strona 117 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
-
~Ula / 2021-12-15 22:44
Jestem klientem tej nieuczciwej i nierzetelnej firmy od kilku lat
A po cesji zostałam potraktowana jak złodziej. Wysłano 1 monit na meila przez 2 lata zeroooo windykacji a wczoraj dostalam zajęcie windykacyjne na kwotę 5 krotnie większą!!!
-
-
~Ulfr / 2020-01-16 11:44
Uwaga na złodziejskie praktyki T-Mobile!!!! po spłacie telefonu doliczają kwotę do abonamentu, mimo że już spłaciliście telefon! Wadykłamliwi konsultanci, złodziejskie zapisy w umowie -
~ulka / 2018-07-05 11:55
Po 15 latach z ulgą odpadam, żałuję że tak późno. Dwukrotnie przedłużalam umowę przez konsultanta i dwukrotnie mnie oszukal. Celują tak, by podpisać umowę pm okresami rozliczeniowymi, po 2 tyg dopiero dostajesz fakturę i jesteś w siwej...... Mailujesz, wyjasniasz, kicha, podpisaleś wielostronicową umowę ktorej nie miałeś szans przeczytać przy kurierze, zaufałeś miłej pani/u że jest to, co uzgodniliście. Złodziejstwo, telefony przepłacone dwukrotnie, nie dawajcie się nabrac. Jeśli jesteście zafiksowani na tym badziewiu , zażądajcie wcześniej umowy w identycznej wersji, którą macie podpisać, porównajcie z tą od kuriera- znając ich, są zdolni do chytrych przekrętów mimo wysłania draftu umowy.
Bardzo wolny internet, kiepski zasięg.ZaletyżadnychWadywszystko co tylko -
~Ultra ogóras / 2023-05-10 18:46
Jaka tragedia ten internet to szrot nie pobierzess żadnej fajnej gry od 35 gb bo bedziesz musiał czekać 5 godz -
~Urzytkownik / 2024-04-17 15:10
Banda złodzieji kradniecie kasę z konta! Nie przedłużają ważności konta zganiaja winę na system a sami kradna ZaletyŻadnych złodzieje i tyleWadyZlodzieje -
~Użytkownik / 2021-07-08 20:42
Żałuję że nie testowałem oferty wcześniej tylko podpisałem na 2 lata. Teraz na euro meczy na telefonie nie dało się oglądać bo wieczny loading i to w różnych miejscach warszawy. Zasieg może dwa miejsca znam w wawie które mają kreski opór. Po za tymi miejscami albo jest 1 albo brak. Na wyjeździe do Gdańska podobnie, do lublina podobnie do rzeszowa nie będę nawet opowiadał. Internet mobilny to żenada. Obejrzałem 3 mecze na euro i brak transferu. Pomijam że okno zmniejszone do rozmiarów kostki bo na większym od razu loading. Wiem że kraj B ale porażająco słaba jest jakość świadczonych usług. Myślałem że po zmianie telefonu na nowy będzie poprawa bo może wada sprzętu ale nic to nie zmieniło. Zanim podpiszecie to lepiej wytestować możliwie każdą opcje. No i cena abonamentu ???? WadyJakość, zasieg, limity, cena -
~Użytkownik / 2022-03-01 20:33
Zero gwiazdek powinno być,szajs,gorszej sieci nigdy nie miałem! ZaletyZeroWadyWszystkie możliwe -
~Użytkownik / 2022-07-15 11:21
Oszuści. To najlepsze słowo na określenie tego operatora sieci. Osoby pracujące na infolinii i w salonach są niekompetentne. Od każdej z nich usłyszy się inną odpowiedź na zadane pytanie i coraz to nową wymòwkę na wyjaśnienie sytuacji. Poza tym pieniądze za abonament co chwila są przekierowywane na inne konta, aby pokryć koszty "niezapłaconej faktury" z przed 10 lat za zupełnie inne numery telefonu. Oczywiście nikt nie jest w stanie ani pokazać stosownych dokumentòw ani wyjaśnić co to był za numer telefonu i dlaczego nie dostaliśmy informacji o debecie te 10 lat temu. Podsumowując - oszuści, ktòrych należy zgłaszać do UOKiK. ZaletyBrakWady- słaba obsługa
