Wadyzasięg
strona 120 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »
-
~kimas / 2018-03-21 17:14
Koszmarny zasięg. W reklamach chwala sie że maja najleoszy zasieg a to nieprawda. W miescie Gdańsk mam 1- max 2 kreski. Podczas gdy w tym samym telefonie u innego operatora mam 3-4. Załosne. Internet LTE ok 15 mbps a u konkurenta 31... -
-
~Klient bzh / 2018-03-19 21:19
Po doładowaniu konta usługa nie została przedłużona . Co więcej dali mi super ofertę 120Mb !!!! Za 9 zł. Bez mojej zgody. Konsultant był nie miły i twierdzi no go samo się pani wklikalo. Naprawdę szkoda mi firmy ze ma takich beznadziejnych konsultantów którzy na pytanie co teraz możemy zrobić - odpowiadają to proszę zmienić sobie sieć . Daleka z nimi pójdziecie!!! Żenada a nie firma -
~Halina / 2018-03-19 19:19
Zadzwonił do mnie pan z nową ofertą przedłużenia umowy. Oferta była dość dobra więc zgodziłam się na podpisanie nowej umowy. Po rozłączeniu rozmowy sprawdziłam zaoferowany telefon i okazało się że parametry podane przez konsultanta są niezgodne z rzeczywistymi parametrami tego telefonu. Odrazy zadzwoniłam do konsultanta i poinformowałam o zaistniałej sytuacji i mojej rezygnacji z przedłużenia umowy. Wysyłka miała być wstrzymana, miał do mnie zadzwonić z wyjaśnieniami konsultant z którym ustalałam warunki. Konsultant nie zadzwonił za to dostałam wiadomość o idącej do mnie przesyłce.Zadzwoniłam ponownie na co usłyszałam żeby paczki nie odbierać słowa przepraszam nie usłyszałam. Nie polecam kontaktów z konsultantami tej firmy rzetelność i profesjonalizm na bardzo niskim poziomie. -
~Precz z t-mobile / 2018-03-19 16:28
Najgorsza firma w Polsce! Od kilku miesięcy są z nimi same problemy! Żadnych umów przez telefon - dzwonią, ustalam z nimi nową umowę i nowy telefon, który wcale do mnie nie doszedł. Ustaliłem więc nową umowę bez telefonu, która jak się potem okazało z niewiadomych przyczyn wcale niezostała wprowadzona!Przyznali mi 50 za to zł reklamacji, której jeszcze nie uwzględnili w fakturach! Przy nowej umowie okazuję się, że płacę 35 zł więcej (choć pytałem się czterokrotnie i w działach obsługi i telefonicznie ile dokładnie będę płacił), która ponoć wynika z jakiejś umowy lojalnościowej. Rzekomo miałem zawartą w poprzedniej umowie i której nie wypowiedziałem (bo nie miałem pojęcia, że muszę zrobić coś takiego). Gdy to zrobiłem obowiązuje mi okres 2 miesięcy do rozwiązania, w reklamacji oczywiście niejasna, z niczego nie wynikająca odpowiedź. Mają stałego klienta, który jest z nimi 17 lat w głębokim poważaniu, oszukują na każdym kroku, trzeba uważnie śledzić każdy fragment faktury. Nie poleciłbym ich nawet najgorszemu wrogowi, uciekajcie od nich jak najdalej! ZaletybrakWadyoszustwo, niekompetentna obsługa, brak wprowadzanych umów, lekceważenie stałego klienta, wciskanie ludziom kiczowatych ofert na każdym kroku -
~Rydrych / 2018-03-18 22:01
Nachalne oferty mailowe - drogie, mierne pakiety usług.
Mój syn zachwalał T-Mobile pod niebiosa usiłując przekonać mnie do zmiany operatora, a po dwóch
okresach abonamentu nie chcielibyście (dla zdrowia własnych uszu)słuchać jego opinii
A te reklamy telewizyjne T-Mobile - miodzio....od razu rzuca się w oczy "gruba sprawa"
....trochę zdrowej samooceny w pogoni za mamoną....(jak będę miał lat 70+ na pewno nie odwiedzę plaży nudystów)....chyba, że w tym show chodzi o "wypasione oferty"Zaletyotrzymane oferty - zeroWadyotrzymane oferty - drogo za mirnotę -
~Voyager / 2018-03-17 17:05
Mój błąd.Telefon na firmę jako jedyny do kontaktu z klientami.Na wizytówkach,reklamach itd.Niestety nie da się dodzwonić na mój nr.Dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu,firma codziennie przynosi z tego tytułu straty nie wspomnę już o reputacji.Ja dzwonić mogę,do mnie nawet nie wybierze numeru. ZaletyBrakWadyNie świadczą usług za które się płaci -
~jagbog / 2018-03-16 15:39
Byłem od początku w Era gdy przejeła nas T-mobile zaceło się dziać tylko pdwyżki.Ostatnio tak mnie wkurzyła pani z T-mobile chcąc na siłę wciśnąć następną powyżkę,że postanowiłem zrezygnować.Mimo,że ostatnia faktura wynosi-10,80 do chwili obecnej (5-miesiąc) nie zwrócili kasy.Nie mówię już o trudnościach z przeniesieniem nr.do innej sieci,w której nie mamlimitu.mam internet i płacę mniej za dwa telefony. -
~stanley / 2018-03-10 18:22
W Kaliszu Tęcza, katastrofalna obsługa oczekuje się od 1 do 1,5 godz. A po za tym wulgarni i kłótliwi pracownicy wręcz wulgarni. Gdy się zwróci uwagę??? Odpowiedz jest? za mało płacą nam tutaj. Oni mają dochód ze sprzedaży telefonów dlatego mają ludzi gdzieś. Po za tym nie przyjmują reklamacji. Porażka Niemieckiej Firmy która weszła na nasz rynek z telefonem gwarancją trzeba samemu biegać i szukać. Nie polecam i nie chcę więcej, dobrze że mam jeszcze umowę na dwa miesiące. WadySame wady, zostałem oszukany,łącza nie najlepsze. Nigdy więcej nie polecam -
-
~NIGDY WIĘCEJ Z TYMI ZŁODZIEJAMI / 2018-03-06 15:16
A i też dodam opinię bo mi się rzygać chce jak tylko myślę o tym że w mojej firmie jeszcze muszę do czerwca korzystać z tej żałosnej sieci T-Mobile.
Zero zasięgu na wioskach internet w mieście też działa jak chce.
Generalnie pełna porażka tracę co dzień kasę przez to że nikt się do nas dodzwonić nie morz!!!
Ale szczyt złodziejstwa jest naliczenie 30PLN NETTO za zablokowanie połączeń wychodzących od telefony bo przez weekend przelane nie zaksięgowało się, w efekcie telefony wyłączyli w poniedziałek o 8.30 a włączyli o 9:00 i to kosztowało już 30PLN Netto od telefonu.
Zero reakcji na reklamację obsługa kłamie, oszukuje i robi wszystko aby zyskać na czasie i wysłać kolejne fakturę!!!
Iiiii dla tego rzygać mi się chce jak widzę te reklamy na mieście czy w TV jak to niby wszyscy są zadowoleni z tej sieci. BEEE przekłamane 1 z dziesięciu jest zadowolony o ile nie musi dzwonić i korzystać z neta!!!
Przekłamana reklama jak ta cała sieć
NIE POLECAM
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ SIECIĄ
MIJAĆ TO JAK NAJDALEJ BOKIEM
Jeszcze 3 miesiące i nigdy więcej z tą ŻAŁOSNĄ SIECIĄZaletyBRAKWadyT_MOBILE I WSZYSTKO CO Z TYM ZWIĄZANE -
~Adam / 2018-03-06 14:18
Kilka lat w T-Mobile, ale to już koniec. Podpisujesz umowę na określony abonament, a oni sami go zmieniają na dwukrotnie wyższy, bo zmienili taryfy. -
~jastanek / 2018-03-03 20:49
Zawsze jestem zadowolony z usług T mobile z ,których korzystam począwszy od ery do dzisiaj. Zaletyrzetelność, korzystne oferty ,profesjonalizm .Wadybrak -
~Dora / 2018-02-25 20:28
Salon w Wysokiem Mazowieckie to porazka. Niedouczona laska + zapatrzony w siebie bufon. Bylam tam juz 3 razy i za kazdym razem jest problem i skwaszona mina. Łaskę zrobią ze klienta obsluga, jeszcze z nadęta mina. Gosc zapomnial ze tam pracuje!!!! Chcialam rozwiazac umowe to mnie odeslal do salonu bo tam jest tylko punkt sprzedazy, po prostu nie chce sie pracowac! Ale wskazalam w umowie paragraf, ze maja taki obowiazek i dalo sie zrobic! Naprawde odezwa do T-mobile- pora na powiew swiezosci- trzeba zmienic pracownika, ktory odstrasza klientow!!!! Chcialabym teraz wymienic telefon i do Wysokiego mam najblizej ale zeby z tego bufoa nie prosic o pomoc (nie zadawac mu pytan bo to problem) to musze jechac do Bialegostoku! No to jest po prostu porazka T-mobile. Moze zmienie siec! WadySame wady. -
~hk / 2018-02-22 09:18
Personel salonu w Galerii Piastów w Legnicy to DRAMAT. Starszy człowiek będący laikiem w dziedzinie telefonii nie ma szans zrozumieć bełkotu niekompetentnego personelu tego salonu, który nie umie kompetentnie przedstawić posiadanej oferty. O wszystko trzeba pytać samemu i "ciągnąć pracownika za język". Jednak "system rozwali" pan w okularach i irokezie na głowie mówiąc, podczas obecności klientów w salonie, do koleżanek "dziewczynki idę do sklepu, chcecie coś do jedzenia?". Żenada -
~CK-Dezerter / 2018-02-20 20:04
T-Mobile weźmie Twoje pieniądze, da,Ci za nie 10% tego co Ci naobiecywali. Jak będziesz niezadowolony to co 30 dni odpowiedzą na Twoją reklamację tekstem, którego nie da się zacytować z powodu jego głupoty. Jak się postawisz to może i wygrasz sprawę w sądzie ale oni mają w dupie wyroki. Będziesz musiał dopłacić do komornika aby się zajął egzekwowaniem wyroku. Potem usłyszysz że nie da się wyegzekwować. Jedyne co możesz na prawdę zrobić i to odniesie skutek to zrezygnować z tego operatora, namówić każdego znajomego i rodzinę aby nie współpracowali z T-Mobile i być może kiedyś będziesz miał satysfakcję że nie będziesz miał z nimi do czynienia bo ich nie będzie. Utrata 25% umów oraz brak perspektyw na zawieranie nowych przy ich przymusie inwestowania w przestarzałą infrastrukturę może ich zmieść jako firmę. Szkoda tylko że konkurencji tak mało bo pewnie staną się kiedyś tacy sami jak T-Mobile. A może nie....może jednak tak dramatucznie to już u innych operatorów nie będzie... ZaletyTo że kiedyś byli ERAWadyT-Mobile jest jedną wielką wadą biznesu. -
~Robert / 2018-02-18 19:16
Mam kilka telefonów. Wszystkie z T-Mobile. Kiedyś próbowałem przejść na inne ale wróciłem tak szybko jak to było możliwe. ZaletyZasięg. Obsługa klienta (odbijasz się od infolinii, ale wcześniej czy później wszystko załatwią jak trzeba). Uwzględniają nawet nietypowe prośby. Kiedyś prosiłem o przedterminowe rozwiązanie umowy - zgodzili się. Może dlatego, że jestem z nimi od 20 lat ;)WadyCena zero zł była by lepsza niż 25 zł brutto za nielimitowane rozmowy, SMSy i trochę internetu. -
~Paweł / 2018-01-31 20:33
Obsługa beznadziejna brak kompetencji ze strony obsługi nie umieją odpowiedzieć na pytanie ZaletyBrakWadyOlewanie klienta -
-
~Padree / 2018-01-19 01:00
Ten internet to porażka i oszustwo. Dobre parametry ma podczas okresu próbnego, potem wszystko spada. Bywa ze prędkość jest poniżej 1MB. Kluczowym jest zapis w regulaminie ze prędkości są do 20MB i 60MB ale uwaga w przypadku kiedy sieć nie współdzieli zbyt wielu użytkowników. To bardzo istotne bo jeśli jest wielu użytkowników to zapomnijcie o prędkościach reklamowanych. Oczywiście reklamacje nie są uwzględniane bo wszystko jest zgodne z regulaminem. Często bywa tak ze szybciej działa 10MB po kablu od Orange niż zapowiadane 60MB w TMobile bo takich prędkości nie zobaczysz, a już na pewno zapomnij o dobrym działaniu usługi po okresie próbnym. Prawdopodobnie celowo żeby nie zrezygnować. ZaletyBrakWadySpadajacy transfer nawet do poziomu uwaga 100KB -
~Kris1982 / 2018-01-14 11:11
Witam,
Przestrzegam wszystkich przed zawieraniem umowy abonamentowej z TMOBILE!!
Na przestrzeni kilkunastu lat „przetestowalem” wszystkie najwieksze polskie sieci komorkowe i tmobile jest w moim prywatnym rankingu na samym dnie.
