Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2019-02-26 18:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika, że nie należy podpisywać umów w T-Mobile. Po śmierci mamy dostałam informację, że jedynym wyjściem, aby przepisać telefony na mój abonament jest przeniesienie ich na kartę, nie dość, że był to długi proces to 1 z 3 telefonów został włączony do puli numerów, przez błąd obsługi klienta, co może nastąpić przynajmniej po roku odstąpienia od umowy, od której w rzeczywistości nie odstąpiłam. Numer ten został przekazany komuś innemu i nie mam możliwości jego odzyskania, a jest mi niezbędny. Komplikacje nie tylko dotyczą obsługi klienta, ale także czasu realizacji wszystkich możliwych działań. W punkcie znajdującym się w moim mieście słyszałam informacje zupełnie inne od tych, które dostałam na infolinii. Odradzam jakiegokolwiek podejmowania działań, jeżeli chodzi o tę firmę, bo nie spotkałam się jeszcze z takim zawodem i komplikacjami.
    Wadyniezrozumiała oferta proponowana przez obsługę klienta, długie oczekiwanie na przeniesienie telefonów na abonament, fatalne podejście obsługi klienta na infolinii
  • ~Agnieszka / 2019-02-26 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługi klienta brak. Niezrozumiała taryfa dla zwykłego człowieka .
    Zaletybrak
    Wadyniejasny sposób naliczania opłat raty, abonament nie wiadomo za co człowiek płaci
  • ~Paweł / 2019-02-21 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dość internetu domowego na kartę w wydaniu T-Mobile. To jakś porażka jest
    http://www.speedtest.pl/test/202413224
  • ~Ewa / 2019-02-20 18:33
    Ocena: 1.00 / 5

    Jakieś licho podkusiło mnie,żeby przenieść numer do T-mobile.Po włożeniu do telefonu karta sim T-mobile uparcie wymusza cofnięcie telefonu do ustawień fabrycznych, o czym nikt wcześniej nie informował.Druga sprawa : rzekoma taryfa z internetem bez limitu okazała się fikcją, bo tak naprawdę jest 10 Gb, o czym nie ma słowa w umowie, nikt też nie informował w trakcie zawierania umowy o tym fakcie. Regulamin dostałam na e-maila dopiero po podpisaniu umowy ! Udałam się więc do punktu T-mobile w Galerii Krakowskiej po pomoc i poradę w kwestii karty.Pierwszy pan konsultant w sposób bardzo obcesowy "spuścił mnie po brzytwie" wmawiając,że wina leży po stronie telefonu.Odesłał mnie do salonu Samsunga. Oczywiście okazało się,że karta w każdym innym aparacie wymusza całkowite wykasowanie zawartości telefonu, więc to ona jest przyczyną problemu .Inny pan konsultant, o dziwo grzeczny jak nie z T-mobile próbował pomóc, ale bez skutku.W trakcie mojego dość długiego pobytu w punkcie T-mobile przewinęło się sporo starszych ludzi, którzy zdenerwowani prosili np. o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy warunkami podpisanej umowy a stanem faktycznym rachunków.Powiem tylko,że wychodzili ze łzami.Pani,która nieopatrzenie włączyła sobie Talk Backa na samsungu została odesłana, a jakże, do sklepu firmowego Samsunga.Widocznie jedno dotknięcie w celu wyłączenia tej usługi było poniżej godności pana konsultanta w T- Mobile.Ten sam pan mnie także odesłał do Samsunga nie zadając sobie trudu, żeby zapoznać się z problemem !!!
    Reasumując: polityka firmy T-Mobile pozostawia wiele do życzenia pod względem przejrzystości i uczciwości ofert a niektórzy pracownicy salonu, no cóż, dostosowują się do poziomu swojej firmy.
    ZaletyNa razie brak.
    WadyWprowadzanie klientów w błąd, co do oferty ( treść umowy niezgodna z regulaminem a regulamin otrzymany na e-maila po podpisaniu umowy).Nowa karta sim T-Mobie wymuszająca wykasowanie wszystkich danych w telefonie, powrót do ustawień fabrycznych,bez uprzedzenia, czyli utrata danych !!!
  • ~Kinga / 2019-02-18 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam te sieć!! Przeniosłam ostatnio drugi numer. W związku z tym pan w salonie zaproponował mi telefon za złotówkę,abonament za 60zl i zmniejszenie za pierwszy numer abonamentu o 10zl. Przyszła faktura A w niej abonament za 60zl plus 20zl za telefon i abonament za pierwszy numer nie pomniejszony. Sieć nie odpowiada za niekompetencje pracowników. I będę tak płacić przez 3 lata. Biedna pani Dorota Welman, nie wie kogo reklamuje. Byle do końca umowy. Całemu światu odradzam!
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2019-02-11 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Wasz interenet DOMOWY To Tragednia... piszę po raz kolejny. Bo czekanie na załadowanie maila czasem 5 minut na teranie Warszawy to PORAŻKA.. I Odpisywanie typu prędkość może być zmienna.... Interesuje was tylko swoje dobro. Umowy nie można rozwiązać i znaleść innego operatora który ma tutaj zasięg. Ponieważ PAństwo nie wyrażają zgody na rozwiązanie umowy.
  • ~Kropa / 2019-02-10 13:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika,że nie należy robić interesów z T-Mobile. Telefon otrzymałam w innym kolorze niż zamawiałam. Ponieważ jest na firmę nie mogę go wymienić, złożyłam reklamację która ma być rozpatrywana przez 30 dni!
    Po 2 tyg. od podpisania aneksu do umowy okazało się , że internet z 12 G spadł do 2 o czym oczywiście nie było mowy przez telefon. Przez dwa lata będę płaciła "frycowe" ale po wygaśnięciu umowy na pewno zrezygnuję z tej firmy bo rozumiem , że firma aprobuje metody sprzedaży stosowane przez swoich konsultantów. Konsultanci T-Mobile to żenada- każdy mówi co innego a zdarzają się aroganccy.
    Podsumowując :nigdy więcej T-Mobile
    Zaletyoferta taka sama jak u innych
    WadyArogancja i brak kompetencji, agresywna sprzedaż
  • ~oberiba / 2019-02-05 22:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Wystrzegajcie się przedłużania lub zawierania umowy z handlowcem przez telefon. Ja dałem się wrobić. Nowa oferta MIX na kartę z telefonem nie miała się podobno różnić, od poprzedniej za wyjątkiem zwiększenia ilości doładowań. Przez dwa miesiące nie mogłem zalogować się na konto, aby to sprawdzić. Jak już się zalogowałem po 2 miesiącach to okazało się, że ilość doładowań wzrosła o 20 (zamiast6), darmowe minuty i SMS zniknęły(pojawiły się limity). Strona się zawiesza, zero kontaktu elektronicznego, mail, czat. Byłem wcześniej klientem Ery i T-mobile, ale takiego dzadostwa jak obecnie to nie spotkałem.
  • ~Jan Poszkodowany SKOCZÓW / 2019-02-05 22:04
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE ŻYCZĘ NIKOMU! Sytuacja Salony w SKOCZOWIE.
    Obsługa nie powiem, może i miła. Ale na tym kończą się pozytywne strony i aspekty mojej współpracy z tym operatorem.
    Obiecywane były w razie słabego zasięgu dodatkowe wzmacniacze, jak również wiele innych obietnic, które miałyby gwarantować najlepsze usługi wśród operatorów.
    Po przeniesieniu ok 20 numerów z Playa do T-mobile, po miesiącu rozpoczął się dramat z zasięgiem (jego prawie całkowitym brakiem), wielokrotne interwencje u przedstawiciela kończyły się bezradnym rozkładaniem rąk "Nic nie możemy zrobić...".

    Czujemy się całkowicie oszukani, ignorowani i lekceważeni.
    Mimo bardzo złego poziomu usług, nie ma możliwości zerwania umowy z operatorem.
    W salonie zostaliśmy poinformowani, że mają tak skonstruowane umowy, że klient nie ma żadnej możliwości walki o swoje, żadnego prawa dyskusji czy reklamacji.

    OSTRZEGAMY WSZYSTKICH! My w miarę możliwości uciekamy z powrotem do PLAYa.
    ZaletyMiła dla oka obsługa.
    WadyDuże obietnice i zapewnienia - bez pokrycia,
    poziom świadczonych usług ( brak zasięgu)
    podejście do klienta, brak możliwości dyskusji i reklamacji
  • ~gość / 2019-02-05 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę klienta to porażka... Brak informowania podczas podpisywania umowy o wszystkich szczegółach oferty, dopiero w trakcie korzystania z usług okazuje się, iż jest zupełnie inaczej niż to co usłyszeliśmy w salonie. Poziom obsługi telefonicznej poniżej poziomu, 4 na 5 konsultantów w żaden sposób nie umie udzielić wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania, jedynie wymijająco udziela ogólnych informacji próbując wprowadzić w błąd. Nie wiem czy to celowe zagranie czy po prostu niewiedza a raczej głupota osób tam pracujących. Ogólnie porażka. Z niecierpliwością oczekuję na koniec umowy. A odnośnie możliwości korzystania z ich serwisu internetowego nie będę się wypowiadać. Błąd wczytywania strony przy 90% prób zalogowania się, a pozostałe 10% i tak w trakcie korzystania kończą się fiaskiem. Ogólnie nie polecam!
  • ~rzymia / 2019-02-02 09:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Awaria 2019. Podają w komunikaci że mogą występować utrudnienia w dostępie do Internetu, przesyłania SMS, itp. a ja jestem bombardowany SPAM SMS. To jak to jest z tą łącznością w T-Mobile?. Po 20 latach powiem NIE!!!. By by
    WadyTylko liczy się pieniądz
  • ~rys / 2019-02-01 09:09
    Ocena: 1.67 / 5
    próbują wyłudzić pieniądze wystawiając zawyżone faktury.Konsultanci mili ale efektów żadnych.Nie polecam
    Zaletybrak
  • ~Agata / 2019-02-01 01:14
    Ocena: 3.00 / 5
    ciekawe czy pożar w warszawie skłoni was do niewyciągania wniosków ws rachunków nie wykonanych usług. pewnie nie. za co jako korporacja przeprosicie...? jakby nie był tematu... ale miejcie na uwadze, że mimo waszej straty ktoś właśnie poniósł stratę w zaistniałej sytuacji...
  • ~Ajcila / 2019-01-31 12:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Po podpisaniu umowy wszystko ładnie pienie, po roku trwania umowy DRAMAT! BRAK możliwości połączenia, wyskakuje komunikat "brak sieci komórkowej", internet tylko H+, gdzie miał być LTE, to na telefonie. Odnośnie modemu internetowego : cały czas gubi zasięg. Pojawia się czerwona kontrolka... Strony otwierają się z ledwością. Dzwoniąc na infolinię, dowiedziałam się że mają 60h na naprawę danego błędu. I co? Nic. Jak było tragicznie tak jest nadal... Nie wiem się z tą siecią dzieje... Nie polecam ????????
    Zalety...
    WadyZasieg
    Internet
  • ~Wiem / 2019-01-30 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Narzucają kary, nie informując klienta... żenada zablokowali mi kartę z powodu kradzieży( tak przynajmniej mój ex powiedział) kiedy chciałam duplikat to nawet nikt nie poinformował mnie ze muszę odebrać w ciągu 7 dni w salonie. Mówiąc ze przebywam za granica mimo wszystko nikt nie poinformował... uwaga! Po pół roku po zakończeniu umowy dostałam karę umowna za nie odebranie karty! W kwocie 300zl!!!! A co najlepsze Pani z salonu T- mobile w Ł•mzy powiedziała mi w grudniu ze mam nadpłatę 90zl, czekałam aż mi zwrócą ale się nie doczekałam.... w tym dniu również napisałam reklamacje i w uzyskanej odpowiedzi dostałam ze muszę karę zapłacić i noe mam żadnej nadpłaty! Obłęd mogę bardzo dużo napisać ale chciałabym tylko ostrzec przed oszustami.
    ZaletyBrak
    WadyNa infolini pracują nie kompetentne osoby, każdy mówi co innego.
  • ~Joooo / 2019-01-26 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści. Przez 5 miesiecy wyciągnęli ode mnie 200 zl przez błąd systemu, mimo reklamacji mam problem, aby je odzyskać. Konsultanci piszą kolejne reklamacje i ładnie mówią a efektów brak. Jestem bardzo zawiedziona tą siecią. Moja pierwsza umowa i napewno ostatnia.

    ZaletyByla cena, niestety system ja podniósł
    WadyBrak kompetencji pracowników
  • ~Janusz / 2019-01-16 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedstawiajac oferte przy podpisaniu umowy zapomnieli dodac wazny fakt , że po skonczeniu sie pakietu internetu jaki jest w umowie nie ma możliwości dokupienia dodatkowego pakietu. Szkoda że dowiaduje sie o tym po fakcie .
  • ~Ewaaaaaaa / 2019-01-15 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Po prostu złodzieje. Umowa na 24 doładowania, doładowywane częsciej niż 1 raz na miesiąc zeby mieć to z głowy. Niestety po wykonaniu ostatniego doładowania po prostu wyłączyli mi wszystko, 5 miesiecy wcześniej niż powinni. CHAMSTWO!!!!
    ZaletyDobry zasięg
    WadyOszustwo z rachunkami
  • ~ologgg / 2019-01-15 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    To tak. Chciałem z nimi podpisać umowę, ale.... jestem uczulony na pewne rzeczy i uczulam tez przyszłych klientów. Otóż w reklamach i na stronce www jest oferta no limit za 50 zł miesięcznie. Jednak nigdzie nie pisze że za przeniesienie numeru z innej sieci należny dopłacić do tmoblile 20 zł (chyba że mówimy o tańszym abonamencie to wtedy 50 zł), a za niewyrażenie zgody na inwigilacje kompletną - TAK, TAK - kontrola przeglądanych stron www, komunikatorów, stron bankowych, kontrola aplikacji na telefonie itd itp (dosłownie każdy ruch na fonie o co przynajmniej pytają uczciwie) - dodatkowe 5 zł do KAŻDEJ faktury!!! Chcesz mieć choć trochę prywatność - płacisz 55 zł + 20 zł za przeniesienie numeru :)
    Moim zdaniem kompletna kpina. Zrezygnowałem.
  • ~Marek / 2019-01-14 14:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chamska obsługa oszukują klienta na każdym kroku. Nigdy więcej tej niemieckiej sieci.
    ZaletyZadne
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186