- oferty dla stałych klientòw dużo gorsze niż dla nowych
- próba rozwiązania umowy to jakiś cyrk, więc lepiej wybrać innego operatora -
-
~Użytkownik 11 / 2021-11-14 21:28
Straszna obsługa klienta. We wrześniu poszedłem do T-mobile w sprawie Internetu światłowodowego, ponieważ się przeprowadzilem. Najgorsze jest To!, że kazali mi podpisać umowę na 100 zlotych miesięcznie, bo wtedy nie było "monterów", powiedzieli, że zadzwonią jak się pojawi... nie pojawił się, nie zadzwonili. Dobrze, że nie podpisałem, bo straciłbym 300 zlotych na najgorszego Operatora. Ostatnio poszedłem znów, pani znów kazala mi ten syf podpisać, powiedziała, że zadzwoni, bo w dniu dzisiejszym nie montuje Internetu. Minęły 2 tygodnie i nic, jeżeli przez 2 tygodnie nie ma "montera" w pracy na nawet jeden dzień. Przez 3 miesiące próbuje pracować na Internecie z telefonu udostępniając sobie na laptopa. W połowie miesiąca już się skończył, chodź jest napisane, że NA CALY MIESIAC NIELIMITOWANY. Mieszkam w centrum otoczony wielkimi wierzowcami, które mają świetny Internet i mój sygnał nie przebija się przez sygnał innych internetow z biurowców. Jak mówię, obsługa klienta jest jak w najgorszej najtańszej restauracji gdzie kelner pracuje za karę. Nie polecam nie bierzcie ich oferty. ZaletyBrak.WadyObsługa Klienta itp z mojej opinii -
~Użytkownik t mobilajzer / 2023-02-16 12:26
internet do kitu. naprawta to bo nie idzie zagrac z ziomkiem w bed wars Zaletyzalety? hahaha nie maWadyoczywiście że są -
~Użytkownik t mobile / 2023-02-16 12:19
Nie można nawet nic na necie zrobić ponieważ cały czas albo wywala strone albo sie nie wczytuje.NIE POLECAM ZaletybrakWadytak -
~Użytkownik T-Mobile 8 lat !!! / 2022-07-17 10:59
Nie polecam przy przedłużaniu umowy zaoferowali super ofertę , a skończyło się na obiecankach, gdyż nie właściwi ludzie na infolinii nie potrafili uzupełnić odpowiednio wniosku, a udając się do Salonu T-Mobile Pani zamiast wyprostować zaistniałą sytuację , złożyła do centrali usunięcie dwóch numerów. STANOWCZO odradzam i nie polecam ! Na szczęście już jestem w trakcie przenoszenia numerów, a mam ich 4 w T-Mobile do innego operatora i jestem szczęśliwy, iż opuszczam sieć T-Mobile bye...!!! Zaletybrak -
~vecino / 2019-06-24 18:50
Diabli mnie podkusili, że po wielu latach korzystania na kartę wszedłem w Mix. Teraz jestem w "okresie wygasania umowy", który trwa 90 dni. Nie mam pakietu i za każdy telefon muszę bulić, jak głupi.
Pakiet oferowany abonentom, którzy rozwiązali umowę po zrealizowaniu wymaganej liczby doładowań (Mix) i chcą zachować posiadany numer tj. „Bez limitu za 1 zł dziennie” plus 1 GB internetu, jest najgorszy z możliwych, a przepis o 90-dniowym, przymusowym okresie „wygasania umowy” nosi cechy klauzuli abuzywnej.
Działanie operatora ma charakter dyskryminacyjny i retorsyjny, a także w sposób bezzasadny ogranicza prawa konsumenta.
Z tego względu kwalifikuje się do wystąpienia ze skargą do UOKiK.
A ja coż, daję dyla do Play. Mam ich gdzieś.
-
~Venom / 2022-01-27 22:39
Sieć do bani dużo gorszy zasięg a jeśli już jest to zapomnij żeby Ci internet śmigał wracam do poprzedniej sieci WadyZasięg internet pakiety -
~viko / 2022-01-29 21:41
Po dwóch latach od zakończenia współpracy z firmą, przesłali mi wezwanie do zapłaty za usługi w dodatku bezpodstawnie naliczone. Dobrze, że miałem sms w telefonie, że moja wcześniejsza reklamacja do naliczonych tychże opłat została uznana... ale kto w dzisiejszych czasach trzyma sms przez dwa lata, chyba tylko doświadczony innymi przykrymi sytuacjami, które spotkały w tej byłej już dla mnie sieci. Konsultanci aroganccy, niekompetentni. Masakra, nie polecam. Zaletynie dostrzegamWadycałokształt -
~Villemo / 2023-05-30 20:28
12 KWIETNIA 2023 r. kupiłam w Salonie T-Mobile w Galerii Cuprum Arena w Lubinie telefon Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G. Wcześniej miałam zawartą umowę na dwa numery telefony. 12 kwietnia przy kupnie nowego telefonu zrezygnowałam z jednego z numerów telefonu. Pan, który mnie obsługiwał powiedział, że wszystko jest już załatwione i z mojej strony nic nie muszę już robić. w tym samym miesiącu przyszła faktura pierwsza wiadomo, że większa. W maju znowu przyszła większa kwota do zapłaty na 194 zł. Trochę mnie to zaniepokoiło. Zadzwoniłam na infolinię i okazało się, że Pan z T-Mobile nie przesłał tego 12 kwietnia mojej rezygnacji z tego drugiego numeru telefonu i nadal muszę płacić za dwa numery, w tym za numer, którego nie używam. Złożyłam w dniu 18 maja br. rezygnację z tego drugiego numeru telefonu, ale niestety okazało się, że jest 30 dniowy okres wypowiedzenia i znowu będę musiałą zapłacić 194 zł za telefon. Niestety Pan z T- Mobile nie przekazał mi tej mojej rezygnacji z 12 kwietnia i nie mogę jej przesłać. Gdy się pytałam co z moją rezygnacją konsultanta z T- Mobile, u którego kupiłam telefon ciągle słyszę wymijające odpowiedzi. Byłam zapewniona, że jest wszystko załatwione a tu niestety nie było tak do końca. Jestem bardzo zawiedziona obsługą klienta w Salonie T- Mobile w Galerii Cuprum Arena w Lubinie. -
-
~Virginia / 2023-02-25 18:52
Jak najdalej od tej sieci .....Nie mam dostępu do internetu płacę słone rachunki ....za nic ...Nie ma zasięgu w mojej miejscowości chciałam zerwać umowę, niestety po podpisaniu jestem w D...eUmowa 36 miesięcy Na infolini mi powiedział, że dla nich kasa ma być a to że nie ma zasięgu to już nie ich sprawa ZaletyZadnychWadyWszystkie -
~Vitalij / 2025-01-09 16:22
Moja żona i ja nie mówimy dobrze po polsku. Ja i moja żona mamy abonamenty T-Mobile. Moja żona potrzebowała dodatkowej karty SIM bez umowy, więc skontaktowała się ze sprzedawcą kart SIM T-Mobile. Doszło do pomyłki i sprzedali jej kartę z umową na 24 miesiące. Skontaktowaliśmy się z działem skarg, ale nie uwierzyli nam, że zaszła pomyłka, ponieważ nie było żadnych dowodów na to, że tak nie jest. Oto tekst z odpowiedzi
Dzień dobry
Odpowiadając na Pani zgłoszenie poniżej przedstawiam wyjaśnienia.
DECYZJA:
Z przykrością informuję, że nie mam podstaw do anulowania kwestionowanej przez Panią opłaty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Z uwagi na fakt, że ofertę realizowała Pani w Punkcie Sprzedaży, rozpatrując Pani zgłoszenie oparłam się na danych z konta i dostępnej dokumentacji. Rozmów w Punktach nie rejestrujemy, tym samym nie możemy ich zweryfikować. Zawierając Umowę numer .... (dotyczącą numeru .......) potwierdziła Pani jej poprawność oraz znajomość warunków Oferty Promocyjnej, w ramach której ta Umowa została zawarta. Nie mam zatem podstaw do jej anulowania, czy też anulowania wystawionej przez nas w dniu 26.11.2024 noty numer ....... na kwotę ...... zł.
Nadmieniam, że na podpisanych przez Panią dokumentach Umowy jest zawarta informacja, że jest to Umowa na czas określony.
Z poważaniem
Justyna Kosyl
Konsultant ds.Reklamacji i Obsł.Klienta
Na podstawie odpowiedzi oskarżono nas o oszustwo. To jest po prostu okropne. Tylko po to, żeby zarobić pieniądze. Przenoszę wszystkie pozostałe 4 numery, jakie posiadam z T-Mobile do konkurencji. Nie polecam współpracy z tą firmą. Oni po prostu chcą cię oszukać, bez względu na sytuację.
-
~vladimpaler / 2021-12-11 20:30
Wyobraźcie sobie, że wracacie z pracy w piątek wieczorem. Siadacie do komputera, chcecie sobie pograć ze znajomymi, zrelaksować się, ale zamiast przyjemnej rozgrywki walczycie z lagami i stratami pakietów. Nagle budzicie się, bo całe szczęście, nie macie światłowodu od T-Mobile. Najgorszy internet jaki miałem od momentu, gdy pierwszy raz mi go założono, czyli jakieś 13 lat temu. OMIJAĆ i nie nabierać się na ich śmieszne promocje. ZaletyBrakWady- lagi
- utraty pakietów
- routingi w Europie przez Kotlinę Kongo -
~W1ck / 2023-04-29 17:10
Internet co chwile przestaje działać od 7 miesięcy pomoc techniczna mówi o ,,awarii" która nie istnieje ZaletyJebanie klientówWadyJebanie klientów
strona 117 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »