Zaletynie ma zalet
strona 115 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~tmobilessie / 2020-11-01 23:33
duży ping, słabe prędkości pobierania, nic nie umią naprawić. serdecznie nie polecam -
-
~To niezłe te całe te / 2022-02-18 14:40
Internet to największy ściek jak ktoś chce tylko dzwonić to ok ale tak to największy szambo obsługa się zna tyle co neandertalczyk na fizyce kwantowej (w skrócie płacisz np: w moim przypadku 30 zł nie masz Internetu połączenia 6/10)
Bardziej opłaca wyrzucić kase na śmietnik.ZaletyCo xdWadyWszystko -
~Togo2 / 2021-05-11 16:30
Nigdy nie przystąpię do tej Sieci po zakupie abonamentu wyjechałem za granicę i bez roamingu by włączyć roaming trzeba było czekać 3 miesiące oddając kartę w punkcie jeszcze zaliczyli karę 200 stówy -
~Toja / 2022-02-12 09:22
Totalnie nie polecam... Świecie przekonana że 300 gb będę miała do dyspozycji oni mi nagle wyjeżdżają z pakietem nocnym i dziennym. A najlepsze jest to że 100 jest w ciągu dnia a od 1 do 8 rano 200 no porażka. W dodatku gdy zużyje się dzienny to nocny nie działa.. Nie polecam. Dobrze ze umowa tylko na pół roku. ZaletyŻadnych zalet nie maWadyOszuści -
~Tom / 2020-06-22 21:58
Drodzy Państwo, w skrócie, ponieważ już wystarczająco dużo nerwów straciłem na tą śmieszną firmę. Posiadam internet mobilny od T-Mobile. Jakość to po prostu jakiś nieśmieszny dowcip. Reklamują się jako 20 mb/s, ale jest dużo dużo duuuużo gorzej. Nie raz miałem sytuację że prędkość pobierania wynosiła około 100 kb/s. Wysyłałem screeny ze speedtestu to na Facebooku, to na BOK, standardowo otrzymywałęm informację że przyjrzą się temu problemowi, mijał dzień i otrzymywałem informację że problem jest "globalny" i że pracują nad rozwiązaniem problemu. Od listopada 2019r. do dnia dzisiejszego, 22.06.2020 problem rozwiązany nie został, od dłuższego czasu pracuję/oglądam filmy i seriale na internecie z telefonu z Plusha, który ma dużo lepszą prędkość. Dodam, że mieszkam w centrum 50 tys. miasta. Obsługa klienta: beznadziejna. Doszło do tego, że na 3 miesiące przed zakończeniem umowy nie wytrzymałem ciśnienia podpisałem umowę z nowym dostawcą internetu i po prostu przez te 3 miesiące będę płacił tej pseudo firmie za usługę której i tak nie otrzymuję. Proszę bardzo dobrze przemyśleć podpisanie umowy z tą firmą, ponieważ była to moja najgorsza decyzja w życiu w kontekście multimediów. ZaletybrakWadywszystko -
~Tom / 2022-07-20 13:47
Nie polecam tej sieci obiecujom i dajom na początku a potem niema nic ZaletyBrakWadyInternet do niczego -
~Tom / 2022-10-09 09:59
Bardzo dragon Bardzo nie mila obdluga praciwnicy stale zerkaja na zegatek nic nie chca,wyjasnic ZaletyBrakWadySamw -
~Tom / 2023-05-27 02:30
Non stop zrywające połączenia. Non stop zanikający dźwięk podczas połączeń u obu stron. Internet działający w Krakowie ze średnią prędkością kilkudziesieciu KILOBITÓW na sekundę. Supernet video, który jest jednym wielkim oszustwem - oglądanie aplikacji z pakietu pobiera wiecej bajtów niż bez supernet. Aplikacja, która nie działa nawet kilkadziesiąt godzin w tygodniu przez prace serwisowe, a działa coraz gorzej. Chamska obsługa infolinii. Regularne odmawianie przyjęcia reklamacji na infolinii. Przekonywanie, że nowe taryfy są lepsze, choć w rzeczywistości są droższe i gorsze. I tak dalej właściwie bez końca. Żadnych plusów. To zwykli oszuści. ZaletyŻadnych.WadyAbsolutnie wszystko - zasięg, połączenia, internet, infolinia, aplikacja, salony, ceny... wszystko -
-
~Toma / 2018-12-17 14:34
Masakra w uj... Weryfikacja przebiega bardzo wolno, u mnie to zajęło 5 dni, a na koncy wyszło ze nie czytelne zdjęcia dostali. Nie polecam. Katastrofa ZaletyNie ma zalet z obslugiWadyBrak słów. Zbyt wiele -
~tomas / 2012-12-14 04:06
jeżeli wszystkie usługi u obecnego t-mobil działają jak blueconnect pre paid, to tylko pogratulować wyboru. Era kiedyś była wzorem podejścia do klienta, po zmianie na obecną markę, zaczęło się łupienie klientów. przykład -Wszystkich chętnych do zakupu karty w mega promocji przestrzegam(pre paid) - Nie róbcie tego ! To dla ludzi o mocnych nerwach i nieprzeciętnej cierpliwości. Minusy: 1.czas aktywacji pakietu free MB po doładowaniu, to loteria - szczęśliwcy w 24 godziny a pozostali zależne od upierdliwości w telefonach(płatnych połączeniach) do BOU od 24 godz. do 10 dni(tak właśnie DNI) 2.Sesje zrywane co 10-15MB i to jest standard i pisanie dzwonienie w tej sprawie nic nie daje. Max transfer przy poziomie sygnału 98%(prawie idealnym) i pobieraniu jednego pliku to 300KB/s czyli jakieś 3MBit/s w porywach i po 10-15MB zerwana sesja. Zalety - BRAK ! Propozycja rozwiązania - darmowe Aero(niby 512KBit/s ale za to stabilne i godzinowe sesje lub PLAY. T-Mobil ma klientów w głębokim poważaniu. ZaletybrakWadyjedna wielka wadablueconnect ponad 5 lat, zwykły "fon" 12 lat i wystarczy -