Zacznijmy od tego, ze potencjalny abonent przed podpisaniem umowy POWINIEN (i to bez wyjatkow) przeczytac i zrozumiec kazdy jeden punkt umowy, takze polecam udać się do salonu tmobile z prawnikiem.
Ja wstępnie zawarlem umowe „na odleglość”, ze sklepem internetowym tmobile (umowa byla pozornie najbardziej korzystna).
Po podpisaniu umowy zaczely sie problemy, otóż:
Obiecano mi m.in.
5gb internetu do wykorzystania w Unii Europejskiej
Nielimitowane polaczenia telefoniczne w Polsce i w Roamingu.
Tyle teorii... W praktyce mam 1,5gb internetu do wykorzystania w Unii, natomiast co do połączeń tzw. Międzynarodowych (z terytorium Polski na zagraniczne numery unijne), oplata za polaczenie wynosi 2zl/min, a to w trakcie rozmowy z konsultantką sklepu internetowego ustalone zostało jako darmowe. I tak zostalo mi pewnego miesiąca naliczone dodatkowe 45zł.
Tak sie sklada, ze nagralem rozmowę z konsultantką sklepu internetowego, po przeslaniu nagrania do centrali tmobile, zostala mi udzielona odpowiedz iz moje nagranie jest „nieczytelne” :D
Na moją prośbę o odsluchanie oryginalnej rozmowy nagranej przez tmobile otrzymalem odpowiedz, ze centrala nie ma takiej mozliwosci, jako ze umowa zostala zawarta na odleglość...
Odwolanie do Prezesa UKE nic nie dalo, poniewaz TMOBILE NIE WYRAZA ZGODY NA TAKIE POSTEPOWANIE. Jedyne co wchodzi w grę, to postępowanie sądowe...
UKE rozlożyło ręce...
Umowy z duzymi operatorami sieci komorkowych sa obecnie pozornie atrakcyjne dla osób chcących miec nowy telefon, radze jednak zastanowic sie i przeliczyc wszystko 10 krotnie, najczesciej taniej wychodzi zakup telefonu na raty i oferta sieci komorkowej na karte (nawet gdy przez 6 miesiecy mamy oplate 1zł w abonamencie, tak jak w moim przypadku)
Natomiast osobom chcącym „zarobic” na zawarciu umowy abonamentowej (przez sprzedaz telefonu) proponowalbym przeanalizowac rynek, ktory jest zalany takimi telefonami. Ja swój z sieci tmobile sprzedalem 400zl ponizej oczekiwań...
Totalnie odradzam umowy abonamentowe w tym wypadku z tmobile, nie wyjdziecie na tym dobrze.
Na koniec dodam, ze internet w mojej ofercie T3 bez limitów rowniez mial byc nielimitowany.
Tak sie sklada, ze ostatnim razem wykorzystalem 20gb z pakietu i za uzytkowanie internetu z 10krotnie mniejsza predkoscią naliczono mi oplatę 15.99...
Reasumując – tmobile oszukuje ludzi!
Dziekuje i nie polecam!
-
~Slawek / 2018-01-04 21:57
Dzisiaj próbowałem wyjaśnić niezrozumiała fakturę z dodatkowym obciążeniem za pakiet internetu, którego nie zamawiałem. Miałem w abonamencie, w tamtym okresie. Czekałem na połączenie z konsultantem przez 50 min i 47 sekund po czym połączenie zostało przerwane. Ponowne połączenie i po 30 min oczekiwania odpuściłem. Na szczęście już zrezygnowałem z T-Mobile, a byłem klientem jeszcze Ery od 1998 roku. Obecnie jest to firma nastawiona łupienie klientów, bez doceniania stałych, wieloletnich klientów.Nie polecam !!! ZaletyBrakWadyWysokie ceny w stosunku do jakości usług i zawartości pakietów w abonamentach. 1,5 godziny oczekiwania na połączenie z konsultantem, to ogromna przesada i brak dbałości o klienta. -
~Mariusz / 2017-12-29 09:56
Firma T-Mobile,to najgorsza firma z jaka miałem do tej pory do czynienia,jestem systematycznie okradany przez zawyzone faktury,wciskaja mi jakies pakiety twierdzac ze sa gratis poczym kaza sobie za nie placic,kolsuntanci to jedna wielka porazka,brak jakiejkolwiek wiedzy na temat firmy w której pracują jednym zdaniem MAFIA zajmujaca sie oszustwami. ZaletyBrakWadyJedna wielka porazka
strona 120 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »