Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mati / 2018-09-19 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniesie numeru. Kaucja zwrotna 200zl. Najpierw się dowiedziałem, że zwrot pieniędzy będzie od razu, potem, że 30 dni, a dzisiaj, że 6 miesięcy. Każdy z biura obsługi mówi co innego. Mówią, że maile nie przychodzą, a mam potwierdzenie zwrotne od ich firmy. Bałagan.
    ZaletyZasięg
    WadyBrak obsługi
  • ~klientka / 2018-09-18 10:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem od 18 lat tej sieci. I jako długoletni klient myślałam ,ze można liczyć na jakieś plusy , niestety byłam w wielkim błędzie . Potrafia nawciskać niestworzonych rzeczy do oferty , a potem gdy dostajesz pierwszy rachunek jesteś zaskoczony jego wysokością , ale to już mina ponad miesia od podpisania umowy i nie można z niej już się wycofać . Uważajcie podczas kupowania oferty przez telefon , bo konsultantom nie można ufać.
    Zaletyzależy od oferty
    Wadyzależy co kupimy
  • ~Yaro / 2018-09-17 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta ŻENADA!!!
    Konsultanci to laicy, jakbym zadzwonił do warzywniaka....
    Do tego firma okrada klientów z pieniędzy (podobno wirtualnych jak usłyszałem od konsultanta).
    Na pytanie o pkt regulaminu, który mowi o tym że maja prawo zabrac moje pieniadze pani konsultant
    studiowala regulamin ponad pol godziny po czym... sie juz nie odezwala.
    ŻENADA ŻENADA I JESZCZE RAZ ŻENADA !!!!
  • ~Justyna / 2018-09-09 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na t mobile. Mają pewnie profity od oszustów wysyłających sms subskrypcyjne za 20 zł. Nie wiadomo skąd sms zaczęły przychodzić na telefon. O całej sprawie dowiedziałam się po miesiącu gdy przyszła faktura na kilkaset zł. Jeszcze wystawili fakturę z opóźnieniem więc mieli więcej czasu żeby koszty się naliczały zanim zdążyłam zainterweniować i cały proceder zablokować. Sprawę zgłaszam prokuratury. Na pewno już z usług tej sieci nie skorzystam. Dodatkowo dostałam rachunek za połączenie niby z Ukrainy, choć od granicy była 10 km. Nie dałabym t mobile żadnej gwiazdki. System wymusza choć jedną żeby opinia została przyjęta.
  • ~klient / 2018-09-08 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Okazyjne oferty okazują się w tej sieci minami, bo przez telefon konsultanci robią wszystko aby wcisnąć klientowi produkt. Nowo aktywowany numer i od razu dziwne sms -y premium, które podnoszą koszty rachunku... w końcu "promocję" trzeba sobie szybko odbić. Gdy masz już ich dosyć i rezygnujesz, na do widzenia zafundują Ci karę za zerwanie umowy. Generalnie w T-Mobile robią wszystko aby na każdym kroku skroić klienta na kasę. Wystarczy spojrzeć ile razy UOKiK nakładało na tę sieć kary bu mieć jasny obraz tego co Was czeka. Jeden wielki SYF... niedomówienia, krętactwo i brak szacunku dla klienta. Takie firmy powinno się rugować z rynku bo NIC dobrego nie oferują.
    Zaletyniezły zasięg
    Wadydługa lista
  • ~Emil / 2018-09-07 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam odkąd dowiedzieli się że nie przedłużam umowy pogorszył mi się zasięg i w dużym mieście na 10pietrze z lte mam ledwo kreskę haha żenada ta sieć nigdy więcej tej sieci:(:(:(
  • ~Ewa / 2018-09-07 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłaszam w tmobile problem z internetem bo od 3 dni nie działa tak jak powien więc sie spytałam w rozmowie telefonicznej czy to przekroczpny limit ,odpowiedzieli mi,że faktura jest opłacona więc zaraz będzie możliwość puszczenia nowego transferu. Co się okazało internet nie działa... zgłaszałam to jeszcze raz dostawałam tylko wiadomości,że problem będzie rozwiązany ale jest o charakterze globalnym... no to czekam dalej... dzisiaj zadzwoniłam powiedziano mi że jednak limit przekroczyłam a żadnych zgloszeń nie było.. skoro mają rozmowy nagrywane to czemu okłamują człowieka że rozmów nie było... skoro limit był przekroczony to czemu mi nie powiedziano tego podczas pierwszej rozmowy,a dostawałam smsy że to problem o charakterze globalnym ? Na całe szczęście właśnie skończyła mi się umowa i pierwszy i ostatni raz wybrałam tego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkośc intertetu,problem z zasięgiem , brak komunikatywności przy rozmowie telefoniczej oraz brak przyjmowania zgłoszeń
  • ~Oszukana klientka. / 2018-09-05 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W T- mobile miałam tablet z kartą na internet, która notabene w żadnym innym urządzeniu nie działa. Spłaciłam sprzęt a kwota do zapłaty na fakturze widnieje taka sama jak z ratą za sprzęt. Chcąc zrezygnować poinformowano mnie, że będę musiała zapłacić jeszcze 2 takie faktury. Nadmieniam też, że zupełnie nie korzystam z tego internetu. Tak naprawdę nie mam pojęcia za co mam płacić. Zwyczajne złodziejstwo. Przez 3 lata umowy tylko raz skontaktował się konsultant i tylko po to żeby znowu wcisnąć mi jakieś raty. Gratulacje za dbałość o klienta.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują klientów, naciągacze
  • ~Cezary / 2018-09-05 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem aby włączyli mi usługę premium. Po 8 telefonie na infolinię nie wytrzymałem i nawrzucałem ostatniemu "konsultantowi" ile wlezie. To są jacyś imbecyle!!! Pierwszy poinformował mnie że włączą za 15 minut; potem 4 godziny; potem 24 godziny; potem,że "kilkadziesiąt godzin" -+ każdy mówi co innego a ja nadal od 2 dni nie mam włączonej tej usługi. Czynność , która powinna być załatwiona prawie automatycznie zabiera tym geniuszom już 2 dni i nie wiadomo jeszcze ile to będzie trwać... Wcześniej też mi podpadli proponując zmianę w abonamencie oczywiście nie informując, że zmiana ta spowoduje nieodwracalną utratę funkcjonalności , która była ważna.
    Ogólnie - czekam tylko do marca kiedy kończy mi się umowa i nie chcę mieć z tymi debilami nic więcej do czynienia.
    Zaletybrak
    Wadykompletny brak organizacji i nieodpowiedzialność ludzi odbierających telefony. Poziom obsługi klienta poniżej poziomu zerowego
  • ~Adam / 2018-09-05 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Serdecznie dziekuje za długoletnią współpracę z T-Mobile za która zostałem ukarany 300zł karą za to, że T-mobile nie zapewnił zasiegu w mojej miejscowości
    Zalety-brak
    Wady-brak zasiegu
  • ~ANNA / 2018-09-03 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam kartę w tej właśnie sieci. Usiłuje uruchomić nr; coś okropnego. Połączenia są tylko wychodzące. Połączenia przychodzące tylko z sieci T-mobile. Wykonałam już 9 rozmów z infolinią . Za każdym razem ten sam efekt. Czyli bez efektu :_( Za każdym razem jak dzwonie tłumacząc problem jestem odprawiana z kwitkiem. Zgłoszone jest do działu technicznego proszę czekać.....Straciłam już nie małą sumkę na takie połączenia bo dzwonie z innej sieci. Szkoda tylko czasu , pieniędzy i nerw. Pozostaje mi spróbować u innego operatora. W żadnym wypadku nie polecam kupna u tego operatora nr telefonu, który i tak nie działa.
  • ~Aleksander / 2018-09-02 17:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet czasami bardzo dobry czasami bardzo słaby 3g lepsze od lte żenada, chodź jest całkiem niedaleko ich odbiornik to internet jest słaby może czasami na dwa tygodnie jest bardzo dobry, tłumaczyli się że naprawiają odbiorniki i że internet będzie słaby po naprawach się to zmieniło na jakieś dwa miesiące i potem znowu był słaby próbowałem zmieniać z lte na 3g i okazało się że 3g jest lepszy od lte prędkość pobierania 12-14mb, uznałem niech tak będzie i po kilku dniach zmieniałem internet na lte nie zmieniało się. po kilku miesiącach znowu był dobry internet lte i tak się zmieniało to aż do teraz (2.09.2018) lte działa troszeczkę lepiej od 3g. Obsługa klienta jest całkiem ok jak dzwoniłem pomówić o tym jak słaby jest internet to przepraszali i mówili o naprawach odbiorników i że internet będzie słaby. Dałem router do naprawy powiedzieli że router jest sprawny i wina jest po stronie odbiorników. Oferta moim zdaniem dobra ale dałem dwie gwiazdki nie za cenę tylko za jakość bo cena całkiem przyzwoita za internet nielimitowany. Czy bym polecał raczej tak dla mieszkańców miast w którym jest ich salon i odbiornik dla mieszkańców wsi nie, ale jak mieszkają blisko miasta z ich salonem i odbiornikiem to raczej można korzystać. Moja ocena to 6/10 średni internet
    Zaletycena
    obsługa klienta
    oferta
    Wadyinternet
    Odbiorniki
  • ~Alwin / 2018-08-30 00:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Naciąganie,płatne "granie na czekanie" ustawione z automatu, zawyżają rachunki, płatne serwisy internetowe, żenada ogólnie. Dobrze, że to już koniec umowy !
  • ~ewa / 2018-08-28 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezustanny problem z płynną aktywacją pakietu Nielimitowane rozmowy, sms-y i 1GB internetu.. Bardzo długi czas oczekiwania po doładowaniu na aktywację pakietów.. Słaby zasięg... Zupełny brak kontaktu z BOK... I nagminne błędy w naliczaniu opłat, zawyżane FR-y... ODRADZAM !!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZAWYŻANIE RACHUNKÓW - KRADZIEŻ !!! Bardzo długi czas aktywacji usług..BRAK KONTAKTU Z BOK.. Serwis ciągle niedostępny lub awaria
  • ~Eduard / 2018-08-27 22:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Co dwa tygodnie problem z internetem... oferta internet domowy bez ograniczen - predkosc 60mb/s... ograniczony jestem co 5minut przez ping 400ms na grze a predkosc tak na prawde maximalnie do 15mb/s. Po kontakcie z obsluga klienta sie dowiedzialem swietna informacje ze predkosc 60mb/s jest DO ale w umowie tak na prawde nie mam informacji ze nebedzie naprz. 5mb/s. Nie polecam.
    WadyPredkosc
    Stabilnosc
    Obsluga klienta
    Ping milion
  • ~mati / 2018-08-22 23:20
    Ocena: 1.33 / 5
    ja tez jestem ofiarą płace t mobile normalnie abonament internet i internet z telefonem a tu sie okazuje ze mam do zapłacenia 1407,34 zł wyobrazacie se ja normalnie płace mówie im zeby wydrukowali mi internet i telefon i numer internetowy co mam w routerze to już skandal najgorsza droga siec nie radze bo tak samo wy skonczycie
  • ~Agnieszka / 2018-08-22 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO
    przez 2 miesiące nie mozna przenieść numeru. mój pesel zniknął z bazy danych.
    Zaletybrak
    Wadyuff
  • ~Xx / 2018-08-20 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna sieć nie polecam już nigdy nie podpisze z nimi umowy od polroku praktycznie co miesiąc coś jest nie tak i musze chodzić do salonu gdzie niekoniecznie problem odrazu jest rozwiazywany tylko muszę czekać np 2 tyg. Min wśród problemów był fakt tego że pobierano mi opłatę z konta za usługę która powinnam mieć a jej nie miałam naprawienie tego zajęło im 3 miesiące
    WadyJestem wiele lat klientem tmobile brak kompetencji zaangażowania świadczy o tym że nie dbają oni o stałych klientów gdyż problem się powtarza są też inne proboemy
  • ~Marek / 2018-08-16 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem u nich drogi abonament na nielimitowane rozmowy za granica w czasie gdy obawiazywał jeszcze roaming.
    Dzisiaj ustanowili mi limit 500 minut a placić muszę dalej 120pln ...
    Czyli mam mniej niż ludzie którzy skorzystali ze zniesienia roamingu za cztery razy drożej.
    Po 12 latach w sieci.
  • ~Oszukany / 2018-08-15 20:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultanci nie kompetentni . Nie ma z kim rozmawiać. Kierownicy konsultantów nie mają ochoty rozmawiać. Zabrali mi 50 zl z karty za usługę na miesiąc A po 4 dniach wyłączyli ją i konsultant powiedział że nie ma kompetencji do załatwienia tej sprawy.
    ZaletyBrak
    WadyKiepskie połączenia. Przerywają rozmowy zmniejszają zasięg. Nie ma z kim załatwić jeśli jest problem.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186