To najbardziej gównia.. firma jaka świadczy usługi telekomunikacyjne w Polsce .Starych klientów w ogóle nie szanują .Od listopada ubiegłego roku coś mi przełączyli że jak ktoś do mnie dzwoni s dwa dzwonki i koniec ,luzie myślą ze ja odrzucam rozmowę i mimo wielu obietnic naprawy i kierowania problemu do techników nic się nie zmienia. Olewają mnie totalnie. Zasięg na terenie Niemiec to tragedia .w wielu miejscach ludzie rozmawiają bez problemu a ja szukam zasięgu ,To jakaś katastrofa .tak że uważajcie na co się decydujecie .Z daleka od T-MOBILE .Ja u nich umowy na pewno nie przedłużę i mam nadzieję że wielu innych klientów też.
Zaletynie ma
WadyLudzie na infolinii często nie mogą lub nie chcą pomagać tłumacząc że to system tak działa
~Slawek / 2018-01-04 21:57
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj próbowałem wyjaśnić niezrozumiała fakturę z dodatkowym obciążeniem za pakiet internetu, którego nie zamawiałem. Miałem w abonamencie, w tamtym okresie. Czekałem na połączenie z konsultantem przez 50 min i 47 sekund po czym połączenie zostało przerwane. Ponowne połączenie i po 30 min oczekiwania odpuściłem. Na szczęście już zrezygnowałem z T-Mobile, a byłem klientem jeszcze Ery od 1998 roku. Obecnie jest to firma nastawiona łupienie klientów, bez doceniania stałych, wieloletnich klientów.Nie polecam !!!
ZaletyBrak
WadyWysokie ceny w stosunku do jakości usług i zawartości pakietów w abonamentach. 1,5 godziny oczekiwania na połączenie z konsultantem, to ogromna przesada i brak dbałości o klienta.
~Slawomir / 2021-01-10 20:24
Ocena: 1.00 / 5
lichwa i złodziejstwo pamping slabo opłacalnych ofert i automatyczna blokada do oferty bardziej oplacalnej dla urzytkownika to jak zaganianie bydła do rzeżni
Wadyzero szacunku dla klienta na karte
~Slobeczko7960 / 2019-07-26 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle traktowanie klienta. Po 16 latach podjęłam dorosłam żeby zmienic sieć. Dla stałych klientów oferta prawie taka sama jak dla osób z ulicy. 100 zł rabatu na telefon dla stałego klienta to żaden rabat. Na infolinii bardzo niemili konsultanci. Jeszcze kiedyś walczyli o klienta teraz mają na to wywalone, więc odchodzę. Poza tym coraz częściej zostają przerywane rozmowy telefoniczne, oczywiście tmobile nie widzi problemu. Oby więcej osób zrezygnowalo z ich usług
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Sławek / 2020-04-29 18:48
Ocena: 1.00 / 5
usługa internetu mobilnego działa beznadziejnie wolno,
magicznie moja usługa internetu mobilnego zasubskrybowała usługi PREMIUM ... po reklamacji uznali, nie poddawać się,.. to nie możliwe, żeby poprzez internet zasubskrybować to jawne łamanie prawa!! OSZUSTWO!
znajomi którzy mieli telefon w t-mobile tak samo.. nie mineły 2 miesiące usługi PREMIUM aktywowane, przypadek?
Wadynaciąganie na usługi PREMIUM
internet MOBILNY działa MEGA WOLNO !
~Sławek / 2022-07-21 23:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator w Polsce ale na szwabskich warunkach bez dostępu do internetu
ZaletyTa sieć nie ma zalet
WadyTa sieć to jedna wielka WADA
~Sławomir / 2023-06-19 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Tak jak większość zrywa internet kończy się umowa izmieniam operatora
ZaletyBrak
WadySame
~Sławomir / 2023-09-18 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Niewiarygodnych operator oszukuje ludzi z opłatami za światłowód zwleka że zmianą aby płacić dużo więcej
~Sławomir / 2023-10-21 11:56
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile to jest najgorszy operator . Po 12 latach przeniosłem swoje numery z PLAY do T-mobile i to był najgorszy błąd . W PLAY wszystko śmigało ale dostałem lepszą ofertę i się skusiłem . Teraz przy rozmowach słyszę co drugie słowo , sms nie przechodzą a internet jest jak w latach 90-tych a raczej go prawie nie ma . TRAGEDIA nie róbcie tego błędu . Na dodatek pomimo wielu pism nie chcą rozwiązać umowy i twierdzą , że jest wszystko ok .
ZaletyPięknie gadają przed podpisaniem umowy
WadyBardzo słaba jakość połączeń ( przerywana ) problem z sms a internetu to właściwie nie ma
~Sobek / 2020-10-28 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa
Konsultanci są bezczelni,krzyczą do telefonu, naciągają na coraz to nowe oferty a nie potrafią zrobić prostej rzeczy, jak np. Wyłączyć dowolną usługę, którą trzeba wyłączyć tylko przez nich. Liczy się tylko nowy klient a stały klient - jestem od czasów Ery - mają w nosie.
~sopelcio / 2021-02-28 00:18
Ocena: 1.00 / 5
Porażka na początku miałem 10mb/s po pół roku 20 mb/s czyli tyle ile powinno być, aktualnie mam 5 mb/s porażka. O pingu nawet nie mówię, o ruszeniu w jakiejś grze możecie pomarzyć jedynie.
Zaletynic
Wadywszystko
~Speeec / 2023-08-20 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Po wyłączeniu 3G tragedia z prędkością internetu w wielu miejscach i spadek zasięgu. 3G (HSPA+) ma o wiele lepszy zasięg od zapchanego łącza 4G (LTE). Czas uciekać do Plusa, gdzie dzięki większemu zasięgowi 3G są lepsze prędkości niż w 4G w T-Mobile i Plus na razie nie planuje na szczęście wyłączać 3G.
WadyWyłączenie 3G zniszczyło tę sieć, spadły prędkości i zasięg
~Spejsi / 2021-12-03 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Zaje**na firma która tylko okrada ludzi z pieniędzy. Jakość internetu do bani. Obsługa klienta do bani.
WadyNaciąganie
~Sperma / 2023-09-24 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internet to działa kiedy chce raz działa raz nie większość czasu zobaczycie że net działa poniżej prędkości 1mb/s więć nie polecam syf totalny
ZaletyDarmowe wkurwianie
WadyNiszczy ci życie
~Sperma / 2024-03-13 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam jedno wielkie szare zadupie już lepiej bez internetu żyć
ZaletyWodogłowie
WadyWodogłowie
~sragdfgg / 2021-07-14 12:43
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, najgorszy internet z możliwych, nie polecam
~Sram na t mobile / 2023-11-02 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Ścierwo nie operator,oszuści,złodzieje jakich mało
ZaletyZero
WadyWszystkie
~Sram na t mobile / 2023-11-02 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Ścierwo nie operator,oszuści,złodzieje jakich mało
ZaletyZero
WadyWszystkie
~ssss / 2023-05-16 19:08
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem , 130 zł miesiecznie ... ciagle sie wylacza , mialo być bez limitu, bez ograniczenia zadnego a jest jedno wielkie ROZCZAROWANIE
o pobraniu gry można sobie albo pomarzyć albo poczekac 10 godzin az sie pobierze ...
nie polecam
Zaletybrak
Wadyinternet
~Stach / 2022-06-30 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Dno i trzy metry mułu.Nie ma w tym kraju drugiej takiej firmy która olewa swoich klientów ! W dziale technicznym śmiem twierdzić są zatrudnieni idioci albo lenie ( od 4 lat mają wywalone na zgłaszany problem co potwierdzają z kolei zatrudnione klauny w ich sklepach ("my wiemy że jest problem,ale my nic nie możemy zrobić " i na bezszczelnego próbują wcisnąć usługę ( płatną ) dobrze wiedząc że nie będzie działać .Żenująca firma i "obsługa"