Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ślązak zabrze / 2018-08-12 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Postawiłem na karte u nich...t-mobile na karte skuszony ofertą full wypas za pakiet 25zł no limit...niby...doładowałem za 30zł ok...zostało 5 złociszy na koncie ...posłałem pare fotek mms...wchodze na konto wtf? stan konta 36 groszy...a tu sie okazuje że cena wysłania MMS wynosi 89gr !!! niecałą złotówkę...granda w biały dzień !!!! przechodze po tym niemiłym nieporozumieniu do plusa tam jest pakiet za 25złociszy z darmowymi MMS.ami....aha nie wspomne juz o bombardowaniu mnie spamem 1 raz dziennie przynajmniej z sms typu...sprzedaj swoją prywatnośc tzn.zgody marketingowe a dami ci za free 10zl !!! na tyle jest wyceniony spokój obywatela... odradzam T-mobile.
    Zaletybrak
    Wadydrożyzna, niedopowiedziane kruczki w cennikach
  • ~XXX / 2018-08-08 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w T-mobile już wiele lat i nic się nie zmienili, przynajmniej w tych salonach które odwiedzam. Obsługa nie potrafi dobrać odpowiedniej oferty do potrzeb klienta oraz obsługa jest bardzo natrętna, uparta i kłamliwa. Najpierw mówią ,że wszystko będzie za darmo a następnie nie wiadomo skąd przysyłają raty na cały rok. Jedna z gorszych sieci jaką znam! NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM.
    ZaletyDobry zasięg podczas rozmów.
    WadyObsługa klienta.
    Złe oferty.
  • ~Danuta / 2018-08-08 17:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam problem z tabletem Pani Karolina Ostrowska /Galeria Baltycka w Gdańsku / rozwiązała mój problem ekspresowo. Jest bardzo sympatyczna i miła. Również ukłony dla Pana Adam który również w naprawę w profesjonalny sposób zaangażował się w rozwiązanie problemu. Bardzo polecam ten salon.
    ZaletyProfesjonalizm. Zaangażowanie.uprzejmosc Przesymatyczna atmosfera
    WadyBrak
  • ~obywatel Monte / 2018-08-05 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chcą zwrócić nadpłaty po zmarłym abonencie !!!

    Dają formularz zwrotu w którym mają wyraźnie trzy możliwości wyboru.
    Zwrot nadpłaty na konto, zwrot nadpłaty w salonie wybranym przez abonenta oraz zwrot za pomocą przekazu pocztowego.

    Została wybrana opcja zwrotu w salonie.

    Poszedłem do salonu, to skierowali mnie do innego - (gdzie mogłem sam wybrać gdzie chcę odebrać nadpłatę)

    Poszedłem do wskazanego przez nich salonu - tam dowiedziałem się, że nie oddadzą mi zwrotu, gdyż oni chcą zwrotu dokonać tylko przelewem bankowym.


    To jest jawna kpina i cyrk !!!

    Czy tak traktuje się klientów ??!?!?

    Po co są formularze i opcje do wyboru, jeśli i tak one wcale nie obowiązują ?!??!!

    To jest po prostu złodziejstwo !!! Kradzież !!!

    Jeśli mam do wyboru opcje to w takim razie żądam żeby ta wybrana przeze mnie została wykonana bez dyskusji !!!


    A najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt z tym nic nie zrobi i nie weźmie moich wypocin na poważnie i nadal a firemka będzie dalej lansować się na najlepszą sieć w Polsce...

    Żenada...
    Zaletyżadnych
    WadyOszustwa administracyjne i nieprzestrzeganie zasad obsługi klienta.
  • ~Pancus / 2018-08-05 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet Domowy. Tragedia, wyłudzanie pieniędzy, przez 2-tygodnie testowania, gdzie jest możliwe odstąpienie od umowy rewelacja, później tragedia. Kontakt z działem technicznym tragedia, obiecują usunięcie usterki i na tym się kończy. Posiadam 7 miesięcy i nie jestem w stanie normalnie korzystać. ODRADZAM KAŻDEMU !!!
    ZaletyAtrakcyjna oferta, tylko w reklamie
    WadyInternet z którego nie możesz korzystać
  • ~melisa / 2018-08-04 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    W telefonie od 8-miu lat włączyli mi bez jakiejkolwiek konsultacji ze mną t-mobile mix z koniecznością doładowywania konta najpierw 3 x w mcu po 10 zł, a potem co tydzień po 10zł. Mimo nagromadzonych w ten sposób pieniędzy na koncie tel wkoło był blokowany. Po okresie wypowiedzenia umowy, którą zawarli sobie podobno ze mną miałam od nowa przejść na kartę, okazało się jednak, że karta to obowiązkowe ładowanie 3x w mcu po 10 zł, czyli tyle co abonament. Na próbę wyjaśnienia kłamstw i kolejnych klientów zgłaszających problem, pracownicy T-Mobile (Elbląg, ul Stary Rynek, również salon przy ul. Hetmańskiej) zareagowali chichotem. Po wniesieniu reklamacji zablokowano mi numer.
  • ~T-Mobile to shit / 2018-08-03 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie widziałem internet jest wolniejszy niż w latach 90. Walić ich nie polecam.
    ZaletyŻadne .
    WadyWszystko co się da.
  • ~paweł / 2018-07-27 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    przedłużałem umowę przez konsultanta i mnie oszukał. Celują tak, by podpisać umowę pm okresami rozliczeniowymi, po 2 tyg dopiero dostajesz fakturę i jesteś w siwej...... Mailujesz, wyjasniasz, kicha, podpisaleś wielostronicową umowę której nie miałeś szans przeczytać przy kurierze, zaufałeś miłej pani/u że jest to, co uzgodniliście. nie dawajcie się nabrać.
    Zaletynie ma
    WadyBardzo wolny internet,zrywanie połączenia 2razy zgłaszane nic nie zrobili
  • ~TOMASZ / 2018-07-16 21:50
    Ocena: 1.33 / 5
    połazenie z konsultantem trzeba czekać nie raz długo lepiej wysłaać wiadomośc zeby odzdzwonili abonament jest najgorszy.
    plus jest taki że internet w telefonie jest na dobrym poziomie
    Zaletyzasięg i dobry internet
    Wadyza wysokie abonament kiedy chcie się dobrac telefon to abonamentu
  • ~agga / 2018-07-16 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam,przed zawieraniem jakichkolwiek umów przez telefon w firmie T-mobile,konsultanci są tak wytrenowani we wciskaniu ludziom nie prawdy,oszukują w rozmowie na temat oferowanej umowy,gdy chcesz odsłuchać swojej rozmowy z konsultantem to nie możesz,bo wgląd do tych rozmów ma tylko T-mobile.Jestem klientką T-mobile od 10 lat i nie spodziewałam się że w ostatnim roku zostanę oszukana i wyzyskana przez tą firmę.W listopadzie kończy mi się umowa i przechodzę,do innego operatora nie chcę mieć do czynienia ze złodziejami(tak niestety)i dawać im zarabiać na mnie.Zastanówcie się Państwo jeśli będziecie podpisywać umowę,dokładnie czytać!!!!!nawet będąc w punkcie T-mobile i rozmawiamy z pracownikiem,zadawajmy setki pytań,bo i tam potrafią oszukać prosto w oczy.
    Zaletyżadnych
    Wadycwaniactwo,krętactwo,oszustwo psychologiczne
  • ~ARTUR / 2018-07-12 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam wszystkich przed tymi oszustami,przez dwa tygodnie testowania prędkość 20 m/s,tydzień po spada od 5 do 0,5 m/s totalni oszuści t mobile domowy bez limitu
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
  • ~RP / 2018-07-11 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nielimitowany internet w TMobile to ściema obsługa abonenta to jakaś pomyłka

    Mimo oferty No limit blokują prędkość usługi w trakcie okresu rozliczeniowego powołując się na zapisy o bezpieczeństwie sieci
    WadyOszukują klientów zapisami w regulaminach ograniczając usługę bezprawnie nie polecam bo Biuro Obsługi Klienta ma klientan głęboko w D
  • ~ulka / 2018-07-05 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 15 latach z ulgą odpadam, żałuję że tak późno. Dwukrotnie przedłużalam umowę przez konsultanta i dwukrotnie mnie oszukal. Celują tak, by podpisać umowę pm okresami rozliczeniowymi, po 2 tyg dopiero dostajesz fakturę i jesteś w siwej...... Mailujesz, wyjasniasz, kicha, podpisaleś wielostronicową umowę ktorej nie miałeś szans przeczytać przy kurierze, zaufałeś miłej pani/u że jest to, co uzgodniliście. Złodziejstwo, telefony przepłacone dwukrotnie, nie dawajcie się nabrac. Jeśli jesteście zafiksowani na tym badziewiu , zażądajcie wcześniej umowy w identycznej wersji, którą macie podpisać, porównajcie z tą od kuriera- znając ich, są zdolni do chytrych przekrętów mimo wysłania draftu umowy.
    Bardzo wolny internet, kiepski zasięg.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co tylko
  • ~aga / 2018-07-04 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukuja przy rozwiazywaniu umowy ze nie dostali wypowiedzena ,nigdy wiecej tej firmy,bardzo kiepski zasieg okropny internet
    Zaletyzadnych
    Wadybeznadziejny internet ,oszustwo na koncu
  • ~lesiu / 2018-06-29 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    banda oszustów omijać szerokim łukiem mam telefon na kartę ważnoś na 30 dni wyłączają taryfę 3dni wcześniej giną mi peniądze na kącie
    Zaletynul
    Wadysame wady
  • ~AGA / 2018-06-29 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej sieci,rozmowa z konsultantem totalna porażka ,najważniejsze jest to by wcisnąć klientowi wysoki abonament!!!
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
  • ~Dominik / 2018-06-29 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć T-Mobile jastrzębie najgorszą siecią...
    Mają zasięg którego nie ma i chwalą się najlepszym zasięgiem itp.

    Nie polecam tej sieci komórkowej.
    ZaletyFakt tutaj mają dobre taryfy
    WadyZasięg
  • ~Ditos / 2018-06-12 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa,na połączenie z infolinią trzeba czekać ponad pół godziny w najlepszym wypadku. Mają ludzi w dupie.Nara
    ZaletyNoe ma zalet
    WadyCały szereg wad.
  • ~tylko raz u nich byłem / 2018-06-12 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe dziadostwo i hochsztaplerstwo w Polsce.
    UWAGA na nich !!!
    Uruchamiają perfidnie u nieświadomych klientów subskrypcje płatne i 2 razy w miesiącu ściągają haracz po 31,79 !!!
    Usuwają przedostatnie połączenia i nie ma możliwości kontroli wydatków SUBSKRYPCJI !!!
    Klient nie ma możliwości usunięcia tych subskrypcji bo wykaz szczegółowy nie podaje numeru telefonu !!! a po prośbie w salonach, żeby zablokowali wszystkie połączenia premium...SUBSKRYPCJE nadal pobierają !!!
    Bardzo niechętnie odpisują na mail'e !!!
    Proponują Orange lub Plusa a nawet Play...tylko nie cwaniaczków z t-mobile.

    Na prośbę, żeby to wyłączyli...są bezradni, dopóki kasa na ich konto i kolesi leci !!!

    Takie firmy, jak t mobile służby powinny prześwietlić i wyrzucić z Polski !!!
    Zaletyolewają klienta
    Wadyściagają kasę i mają klienta gdzieś
  • ~Olha / 2018-06-12 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wolne obsługiwanie. Czekałam w kolejce 1 godzinę. Późnej jeszcze 1 godzinę czekała, kiedy w końcu kobieta się zdecyduje - czy mogę wykupić abonament, czy nie. I... przez 2 godziny meczenia usłyszałam, ze mam zapłacić 4000 zl kaucje, dla tego ze jestem obcokrajowcem..Masakra jakaś.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186