Mobile zamrożenie płatności nie wstrzymuje płatności, za okres zamrożenia naliczane są karne odsetki, faktury korygujące bez wyliczonej nowej kwoty do zapłaty to standard, a samopoczucie klienta to dla firmy jakaś abstrakcja. Tak więc drogi internauto - zamiast wylewać swoje żale w Sieci, przed podpisaniem umowy z T-Mobile kup sobie młotek i walnij się w głupi łeb. Chyba, że lubisz, gdy z byle powodu traktują cię jak oszusta chcącego wyłudzić bezpłatne usługi. Chyba, że lubisz firmy, które wykorzystają każdą okazję, by wyrwać ci nawet 1 grosz (tyle wyniosły karne odsetki za okres zamrożenia płatności). Chyba, że lubisz doradców partaczy i zarząd mający pojedynczego klienta głęboko w ... poważaniu. Wtedy polecam T-Mobile.
    Biłgoraj
  • ~Afendico / 2017-06-13 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    tmobile to banda złodziei oszustów .. okradają abonentów w biały dzień , będąc za granica zakupiłem pakiet TRAVEL SURF czyli bezpłatny internet bez limitu , a ci złodzieje i tak naliczyli mi ponad 200 zł ? banda rabusiów .. maja ludzi za idiotów ..

    ZaletyZalety ? są mili dopóki nie podpiszesz umowy , najlepiej na 2 lata , a potem to już cie maja .. głęboko w poważaniu
    WadyWady ? zawyżają faktury , kombinują z rozliczeniami , wciskają nie chciane produkty na siłę .. do BOA tmobile w żaden sposób nie masz szans się dodzwonić ..mój rekord to : 59 minut 59 sekund ,potem serwer tmobile zerwał połączenie ..
    mam u nich dwa abonamenty , i niech ich diabli wezmą ..nie boję się ich wyzywać gdyż mam pełną dokumentację na ich przekręty.... są bardzo nie uczciwi , robią co innego , mówią co innego .. a jeszcze co innego piszą ,
  • ~pjjp / 2017-06-13 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam punkt T-mobile w galerii OSTROVIA w Ostrowie wlkp ,fachowa obsługa i porada. Natomiast na ul. Raszkowskiej 44a ten punkt to jakaś pomyłka.
  • ~Andy / 2017-06-09 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Działania T-mobile są poniżej krytyki. Nie potrafili dokonać naprawy telefonu w serwisie SONY bo ktoś w T-mobile nie potrafił przeczytać maila z serwisu i na niego odpowiedzieć. W sumie telefon wrócił nie naprawiony. A T-mobile milczy i udaje że się nić nie stało o każdą rzecz trzeba walczyć w serwisie i wskazywać, że żądało się naprawy poszczególnych rzeczy z winy T-mobile. Cóż nauka czytania ze zrozumieniem powinna być wymagana od pracowników tej firmy.
    Zalety- brak
    Wady- brak zachowania standardów
    w T-mobile od kilkunastu lat.
    Telefon:SONY Xperia T LT30p
  • ~Ewelina / 2017-05-12 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiam negatywną opinię. Zamówiłam telefonicznie abonament z telefonem Samsung Galaxy S7 Edge. Przysłali inny model telefonu niż ustalony (tańszy), a rachunek za abonament wystawili na kwotę 10 zł wyższą niż ustalona. Uznali reklamację, po czym stwierdzili że telefon był użytkowany (co jest nieprawdą) i próbowali go odsylać. Sprawa jest wciąż w toku. Polecam trzymać się z daleka od tej firmy!
  • ~Brynio / 2017-05-04 16:11
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam, niestety Era nie wróci, a takie rzeczy jak sie robiło w erze... Mam internet w TM mieszkam w telekomunikacyjnej czarnej dziurze i chodzi srednio 7Mb/s down. Duże rachunki - były, drążyłem sprawę i to oszuści wylosowali mój nr i podstępem zdobyli zgode. TO KONSULTANT pomógł odnaleźć bazy danych gdzie jestem naciagany na kase. Wyobraźcie sobie państwo moje dane były w ponad 30 bazach. Co rusz sprzedawane dalej. Dzwoniłem, pisałem i dali mi spokój. Zostały moblitek - mimo formularza o wykasowanie danych, maili i telefonów przychodza mi platne smsy. Ale nie z TM tylko z moblitek. Moi drodzy, na poczatku myslalem ze siec mnie nabija. Konsultant wylaczyl informacje od partnerow TM i to nie pomoglo. Dopiero za drugim razem gosciu poszukal w bazach telekomów który oszust kryje sie za podanym smsem. Oszusci maja generator numerow z ktorych wysylaja sms. Dzis to sms od jednego, jutro ten sam nr od drugiego. Dobre 3 miesiace płaciłem nawet o 100 wiecej za telefon. A ma ich szesc...
    Zaletydobry stabilny internet, nie szybszy niz plus ale naprawde chodzi
    Szybka obsluga techniczna, pomocna i uprzejma
    WadyNie znam
    od 1998r
    Telefon:Kruger and Matz Live2
  • ~play / 2017-04-30 17:06
    największy oszust to t-mobile... przeszedłem z play do t-m,, ofrowało za 99 netto 3GB internetu w UE po trzech miesiącach zabrali 2GB ale abonament pozostał ten sam. teraz złodzieje obieli mi jeszcze połowę zostało 500MB za te samą kase. UWAGA W PKT.7 UMOWY DROBNYM DRUKIEM NAPISANE JEST ZE MAJA PRAWĄ OBCIĄĆ LIMIT O POŁOWE GDY PRZEBYASZ DŁUŻEJ NIŻ 14 DNI W UE
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Malgorzata / 2017-03-28 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obdluga klienta dno dno dno .chamstwo bezczelnosc na kazdym kroku .tel obsluga klienta rozlaczaja sie jak rozmowa nie na reke i rozczenia ma klient. Kierownictwo salonu tez nieprzyjemnisci jak w zadnej innej sieci...
    ZaletyZadne !
    WadyTo jedna wielka wada .
  • ~ffertonex / 2017-03-24 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE !!! NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE!!!

    Od 20 lat jestem klientem T-mobile (wcześniej Era).
    Niestety jest coraz gorzej i nie przedłużę już z nimi umowy.
    OSTRZEGAM przed tą firmą !!!! Na każdym kroku oszukują !!!!
    Naliczają opłaty za usługi, które nie były zamawiane - tłumaczą, że to pomyłka (?) systemu. Przy przedłużeniu umowy musiałem zapłacić w jednym miesiącu dwukrotnie abonament- tłumaczą, że system nadał mi nowy nr klienta. Pakiet internetu nie odnowił się i sumował użycie z minionym okresem rozliczeniowym- odpowiedź (pisownia orginalna) " zgloszony nam problem nie wykrywajac bledu po stronie sieci. Okoliczne stacje pracuja prawidlowo."
    Jeżeli sam nie "wyłapiesz" tych nieprawidłowości będziesz oszukiwany. Kwoty niby nieduże, ale pomnóż to przez ilość abonentów !!!! Jesteś traktowany jak frajer.
    Czytając inne opinie o T-mobile trzeba dojść do wniosku NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE!!!
  • ~magda / 2017-03-22 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez wiele lat byłam klientką T-mobile - obecnie nie polecę tej firmy nawet przysłowiowemu wrogowi! W chwili, gdy kończyła mi się umowa udałam się do salonu. Tam zaproponowano mi telefoniczny kontakt z działem utrzymania klienta celem zaproponowania nowych warunków umowy - bardziej atrakcyjnych niż te proponowane przez salon (bo tam przecież tylko zdobywa się nowych "łosi"). Otóż później na fakturze warunki okazały się jednak inne - kwota była inna (wyższa) niż ustalona. I pomimo mojego parokrotnego pytania podczas rozmowy czy na pewno jest to ostateczna kwota jaką będę płacić i czy nie będzie później żadnych niespodzianek oraz zapewnień z strony Pana - kwota okazała się wyższa! Dokonując reklamacji (dwukrotnie) - notabene na stronie T-mobile nie uświadczysz takiej zakładki - w korespondencji dowiedziałam się, iż miałam czas na zapoznanie się z warunkami umowy i oczywiście reklamacja została odrzucona. Nie będę cytować treści wiadomości - zbyt długo by pisać o zniesmaczeniu!
  • ~Joan / 2017-02-28 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć gdzie w świetle prawa a może raczej bezprawia "twoje środki na koncie zostaną skasowane"jeżeli w przeciągu....dni nie doładujesz konta kwotą min.10 zł. Ściągają środki z konta nawet jeśli klient nie ma podłączonego internetu a w salonie siedzą niekompetentni pracownicy wciskający kit i robiący z klienta niedouczonego wieśniaka.Byłam ich klientem ponad 12 lat a jak przyszło co do czego to nawet nie chcieli mi karty wymienić bo pomylili nazwisko i ja to nie ja a pesel jest nie ważny.Proszę znaleźć puk(a kto trzyma po 12 latach puk skoro z niego nie korzystał)."Nic nie da się zrobić"-powiedział pan w 1 i 2 salonie-profesjonalna obsługa klienta!!!!Nie polecam zdecydowanie.
  • ~Zyragon / 2017-02-04 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    W T-mobile byłem kilka lat. Na początku nie miałem jakichś większych zastrzeżeń. Nawet byłem zadowolony. Niestety w 2016 zaczęli sobię pozwalać. Otrzymywałem mase spamu nie podając nigdzie swojego numeru. Operator również aktywował różne usługi, na które nie wyrażałem zgody. Jedną z nich było granie na czekanie. Raz zacząłem dostawać SMSy w ramach usługi "ciekawostki", które były za darmo. Tydzień później dostałem smsa, że usługa zostaje przedłużona na kolejny tydzień, a koszt każdego SMSa wynosił 10gr. To jest jeszcze znośne, ale to co sprawiło, że zmieniłem operatora, to fakt, że nie raz otrzymywałem SMSy o 1 w nocy. Nawet od samego operatora. Nie polecam tych bezczelnych oszustów!
    ZaletyCałkiem dobry internet
    WadyAutomatycznie aktywowane usługi
    Spam
    Smsy w środku nocy
  • ~max / 2017-01-20 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rejestracji nowego numeru na karte juz następnego dnia zaczely wydzwanic numery tzw nekajce np. City Bank oraz jakies ankiety oczywisxie blokuje tego typu numery. 
    Sytuacja jest dziwna bo nikt poza T Mobile numeru nie znal zatem wniosek jest jeden, operstor przekazuje numery klijentow wedlug mnie bezprawnie bo nie wurazilem zgody na przetwazanie danych. Dla mnie dziadostwo i napewno zrezygnuje z uslug tej pseudo firmy.
    Jeszcze nie zdarzylem przelazc numeru komukolwiek a juz zaczelo sie nekanie !!!!

    ZaletyBrak
    WadyBezprawne przekazywanie danych innym podmiotom !! Biuro obslugi klijenta to fikcja doszwonienie graniczy z cudem !!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.97, ilość opinii: 1037
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186