~Tomas / 2017-09-29 09:05
NIE POLECAM!!! Płacę za telefon którego nie mam ,gdyż jest w naprawie w serwisie T-mobile dodam że od prawie 2 miesięcy. Porażka... Jezdzę na szwajcarie i jakimś dziwnym trafem wydzwaniają do mnie jakieś dziwne numery akurat wtedy gdy tam jestem(dodam że nigdy nie korzystam w Szwajcarii z telefonu)Ale miałem nie wyłączoną pocztę i się włączała i oczywiscie były naliczane opłaty mimo mojej woli 4.95zł za połączenie. Mało tego , na ostatnim rachunku miałem doliczone sms premium ,które mam od dłuższego czasu zablokowane(podobno) ZŁODZIEJSTWO LEGALNE. Nie polecam
!!!ZaletyPomniejszanie moich finansów.WadySame wady..Jestem klientem od 14 lat.Telefon:samsung,Lg. -
~Tomasz / 2021-01-06 20:41
Internet stacjonarny tragedia. Zamiast 60 , nie ma ostatnio nawet 1. TRAGEDIA!!!!! -
~Tomasz / 2021-02-27 09:27
Od trzech miesięcy walczę z dołączanym do rachunku Netflixem.Nigdy go nie aktywowałem na żadnym telefonie a sukcesywnie jest doliczany co miesiąc.Po pięciu reklamacjach przenoszę się gdzie indziej bo stało się to żenujące kiedy ostatni konsultant powiedział mi że to już ostatnia korekta do faktury.Czy ktoś jeszcze spotkał się z odliczaniem tej usługi bez wiedzy abonenta? -
~Tomasz / 2021-09-10 13:21
Masakra!!!!!!! Po dwóch latach gdy rozwiązałem umowę i zapłaciłem ostatni rachunek taki jak wystawili dostałem zajęcie komornicze. Próbowałem się dowiedzieć u operatora na infolinii o co chodzi i dlaczego od razu zajecie komornicze jak było wszystko zapłacone. Ponadto kwota zaległości głównej była inna na infolinii niż na zawiadomieniu od komornika. Nie zgadzały się nr telefonów. -
~Tomasz / 2021-09-13 13:16
Po zakończeniu umowy w T-Mobile i zapłaceniu wszystkich należności Sieć Odnalazła fikcyjny nieistniejący dług w wysokości 00.2gr.
Po roku dług urósł do kwoty 331.87gr
Skończyło się zajęciem konta.
Moje pierwsze i ostatnie 2 lata w tej Sieci.
Banda oszustów i złodziei.
Obsługa klienta na poziomie poniżej 0. -
~TOMASZ / 2021-10-15 23:24
Kiedyś byli dobra firma nie wiem co się z nimi się stało tragiczny internet brak oferty nie wspomnę już o aplikacje jak człowiek się zaloguje to możesz poczytać jaką mają ofertę. ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Tomasz / 2022-09-06 13:45
Sieć totalna żenada można powiedzieć PARADA OSZUSTÓW!!! ZaletyZaletą jest że dbają o inwalidów w biurze obsługi BOA sami ludzie sprawni inaczej!!!WadyCała sieć to jedna wielka wada!!! -
~Tomasz / 2023-03-20 15:46
Syf,syf i jeszcze raz syf. 3anteny w promieniu kilometra i cięgle przerywa. Trochę deszczu spadnie ,wiatr zawieje i brak sieci. Tyryryryr t mobile. ZaletyCenaWadyLekki wiatr, deszczyk i nie ma netw -
~Tomek / 2023-03-12 15:46
Mam 2 numery i internet domowy w tej beznadziejnej sieci. Internet działał w domu tylko pierwszy miesiąc a później już nie a płacić trzeba a oferta abonamentów na telefon jest chyba dla bogaczy. Lte niby a zasieg traci 5xdziennie. Nie polecam, lepiej poszukać szczescia gdzieś indziej. Nawet CAPTCHA nie chce załadować żebym mógł to udostępnić... ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~Tomek / 2023-03-17 11:58
Mam umowę 6cio miesięczną w TMobile,i niemogę doczekać się końca,nie przedłużam ze względu na NIEZADOWOLENIA. Płacę 64.98pln. A powinienem płacić 18.50pln.bo na tyle wyceniam w/w operatora. W umowie jest wyszczególnione że internet nielimitowany 5G,a w niektórych miejscach niemam nawet Lte. Według Mnie to z byt duża sprzedaż ofert zadecydowała spadek jakości. Dobrze że niewiązałem się na 24miesiące.....bo bym tego BARDZO żałował. Też reklamowałem problemy,lecz to pomogło w 10%. Zalety6cio miesięczną umowa,na sprawdzenie operatoraWadyWysoka Cena abonamentu,Bardzo często brak 5G
strona 115 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »